Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Sziasztok!

Nektek is gyér kézifék hatásfoka az Astrátokon?

Be kell húznom addig, amíg már nem is lehet tovább, hogy értelmesen megfogja a kocsit.. Pedig tök új az autó.. A kattanásszám alacsony, de a fékhatás nem egy nagy szám.. Ma is behúztam pár kattanásnyit, amíg áltam be a garázsba és szinte sík terepen elkezdett hátrafele gurulni.. :blink:

Tomka

u.i.: remélem az első fék azért hatásosabb..

Én akár betonon is tudok vele forogni... B)

Szóval azért fog... az enyém. Csak meg kell rántani! :D

De kétsételen, hogy 2 kattanásnál lejtőn nem fogja meg az autót!

Elküldve

Thx mindenkinek!

Igazából az a fura, hogy tényleg csak az utolsó kattanás fogja meg rendesen. De sebaj, meg kell szokni. B)

Már 1200 km van a kicsikében, a fogyasztás most romlott, 7literre jött ki, igaz volt bennt város is...

De amúgy nagyon jó gép ez.. :blink:

Tomka

Elküldve
Thx mindenkinek!

Igazából az a fura, hogy tényleg csak az utolsó kattanás fogja meg rendesen. De sebaj, meg kell szokni. B)

Már 1200 km van a kicsikében, a fogyasztás most romlott, 7literre jött ki, igaz volt bennt város is...

De amúgy nagyon jó gép ez.. :blink:

Tomka

Nekem varosban 9.2 korul van a fogyi, 7 literrel _nagyon_ elegedett lennek :D

Igaz en csak varosban hasznalom, csak rovid tavra, plusz ez kombi, nem twinport es 76.000 Km-es es 5 eves :D

Vegyel 1.2-est az nem eszik annyit ;) sot, biztos talasz a fogyasztas forumon olyan Astrasokat akiknek az autoja szinte termeli a benzint! Ami elmeletileg lehetseges, az elotted halado kipufogogazaibol ki lehetne szurni nem keves egheto anyagot.

Elküldve

Nekem is gyenge! (de L is van kopva a dob) És max feszítésnél kicsi a hatásfok! Buhúzott kéziféknél megemelve kézel meg tudom forgatni a hátsó kerekem!

Elküldve
Nekem varosban 9.2 korul van a fogyi, 7 literrel _nagyon_ elegedett lennek :blink:

Igaz en csak varosban hasznalom, csak rovid tavra, plusz ez kombi, nem twinport es 76.000 Km-es es 5 eves B)

Vegyel 1.2-est az nem eszik annyit :D sot, biztos talasz a fogyasztas forumon olyan Astrasokat akiknek az autoja szinte termeli a benzint! Ami elmeletileg lehetseges, az elotted halado kipufogogazaibol ki lehetne szurni nem keves egheto anyagot.

Nem aggódok, lesz ez több is. :D

Tomka

Elküldve

Hali!

Operálom az autót, az első sérvédőt valami terpesztő szegecs fogja!

Tudja valaki hogy hogy lehet ezt célszerszám nékül kivenni! (ugy hogy vissza is lehessen rakni)?

Elküldve

a következő a kérdésünk: (KeeF-nek is)

Egy kanyar után elkezd húzni a kormány vmelyik irányba.

Annyit tudok, hogy kerék centirozás nem elég. Mit lehet vele tenni? Mitől van ez?

Elküldve

Szevasztok!

Egy hete használom a kedvenc Caravánomat és most sajnos világít az ABS visszajelző lámpa. De nem mindig. Kontakt hiba lenne, vagy vezeték sérült? Hol vannak a csatlakozók, befújnám egy kis spray-el?! Az autó 2001-es Y20DTH Astra. Kösz!

Z

Elküldve

Sziasztok! Érdeklődnék, hogy hol találom meg Uhuhu AGR szelep lezárásáról írt hozzászólását. Tegnap lezártam az AGR szelep, szelep nélküli nyílását ('99-es X16XEL Astra G, 98Ekm), elindulás után egy bizonyos idő múlva motorhiba ellenőrző lámpa kigyulladt. Újraindul, elalszik. Ugyanezt a lezárást megcsináltuk a haver ('04-es Z14XE, 90Ekm) Astra G-jén k.b. egy fél éve, és neki semmi hibát nem jelzett azóta az autó. (Neki néha rándult eggyet az autó, azért zártuk le, azóta megszűnt a rángatás.) A két AGR között csak a szelep nyitási iránya különbözik. Az enyém befelé, a haveré kifelé nyit. Lehet baja az autónak az AGR lezárásától? Miért van ez a különbség a két autó között? Köszönöm a válaszokat!

Elküldve

a te autódon nem lehet lezárni az AGR-t.

mert a visszavezetett kipufogógáz mennyiségét figyeli a computer, és jelzi, hogy nincs visszavezetés...

elméletileg a Z-s motornál se lehet lezárni.

Elküldve
a te autódon nem lehet lezárni az AGR-t.

mert a visszavezetett kipufogógáz mennyiségét figyeli a computer, és jelzi, hogy nincs visszavezetés...

elméletileg a Z-s motornál se lehet lezárni.

Szia! Akkor, amit Mélykék 76 írt nekem az csak az F Astrára igaz? Az F Astránál nem figyeli a computer a visszavezetett k.gáz mennyiségét?
Elküldve

Kollégák!

2004. decemberi 1,4 G kapta magát és menetközben feloltotta az olajnyomás izzót, majd leállt a motor. Szerencsére lassan mentem (kis utcában erős emelkedő tetején fordultam meg), leparkoltam és ellenőriztem az olajat. Semmi nem hiányzott. viszont a motort csak a 7-8 próbálkozásra tudtam elindítani - egyébként eddig pöccre indult. A hiba azóta nem jelentkezett, schillerék szerint a bc nem tárolt hibát, AGR szelep nincs?! ebben az autóban, de megtisztítottak vmi pillangószelepet. Na de mi lesz, ha legközelebb 160-nál jön elő ugyanez? Segítsen valaki!

Elküldve

Sziasztok!

A problémám a következő: nem alszik el a akku töltés ellenörző lámpa.

De előzménye is van: az autó nem indult,már a központi zár is bohóckodott,majd indításnál

teljesen olyan volt,mintha az aksi megadta volna magát.Na gondoltam feltöltöm,és semmi gond.

Feltöltöttem,autóba berak-majd indítás -az autó pöcre beindult,viszont az ell.lámpa nem alszik el.

Tehát nincs töltés,és rásegítés. Diesel autóról van szó (1.7 DIT) .

Kérdésem az lenne,hogy tudok valamit ellenőrízni rajta,vagy csak a szerelő segíthet?

Ha az aksi esetleg zárlatos lenne,az tud ilyet produkálni?

Előre is köszi .

Elküldve
Sziasztok!

A problémám a következő: nem alszik el a akku töltés ellenörző lámpa.

De előzménye is van: az autó nem indult,már a központi zár is bohóckodott,majd indításnál

teljesen olyan volt,mintha az aksi megadta volna magát.Na gondoltam feltöltöm,és semmi gond.

Feltöltöttem,autóba berak-majd indítás -az autó pöcre beindult,viszont az ell.lámpa nem alszik el.

Tehát nincs töltés,és rásegítés. Diesel autóról van szó (1.7 DIT) .

Kérdésem az lenne,hogy tudok valamit ellenőrízni rajta,vagy csak a szerelő segíthet?

Ha az aksi esetleg zárlatos lenne,az tud ilyet produkálni?

Előre is köszi .

ha nem ősrégi aksid van akkor kell rajta lennie egy figyelő lyukacskának

ha az zőld akkor okés, a többi 2 színre meg ott van mellette a magyarázat

Elküldve
Sziasztok!

A problémám a következő: nem alszik el a akku töltés ellenörző lámpa.

De előzménye is van: az autó nem indult,már a központi zár is bohóckodott,majd indításnál

teljesen olyan volt,mintha az aksi megadta volna magát.Na gondoltam feltöltöm,és semmi gond.

Feltöltöttem,autóba berak-majd indítás -az autó pöcre beindult,viszont az ell.lámpa nem alszik el.

Tehát nincs töltés,és rásegítés. Diesel autóról van szó (1.7 DIT) .

Kérdésem az lenne,hogy tudok valamit ellenőrízni rajta,vagy csak a szerelő segíthet?

Ha az aksi esetleg zárlatos lenne,az tud ilyet produkálni?

Előre is köszi .

Egy tuti cellazárlatos akku nem igazán indítaná be a kocsit, kb. 1 másoderc alatt 8-9 V köré esik a feszültsége.... :) de ha már nem lehet tőle messze, akkor hülyéskedhet... (ugye az elektródák fokozatosan vastagodnak) Ennek ellenére, ha a generátor ok, azért járó motornál a töltéslámpának ki kellene aludnia. Magyarul, úgy tűnik, nem igazán tölt.... :) Megmérted, mekkora a feszültség az akku kapcsain? (üzem közben)

Elküldve
Sziasztok!

A problémám a következő: nem alszik el a akku töltés ellenörző lámpa.

De előzménye is van: az autó nem indult,már a központi zár is bohóckodott,majd indításnál

teljesen olyan volt,mintha az aksi megadta volna magát.Na gondoltam feltöltöm,és semmi gond.

Feltöltöttem,autóba berak-majd indítás -az autó pöcre beindult,viszont az ell.lámpa nem alszik el.

Tehát nincs töltés,és rásegítés. Diesel autóról van szó (1.7 DIT) .

Kérdésem az lenne,hogy tudok valamit ellenőrízni rajta,vagy csak a szerelő segíthet?

Ha az aksi esetleg zárlatos lenne,az tud ilyet produkálni?

Előre is köszi .

Inkább vidd el egy elektromos szakihoz, lehetőleg olyanhoz aki generátor felújításhoz is ért. Nekem anno, kb 1 éve volt 15papíros a feszszabályzó és az egyenirányító híd csere, mert egymást ütötték ki(persze ki tudja milyen sorrendben), szóval még nem biztos, hogy neked is mind2 elszállít de ha nem akarod, hogy egyik miatt behaljon a másik neked is, akkor így ne használd, nekem sajnos menet közben adta fel így tovább mentem még 110km-t, amivel éppen haza értem, de ennyibe kerűlt a javítás!

ha tényleg nincs töltésed, akkor nincs szervó kormány sem! tehát így még baleset veszélyes is az autód, mert rendsen 2 kezes a kormány!

Üdv

Qpack

Elküldve
Sziasztok!

A problémám a következő: nem alszik el a akku töltés ellenörző lámpa.

De előzménye is van: az autó nem indult,már a központi zár is bohóckodott,majd indításnál

teljesen olyan volt,mintha az aksi megadta volna magát.Na gondoltam feltöltöm,és semmi gond.

Feltöltöttem,autóba berak-majd indítás -az autó pöcre beindult,viszont az ell.lámpa nem alszik el.

Tehát nincs töltés,és rásegítés. Diesel autóról van szó (1.7 DIT) .

Kérdésem az lenne,hogy tudok valamit ellenőrízni rajta,vagy csak a szerelő segíthet?

Ha az aksi esetleg zárlatos lenne,az tud ilyet produkálni?

Előre is köszi .

Egyértelműen generátorfelújítás szagú a dolog!

Bekéne mérni az akksi kapcsain egy mezei multiméterrel inditás után mennyi a fesz!14,4V körül kéne lennie.Ez lehet a max!

Öreg szakim mondta mindig: Inkább 2x mérni,mint 1x sirni!

Elküldve

Sziasztok!

Köszönöm mindenkinek a segítségét.

Újjabb fejlemények vannak:

Megmértem járó motornál a feszkót 11.8 V mutatott,tehát egyértelműen nem tölt.

Kíváncsiságból kértem egy havertól aksit,- beleraktam ugyanaz a helyzet-nincs töltés.

De erre számítottam,de mondom -hátha :)

Visszatettem az én aksimat,s láss csodát van töltés minden frankó.Már nem gyullad ki a

töltés ellenörző lámpa,s megmérve 14.07V feszkót látni.

Na most mi lehetett? Kontakt hiba esetleg?Na mindegy csak elviszem átnézetni egy szervízbe,

mert így nem bízom az autóban.

Mégegyszer mindenkinek köszönöm.

Elküldve

Sztem valahol elveszik az áram. Célszerü lenne leszedni a madzagokat, és megpucolva vissza. Lehet, hogy valahol korrodálódott, és a mozdítástol megint jó az érintkezés. Csak ez így nem biztonságos. Nem túl nagy meló végignézni az érintkezéseket.

Elküldve
Sztem valahol elveszik az áram. Célszerü lenne leszedni a madzagokat, és megpucolva vissza. Lehet, hogy valahol korrodálódott, és a mozdítástol megint jó az érintkezés. Csak ez így nem biztonságos. Nem túl nagy meló végignézni az érintkezéseket.

Anno mit szivtam a rossz testkábel miatt! :) :( :) Megerősítettem forrasztással a gyári sarukat és egyből jó lett!

Elküldve

hmmm. már megint elkezdett fura dolgot csinálni, már darabig csinálta ezt, de kb fél évig nem volt ilyen jelenség

Hideg motor indításánál, felbőg a motor (2000-2500 ig megy a ford szám), majd hírtelen leesik olyan 500-ra ahol hogy érezni, hogy majdnem lefullad. miért csinálja ezt? És ha ez ilyen akkor miért nem csinálja mindig? :)

Elküldve
hmmm. már megint elkezdett fura dolgot csinálni, már darabig csinálta ezt, de kb fél évig nem volt ilyen jelenség

Hideg motor indításánál, felbőg a motor (2000-2500 ig megy a ford szám), majd hírtelen leesik olyan 500-ra ahol hogy érezni, hogy majdnem lefullad. miért csinálja ezt? És ha ez ilyen akkor miért nem csinálja mindig? :)

Nekem a Suzukimnál volt hasonló jelenség, gyertya és aksi csere után többet nem jelentkezett a probléma!

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.