Tom Elküldve Október4, 2005 Megoszt Elküldve Október4, 2005 Ha jól emlékszem, a rendszeres téli alvázmosást kifejezetten javasolják. De utána asszem viaszozni is kell, pont a védőréteg miatt. :roll: Nincs erre valami hivatolos álláspont? Márkaszervízben mosnak motort? Ha igen, akkor hogy? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Amusing Elküldve Október4, 2005 Megoszt Elküldve Október4, 2005 Mondom: opel használati könybe le van írva, ha motort meg alvázat mosol, akkor utánna be kell kenni vmi védő trugyival hazamegyek mondok oldalszámot :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
benzingoz Elküldve Október4, 2005 Megoszt Elküldve Október4, 2005 Miért nem örülnek? Az egy zárt rendszerű fizetős, kézi automosó. Olajat, szutykot, veszélyes anyagot máshonnan is lemosol a kocsidról. POntosan ez a gond mivel vizvisszaforgatós rendszerűek,igy az a szenny benne kering,és ezzel mosod a kasznit is.A viz csere meg nagyon drága,ha olajos szenny van benne veszélyesnek számít. Link to comment Megosztás: More sharing options...
knight Elküldve Október4, 2005 Megoszt Elküldve Október4, 2005 Mondom: opel használati könybe le van írva, ha motort meg alvázat mosol, akkor utánna be kell kenni vmi védő trugyival hazamegyek mondok oldalszámot :( Motormosásnál tényleg írja a könyv, hogy konzerváló viasszal be kell fújni utána, de alvázmosáshoz nem !!! Azt csak akkor kell javítani ha megsérült, de azt csak durva behatástól tud (kavicsoktól nem - attól inkább a festék jön le az ívekről) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Athesya Elküldve Október4, 2005 Megoszt Elküldve Október4, 2005 Sziasztok! 2000 évj. Z16SE G ASTRA-n 105.000 km revizión ma frissítettek szoftvert (nem kértem, "visszahívásos" ), állítólag az EGR (AGR) szelep működésében lesz változás..... Kérdésem, hogy valakinek csináltak -e már szoftverfrissítést az autóján és milyen eredménnyel járt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
bendeguzz Elküldve Október4, 2005 Megoszt Elküldve Október4, 2005 POntosan ez a gond mivel vizvisszaforgatós rendszerűek,igy az a szenny benne kering,és ezzel mosod a kasznit is.A viz csere meg nagyon drága,ha olajos szenny van benne veszélyesnek számít. Hát ez nem egészen igaz mert pont ezért olyan húzos 1 mosó megépítése. Ami visszaforgatós rendszerű mosó azt elég komoly olaj és homokfogó műtárgyal tisztítják. A lényeg az, hogy ha tényleg visszajönne a szutyok akkor ott nem sokan állnának sorba kocsit mosni. Nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
benzingoz Elküldve Október4, 2005 Megoszt Elküldve Október4, 2005 Ami visszaforgatós rendszerű mosó azt elég komoly olaj és homokfogó műtárgyal tisztítják.Homok,sár igaz de olaj,egyéb vegyi anyagot nem tud kiszürni.Egy kis mennyiségig nem lehet észrevenni/több m3 viz/,viszont mikor cserélik, mert időnként kell akkor ha olajos a teteje akkor igen kemény pénzbe kerül az elszállítása,megsemmisitése mivel összes vizet annak veszik! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Blitz Elküldve Október4, 2005 Megoszt Elküldve Október4, 2005 Uraim ! Kérem fáradjanak át a csevegő topicba, mert nagyon eltértünk a tárgytól. ( Az én hozzőszólásomtól kezdve :oops: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Oles Elküldve Október6, 2005 Megoszt Elküldve Október6, 2005 Sziasztok. Bocs, hogy egy problémával kezdek, de eléggé sürgős lenne a dolog. "Brake Pad" hibával riogat a computer. Azóta le lettek cserélve az első tárcsák, fékbetétek (rájuk is fért rendesen), de a fenti hibát folyamatosan jelzi a gép. A kérdés az, hogy maga az érzékelő ment tönkre, vagy csak rosszul van bekötve? A riasztás magától elmúlik, vagy töröltetni kell a computerből? Előre is köszi a segítséget. Oles Link to comment Megosztás: More sharing options...
Blitz Elküldve Október6, 2005 Megoszt Elküldve Október6, 2005 Helló! A komputerből nem kell törölni. Valószínűleg szakadt a vezeték. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Oles Elküldve Október6, 2005 Megoszt Elküldve Október6, 2005 Köszi a gyors választ. Oles Link to comment Megosztás: More sharing options...
Blitz Elküldve Október6, 2005 Megoszt Elküldve Október6, 2005 Szívesen Link to comment Megosztás: More sharing options...
fzsolti81 Elküldve Október12, 2005 Megoszt Elküldve Október12, 2005 Sziasztok! Nekem egy 99-es 1.4 90LE G Astrám van. A következő problémával fordulok hozzátok! Észrevettem, hogy kb. 2 napja nem világít a hátsó szélvédő felső részén lévő pótféklámpa! Szerintetek mi lehet az oka? Viszont a két hátsó féklámpa világít Köszi a segítséget előre is Link to comment Megosztás: More sharing options...
meriva1.8 Elküldve Október12, 2005 Megoszt Elküldve Október12, 2005 Rossz lehet talán? :( Viccen kívül, nézz körül az ajtókábel átvezetés környékén, hátha ott van vmi gáz. Azt nem írtad, milyen a kasznid, gondolom 5-ajtós. Esetleg az ajtóban is lecsúszhatott valami csatlakozó a lámpáról. Lehet sima testelési hiba, vezetéktörés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
fzsolti81 Elküldve Október12, 2005 Megoszt Elküldve Október12, 2005 Köszi a gyors választ megnézem! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gergo Elküldve Október14, 2005 Megoszt Elküldve Október14, 2005 Sziasztok! A következő dologban kérném a segítségeteket: Opel Astra-G tip. autóba szeretnék utólag előre ködlámpát építeni. - Szerintetek ki vannak kábelezve előre a G Astrák első ködlámpa csatlakozói , elő van készítve a kábelezés? - Ha esetleg elő van kábelezve, milyen szinten? - Külön biztosítékot kell-e utólag beleszerelnem? - Ha esetleg ki van kábelezve, a lámpakapcsolócsere után már müxik is ha összekötöm a kábeleket a lámpán? - A lámpák rögzítése ki van alakítva? Segítségeteket előre is köszönöm! Üdv. Ui.: Lehet utángyártott első ködlámpát kapni G Astrához? Link to comment Megosztás: More sharing options...
benzingoz Elküldve Október14, 2005 Megoszt Elküldve Október14, 2005 Ui.: Lehet utángyártott első ködlámpát kapni G Astrához? Lehet,Bp Szlovák úti bontóban vettem 2db kb 7000Ft volt,nekem bevolt vezetékelve,igaz kapcsolót még nem vettem :oops: de most már időszerü lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
petertoth Elküldve Október14, 2005 Megoszt Elküldve Október14, 2005 sziasztok egy kérdésem volna 4éves 1.2-es astrámnak teljesen dízel hangja van 120000km van benne a szervízben azt mondták vezérműlánc csere 95000 pénzért elvittem más szerelőhöz szétszedték a vezérműlánc jó csuszka jó hidrotőkék fele beragadva kivették kipucolták kocsit összerakták érezhetően jobban megy de maradt a dízel hang meg vagyok lőve nem tudom mi baja segítséget kérnék valakitől Link to comment Megosztás: More sharing options...
Blitz Elküldve Október14, 2005 Megoszt Elküldve Október14, 2005 Javíttasd meg garanciában azzal, aki most csinálta. Ha meg spőroltál az alkatrészekkel, akkor magadra vess. Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Október14, 2005 Megoszt Elküldve Október14, 2005 azért ez durva :? az okés hogy az én 13 éves leharcolt verdám nagyonnagyon csunyán csattong, de hogy egy 4 éves auto is....Gyula, nem lehet azért, mert nagyon hajtották? Vagy mitől kezd egy ilyen fiatal autó is hidrotőkézni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
petertoth Elküldve Október15, 2005 Megoszt Elküldve Október15, 2005 kedves blitz! milyen alkatrészre gondolsz? véleményed szerint ennyi km után hidrotőkét kellett volna cseréltetnem én nem nagyon értek hozzá megköszönöm a válaszodat előre is Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Október15, 2005 Megoszt Elküldve Október15, 2005 Blitz jelenleg elég távol van :( ahogy tudom a tisztítás nem hoz tökéletes eredményt....lehet, hogy kellett volna a csere....persze az tényleg nemolcsó Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Elküldve Október15, 2005 Megoszt Elküldve Október15, 2005 Néha meglehet mondani,de!nem ez a lényeg. A munkájára garanciát vállaló szerelő ezt nemteszi,mert mint tudjuk ma csak 1-rossz holnap már??.és akkor jön na ez a marha elcseszte egy valag pénzért. tényleg elkell dönteni hogy mi a drága? És vajon nem a ritka olajcserétöl vagy rossz olajtól mentek tönkre a tőkék? üdv.feri Link to comment Megosztás: More sharing options...
dolington Elküldve Október15, 2005 Megoszt Elküldve Október15, 2005 Sziasztok, üdv mindenkinek! Eddig passzívan olvasgattam a fórumot, meg kell mondanom sok hasznos infot találtam. Most viszont a segítségetekre lenne szükségem. 5 éves G astra caravan 1.6 16v autóval dübörgök az utakon, kb másfél éve hajtom. Van benne 130K és az eddigi apróbb hibáit mindet orvosolni tudtam. Jó karban van a vas, költök rá ha kell. Szóval a lényeg. Debrecen-Siófok útvonalon, autópályán olyan 170-180-as tempónál a vízhőfok mutató szépen lekúszott, mintha kihűlt volna a moci. :shock: Tempó egyből visszafogva, erre szépen visszamegy 90 fokra. Megállok, checkolok mindent, de semmit sem találtam. Vízszint normális, fűtés megy ha bekapcsolom, folyás sehol. Elindulok, minden ok, de ha jobban kihúzatom, akkor megint "lefagy" a motor, a mutató lefekszik balra, ja és a fűtés ilyenkor is megy rendesen. Begurultam a siófoki Opelhez, de még ők sem hallottak ilyesmiről, egyenlőre nem volt műszeres vizsg., majd talán otthon. Ez tegnap történt, ma eléggé kímélve jártam vele, így minden normális, de majd kíváncsi leszek hazafelé mit mutat a pályán. Semmi egyéb jelenség nem volt, a hangja is rendben van, úgyhogy teljesen vakon vagyok. Ja, a külső hőfok olyan /+ :( / 18 fok körül volt és most raktam be egy direkt légszűrőt. Lehet ez kavarta meg a sz@rt?? :oops: További fejleményekről beszámolok holnap. Várom a válaszotokat, előre is köszönöm!!! A nap süssőn rátok, meg a pék! Dolington Link to comment Megosztás: More sharing options...
petertoth Elküldve Október15, 2005 Megoszt Elküldve Október15, 2005 köszönöm a választ redline. ferinek! 25000 km-ént 70000km után 20000km-ént cseréltem opel 10-40-es olajat Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts