Cs. Zoltán Elküldve Július13, 2018 Megoszt Elküldve Július13, 2018 5 perce, atys1970 írta: Sziasztok! Van egy G-s 2016-os 143e.km-el z14xep motoros láncos Astrám! Nem régen volt vezérlés csere benne. Az motor kopogó hangot ad ki magából.(ez a jelenség előtte is meg volt)a motor tetejénél a hátsó részen hallom. Mi lehet a hibája? 3 perce, gezoli írta: 2 éves G? Egyébként valószínűleg twinport szelep. Hidrotőke is lehet. Nekem is a szívó oldalon kopogtak! Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Július13, 2018 Megoszt Elküldve Július13, 2018 5 perce, Cs. Zoltán írta: Hidrotőke is lehet. Nekem is a szívó oldalon kopogtak! Az is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gergő.87 Elküldve Július13, 2018 Megoszt Elküldve Július13, 2018 19 órája, tgabika76 írta: Bal első kerékagy, csapággyal együtt. Ebben van az ABS jeladó, és meglepő módon innen veszi a sebességjelet is az ECU, tehát innen tudja a motorvezérlő hogy gurul-e az autó, vagy pedig áll. Ki kell cserélni és megoldódnak a gondok, nem elméleteket gyártani. Köszönöm gyors válaszod! CSak azért "elmélkedtünk" mert más is tud ilyen hibát produkálni,és nem mennénk bele felesleges alkatrészcserébe! Mert amíg nem volt ABS hiba jelzés,akkor csinálta már ezt a motor bár jóval ritkábban! Tanácsoltak alapjárati motor,fojtószelep tisztítást,mert akiknek már volt ilyen,valakinél orvosolta a problémát! Az is érdekes hogy ha kettesből váltok vissza egyesbe akkor nincs ilyen gond! De azt nem tudtam hogy a kerékcsapágy küldi az ECU-nak a jelet,azt hittem van egy másik külön jeladó erre a célra! Köszönöm a segítséged! CSapágycsere lesz,reméljük csak az volt a baj akkor! Üdv! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
freddy_ Elküldve Július13, 2018 Megoszt Elküldve Július13, 2018 4 órája, L.Fazakas írta: Szerintem egy műszaki vizsgán nem igazán foglalkoznak a kerékcsapágyad "búgásával". Mint ahogyan valójában a lengéscsillapítók minőségével és állagával sem. A fékek működjenek jól, no meg ott elől a kormányszerkezet. a többi az mind mellékes dolog. Még a gumik milyensége sem kimondottan vizsgakövetelmény. Én majdnem 10 éves, már kissé kopott 4 évszakos gumikkal mentem vizsgára, de az a fékpadon mégis megfelelt. Más meg nem igazán érdekes. Ha elolvasod amit írtam, szó sincs a kerékcsapágy búgásáról. Előre megmondta a vizsgabiztos, hogy ha az ABS lámpa világítani kezd, nem fog átmenni a vizsgán. Link to comment Megosztás: More sharing options...
atys1970 Elküldve Július13, 2018 Megoszt Elküldve Július13, 2018 (edited) Bocsi! 2006-os Most jövök a márkaszervízből,azt mondták szokjak hozzá,mert a twinportról lehúzta a csatit,és elhallgatott. a szívótoroknál van egy rudazat ami mkivan kopva. Módosítva Július13, 2018 : atys1970 Link to comment Megosztás: More sharing options...
atys1970 Elküldve Július13, 2018 Megoszt Elküldve Július13, 2018 36 perce, Cs. Zoltán írta: Hidrotőke is lehet. Nekem is a szívó oldalon kopogtak! Bocsi! 2006-os Most jövök a márkaszervízből,azt mondták szokjak hozzá,mert a twinportról lehúzta a csatit,és elhallgatott. a szívótoroknál van egy rudazat ami mkivan kopva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
atys1970 Elküldve Július13, 2018 Megoszt Elküldve Július13, 2018 36 perce, Cs. Zoltán írta: Hidrotőke is lehet. Nekem is a szívó oldalon kopogtak! 36 perce, Cs. Zoltán írta: Hidrotőke is lehet. Nekem is a szívó oldalon kopogtak! 38 perce, Cs. Zoltán írta: Hidrotőke is lehet. Nekem is a szívó oldalon kopogtak! Bocsi! 2006-os Most jövök a márkaszervízből,azt mondták szokjak hozzá,mert a twinportról lehúzta a csatit,és elhallgatott. a szívótoroknál van egy rudazat ami mkivan kopva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Július13, 2018 Megoszt Elküldve Július13, 2018 3 perce, atys1970 írta: Bocsi! 2006-os Most jövök a márkaszervízből,azt mondták szokjak hozzá,mert a twinportról lehúzta a csatit,és elhallgatott. a szívótoroknál van egy rudazat ami mkivan kopva. Vagy el van törve! Én nem tudnék hozzászokni és elkerülném az "okos" márkaszervizeket! 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
atys1970 Elküldve Július13, 2018 Megoszt Elküldve Július13, 2018 Just now, gezoli írta: Vagy el van törve! Én nem tudnék hozzászokni és elkerülném az "okos" márkaszervizeket! Nincs eltörve... megnézték! Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Július13, 2018 Megoszt Elküldve Július13, 2018 1 perc, atys1970 írta: Nincs eltörve... megnézték! Úgy látom ez téged megnyugtat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július13, 2018 Megoszt Elküldve Július13, 2018 1 órával ezelőtt, atys1970 írta: Bocsi! 2006-os Most jövök a márkaszervízből,azt mondták szokjak hozzá,mert a twinportról lehúzta a csatit,és elhallgatott. a szívótoroknál van egy rudazat ami mkivan kopva. Azt fel lehet újítani. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cs. Zoltán Elküldve Július13, 2018 Megoszt Elküldve Július13, 2018 2 órája, atys1970 írta: Bocsi! 2006-os Most jövök a márkaszervízből,azt mondták szokjak hozzá,mert a twinportról lehúzta a csatit,és elhallgatott. a szívótoroknál van egy rudazat ami mkivan kopva. Nem kell hozzászoknod! Kb 50.000ft a felújítása beszereléssel. Persze, nem márkaszervízben! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gergő.87 Elküldve Július16, 2018 Megoszt Elküldve Július16, 2018 On 2018. 07. 13. at 9:47, Gergő.87 írta: Köszönöm gyors válaszod! CSak azért "elmélkedtünk" mert más is tud ilyen hibát produkálni,és nem mennénk bele felesleges alkatrészcserébe! Mert amíg nem volt ABS hiba jelzés,akkor csinálta már ezt a motor bár jóval ritkábban! Tanácsoltak alapjárati motor,fojtószelep tisztítást,mert akiknek már volt ilyen,valakinél orvosolta a problémát! Az is érdekes hogy ha kettesből váltok vissza egyesbe akkor nincs ilyen gond! De azt nem tudtam hogy a kerékcsapágy küldi az ECU-nak a jelet,azt hittem van egy másik külön jeladó erre a célra! Köszönöm a segítséged! CSapágycsere lesz,reméljük csak az volt a baj akkor! Üdv! ;) Frisstés! Csere megtörtént,ABS működik,kilométeróra megy,de a hiba ugyan úgy fenn áll! Visszaváltáskor leáll az autó! Üresjárati szabályzószelepet nem lehet levenni tisztítani mert egyben van a fojtószelepházzal! Tanácstalan vagyok! :/ valami egyéb ötlet? Hibajelzés továbbra sincs! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomi81 Elküldve Július17, 2018 Megoszt Elküldve Július17, 2018 Sziasztok! Z16xe motoros Opelom van, igaz Vectra és nem G Astra, de hátha tud valaki segíteni... Utóbbi időben a leváratlanabb időpontokban kiírja a központi kijelző hogy Check Engine Oil. A motorban 5w-40-es Mannol olaj van, az olajban 3000km, a nívó 3/4-es szintet mutat. Az olajnyomás rendben van, indítás után egyből kialszik a kis lámpa. Mit tudok tenni hogy ne írja ki ezt az üzenetet??? köszönöm előre is a segítségeteket!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Július17, 2018 Megoszt Elküldve Július17, 2018 2 órája, Tomi81 írta: Sziasztok! Z16xe motoros Opelom van, igaz Vectra és nem G Astra, de hátha tud valaki segíteni... Utóbbi időben a leváratlanabb időpontokban kiírja a központi kijelző hogy Check Engine Oil. A motorban 5w-40-es Mannol olaj van, az olajban 3000km, a nívó 3/4-es szintet mutat. Az olajnyomás rendben van, indítás után egyből kialszik a kis lámpa. Mit tudok tenni hogy ne írja ki ezt az üzenetet??? köszönöm előre is a segítségeteket!!! Hiába van 3/4-ig és hiába a jó viszkozitás (5w40) ha az üzemmeleg olajnál az olajnyomás valamiért nem megfelelő. Én mindenképpen megnézetném szervizben az olajnyomást és nem csak hideg motornál... Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Július18, 2018 Megoszt Elküldve Július18, 2018 22 órája, Janó32 írta: Hiába van 3/4-ig és hiába a jó viszkozitás (5w40) ha az üzemmeleg olajnál az olajnyomás valamiért nem megfelelő. Én mindenképpen megnézetném szervizben az olajnyomást és nem csak hideg motornál... Öö... na várjál. A központi kijelző (MID) olajszintre tud figyelmeztetni, olajnyomásra nem. Egyébként van hasonló tapasztalatom barátnőm Astra Coupéján, ott elméleti szinten (merthogy elég ritkán jön elő a dolog, szóval ellentevékenység vagy javítási kísérlet még nem történt) arra jutottunk hogy két dolog lehetséges: 1., vagy gyenge minőségű motorolaj van benne (esetében Castrol) ami túlságosan felhígul ha felmelegszik (ezt támasztja alá hogy a hiba jellemzően több kilométer tempós vezetés után jön elő), 2., vagy rossz az olajszint jeladó ami a karterben van. Egyelőre meg lett tisztogatva az olajszint érzékelő csatlakozója (kicserélve nem lett, mert valami 37e Ft a jeladó maga), és kapott egy olajcserét ezúttal Eneos olajra. Azóta eddig még nem jött elő a hiba. Ja igen: olajszint a nívó szerint a hiba jelentkezésekor (tehát Castrol olajjal) is mindig rendben volt, és az olajnyomás lámpája se villant fel a műszerfalon egyszer sem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomi81 Elküldve Július19, 2018 Megoszt Elküldve Július19, 2018 Igen...nálam is ez a szitu...gondolom ha olajnyomás probléma lenne akkor a kis olajos kanna ikon a műszerfalon kivillanna..de nem. A motorolaj jó minőségű, itt is sokan ajánlották,( Mannol 5w-40 ) ezen direkt nem spóroltam. Nálam változó mikor jön elő, van olyan hogy hosszabb távon, van olyan hogy benn a városban még szinte félig meleg motornál. Olajszint érzékelő csatit még nem néztem, lehet holnap a szervízben megnézetem, hátha segít. Vagy lehet vissza kéne térnem 10w-s olajra, előző tulajnál az volt benne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nzozz Elküldve Július19, 2018 Megoszt Elküldve Július19, 2018 3 órája, Tomi81 írta: Igen...nálam is ez a szitu...gondolom ha olajnyomás probléma lenne akkor a kis olajos kanna ikon a műszerfalon kivillanna..de nem. A motorolaj jó minőségű, itt is sokan ajánlották,( Mannol 5w-40 ) ezen direkt nem spóroltam. Nálam változó mikor jön elő, van olyan hogy hosszabb távon, van olyan hogy benn a városban még szinte félig meleg motornál. Olajszint érzékelő csatit még nem néztem, lehet holnap a szervízben megnézetem, hátha segít. Vagy lehet vissza kéne térnem 10w-s olajra, előző tulajnál az volt benne. Arra az olajnyomás lámpára nem bíznék semmit. 0,3 - 0,55 bar körül kapcsol, viszont a minimális üzemi, azaz alapjárati olajnyomás 1,5 bar (ha jól emlékszem). Ergo, ha az alá csökken, az már probléma, viszont az a kis visszajelző még nagyon sokáig nem fog jelezni, csak kb már akkor, amikor szinte már nincs kenése a motornak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Július19, 2018 Megoszt Elküldve Július19, 2018 On 2018. 07. 18. at 20:12, tgabika76 írta: Öö... na várjál. A központi kijelző (MID) olajszintre tud figyelmeztetni, olajnyomásra nem. Egyébként van hasonló tapasztalatom barátnőm Astra Coupéján, ott elméleti szinten (merthogy elég ritkán jön elő a dolog, szóval ellentevékenység vagy javítási kísérlet még nem történt) arra jutottunk hogy két dolog lehetséges: 1., vagy gyenge minőségű motorolaj van benne (esetében Castrol) ami túlságosan felhígul ha felmelegszik (ezt támasztja alá hogy a hiba jellemzően több kilométer tempós vezetés után jön elő), 2., vagy rossz az olajszint jeladó ami a karterben van. Egyelőre meg lett tisztogatva az olajszint érzékelő csatlakozója (kicserélve nem lett, mert valami 37e Ft a jeladó maga), és kapott egy olajcserét ezúttal Eneos olajra. Azóta eddig még nem jött elő a hiba. Ja igen: olajszint a nívó szerint a hiba jelentkezésekor (tehát Castrol olajjal) is mindig rendben volt, és az olajnyomás lámpája se villant fel a műszerfalon egyszer sem. Félreértettem, arra gondoltam hogy az olajnyomás jelző visszajelzője jelez neki... Link to comment Megosztás: More sharing options...
8x57js Elküldve Július21, 2018 Megoszt Elküldve Július21, 2018 On 2018. 07. 05. at 10:53, gezoli írta: A kormányösszekötőn a belső csuklòk lettek cserélve, vagy csak a gömbfejek? Egy korm. összekötő gfej igen. Továbbá még szilentek. Kopogás megszűnt. De a kormányon érzem ezt a koppanást...:( azon kívül rendben minden! Erős gyorsításkor érzek egy kis koppanást(kottyanást), majd hirtelen fékezéskor megint.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
trassher Elküldve Július22, 2018 Megoszt Elküldve Július22, 2018 Sziasztok! Cserélt már valaki tank ajtó tömítést? Hogyan rögzül? Itt van előttem az új, nem öntapadós. Egyik oldala sík, a másik kúpos. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július22, 2018 Megoszt Elküldve Július22, 2018 48 perce, trassher írta: Sziasztok! Cserélt már valaki tank ajtó tömítést? Hogyan rögzül? Itt van előttem az új, nem öntapadós. Egyik oldala sík, a másik kúpos. Hát....úgy gondolom a tankajtón van körben egy nút ahová belepasszol. Kicsit meg kell nyújtani hogy a peremen át tud emelni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Július22, 2018 Megoszt Elküldve Július22, 2018 49 perce, trassher írta: Sziasztok! Cserélt már valaki tank ajtó tömítést? Hogyan rögzül? Itt van előttem az új, nem öntapadós. Egyik oldala sík, a másik kúpos. Én cseréltem. Az enyém szakadozott volt, bontóban vettem másik tankajtót és arról hámoztam le a tömítést. Gyárilag nem rögzül sehogy, én ragasztottam, a laposabbik felével a tankajtóra, a kúpos fele tömít. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július22, 2018 Megoszt Elküldve Július22, 2018 1 perc, tgabika76 írta: Én cseréltem. Az enyém szakadozott volt, bontóban vettem másik tankajtót és arról hámoztam le a tömítést. Gyárilag nem rögzül sehogy, én ragasztottam, a laposabbik felével a tankajtóra, a kúpos fele tömít. Nem fut körben nút az ajtón? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Július22, 2018 Megoszt Elküldve Július22, 2018 Most hogy mondod, valami mintha lenne, de nekem a másik ajtóról lefeszegetett használt gumitömítést nem tartotta meg, szükség volt még ragasztásra is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts