Steve01 Elküldve November6, 2018 Megoszt Elküldve November6, 2018 55 perce, gezoli írta: Vagy csak újra kell tanítani! Próbálta tanítani de nem sikerült. Ha jól láttam, felhúzta az ablakot és hosszan nyomta a gombot, ugyan ezt lefelé is megcsinálta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
TheBoss21 Elküldve November6, 2018 Megoszt Elküldve November6, 2018 Sziasztok! Adott egy Z12XE 1.2-es G Astrám. Teljesen véletlenszerűen előjön a szervíz lámpa a műszerfalon. Van hogy már induláskor is, van hogy csak 20-30 perc múlva, van hogy pár napig, hétig egyáltalán semmi. Kigyulladásakor valamivel erőtlenebb lesz a kocsi. A hibakód: P1120 Gázpedál érzékelő hiba. Olvasgattam, hogy ez sokféle hiba forrása lehet, pl: ecu, fojtószelep, gázpedál Valaki tudna segíteni, hogy mégis hol kezdjem el a hiba feltárását, valamint tudnátok ajánlani esetleg egy jó szervízt/szerelőt Budapesten ahová bátran elvihetném? Link to comment Megosztás: More sharing options...
agyszivacs Elküldve November6, 2018 Megoszt Elküldve November6, 2018 (edited) Sziasztok! Segítségre lenne szükségem. Vásárolnék - ha lenne valakinek - egy G-astra 1,7 cdti-s motor folytószelep házán levő csatlakozó ellendarabját, kicsi kábellel együtt. Mutatom mire gondolok. 3 bontót kérdeztem, azt mondták mindenhol egységesen, hogy ki szokták dobni bontáskor a kábelkötegeket a rajta levő csatikkal együtt. Van valakinek esetleg bontásból származó ilyen csatlakozója? Köszönettel, István Fentebb (1714. oldal vége felé) képet is csatoltam zotya975 (köszönet érte) segítségével... Ilyen csati kellene. Tud valaki esetleg valahol?? Módosítva November6, 2018 : agyszivacs Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve November7, 2018 Megoszt Elküldve November7, 2018 On 2018. 11. 06. at 18:53, agyszivacs írta: Sziasztok! Segítségre lenne szükségem. Vásárolnék - ha lenne valakinek - egy G-astra 1,7 cdti-s motor folytószelep házán levő csatlakozó ellendarabját, kicsi kábellel együtt. Mutatom mire gondolok. 3 bontót kérdeztem, azt mondták mindenhol egységesen, hogy ki szokták dobni bontáskor a kábelkötegeket a rajta levő csatikkal együtt. Van valakinek esetleg bontásból származó ilyen csatlakozója? Köszönettel, István Fentebb (1714. oldal vége felé) képet is csatoltam zotya975 (köszönet érte) segítségével... Ilyen csati kellene. Tud valaki esetleg valahol?? Szerintem te ezt keresed, jól gondolom: Univerzális autóipari csatlakozó lehet, én úgy találtam rá hogy VW fényszóró csatlakozó. Itt a cikkszáma, ha ezzel bemész egy VW szalonba, szerintem tudnak neked rendelni ha nincs készleten, nem hiszem hogy nagyon drága lenne: VW 4B0973724 Vagy Aliexpress Szerk.: a csatlakozó természetesen szétszedhető, ha azt a lila fésűt kihúzod belőle akkor kijönnek a pinek, bele tudod fűzni az új csatiba a vezetékeket a rajta levő érintkezőkkel együtt, aztán a fésűt visszatolva rögzíteni lehet, szóval az ne zavarjon hogy ehhez nincsen "kis darab vezeték", nem kell semmit forrasztani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atlon Elküldve November8, 2018 Megoszt Elküldve November8, 2018 Sziasztok! Külső hőmérséklet jeladóm vacakol 2001-es G-Astrámban. Először stabil 69,5 fokot mutatott, ekkor már kezdtem gyanakodni, bár erősen sütött a nap. Mostanra már csak a vonalkák maradtak a kijelzőn. Siemens 09152245. Nem drága dolog, de jó magyar anyagi helyzetemben nem szeretném a pénzt kidobálni az ablakon, csak ha tényleg ez a rossz. Nem tud valaki mondani egy ellenállás értéket a hozzá tartozó hőmérséklettel egy jól működő jeladónál? https://www.ria.com/datchyk-zovnishnoi-temperatury-siemens-09152245-dlya-saab-9-3050916-11205931.html Link to comment Megosztás: More sharing options...
BAlazs_26 Elküldve November8, 2018 Megoszt Elküldve November8, 2018 sziasztok.Valószínű hogy megvan a probléma ami miatt néha rázott a kormány.A jobb első fékdugattyú ferdén nyomta neki a betéteket a tárcsának ezt berezonált.Ilyenkor érdemes a fékdugatyút cserélni vagy elég csak azt a 2 gumigyűrűt? Mikor teljesen kinyomom a dugatyút nem tudom visszanyomni csak célszerszámmal viszont azt olvastam hogy könnyen visszakéne mennie. Köszi előre is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve November8, 2018 Megoszt Elküldve November8, 2018 7 perce, BAlazs_26 írta: sziasztok.Valószínű hogy megvan a probléma ami miatt néha rázott a kormány.A jobb első fékdugattyú ferdén nyomta neki a betéteket a tárcsának ezt berezonált.Ilyenkor érdemes a fékdugatyút cserélni vagy elég csak azt a 2 gumigyűrűt? Mikor teljesen kinyomom a dugatyút nem tudom visszanyomni csak célszerszámmal viszont azt olvastam hogy könnyen visszakéne mennie. Köszi előre is. Azért annyira könnyen nem megy vissza. Én kalapácsnyéllel szoktam visszanyomni, úgy hogy a féknyeregnél befeszítem a nyelet. De ez csak az elsőknél működik. A hátsókat tekerni kell és ahhoz kell egy spec szerszám. Link to comment Megosztás: More sharing options...
BAlazs_26 Elküldve November8, 2018 Megoszt Elküldve November8, 2018 2 minutes ago, gezoli said: Azért annyira könnyen nem megy vissza. Én kalapácsnyéllel szoktam visszanyomni, úgy hogy a féknyeregnél befeszítem a nyelet. De ez csak az elsőknél működik. A hátsókat tekerni kell és ahhoz kell egy spec szerszám. Igen ezt tudtam ezért vettem is ilyen készletet.Viszont jobb elől már azzal is nehezebben ment vissza minta bal oldalt.ezért gondoltam hogy kicserélném a jobb oldal gumitömítéseit ,vagy fölösleges? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November8, 2018 Megoszt Elküldve November8, 2018 2 órája, BAlazs_26 írta: Igen ezt tudtam ezért vettem is ilyen készletet.Viszont jobb elől már azzal is nehezebben ment vissza minta bal oldalt.ezért gondoltam hogy kicserélném a jobb oldal gumitömítéseit ,vagy fölösleges? Ezt passzolom, de a féknyergek visszanyomás közben nem árt néha ránézni a fékfolyadék tartályra, mert ha megtelik és kijön csúnyán el tudja intézni a fényezést. Indulás előtt meg párszor rá kell lépni a fékre hogy a betétek újra a tárcsa közelébe kerüljenek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve November8, 2018 Megoszt Elküldve November8, 2018 3 órája, BAlazs_26 írta: Igen ezt tudtam ezért vettem is ilyen készletet.Viszont jobb elől már azzal is nehezebben ment vissza minta bal oldalt.ezért gondoltam hogy kicserélném a jobb oldal gumitömítéseit ,vagy fölösleges? Ha nem ereszti a fékfolyadékot akkor nem érdemes cserélni, ellentétben érdemes lenne szétszedni és fémtisztára pucolni mindent. Persze ha már szétszedi az ember lehet hogy érdemes cserélni a karmantyút és a porvédőt mert hát ki tudja összerakás után jó lesz e. Itt egy videó a műveletről: A dugattyú tisztítását 0-ás fémgyapottal is szoktuk csinálni, olyan lesz mint egy nagyon finom polírozás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Maverick087 Elküldve November8, 2018 Megoszt Elküldve November8, 2018 (edited) Tavaly nyáron játszották velem azt a fékek hogy véletlenszerűen nem akartak visszahúzni, hol egyik, hol másik oldalt. Izzottak is a kerekek, fék alkatrészek mindenhol. A dugattyúk nem eresztették a folyadékot. Szétszedtem mindkét féknyerget és mindent cseréltem bennük amiket csak a felújító készletbe belepakoltak, dugattyú, karmantyú, porvédő, új légtelenítő szelepet is raktam bele. Én azt mondom mindkét oldalt újítsd fel. Módosítva November8, 2018 : Maverick087 Link to comment Megosztás: More sharing options...
BAlazs_26 Elküldve November10, 2018 Megoszt Elküldve November10, 2018 Sziasztok .A műszeregységben nem tudjátok pontosan hogy milyen izzók vannak .Ha jól tudom több fajta van benne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve November11, 2018 Megoszt Elküldve November11, 2018 8 órája, BAlazs_26 írta: Sziasztok .A műszeregységben nem tudjátok pontosan hogy milyen izzók vannak .Ha jól tudom több fajta van benne. Van benne egy ilyen izzó. Ez világítja meg a kilométer számlálót. Tejüveg 12V/1,5W https://mullerautowebshop.hu/izzok/327-opel-astra-g-zafira-corsa-meriva-feher-kijelzo-muszerfal-izzo-15-w.html A többi pedig ilyen: 12V/1,5W https://mullerautowebshop.hu/izzok/334-opel-agila-astra-corsa-meriva-zafira-muszerfal-izzo-15-w-barna.html Valamint még vannak SMD LED-ek (tempomat stb.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
BAlazs_26 Elküldve November11, 2018 Megoszt Elküldve November11, 2018 2 hours ago, gezoli said: Van benne egy ilyen izzó. Ez világítja meg a kilométer számlálót. Tejüveg 12V/1,5W https://mullerautowebshop.hu/izzok/327-opel-astra-g-zafira-corsa-meriva-feher-kijelzo-muszerfal-izzo-15-w.html A többi pedig ilyen: 12V/1,5W https://mullerautowebshop.hu/izzok/334-opel-agila-astra-corsa-meriva-zafira-muszerfal-izzo-15-w-barna.html Valamint még vannak SMD LED-ek (tempomat stb.) Esetleg beletudok rakni ledes izzot modositás nélkül? Itt az oldalon találtam egy leirastt ahol le van irva milyen izzó kell bele ledes ből. De a modositás [ha kell] az nincs leirva Link to comment Megosztás: More sharing options...
Maverick087 Elküldve November11, 2018 Megoszt Elküldve November11, 2018 22 perce, BAlazs_26 írta: Esetleg beletudok rakni ledes izzot modositás nélkül? Itt az oldalon találtam egy leirastt ahol le van irva milyen izzó kell bele ledes ből. De a modositás [ha kell] az nincs leirva Én is raktam bele ledet. B84d típust raktam mindehova. Kicsit kellett hajlítgattam a csatlakozókon hogy elérjék a panelt ugye ezek az izzók bajonettzárasok. Másfél éve kerültek be, semmi bajom nincs velük. DE. Ha jobban megfigyelem az óracsoportot akkor láthatóan foltos itt-ott, nem nagy ügy, de aki szeretne teljesen egyenletes megvilágítást annak speciális ledeket kell alkalmaznia. Továbbá típus, évjárat függő de létezik olyan számlap amin van egy sárga színű bevonat ami tovább nehezíti a ledezést. Ajánlom Neked ezt az oldalt itt mindent megtalálsz: http://www.opeltigra1995.atw.hu/Ledezesek/Opel_Astra_G_ledezes_menete.html?fbclid=IwAR37hRBZ6pHv_3wG8nBZP5gfXXBlLDiSJ-tVSHOmBwIGUBDT9wtQnYlxmxU Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve November11, 2018 Megoszt Elküldve November11, 2018 1 órával ezelőtt, Maverick087 írta: ............. láthatóan foltos itt-ott ................ Ezt akartam én is írni, de megelőztél. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve November11, 2018 Megoszt Elküldve November11, 2018 1 óra, Maverick087 írta: Ajánlom Neked ezt az oldalt itt mindent megtalálsz: http://www.opeltigra1995.atw.hu/Ledezesek/Opel_Astra_G_ledezes_menete.html?fbclid=IwAR37hRBZ6pHv_3wG8nBZP5gfXXBlLDiSJ-tVSHOmBwIGUBDT9wtQnYlxmxU Ezt az oldlat ki szerkeszti? Mert írnék egy kis pontosítást: a sűrű beosztású fekete számlapos óracsoport sem mindig sárgított, a 2002-es modellévig biztosan nem. Az enyém ilyen a coupéban, 2001 októberi az autó, és nem volt benne sárga fénytörő. Én amúgy úgy tudtam hogy egységesen csak a 2002-es modellévtől sárgák a fények a G Astra műszerfalakban, addig fehérek, függetlenül attól hogy milyen a számlap kialakítása. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
BAlazs_26 Elküldve November11, 2018 Megoszt Elküldve November11, 2018 Köszönöm a segitséget Link to comment Megosztás: More sharing options...
Maverick087 Elküldve November11, 2018 Megoszt Elküldve November11, 2018 7 órája, tgabika76 írta: Ezt az oldlat ki szerkeszti? Mert írnék egy kis pontosítást: a sűrű beosztású fekete számlapos óracsoport sem mindig sárgított, a 2002-es modellévig biztosan nem. Az enyém ilyen a coupéban, 2001 októberi az autó, és nem volt benne sárga fénytörő. Én amúgy úgy tudtam hogy egységesen csak a 2002-es modellévtől sárgák a fények a G Astra műszerfalakban, addig fehérek, függetlenül attól hogy milyen a számlap kialakítása. Opeal Astra G Hungary facebook csoportban, Kósa Adrián. Nagyon sokan dícsérik a ledes munkáit, nekem nincs tapasztalatom. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
BAlazs_26 Elküldve November11, 2018 Megoszt Elküldve November11, 2018 Sziasztok. Ujabb fejlemény a első fékekkel kapcsolatban. Ki kell cserélnem a jobb oldali dugatyút. Meg tudnátok mondani hogy mekkora dugatyu kelhet bele delphi a féknyereg z16se 2001es. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Maverick087 Elküldve November11, 2018 Megoszt Elküldve November11, 2018 Szia! A nyergen megtalálod a szükséges információkat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kjany Elküldve November12, 2018 Megoszt Elküldve November12, 2018 (edited) Módosítva November14, 2018 : Kjany Link to comment Megosztás: More sharing options...
arpad.97 Elküldve November12, 2018 Megoszt Elküldve November12, 2018 (edited) Sziasztok! Az a helyzet , hogy ma vezettem kb 250km-t és mikor felnyitottam a motorháztetőt láttam, hogy pár csepp olaj van a motor előtti alkatrészen illetve alatta ( sajnos fogalmam sincs mi a pontos nevük ) . Még le kell vezetnem kb 500km-t mire meg tudnám nézetni, ez így mennyire lenne baj ? Valószínű néhány tömítés öregedett el vagy mire lehet gondolni? Köszi előre is , Opel Astra gcc 1.4 16v Módosítva November12, 2018 : arpad.97 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cs. Zoltán Elküldve November12, 2018 Megoszt Elküldve November12, 2018 3 perce, arpad.97 írta: Sziasztok! Az a helyzet , hogy ma vezettem kb 250km-t és mikor felnyitottam a motorháztetőt láttam, hogy pár csepp olaj van a motor előtti alkatrészen illetve alatta ( sajnos fogalmam sincs mi a pontos nevük ) . Még le kell vezetnem kb 500km-t mire meg tudnám nézetni, ez így mennyire lenne baj ? Valószínű néhány tömítés öregedett el vagy mire lehet gondolni? Köszi előre is , Opel Astra gcc 1.4 16v Szia! Mi a motorkódod? Link to comment Megosztás: More sharing options...
arpad.97 Elküldve November12, 2018 Megoszt Elküldve November12, 2018 7 perce, Cs. Zoltán írta: Szia! Mi a motorkódod? Z14XE20CA0325 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts