Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

akkor sem fog jobban menni ha egy kicsivel több nyálat ad neki az ember mert a réginél ez történt és még csak nem is füstölt csak akkor ha hirtelen lepadloztam ami nem fordult sürün elö mit jelent a jominöségü oil????????

Nem azt mondtam,hogy nem szabad hajtani,csak hidegen nem veszi jó néven!

A jó minőségű olajat úgy értem,hogy nem GM gyári és 1000Ft-os olcsó olaj,hanem valami jobb!(metabond,Mobil-1 stb)

A hajsza utáni hűtést meg remélem tudod miért kell a túrósnak! :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

most vettem a hétvégén egy gyönyörü y1.7 75le. G ASTRA combi 6 éves azt szeretném megtudni hogy az természetes dolog -e hogy 1500-as fordulat után kezdem érezni hogy a PÓNIK elindulnak az elödjénél az F ASTRÁNÁL mintha hamarabb kelte volna életre a ponik kösz a választ .

Normális. 1500-nál max. gurulni jó, inkább olyan 1800-tól kezd igazán húzni. Onnantól nagyon kényelmesen lehet vele járni. Sajna a váltó hosszú, így 5-öst városban nemigen használok....

Link to comment
Megosztás:

akkor sem fog jobban menni ha egy kicsivel több nyálat ad neki az ember mert a réginél ez történt és még csak nem is füstölt csak akkor ha hirtelen lepadloztam ami nem fordult sürün elö mit jelent a jominöségü oil????????

Nem hinném, hogy sokkal jobban menne csak attól hogy több nyálat kap, itt egyszerűen a technikai megoldások korlátai miatt nem fog lényegesen jobban húzni 1500 alatt.

Link to comment
Megosztás:

akkor sem fog jobban menni ha egy kicsivel több nyálat ad neki az ember mert a réginél ez történt és még csak nem is füstölt csak akkor ha hirtelen lepadloztam ami nem fordult sürün elö mit jelent a jominöségü oil????????

Fúúúú légy szives használj vesszőket, pontokat vagy elgalább írd külön sorba amit külön akarsz írni, mert piszok nehéz olvasni :rolleyes:

Köszi!

Link to comment
Megosztás:

Segítsetek mert megfulladok!

Visszatért egy tavaly nyári problémám. 1.4-es benzines Astrám van és nyár eleje óta elég kellemetlen benzinszag van az utastérben.

Próbáltam kísérletezni, motor teret ellenőrizni, de nem találtam problémát eddig. Ha belső keringetést bekapcsolom, talán nem tapasztalom annyira.

Főleg akkor jelentkezik erősebben ha pl. beérek a városba és le kell lassítani vagy bent a városban kell lámpázni és araszolgatni. Veszett kellemetlen és a téli hideg időben nem csinált ilyet. Aszt hittem tavaly ősszel megjavult magától de mégsem. Mit kellene megpróbálni a megszüntetéséhez?

A másik kérdés: hogyan kell az ajtókárpitot leszedni? Valami kolomoló zajt hallok a hátsóajtók felől, de még nem tudtam leberhelni a borítást.

Köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Segítsetek mert megfulladok!

Visszatért egy tavaly nyári problémám. 1.4-es benzines Astrám van és nyár eleje óta elég kellemetlen benzinszag van az utastérben.

Próbáltam kísérletezni, motor teret ellenőrizni, de nem találtam problémát eddig. Ha belső keringetést bekapcsolom, talán nem tapasztalom annyira.

Főleg akkor jelentkezik erősebben ha pl. beérek a városba és le kell lassítani vagy bent a városban kell lámpázni és araszolgatni. Veszett kellemetlen és a téli hideg időben nem csinált ilyet. Aszt hittem tavaly ősszel megjavult magától de mégsem. Mit kellene megpróbálni a megszüntetéséhez?

A másik kérdés: hogyan kell az ajtókárpitot leszedni? Valami kolomoló zajt hallok a hátsóajtók felől, de még nem tudtam leberhelni a borítást.

Köszönöm!

Hát első körben a benzincsöveket kéne átnézni, azok szoktak elöregedni és ez többnyire a szivárgás oka is. Ha már durván lehet érezni, akkor azt többnyire látni lehet szabad szemmel is.

Az ajtókárpitot csavarok és patentok fogják. A csavarok kicsavarása után tudod leszedni, de arra készülj fel, hogy néhány patent el fog törni levételkor, azokat érdemes előre pótolni.

Link to comment
Megosztás:

Normális. 1500-nál max. gurulni jó, inkább olyan 1800-tól kezd igazán húzni. Onnantól nagyon kényelmesen lehet vele járni. Sajna a váltó hosszú, így 5-öst városban nemigen használok....

a kis drága pont ezeket prezentálja ahogy leirtátok ugyhogy akkor nem is engedek hozzányulni .Mert arra gondoltam hogy a kompjuterébe belepislantatok hogy nincs-e valahogy elmászva a beállitása kösz a választ.

Link to comment
Megosztás:

Segítsetek mert megfulladok!

Visszatért egy tavaly nyári problémám. 1.4-es benzines Astrám van és nyár eleje óta elég kellemetlen benzinszag van az utastérben.

Próbáltam kísérletezni, motor teret ellenőrizni, de nem találtam problémát eddig. Ha belső keringetést bekapcsolom, talán nem tapasztalom annyira.

Főleg akkor jelentkezik erősebben ha pl. beérek a városba és le kell lassítani vagy bent a városban kell lámpázni és araszolgatni. Veszett kellemetlen és a téli hideg időben nem csinált ilyet. Aszt hittem tavaly ősszel megjavult magától de mégsem. Mit kellene megpróbálni a megszüntetéséhez?

A másik kérdés: hogyan kell az ajtókárpitot leszedni? Valami kolomoló zajt hallok a hátsóajtók felől, de még nem tudtam leberhelni a borítást.

Köszönöm!

Betöltő szellőzőcsövét kell megnézni szerintem,az van eldugulva vagy megtörve! Szerintem!

Link to comment
Megosztás:

Segítsetek mert megfulladok!

Visszatért egy tavaly nyári problémám. 1.4-es benzines Astrám van és nyár eleje óta elég kellemetlen benzinszag van az utastérben.

Próbáltam kísérletezni, motor teret ellenőrizni, de nem találtam problémát eddig. Ha belső keringetést bekapcsolom, talán nem tapasztalom annyira.

Főleg akkor jelentkezik erősebben ha pl. beérek a városba és le kell lassítani vagy bent a városban kell lámpázni és araszolgatni. Veszett kellemetlen és a téli hideg időben nem csinált ilyet. Aszt hittem tavaly ősszel megjavult magától de mégsem. Mit kellene megpróbálni a megszüntetéséhez?

A másik kérdés: hogyan kell az ajtókárpitot leszedni? Valami kolomoló zajt hallok a hátsóajtók felől, de még nem tudtam leberhelni a borítást.

Köszönöm!

Az én 1,6 8v-s (X16SZR) Astrám is csinálta ugyanezt! Az ráadásul LPG-s volt... szóval fokozottan kellemetlen szitu! :rolleyes:

Tényleg elég kellemetlen tud lenni. De télen nekem sem csinálta... <_<

Link to comment
Megosztás:

A benzin szaghoz....

A kocsi jobb elejében van elvileg elvezetve , a tűzfalnál(nekem is csak mondták még nem győződtem meg róla) az aktív szén szűrővel ellátott benzin gőz elvezetése a tanknak....ha erősen tűl töltöd, akkor elképzelhető az ott lévő mágnesszelep meghibásodása...mivel a levegő bevezetés is ezen az oldalon van én ott keresgélnék....

Link to comment
Megosztás:

A benzin szaghoz....

A kocsi jobb elejében van elvileg elvezetve , a tűzfalnál(nekem is csak mondták még nem győződtem meg róla) az aktív szén szűrővel ellátott benzin gőz elvezetése a tanknak....ha erősen tűl töltöd, akkor elképzelhető az ott lévő mágnesszelep meghibásodása...mivel a levegő bevezetés is ezen az oldalon van én ott keresgélnék....

Ezért mondtam,hogy valszeg a szellőzéssel vannak gondok!

Link to comment
Megosztás:

OK. OK. Köszönöm!

Majd keresgélek szivárgást meg szellőzést!

Valamilyen úton-módon a szellőzéssel jön be az tuti, és még a klíma használat is befolyásolja. Ha klímázok akkor nem érzem annyira.

Az kézi ablak tekerőt hogyan kell leszerelni? Ha lent van és kicsavartam a csavarokat le kell tépni, pattintani a kárpitot?

Link to comment
Megosztás:

...

Az kézi ablak tekerőt hogyan kell leszerelni? Ha lent van és kicsavartam a csavarokat le kell tépni, pattintani a kárpitot?

Azt egy ún. omega-gyűrű tartja. Ez egy rugódarab a hajtókaron, ami a tengely hornyába kapaszkodik. Egy lapos csavarhúzóval, vagy lapos lemezdarabbal be kell nyúlni, és le kell tolni a tengelyről, ezután a kart le tudod húzni. Vigyázz! Nem lesz elsőre olyan egyszerű, óvatosan csináld, nehogy összekaristold a kárpitot.... Visszatevésnél csak rá kell tenni a karra a gyűrűt és úgy feltolni a tengelyre - bekattan és kész.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy gyors, és rövid kérdés. Jövö honapban lejár a műszakim, és világít a légzsák lámpám.

Az ülések alatt már megforrasztottam. csak kellene valaki, aki a komputerböl kiüti.

Tudtok valakit a Duna pesti oldalán, aki 1-2 ezerért rádugja a műszert és kattint kettöt?

köszi az infót.

Link to comment
Megosztás:

Szóval nekem tényleg van az autómban. Egy sima Interface kábel. Azért figyelni kell rá, hogy milyen rádióhoz valót veszel.

Általában - úgy tudom - hogy a legtöbb blaupunkthoz azonos fajta való.

Egyébként pedig annyi az egész, hogy bedugod a rádió és az autó közé... (persze úgy gondolom, hogy a csatlakozókat) és már megy is.

Az ára nem olcsó, 15-20e körül lehet.

De kényelmes és jól néz ki! ;)

Nekem tetszik! :rolleyes:

1 Páran vagyunk így <_< , valóban jó dolog. Lehet találni a Waterán vagy a Tesz-vesz oldalakon is 10-ezer körül.... :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Köszönöm szépen az ötleteket a rángatással kapcsolatban.Nem tudtam előbb köszönetet nyilvánítani mert vidéken voltam.ía napokba elviszem szerelőhöz a kicsikémet és az ötleteitek alapján meg fogjuk nézni.Majd mondom a megoldást.Sziasztok.

Link to comment
Megosztás:

1 Páran vagyunk így <_< , valóban jó dolog. Lehet találni a Waterán vagy a Tesz-vesz oldalakon is 10-ezer körül.... ;)

én a pájonyírhoz 13 ért vettem, de én olyant vettem ami a kijelzőt nem hajtja meg.

nem láttam értelméh hogy 2 helyen írja ki azt hogy danubiusz :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

az elözö mocija 1 68 loe.német motoros astra f volt

ma is jöttem az Ecseri uton ne tudjátok milyen érzés volt hogy elsö vagyok a lámpánál a Nagykörösi utnál és zöldnél kitaposom a lelkét és az

istennek se akar gyorsulni pedig nem szar nyál van benne (ŐMV sprint )

Link to comment
Megosztás:

ma is jöttem az Ecseri uton ne tudjátok milyen érzés volt hogy elsö vagyok a lámpánál a Nagykörösi utnál és zöldnél kitaposom a lelkét és az

istennek se akar gyorsulni pedig nem szar nyál van benne (ŐMV sprint )

A' biz nem jó.

Én 115 LE (benyás) Kókuszból ültem át, nem sok jóra számitottam, aztán mégis inkább "húvazzedejólmegy..." arcom volt, nem pedig ez a "ménemmegyezatetü" kifejezés..... :rolleyes: ...itt most mindegy, hogy elemezgetjük-e "honnan húz". Attól még megy az, ha nyomod.

Akkor most már vidd el egy ellenőrzésre, ha rám hallgatsz, kérj időpontot uhuhuéknál, ott tényleg meg is nézik majd, nem csak elhajtanak... <_<

Link to comment
Megosztás:

sziasztok! DTI 16W astrám van,van egy jelenség állás közben alapjáraton a kormányt pár fokba eltekerem, mindegy melyik irányba,elengdem és vissza áll ahol elöte állt,ez után 1-2 másodperc közöti idöre rezonálást észlelk a kormányon!!

EZ MI???

Link to comment
Megosztás:

ma is jöttem az Ecseri uton ne tudjátok milyen érzés volt hogy elsö vagyok a lámpánál a Nagykörösi utnál és zöldnél kitaposom a lelkét és az

istennek se akar gyorsulni pedig nem szar nyál van benne (ŐMV sprint )

Ma megreszkiroztam egy légtőmegmérőt beraktam a helyére és lásscsodát mint akit seggbe löttek ugy megindult már 1200-nál érezhetően huz hiába az OPEL SOSE KOP EL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ha lehet küld el uhuhu-ék telszámát mert azért nem árt ha meg van nézve a kis drága

Link to comment
Megosztás:

Ma megreszkiroztam egy légtőmegmérőt beraktam a helyére és lásscsodát mint akit seggbe löttek ugy megindult már 1200-nál érezhetően huz hiába az OPEL SOSE KOP EL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ha lehet küld el uhuhu-ék telszámát mert azért nem árt ha meg van nézve a kis drága

Na jó, akkor ez volt a hiba. Így is kell annak működni, az, hogy 1800-tól indul meg jobban (mert ott már jól pörög a turbó) még nem jelenti azt, hogy alatta meg smafu.

Küldj PÜ-t uhuhu-nak - most, hogy mondod, nincs is meg a száma. Még eddig nem kellett, mert személyesen értekeztünk a Lurdynál.... :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.