Jakshee Elküldve November26, 2019 Megoszt Elküldve November26, 2019 Sziasztok, a világítás kapcsoló csatlakozójához hozzáférek a biztosíték tábla kicsavarozásával és félretolásával? Ha nem akkor a foglalata és a bal oldalsó légbefúvó hogy jön ki a helyéről? Az is felmerült, hogy a csatlakozó van kimozdulva és azért nem jó a műszerfal világításom/ködlámpám. Előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kingblue Elküldve November26, 2019 Megoszt Elküldve November26, 2019 12 perce, Jakshee írta: Sziasztok, a világítás kapcsoló csatlakozójához hozzáférek a biztosíték tábla kicsavarozásával és félretolásával? Ha nem akkor a foglalata és a bal oldalsó légbefúvó hogy jön ki a helyéről? Az is felmerült, hogy a csatlakozó van kimozdulva és azért nem jó a műszerfal világításom/ködlámpám. Előre is köszönöm. Szia.Van fent videó a világitáskapcsoló panel kiszedése ill.a kapcsoló javitásáról.Keresőbe írd be. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jakshee Elküldve November26, 2019 Megoszt Elküldve November26, 2019 Szia, a helyzetjelzőt, rendszámtábla világítást és a tompított fényszórót gond nélkül kapcsolja. Kihúzva pedig a belső tér világítását úgyszint. A kapcsolómat már szét szedtem, eléggé szennyeződött volt a kontakt felület. Megtisztítottam de így se kapcsolja a műszerfal világítását, se a ködlámpákat. A ködlámpánál a relét se kattan, a biztosítékok jók. Tompított fényszóró állásban kulcs kiszedése után nincs dallamos sípolás. Gondoltam mielőtt másik próbakapcsolóért utazgatok feleslegesen, ránézek a csatlakozására. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mikulás74 Elküldve November26, 2019 Megoszt Elküldve November26, 2019 9 órája, zotya975 írta: Nem láttam még közelről ilyet, mit-hol kell nézni a képen? Rejtély a hiba oka, ahol ki van véve a vezérműtengely, ott fényes egy helyen. A hidrotőke fele eltűnt, és a himba ott csattogott egymagában, és az nyitogatta valamennyire a szelepet. Azt hittem vezérműlánc, a hangja alapján. Jól szétbarmolta a hengerfejet, már szereztem másikat, szerencsére olcsón. A hegesztés többe lett volna, meg elég bizonytalan. De hogy evvel mi történt? Megszorult volna a hidrotőke? Mindegy, leszedem, látszani fog minden. Nem cseréltél egy 8 szelepest egy 16 szelepesre? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kukacka Elküldve November26, 2019 Megoszt Elküldve November26, 2019 9 órája, Jakshee írta: Szia, a helyzetjelzőt, rendszámtábla világítást és a tompított fényszórót gond nélkül kapcsolja. Kihúzva pedig a belső tér világítását úgyszint. A kapcsolómat már szét szedtem, eléggé szennyeződött volt a kontakt felület. Megtisztítottam de így se kapcsolja a műszerfal világítását, se a ködlámpákat. A ködlámpánál a relét se kattan, a biztosítékok jók. Tompított fényszóró állásban kulcs kiszedése után nincs dallamos sípolás. Gondoltam mielőtt másik próbakapcsolóért utazgatok feleslegesen, ránézek a csatlakozására. A tisztogatás sajnos sokat nem ér, ha amúgy el van kopva az egész a francba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November27, 2019 Megoszt Elküldve November27, 2019 13 órája, Mikulás74 írta: Rejtély a hiba oka, ahol ki van véve a vezérműtengely, ott fényes egy helyen. A hidrotőke fele eltűnt, és a himba ott csattogott egymagában, és az nyitogatta valamennyire a szelepet. Azt hittem vezérműlánc, a hangja alapján. Jól szétbarmolta a hengerfejet, már szereztem másikat, szerencsére olcsón. A hegesztés többe lett volna, meg elég bizonytalan. De hogy evvel mi történt? Megszorult volna a hidrotőke? Mindegy, leszedem, látszani fog minden. Nem cseréltél egy 8 szelepest egy 16 szelepesre? Cseréltem, csak ezt még nem szedtem szét. Egyenlőre megvárom amig elromlik. Nem is hallottam még ilyet hogy szétesik meg "eltűnik " a tőke. Általában csak visszaereszt és csattog. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mikulás74 Elküldve November27, 2019 Megoszt Elküldve November27, 2019 7 órája, zotya975 írta: Cseréltem, csak ezt még nem szedtem szét. Egyenlőre megvárom amig elromlik. Nem is hallottam még ilyet hogy szétesik meg "eltűnik " a tőke. Általában csak visszaereszt és csattog. A régi Opelok tőkéinek kb a fele méretűek ezek. Tényleg eltűnt, szerintem szorult, a nyomástól egyre feljebb került, jól kitámasztott a szelep, aztán valahova felszívódott a tőke másik fele, lehet a karterban van. Mondjuk ki is lukasztotta a hengerfejet, nem akárhogy, hogy a víz, és olajtér összeér. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November28, 2019 Megoszt Elküldve November28, 2019 16 órája, Mikulás74 írta: A régi Opelok tőkéinek kb a fele méretűek ezek. Tényleg eltűnt, szerintem szorult, a nyomástól egyre feljebb került, jól kitámasztott a szelep, aztán valahova felszívódott a tőke másik fele, lehet a karterban van. Mondjuk ki is lukasztotta a hengerfejet, nem akárhogy, hogy a víz, és olajtér összeér. 8 szelepesben kábé 1 centi átmérőjű olaj visszafolyók vannak, itt nem tudom mekkorák, de gondolom hasonlók, ott azért sok minden le tud jutni, ha kicsit darabolódik. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mikulás74 Elküldve November28, 2019 Megoszt Elküldve November28, 2019 3 órája, zotya975 írta: 8 szelepesben kábé 1 centi átmérőjű olaj visszafolyók vannak, itt nem tudom mekkorák, de gondolom hasonlók, ott azért sok minden le tud jutni, ha kicsit darabolódik. A c14nz-ben milyenek voltak a hengerfej csavarok? Ebben a z12xe-ben normál mentes M8-asok.. Kicsit fura az x17dtl finom menetes M12-je után. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November28, 2019 Megoszt Elküldve November28, 2019 7 perce, Mikulás74 írta: A c14nz-ben milyenek voltak a hengerfej csavarok? Ebben a z12xe-ben normál mentes M8-asok.. Kicsit fura az x17dtl finom menetes M12-je után. M10-esek ha jól rémlik finom menettel, mert át akartam őket tekerni menetfúróval, és ami volt készletben metrikus az nem volt jó bele. Szerintem a dieselnél a jóval nagyobb kompresszió miatt vastagabbak a csavarok. Amúgy tudom kendács, de amikor szakadt a szíj 2008-ben 228ezer kilométernél a régi ( valószinűleg még gyári) csavarokkal raktuk össze újra és jó volt egészen 2018-ig ( 342 ezerkm) amikor is elkezdte ereszteni kifelé a hűtőfolyadékot a hengerfej alól, tehát 10 évet és 114 ezer kilométert működött egy fórumtárs jóvoltából ( Hening Karcsi) az újrahúzott csavarokkal. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vardar Elküldve November28, 2019 Megoszt Elküldve November28, 2019 Sziasztok! A hátsó dobféket hétvégén szétszereltük, és elég sok problémát találtunk, amiket így-úgy meg tudtunk oldani. Most viszont elakadtunk, a youtube itt cserben hagyott minket. Adott ez a 4-es elem, a hátsó kézifék bowden: https://opel.7zap.com/hu/car/t98/j/0/34-1/ Olyan ábrát, videót nem találok sehol, ami megmutatná, hogy Opel Astrában őt hogy kell kicserélni, egyrészt a dobfék felől, másrészt a középső bowden felől. Tudnátok ebben segíteni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November28, 2019 Megoszt Elküldve November28, 2019 31 perce, Vardar írta: Sziasztok! A hátsó dobféket hétvégén szétszereltük, és elég sok problémát találtunk, amiket így-úgy meg tudtunk oldani. Most viszont elakadtunk, a youtube itt cserben hagyott minket. Adott ez a 4-es elem, a hátsó kézifék bowden: https://opel.7zap.com/hu/car/t98/j/0/34-1/ Olyan ábrát, videót nem találok sehol, ami megmutatná, hogy Opel Astrában őt hogy kell kicserélni, egyrészt a dobfék felől, másrészt a középső bowden felől. Tudnátok ebben segíteni? Ez a videó is megvolt? Itt látszik a működése és hogy hová van beakasztva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vardar Elküldve November28, 2019 Megoszt Elküldve November28, 2019 12 perce, zotya975 írta: Ez a videó is megvolt? Itt látszik a működése és hogy hová van beakasztva. A kisebb probléma, hogy hová van ő beakasztva, igazából a bowden-bowden kapcsolat érdekelne minket, hogy ott hogy kell őket szétszedni, összerakni? (Nekem munka miatt el kellett utaznom otthonról és a hátsó munkahenger megadta magát, édesapám szereli otthon a kocsit, én csak távsegítséget nyújtok videók és alkatrészek megrendelése formájában. Szóval ő az, aki fizikailag látja, én meg csak a robbantott ábrákból/videókból tudok kiindulni.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
sziklaboci Elküldve November28, 2019 Megoszt Elküldve November28, 2019 (edited) 59 perce, Vardar írta: A kisebb probléma, hogy hová van ő beakasztva, igazából a bowden-bowden kapcsolat érdekelne minket, hogy ott hogy kell őket szétszedni, összerakni? (Nekem munka miatt el kellett utaznom otthonról és a hátsó munkahenger megadta magát, édesapám szereli otthon a kocsit, én csak távsegítséget nyújtok videók és alkatrészek megrendelése formájában. Szóval ő az, aki fizikailag látja, én meg csak a robbantott ábrákból/videókból tudok kiindulni.) Ha a két bowden találkozása-összekapcsolása a kérdés, akkor az ábrán 5-össel jelölt "kapcsot" két fogóval egyszerűen szétfeszíted, ekkor szétakadnak a bowdenek, összerakásnál meg összenyomod hogy ne ugorjanak szét. Nemrég csináltam a sajátomot, nekem sem volt egyértelmű a dolog. Módosítva November28, 2019 : sziklaboci 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sasfióka Elküldve November30, 2019 Megoszt Elküldve November30, 2019 On 2019. 11. 28. at 7:34, zotya975 írta: 8 szelepesben kábé 1 centi átmérőjű olaj visszafolyók vannak, itt nem tudom mekkorák, de gondolom hasonlók, ott azért sok minden le tud jutni, ha kicsit darabolódik. Üdv. Opel Astra F 1.4 , 8 szelepesnél kiszedtem a hidrotőkéket. Van amelyik még szétszerelés előtt is kézzel összenyomható, szétszerelésnél könnyedén kijött, és van amit nehezebben cuppantottam ki , azok nem nyomhatók össze. Kérdésem az lenne , hogy mindet cserélni kell ilyenkor vagy csak ami nem tart olajnyomást... és a himbákat gondolom nem ártana mert elég kopottak , bár a 8 ból 3 határeset , a többi elég gáz, bár nem találtam a neten sehol ezzel kapcsolatban semmit. Szelep emelőket is kicsit kikoptatta a himba bár itt se tudom a tűrés határt. Igen a csattogó hang miatt szettem szét , (hengerfej rásülve külön lejött a vezérmű rész) meg a szelepeket is meg akartam nézni (elmaradt) miért nem megy a gépsárkány rendesen, mert a gyújtást végig ellenőriztem 2x gyertya csere is légszűrő csere , üzemanyagot kap szikra jó.... vákumcsövek jók , mégis mikor bent vannak a gyertyák kihagy.... (nyitni szerettem volna ezzel a témával kapcs. csak valamiért nem megy meg képet se tudom hogy töltsek fel ami nem profilkép) Évek óta vissza járok ide olvasgatni , sok jót olvastam ami segített, én is szoktam segíteni másoknak fanatikus vagyok bő 10 éve :P magam szerelem amit épp kell.... Na szóval himba + szelepemelő csere gondolom mind , hidrotőke kérdéses. Csavarokat cserélem ráfér , azért ésszelszeretnék rá költeni ... Előre is köszönöm a megtisztelő válaszokat. Tisztelettel: Sasfióka Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November30, 2019 Megoszt Elküldve November30, 2019 1 órával ezelőtt, Sasfióka írta: Üdv. Opel Astra F 1.4 , 8 szelepesnél kiszedtem a hidrotőkéket. Van amelyik még szétszerelés előtt is kézzel összenyomható, szétszerelésnél könnyedén kijött, és van amit nehezebben cuppantottam ki , azok nem nyomhatók össze. Kérdésem az lenne , hogy mindet cserélni kell ilyenkor vagy csak ami nem tart olajnyomást... és a himbákat gondolom nem ártana mert elég kopottak , bár a 8 ból 3 határeset , a többi elég gáz, bár nem találtam a neten sehol ezzel kapcsolatban semmit. Szelep emelőket is kicsit kikoptatta a himba bár itt se tudom a tűrés határt. Igen a csattogó hang miatt szettem szét , (hengerfej rásülve külön lejött a vezérmű rész) meg a szelepeket is meg akartam nézni (elmaradt) miért nem megy a gépsárkány rendesen, mert a gyújtást végig ellenőriztem 2x gyertya csere is légszűrő csere , üzemanyagot kap szikra jó.... vákumcsövek jók , mégis mikor bent vannak a gyertyák kihagy.... (nyitni szerettem volna ezzel a témával kapcs. csak valamiért nem megy meg képet se tudom hogy töltsek fel ami nem profilkép) Évek óta vissza járok ide olvasgatni , sok jót olvastam ami segített, én is szoktam segíteni másoknak fanatikus vagyok bő 10 éve :P magam szerelem amit épp kell.... Na szóval himba + szelepemelő csere gondolom mind , hidrotőke kérdéses. Csavarokat cserélem ráfér , azért ésszelszeretnék rá költeni ... Előre is köszönöm a megtisztelő válaszokat. Tisztelettel: Sasfióka Ami kézzel összenyomható az biztos nem jó, hiszen alapból az a feladata hogy kiegyenlítse a hőtágulás miatt változó szelepszár hosszból adódó szelephézagot, ha összenyomódik akkor meg ugye nem tudja emelni a bütyök a szelepet, hanem a tőke csattog. Sajna nem garancia hogy ha kicseréled akkor jó lesz, hiszen ha ki van kopva a fészke, akkor nem kapja meg a szükséges olajnyomást mert elveszik mellette az olaj egy része. A himba-kupak kopására nincs tűrési adat, mert elvileg hivatalosan egyszerre kellene cserélni az egymáson mozgó alkatrészeket, úgy szokták hogy ha " ránézésre" nem kopott nagyon akkor nem cseréleik. ha túlzott kopás , berágódás látszik valamelyik himba-veztengely bütyök között, akkor érdemes kitakarítani a tengely olajjáratait, mert ugye ezek a részek onnan kapják az olajozást. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sasfióka Elküldve November30, 2019 Megoszt Elküldve November30, 2019 1 óra, zotya975 írta: Ami kézzel összenyomható az biztos nem jó, hiszen alapból az a feladata hogy kiegyenlítse a hőtágulás miatt változó szelepszár hosszból adódó szelephézagot, ha összenyomódik akkor meg ugye nem tudja emelni a bütyök a szelepet, hanem a tőke csattog. Sajna nem garancia hogy ha kicseréled akkor jó lesz, hiszen ha ki van kopva a fészke, akkor nem kapja meg a szükséges olajnyomást mert elveszik mellette az olaj egy része. A himba-kupak kopására nincs tűrési adat, mert elvileg hivatalosan egyszerre kellene cserélni az egymáson mozgó alkatrészeket, úgy szokták hogy ha " ránézésre" nem kopott nagyon akkor nem cseréleik. ha túlzott kopás , berágódás látszik valamelyik himba-veztengely bütyök között, akkor érdemes kitakarítani a tengely olajjáratait, mert ugye ezek a részek onnan kapják az olajozást. Igen a vezéren régebben volt dugulás a járatokban azóta figyelem. Akkoriban elég volt a takarítás, olajcsere. Őszinte leszek ezt még nem kellett szétszednem , és ránézésre elég gázosak. Raknák fel képet csak nem jöttem rá hogy kell... ez a szúrjam be URL-ről nem ér :P A fészek kopással elgondolkodtattál megint... gondoltam rá.... ajj néztem is bontóba másik hengerfejet , csak csupa retek volt meg aki leszedte végigkarcolta ahol nem kéne azt nem vettem meg ja és "hibátlannak" árulták CSAK NEKEM CSAK MOST ezazegyvanfélretévemásnakiskéne , mondom hejj egy szelepet megrágott az egér :D "aszongya" az eladó ja bocs nem vettem észre, meg fogom azt putty rakok bele másikat na köszi + himba sehol .... Köszi mégegyszer Zotya . Szép napocskát ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November30, 2019 Megoszt Elküldve November30, 2019 1 órával ezelőtt, Sasfióka írta: Igen a vezéren régebben volt dugulás a járatokban azóta figyelem. Akkoriban elég volt a takarítás, olajcsere. Őszinte leszek ezt még nem kellett szétszednem , és ránézésre elég gázosak. Raknák fel képet csak nem jöttem rá hogy kell... ez a szúrjam be URL-ről nem ér :P A fészek kopással elgondolkodtattál megint... gondoltam rá.... ajj néztem is bontóba másik hengerfejet , csak csupa retek volt meg aki leszedte végigkarcolta ahol nem kéne azt nem vettem meg ja és "hibátlannak" árulták CSAK NEKEM CSAK MOST ezazegyvanfélretévemásnakiskéne , mondom hejj egy szelepet megrágott az egér :D "aszongya" az eladó ja bocs nem vettem észre, meg fogom azt putty rakok bele másikat na köszi + himba sehol .... Köszi mégegyszer Zotya . Szép napocskát ! A képfeltöltés most nekem sem olyan egyszerű, mert amit használtam oldalt az megszűnt, ami most van onnan meg teljesen máshogy kell beszűrni a linket, konkrétan a kép linkjét másolom be, de nem a kép feltöltéshez hanem úgy mintha egy oldalt, vagy webcímet illesztenék be. Van egy 1.4 8 szelepes hengerfejem, de abban is csattogott a tőke, a mosás sem segített, így nem tudom mennyire kopott a fészek, szóval nem biztos hogy előbbre lennél vele. Nekem végülis az új tőke beszerelése oldotta meg a csattogást, de akkor már másik hengerfej volt az autón. Nincs mit, szép napot neked is! 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sasfióka Elküldve November30, 2019 Megoszt Elküldve November30, 2019 https://photos.google.com/album/AF1QipNtLovcQL-DENytryXybcTBr5gGGLBfsPcFggNB/photo/AF1QipPOYjOTz0s2OTwEZ5lwWdDkpXAs0O5KD5cXWbdm https://photos.google.com/album/AF1QipNtLovcQL-DENytryXybcTBr5gGGLBfsPcFggNB/photo/AF1QipOQrZeaMOjlf_Efjpm_TRq18a8oNtN-XZzHlew6 https://photos.google.com/album/AF1QipNtLovcQL-DENytryXybcTBr5gGGLBfsPcFggNB/photo/AF1QipMjYwvrenGHQBLkQNsOIgndvXt2cPJ9LyvrnsOn :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve November30, 2019 Megoszt Elküldve November30, 2019 5 órája, Sasfióka írta: (nyitni szerettem volna ezzel a témával kapcs. csak valamiért nem megy meg képet se tudom hogy töltsek fel ami nem profilkép) Új topikot csak klubtagok nyithatnak, meg szerintem a képfeltöltés is ezért nem megy, így marad az URL-ről beszúrás. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
bendike Elküldve December1, 2019 Megoszt Elküldve December1, 2019 Sziasztok szakik . Csak egy kérdésem lenne . az autó y17dt isuzu motoros . a probléma a következő . + 7 időnkén + 9 fok alatt reggeli indulásnál 1500 fordulat felett a motor berángat ha visszább engedem a pedált akkor szépen normálisan jár . 3-4 km után már tolhatom neki nem nem rángat nem dadog . 102 szerelő 140 hiba lehetőséget talált ki és // nem szeretnék úgy járni mint 2 éve a map szenzorral hogy a fél autómat kicserélték egy vagyonért /// Hiba kód nincs . Tudna valaki valami ötlettel segíteni mit nézzek meg vagy cseréljek ? De ha valaki tudja a biztos megoldást és akár pénzért is megjavítja annak is nagyon örülni fogok . Előre is köszönöm a segítséget . Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vardar Elküldve December1, 2019 Megoszt Elküldve December1, 2019 Ezer hála a segítségért sziklaboci! Ellenben mily meglepő újabb problémám akadt. A jobb kézifék bowden kiengedéskor nem ugrik vissza, nyomva tartja a pofát. Ha fogóval ráfogunk, le tudjuk húzni, illetve egy órás WD40 fújkálás (vékony a rés a bowden burkolata és a kábel között, alig folyik be) után egy picit enged, de nem az igazi. Az autót használni kell, szerelőhöz két hét a várólista, így meg nem merem behúzni a kéziféket. Van valakinek valami praktikája erre? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December1, 2019 Megoszt Elküldve December1, 2019 58 perce, Vardar írta: Ezer hála a segítségért sziklaboci! Ellenben mily meglepő újabb problémám akadt. A jobb kézifék bowden kiengedéskor nem ugrik vissza, nyomva tartja a pofát. Ha fogóval ráfogunk, le tudjuk húzni, illetve egy órás WD40 fújkálás (vékony a rés a bowden burkolata és a kábel között, alig folyik be) után egy picit enged, de nem az igazi. Az autót használni kell, szerelőhöz két hét a várólista, így meg nem merem behúzni a kéziféket. Van valakinek valami praktikája erre? Sebességben hagyod az autót és nem használod a kéziféket, az első kereket a járdaszegély fele fordítod. Vagy annyira nagy a lejtő hogy mindenképpen kézit is kell használnod? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vardar Elküldve December1, 2019 Megoszt Elküldve December1, 2019 2 órája, zotya975 írta: Sebességben hagyod az autót és nem használod a kéziféket, az első kereket a járdaszegély fele fordítod. Vagy annyira nagy a lejtő hogy mindenképpen kézit is kell használnod? Előfordul olyan is, különben nem írnék. Aknánk sincsen, ezért végig se tudjuk nézni a bowdent, hogy fizikailag mit látunk rajta. Tisztíthatóak ezek, vagy csak a komplett csere segít? Ilyen bowden beragadással kinek mi a tapasztalata? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kingblue Elküldve December1, 2019 Megoszt Elküldve December1, 2019 3 órája, Vardar írta: Ezer hála a segítségért sziklaboci! Ellenben mily meglepő újabb problémám akadt. A jobb kézifék bowden kiengedéskor nem ugrik vissza, nyomva tartja a pofát. Ha fogóval ráfogunk, le tudjuk húzni, illetve egy órás WD40 fújkálás (vékony a rés a bowden burkolata és a kábel között, alig folyik be) után egy picit enged, de nem az igazi. Az autót használni kell, szerelőhöz két hét a várólista, így meg nem merem behúzni a kéziféket. Van valakinek valami praktikája erre? Nekem is volt már ilyen.Jobb hátsó keréknél.Nekem nem a bowden szorult hiszen kikötve a fékkarból szépen működött ki-be.Hanem a fékpofán lévő kar amit mozgat a kézifék kötél az akadt magába a fékpofába.Kicsit hajlitani kellet kifelé.Aztán azóta okés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts