zotya975 Elküldve Január20, 2019 Megoszt Elküldve Január20, 2019 1 órával ezelőtt, BAlazs_26 írta: Ok köszönöm. Lehetőleg ne szájjal szívd le mint egyesek, eléggé mérgező. Kutya-macska se legyen a közelben mert édes és felnyalják. Link to comment Megosztás: More sharing options...
L.Fazakas Elküldve Január21, 2019 Megoszt Elküldve Január21, 2019 8 órája, zotya975 írta: Lehetőleg ne szájjal szívd le mint egyesek, eléggé mérgező. Kutya-macska se legyen a közelben mert édes és felnyalják. Valójában lehet azt szívni szájjal is, csak nem kötelező lenyelni! Én pl. a multkoriban az ólommentest szívtam a tankból, phúú de sz@r íze volt .... Link to comment Megosztás: More sharing options...
BAlazs_26 Elküldve Január21, 2019 Megoszt Elküldve Január21, 2019 Es még annyi kérdésem lenne hogy van a vizhütőn egy leeresztő csap ami müanyag. Ajánlatos használni vagy inkább ne szórakozzak vele hátha eltörik és ha jol tudom nem is lehet beszerezni Link to comment Megosztás: More sharing options...
L.Fazakas Elküldve Január23, 2019 Megoszt Elküldve Január23, 2019 On 2019. 01. 21. at 18:23, BAlazs_26 írta: Es még annyi kérdésem lenne hogy van a vizhütőn egy leeresztő csap ami müanyag. Ajánlatos használni vagy inkább ne szórakozzak vele hátha eltörik és ha jol tudom nem is lehet beszerezni A régi S100-as Skodámon bezzeg. Ott még sárgarézből volt a kis leeresztő vízcsapocska (ráadásul kettő volt a kocsiban, mert egy magán a hűtőn, egy pedig a fűtőradiátoron!). Akkoriban nem a hibákat építették bele szándékosan az autókba, mint pl. az a rém törékeny műanyag csap. Jobban jársz, ha simán becsavarsz a helyére egy rézcsavart. Link to comment Megosztás: More sharing options...
KMiki Elküldve Január23, 2019 Megoszt Elküldve Január23, 2019 (edited) On 2019. 01. 21. at 18:23, BAlazs_26 írta: Es még annyi kérdésem lenne hogy van a vizhütőn egy leeresztő csap ami müanyag. Ajánlatos használni vagy inkább ne szórakozzak vele hátha eltörik és ha jol tudom nem is lehet beszerezni Hello, Nem hinném, hogy nagyon sérülékeny, ha érzéssel bánsz vele. Az enyémen szépen kitekeredett. Érdemes odakészíteni egy 1/2"-os (12-13 mm) gumicső darabot, amit a csonkra rá tudsz húzni, vagy egy pet palackból készített tölcsért. Így egy 5 literes kannába le tudod fejteni a fagyállót. Módosítva Január23, 2019 : KMiki Link to comment Megosztás: More sharing options...
gedikart Elküldve Január26, 2019 Megoszt Elküldve Január26, 2019 (edited) Tavaly áprilisban volt esedékes a komplett vezérlés csere (gyári GM szett, pumpával). Nemrég vettem észre, hogy folyat a vezérműtengely szimering. Néhány hete lehet csupán, hogy megadta magát, mert októberben cseréltem le az olajat, és akkor még folyás mentes volt. Most ez így cumi, mert ha tudom hogy ilyen sűrűn megadja magát a szimering, akkor vezérlés cserekor azt is cseréltettem volna. Amikor hozzám került az autó (2012), akkor szükség volt a szimering cserére, és egyben megtörtént a vezérlés cseréje is. A mostani javításhoz anyag költséget nézve megúszom egy szíjcserével? Ha a többi alkatrészt nem bontják le (vízpumpa, görgők), attól még a vezérlés házát ki lehet tisztítani (féktisztító, stb), normálisan hozzáférnek? Módosítva Január26, 2019 : gedikart Link to comment Megosztás: More sharing options...
g.peter23 Elküldve Január27, 2019 Megoszt Elküldve Január27, 2019 Sziasztok!Kérdésem,Megváltozik az autó motorhangja (alapjárat, és menet közben is, fordulatszámtól függően) láncos vezérlés csere után?Gyári vezérlés szett lett belerakva, 175e km-nél. Első csere volt.Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opel2003 Elküldve Január27, 2019 Megoszt Elküldve Január27, 2019 Sziasztok! Este beálltam a garázsba , reggel menni akartam beindult kb 2mp múlva lefult és azóta csak teker , üzemanyagot kap , a múltkor ugyan ez volt egy gyertya csere megoldotta(2 hónapja ), megnéztem a gyertyák benzinesek voltak . Ez mitől lehet mi a gond ? Mit cseréljek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
L.Fazakas Elküldve Január28, 2019 Megoszt Elküldve Január28, 2019 14 órája, Opel2003 írta: Sziasztok! Este beálltam a garázsba , reggel menni akartam beindult kb 2mp múlva lefult és azóta csak teker , üzemanyagot kap , a múltkor ugyan ez volt egy gyertya csere megoldotta(2 hónapja ), megnéztem a gyertyák benzinesek voltak . Ez mitől lehet mi a gond ? Mit cseréljek? Gyújtáshibának látszik ... Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Január28, 2019 Megoszt Elküldve Január28, 2019 4 órája, L.Fazakas írta: Gyújtáshibának látszik ... Ez elég tág fogalom! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január28, 2019 Megoszt Elküldve Január28, 2019 11 perce, gezoli írta: Ez elég tág fogalom! Bizony az...tudod esetleg szűkíteni a kört? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Január28, 2019 Megoszt Elküldve Január28, 2019 (edited) 34 perce, zotya975 írta: Bizony az...tudod esetleg szűkíteni a kört? Mondjuk egy hibakód sokat segítene, de már egy motorkód is. Módosítva Január28, 2019 : gezoli Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január28, 2019 Megoszt Elküldve Január28, 2019 2 órája, gezoli írta: Mondjuk egy hibakód sokat segítene, de már egy motorkód is. Hát, 1.4-es 16 szelepes és talán 2003-as akkor X14XE, Z14XE, esetleg X14XEP. De talán többet is elárul majd. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cs. Zoltán Elküldve Január28, 2019 Megoszt Elküldve Január28, 2019 Apróhirdetés: Z14xep-ből, használt, de jól működő trafóhíd, jelképes összegért, vészmegoldásra eladó! Link to comment Megosztás: More sharing options...
L.Fazakas Elküldve Január29, 2019 Megoszt Elküldve Január29, 2019 21 órája, gezoli írta: Ez elég tág fogalom! Hát igen. Vezérlőelektronika, gyújtótrafó, gyertyák ... lehetne szépen részletezni, de maga az alap - nincs gyújtás! Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyurigyerek Elküldve Január29, 2019 Megoszt Elküldve Január29, 2019 On 2019.01.27. at 14:13, Opel2003 írta: Sziasztok! Este beálltam a garázsba , reggel menni akartam beindult kb 2mp múlva lefult és azóta csak teker , üzemanyagot kap , a múltkor ugyan ez volt egy gyertya csere megoldotta(2 hónapja ), megnéztem a gyertyák benzinesek voltak . Ez mitől lehet mi a gond ? Mit cseréljek? Lehet hülyeség amit írok, de immo hiba nem lehet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január29, 2019 Megoszt Elküldve Január29, 2019 4 órája, gyurigyerek írta: Lehet hülyeség amit írok, de immo hiba nem lehet? Nem hiszem hogy úgy oldották volna meg az indítás gátlást, hogy csak a gyújtást blokkolja, a pumpát nem és üzemanyag kerüljön a katalizátorba, de nem tudom biztosan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
L.Fazakas Elküldve Január31, 2019 Megoszt Elküldve Január31, 2019 On 2019. 01. 29. at 14:56, zotya975 írta: Nem hiszem hogy úgy oldották volna meg az indítás gátlást, hogy csak a gyújtást blokkolja, a pumpát nem és üzemanyag kerüljön a katalizátorba, de nem tudom biztosan. Üzemanyag elvileg nem kerülhet a motorba se (így a katalizátorra meg pláne), mert egy okos elektronika csak akkor ad áramot az AC pumpára, ha azt érzékeli, hogy jár a motor. Majdnem ebbe dőltem bele tavaly, mert akkor azt hittem - rossz az AC szivattyúm, de aztán szépen kiderült, hogy áá dehogy. Csak egyszerűen nem kap áramot. Külön odavezetve neki a 12 volt tápot - simán ment ... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január31, 2019 Megoszt Elküldve Január31, 2019 4 órája, L.Fazakas írta: Üzemanyag elvileg nem kerülhet a motorba se (így a katalizátorra meg pláne), mert egy okos elektronika csak akkor ad áramot az AC pumpára, ha azt érzékeli, hogy jár a motor. Majdnem ebbe dőltem bele tavaly, mert akkor azt hittem - rossz az AC szivattyúm, de aztán szépen kiderült, hogy áá dehogy. Csak egyszerűen nem kap áramot. Külön odavezetve neki a 12 volt tápot - simán ment ... Forgásjelet kap a motorvezérlő Hall, vagy holtpont jeladótól akkor indítja a pumpát, de mivel nem tudom hogy az indításgátló hol avatkozik bele a folyamatba ezért nem állíthatom biztosan azt sem hogy csak gyujtást blokkol és/vagy üzemanyagot is. Valószinüsítem hogy az üzemanyagot biztos nem engedi a motorba elégetés nélkül. Mivel tapasztalatom szerint rossz ( másik vagy csip nélküli) kulccsal el sem indul a motor ( hiába van még nyomás a benzincsőben) szerintem a gyujtást is kizárja. De nem vagyok benne biztos. Link to comment Megosztás: More sharing options...
BpeterB Elküldve Január31, 2019 Megoszt Elküldve Január31, 2019 (edited) Sziasztok! Azt szeretném megkérdezni, hogy az 1.4-es G Astrán (2003) a termosztát hányas Torx kulccsal van rögzítve? Sajnos cserélnem kell, és ilyen kulcson nincs (úgyhogy azt is veszek). Előre is köszi... Módosítva Január31, 2019 : BpeterB Link to comment Megosztás: More sharing options...
huggybear Elküldve Január31, 2019 Megoszt Elküldve Január31, 2019 Sziasztok! Ma megtankoltam az autót, elég keveset tudtam használni januárban, viszont annál jobban meglepett az eredmény, ugyan is 9.2 litert(!!) számoltam fogyasztásnak. Tény, hogy sokat rövidtávozok, 7 km egy irányba és vissza plusz némi város minden nap, valamint egyszer mentem egy oda-vissza 100 km-es távot (ennek javítania kellene az értéket), de ez akkor is borzalmasan sok. A Z16XEP H Astra eszik ennyit hidegen rövid távon. Mióta megvan az autó (2015/09) szerintem nem jött ki 7 liter feletti érték. Mi mehetett tönkre, mit tudtok tanácsolni? Előre is köszi. G. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra 1 Elküldve Február1, 2019 Megoszt Elküldve Február1, 2019 23 órája, BpeterB írta: Sziasztok! Azt szeretném megkérdezni, hogy az 1.4-es G Astrán (2003) a termosztát hányas Torx kulccsal van rögzítve? Sajnos cserélnem kell, és ilyen kulcson nincs (úgyhogy azt is veszek). Előre is köszi... TORX CSAVAR, M6 X 16, Link to comment Megosztás: More sharing options...
BpeterB Elküldve Február1, 2019 Megoszt Elküldve Február1, 2019 (edited) 3 perce, astra 1 írta: TORX CSAVAR, M6 X 16, Köszi, azt látom, hogy Torx, de a csavar fejmérete lenne a kérdés, nem az átmérő és a hossz... Köszi! Módosítva Február1, 2019 : BpeterB Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Február1, 2019 Megoszt Elküldve Február1, 2019 17 órája, huggybear írta: Sziasztok! Ma megtankoltam az autót, elég keveset tudtam használni januárban, viszont annál jobban meglepett az eredmény, ugyan is 9.2 litert(!!) számoltam fogyasztásnak. Tény, hogy sokat rövidtávozok, 7 km egy irányba és vissza plusz némi város minden nap, valamint egyszer mentem egy oda-vissza 100 km-es távot (ennek javítania kellene az értéket), de ez akkor is borzalmasan sok. A Z16XEP H Astra eszik ennyit hidegen rövid távon. Mióta megvan az autó (2015/09) szerintem nem jött ki 7 liter feletti érték. Mi mehetett tönkre, mit tudtok tanácsolni? Előre is köszi. G. Semmi. Csodák nincsenek, a sok rövid táv és a hideg nagyon meg tudja dobni a fogyasztást. Nekem a Z18XE még nyáron is 9 liter felett eszik ha csak városban használom (amúgy 7,8, szóval ez majd' másfél liter pluszban, pedig még hideg sincs), és anno a C12NZ-vel (igen, 1.2-es!) is meg tudtam etetni 12 litert(!) 100-on pusztán attól hogy napi 2x3km-t mentem vele télen... Én nem aggódnék a helyedben, csak ha tavasszal, rendes körülmények között használva sem csökken vissza a fogyasztás normális szintre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gedikart Elküldve Február1, 2019 Megoszt Elküldve Február1, 2019 (edited) Üdv. Kipufogó rezgéscsillapítót kell cserélni az autón. Mellékeltem képeket a jelenlegiről (számomra még gyárinak tűnik). Az új alkatrészt be lehet építeni hegesztés nélkül, beékelve a két cső közé (ahol szélesedik a perem)? Az első csövön látok alul egy minimális hegesztést, de a hátsó részen nem igazán. Fotók: http://kepkezelo.com/images/t7k5lxg9bj0d1qc88iry.jpghttp://kepkezelo.com/images/2kbq7p168fs64nn48jd8.jpghttp://kepkezelo.com/images/cft8mtm53w6vmlssy5se.jpghttp://kepkezelo.com/images/dybx76ovqiqp0lfxd9hh.jpg Módosítva Február1, 2019 : gedikart Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts