Aster Elküldve Október9, 2018 Megoszt Elküldve Október9, 2018 Sziasztok! Z16XEP motor vezérlőjéről szeretném leszedni a csatlakozósarukat, de nem adják magukat. Hiába emelem a rögzítőkart, sőt, akár nyomon is a másik végén a kilógó síneket, meg se moccan a csatlakozó alja. Mit lehet ilyenkor csinálni? A sikertelen kísérlet itt látható: https://imgur.com/a/E6T2lNZ Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Október9, 2018 Megoszt Elküldve Október9, 2018 4 perce, kobraCode írta: Sziasztok! megtudtátok mondani mi a gyári mérete az ablaktörlő lapátoknak? Köszi. Közben meg is leltem 500mm/475mm Link to comment Megosztás: More sharing options...
Aster Elküldve Október9, 2018 Megoszt Elküldve Október9, 2018 4 minutes ago, kobraCode said: Sziasztok! megtudtátok mondani mi a gyári mérete az ablaktörlő lapátoknak? Köszi. Elöl 500+465 mm. A hátsó azt hiszem 400mm, de arra ne vegyél mérget! 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Október9, 2018 Megoszt Elküldve Október9, 2018 10 órája, kobraCode írta: Az enyém pont fordítva volt. Tempomatos az index kapcsolóm és úgy gondolta, hogy villogtat ő majd magától. Elég sűrűen felnyomta a reflektort éjszaka, úgy tudtam hazajönni hogy ne zavarjam a szembejövőket, kivettem a relét. Bárdiban vettem bele valami MagnetiMarelli típúsút közel fél éve, azóta jó. Te milyet vettél bele? Nem lehet hogy mégis csak az a rossz, mert mondjuk silány utángyártott minőség? Próbáld ki ha van rá lehetőség bontott gyárival is... 11.000 Ft volt, márkát nem tudom, ismerős szerelő hozta, aztán bele is került. Viszont biztosan vadonatúj. Azért az erős lenne, hogy másfél hónapot bír ki... Csak kapcsoló gond lehet? (Tegnap este egy kis erdei útra álltam be szórakozni, hogy le tudjam kapcsolni...) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Október9, 2018 Megoszt Elküldve Október9, 2018 35 perce, PGA írta: 11.000 Ft volt, márkát nem tudom, ismerős szerelő hozta, aztán bele is került. Viszont biztosan vadonatúj. Azért az erős lenne, hogy másfél hónapot bír ki... Csak kapcsoló gond lehet? (Tegnap este egy kis erdei útra álltam be szórakozni, hogy le tudjam kapcsolni...) Megpróbálhatod a relét is, cseréld meg egy mellette lévővel a biztosítéktáblánál. Ha minden igaz van ott több egyforma is. Ha nem segített akkor marad a kapcsoló... 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyurigyerek Elküldve Október9, 2018 Megoszt Elküldve Október9, 2018 2 órája, Aster írta: Sziasztok! Z16XEP motor vezérlőjéről szeretném leszedni a csatlakozósarukat, de nem adják magukat. Hiába emelem a rögzítőkart, sőt, akár nyomon is a másik végén a kilógó síneket, meg se moccan a csatlakozó alja. Mit lehet ilyenkor csinálni? A sikertelen kísérlet itt látható: https://imgur.com/a/E6T2lNZ Nekem ugyan más a motor de a csatik gondolom ugyan azok. A kábelköteg töve alatt van egy kis négyzet alakú műanyag. Annak segíts óvatosan a videon látható mozdulat közben kicsúszni a vezetékek irányába. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyurigyerek Elküldve Október9, 2018 Megoszt Elküldve Október9, 2018 2 órája, kobraCode írta: Közben meg is leltem 500mm/475mm Úgy rémlik az 510/480 mm is elfér és nem akad össze Link to comment Megosztás: More sharing options...
L.Fazakas Elküldve Október10, 2018 Megoszt Elküldve Október10, 2018 On 2018. 10. 05. at 6:44, Gabesz11 írta: Én már cseréltem ezt a görgőt. X14XE motorkódú az autóm. Nem klímás. Simán szét lehetett szedni. hosszbordásszíj feszítő részei Jó neked. Én meg 4 darab csigafúrómat már tönkrevágtam, s még mindig nem birtam kihajtani annak a fránya görgőnek a tengelyét a rugós konzolból. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Október10, 2018 Megoszt Elküldve Október10, 2018 9 perce, L.Fazakas írta: Jó neked. Én meg 4 darab csigafúrómat már tönkrevágtam, s még mindig nem birtam kihajtani annak a fránya görgőnek a tengelyét a rugós konzolból. Akadj már le a témáról! Mi már túlléptünk rajta! 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
L.Fazakas Elküldve Október10, 2018 Megoszt Elküldve Október10, 2018 On 2018. 10. 03. at 7:21, gezoli írta: Ért hozzá a lelkem! Ez egyáltalán nem hozzáértés kérdése. Itt olvastam valahol róla, és nem a kisújjamból szoptam. Pontosan az a "porlasztónak látszó" szerkezet az (ami össze van kötve a légszűrővel), s ami magát az alapjáratot adja (azzal szabályozzuk a bemenő levegő mennyiségét). A többi funkcióhoz (pl. "padlógáz") viszont ott van a számítógép vezérelte befecskendező-sor. Az alapjáratot magát egy elektronika viszi. (alapjárati motor) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Október10, 2018 Megoszt Elküldve Október10, 2018 12 órája, gyurigyerek írta: Úgy rémlik az 510/480 mm is elfér és nem akad össze Most 530/450 van fent ez sem akad össze. De most nem találok ilyen méretben értelmes áron a Kovácsénkál :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Aster Elküldve Október10, 2018 Megoszt Elküldve Október10, 2018 (edited) 16 hours ago, gyurigyerek said: Úgy rémlik az 510/480 mm is elfér és nem akad össze Nekem 500+465-ös van fent, és éppen csak pár milliméter van a két lapát között, az utasoldalon pedig talán még 1 centi az ablak pereméig. Nyilván ha kicsit hátrébb vannak a lapátokon a rögzítőkapcsok akkor egy vagy két centivel több is elférhet, de az 510+480 elég esélytelennek tűnik nekem. Max. úgy férhet el, hogy az átfedés miatti egymásba akadás nem engedi egészen az ablak aljáig lecsúszni a karokat. Módosítva Október10, 2018 : Aster Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyurigyerek Elküldve Október10, 2018 Megoszt Elküldve Október10, 2018 41 perce, Aster írta: Nekem 500+465-ös van fent, és éppen csak pár milliméter van a két lapát között, az utasoldalon pedig talán még 1 centi az ablak pereméig. Nyilván ha kicsit hátrébb vannak a lapátokon a rögzítőkapcsok akkor egy vagy két centivel több is elférhet, de az 510+480 elég esélytelennek tűnik nekem. Max. úgy férhet el, hogy az átfedés miatti egymásba akadás nem engedi egészen az ablak aljáig lecsúszni a karokat. https://opeleseknek.hu/opel-astra-g-classic-1998-2009-alkatreszek/opel-astra-g-17-dizel/opel-astra-g-17-dizel-motorkod-y17dt-75le-55kw-gyari-premium-alkatreszek/opel-ablaktorlo-lapat-elso-par-510480-mm-astra-g-6272542-simaastrag-bosoko Link to comment Megosztás: More sharing options...
L.Fazakas Elküldve Október10, 2018 Megoszt Elküldve Október10, 2018 (edited) 4 órája, Aster írta: az átfedés miatti egymásba akadás nem engedi egészen az ablak aljáig lecsúszni a karokat. Azt már mindkettőt eleve úgy kellene felszerelni, hogy még véletlenül se akadjanak össze, de ne is igazán érjen le egyikük se a szélvédő aljáig. Én pontosan ezért mindig a "másik állásban" állítom be az ablaktörlő karokat. Vagyis? Bekapcsolom az ablaktörlőt, mindkettő szépen elmegy a végállásáig - és akkor én leveszem a gyújtást. S utána ott legyen a baloldali a szélvédő széléhez állítva - a csaknem függőleges poziciójában. Akkor a továbbiakban már minden bizonnyal vízszintesben is jó lesz! Egyébként nekem Ford ablaktörlő van az Opelomon, mert azon legalább gyárilag is fémből van a kis légterelő lapátocska, (míg az Opeleknél többnyire valami sz@r műanyagból, ami persze néha el- vagy letörik. Avagy "csak úgy" rásegítenek "egyesek" az utcáról, hogy hadd törjön ...) Utózönge - Nekem egyszer az autómellett valaki belelépett egy jó nagy darab kutyaszarba - oszt utána mit csinált? Szakszerűen leszedte a jobboldali ablaktörlő lapátomat majd azzal vakarászta le cipőjéről és talphézagaiból a szart! Hát nem aranyos az ilyen? Módosítva Október10, 2018 : L.Fazakas Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október10, 2018 Megoszt Elküldve Október10, 2018 1 órával ezelőtt, L.Fazakas írta: Azt már mindkettőt eleve úgy kellene felszerelni, hogy még véletlenül se akadjanak össze, de ne is igazán érjen le egyikük se a szélvédő aljáig. Én pontosan ezért mindig a "másik állásban" állítom be az ablaktörlő karokat. Vagyis? Bekapcsolom az ablaktörlőt, mindkettő szépen elmegy a végállásáig - és akkor én leveszem a gyújtást. S utána ott legyen a baloldali a szélvédő széléhez állítva - a csaknem függőleges poziciójában. Akkor a továbbiakban már minden bizonnyal vízszintesben is jó lesz! Egyébként nekem Ford ablaktörlő van az Opelomon, mert azon legalább gyárilag is fémből van a kis légterelő lapátocska, (míg az Opeleknél többnyire valami sz@r műanyagból, ami persze néha el- vagy letörik. Avagy "csak úgy" rásegítenek "egyesek" az utcáról, hogy hadd törjön ...) Utózönge - Nekem egyszer az autómellett valaki belelépett egy jó nagy darab kutyaszarba - oszt utána mit csinált? Szakszerűen leszedte a jobboldali ablaktörlő lapátomat majd azzal vakarászta le cipőjéről és talphézagaiból a szart! Hát nem aranyos az ilyen? Nem hiszem hogy levette az ablaktörlő lapátot, egyszerűbb ha a cipőjét veszi le. Bár nem tudom, nem voltam ott. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Aster Elküldve Október10, 2018 Megoszt Elküldve Október10, 2018 5 hours ago, gyurigyerek said: https://opeleseknek.hu/opel-astra-g-classic-1998-2009-alkatreszek/opel-astra-g-17-dizel/opel-astra-g-17-dizel-motorkod-y17dt-75le-55kw-gyari-premium-alkatreszek/opel-ablaktorlo-lapat-elso-par-510480-mm-astra-g-6272542-simaastrag-bosoko Ez is csak 510+450-es, nem 510+480-as Link to comment Megosztás: More sharing options...
Aster Elküldve Október10, 2018 Megoszt Elküldve Október10, 2018 2 hours ago, L.Fazakas said: Utózönge - Nekem egyszer az autómellett valaki belelépett egy jó nagy darab kutyaszarba - oszt utána mit csinált? Szakszerűen leszedte a jobboldali ablaktörlő lapátomat majd azzal vakarászta le cipőjéről és talphézagaiból a szart! Hát nem aranyos az ilyen? Örülj neki, hogy nem a sárvédő élén húzta le! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Aster Elküldve Október10, 2018 Megoszt Elküldve Október10, 2018 23 hours ago, gyurigyerek said: Nekem ugyan más a motor de a csatik gondolom ugyan azok. A kábelköteg töve alatt van egy kis négyzet alakú műanyag. Annak segíts óvatosan a videon látható mozdulat közben kicsúszni a vezetékek irányába. Köszi, ez volt a megoldás. Eredetileg az ellentétes oldalról próbáltam az arrafelé kilógó végeket betolni, de az nem ment. Így is marha nehezen mozdult bármi, de azért végül csak sikerült leszedni. Lehet azóta nem volt leszedve ez a csati, hogy a gyárban összeszerelték az autót, még a múlt évtized közepén. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Aster Elküldve Október10, 2018 Megoszt Elküldve Október10, 2018 (edited) On 8/14/2018 at 8:13 AM, Krajcso said: A bilincs meglazítása után kezdd el elforgatni a csövet. Miután megindult, könnyen le tudod majd húzni. Ha jopar eve nem volt megbontva, akkor egyszerűen osszetapadnak. És valóban, így könnyen szétjött már, miközben csőirányban húzva ketten sem tudtuk megbontani. Köszi. Módosítva Október10, 2018 : Aster Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyurigyerek Elküldve Október10, 2018 Megoszt Elküldve Október10, 2018 1 órával ezelőtt, Aster írta: Ez is csak 510+450-es, nem 510+480-as A link címében is 480 van. De kár vitatkozni rajta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
L.Fazakas Elküldve Október11, 2018 Megoszt Elküldve Október11, 2018 9 órája, zotya975 írta: Nem hiszem hogy levette az ablaktörlő lapátot, egyszerűbb ha a cipőjét veszi le. Bár nem tudom, nem voltam ott. És sem tudom, mivel csak utólag láttam - a törlőlapát maga rá volt véve a kocsira (a gépháztetőre), és tiszta szar volt az egész. Még egy kissé görbített is rajta ... az aranyos. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Aster Elküldve Október11, 2018 Megoszt Elküldve Október11, 2018 12 hours ago, gyurigyerek said: A link címében is 480 van. A szövegben viszont 450. Három helyen is. Gondolhatod, hogy okkal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Október11, 2018 Megoszt Elküldve Október11, 2018 20 órája, gyurigyerek írta: https://opeleseknek.hu/opel-astra-g-classic-1998-2009-alkatreszek/opel-astra-g-17-dizel/opel-astra-g-17-dizel-motorkod-y17dt-75le-55kw-gyari-premium-alkatreszek/opel-ablaktorlo-lapat-elso-par-510480-mm-astra-g-6272542-simaastrag-bosoko 15 órája, Aster írta: Ez is csak 510+450-es, nem 510+480-as 13 órája, gyurigyerek írta: A link címében is 480 van. De kár vitatkozni rajta. https://cromax.hu/autofelszereles_tartozek/kulso_felszereles/ablaktorlo_lapat_1_/ablaktorlo_lapat_szett_opel_astra_g_500/475mm_36847 Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyurigyerek Elküldve Október11, 2018 Megoszt Elküldve Október11, 2018 18 perce, Janó32 írta: https://cromax.hu/autofelszereles_tartozek/kulso_felszereles/ablaktorlo_lapat_1_/ablaktorlo_lapat_szett_opel_astra_g_500/475mm_36847 https://autofejlesztes.hu/ablaktorlo-lapat-parban-elso-szett-opel-astra-g-510-480mm-af100243 Mindenki azt tesz fel ami neki szimpatikus. Béke veletek Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Október11, 2018 Megoszt Elküldve Október11, 2018 1 óra, gyurigyerek írta: https://autofejlesztes.hu/ablaktorlo-lapat-parban-elso-szett-opel-astra-g-510-480mm-af100243 Mindenki azt tesz fel ami neki szimpatikus. Béke veletek Szerintem nem arról van/volt szó hogy kinek-milyen méretű ablaktörlőt sikerült eddig felszerelnie probléma nélkül, hanem hogy mi a gyári méret... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts