L.Fazakas Elküldve Február19, 2018 Megoszt Elküldve Február19, 2018 15 perce, Korositomi írta: Bontottal próbálkoztam, mind szar volt sajnos... de legalább donornak jók voltak. Hát igen! Sokszor a bontott sz@r csakis arra jó, hogy legelsőre azt javítja meg az ember, aztán mikor végzett, akkor simán cseréli a kocsiban levő rosszra. Én vettem egyszer a neten Bosch kézifúróhoz akkutöltőt. Azért adták annyira olcsón, mert hogy állítólag rossz (a hozzáfűzött minősítő vélemény - "mert nem tölt") Így aztán persze bagóért tudtam megvenni, de utána szépen széjjelszedtem, s kicseréltem benne a hibás alkatrészt. (a kb. 200 forintos tirisztort) Így persze szaré-hugyé lett új töltőm - a már előtte felújított (újracellázott) 12V-os akksival - a fúrógépemhez ... Link to comment Megosztás: More sharing options...
BoMa Elküldve Február19, 2018 Megoszt Elküldve Február19, 2018 Sziasztok! Néha, főleg reggeli hidegindításkor indítózás után egy nagyon rövid kb 1 másodperces fémes köszörülő hangja van a kocsinak. Olyan lehet mintha tovább indítóznék, miután beröffen a motor. Ez önindító vagy bendix hiba? Kint marad a bendix miután beröffen a motor? Másra nem tudok gondolni. Az elmúlt pár hónapban kb 3szor hallottam, de azért zavar a tudat, hogy valami nem okés. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cs. Zoltán Elküldve Február19, 2018 Megoszt Elküldve Február19, 2018 Valószinűleg a bendix. Telente, időnként nekem is ilyen. Tisztítani és zsírozni kellene. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
L.Fazakas Elküldve Február19, 2018 Megoszt Elküldve Február19, 2018 7 órája, Cs. Zoltán írta: Valószinűleg a bendix. Telente, időnként nekem is ilyen. Tisztítani és zsírozni kellene. Én a Bendix-et azért nem igazán zsíroznám, mert akkor bizony télen - más csak a zsírok általában komoly viszkozítása okán - de teljes mértékben ugyanezt csinálná. Inkább le kell pucolni a tekercsben mozgó lágyvasat, és persze a bendix-tekercs belsejét, majd valami "vékony műszer-", szilikon- vagy varrógépolajjal leápolni. A szilikon - bár nem igazán ken úgy, mint egy igazi gépolaj, de legalább távol tartja a nedvességet, párát, rozsdát, stb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Maverick087 Elküldve Február19, 2018 Megoszt Elküldve Február19, 2018 Sziasztok, Találtam ezt a videót. Valaki hozzáértő felvilágosítani az előgyújtásról? Azt tudom mit takar ez a fogalom, de hogyan mehet el? Hogyan kell beállítani? Mik a hiba jelei? Köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
Róóóbi Elküldve Február19, 2018 Megoszt Elküldve Február19, 2018 Üdv! Zafira A vezető oldali fényszóróházat ki kellene vennem, beázást javítandó. Miket kell leszedni? Elsőre kifogott rajtam de bosszant mert csúnya, plusz eszi az izzókat... Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Február19, 2018 Megoszt Elküldve Február19, 2018 8 perce, Róóóbi írta: Üdv! Zafira A vezető oldali fényszóróházat ki kellene vennem, beázást javítandó. Miket kell leszedni? Elsőre kifogott rajtam de bosszant mert csúnya, plusz eszi az izzókat... Köszönöm! Nem tudom mennyire kompatibilis a G-vel, de a leírásomban találsz egy leírást. Szerintem a lökhárítót nálad is le kell venni hozzá... Link to comment Megosztás: More sharing options...
tompo911 Elküldve Február20, 2018 Megoszt Elküldve Február20, 2018 On 2018. 02. 18. at 11:37, Janó32 írta: Ez indításgátló gyanús nekem... Másik feltanított kulcs van a kocsihoz? Azzal próbáltad már? Akkor is csinálja ezt? Igen a másikkal is ezt csinálja van mikor napi egyszer kétszer heti egyszer össze vissza persze amikor ezt csinálja alja forog a ventilátor gondolgom azért h le védje a motort Link to comment Megosztás: More sharing options...
Róóóbi Elküldve Február20, 2018 Megoszt Elküldve Február20, 2018 8 órája, kobraCode írta: Nem tudom mennyire kompatibilis a G-vel, de a leírásomban találsz egy leírást. Szerintem a lökhárítót nálad is le kell venni hozzá... Nagyban az, csak mondom előbb kérdezek mint fejet vakarjak. A cikket elnézve beigazolódott a sejtésem, lökhárító leszedős a buli. Kösz! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Február20, 2018 Megoszt Elküldve Február20, 2018 8 órája, tompo911 írta: Igen a másikkal is ezt csinálja van mikor napi egyszer kétszer heti egyszer össze vissza persze amikor ezt csinálja alja forog a ventilátor gondolgom azért h le védje a motort Tehát random leáll a motor, a hibajelzők világítanak és közben megy/bekapcsol a hűtőventilátor? Ez nem hangzik jól... Nincs sok ötletem, de még az ECU gyanú is felmerül bennem... Link to comment Megosztás: More sharing options...
blacksout Elküldve Február20, 2018 Megoszt Elküldve Február20, 2018 (edited) sziasztok! mi a sorrend felülről lefelé haladva az opel astra g-nél ha a hátsó lámpát vesszük figyelembe? (féklámpa,helyzetjelző,ködlámpa,tolatólámpa) Köszi előre is! Üdv, blacksout Módosítva Február21, 2018 : blacksout Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Február20, 2018 Megoszt Elküldve Február20, 2018 On 2018. 02. 20. at 18:52, blacksout írta: sziasztok! mi a sorrend alulról lefelé haladva az opel astra g-nél ha a hátsó lámpát vesszük figyelembe? (féklámpa,helyzetjelző,ködlámpa,tolatólámpa) Köszi előre is! Üdv, blacksout Ezen láthatod: https://cromax.hu/karosszeria/vilagitas_lampa/hatso_lampa/hatso_lampa_opel_astra_g_normal_26161 Kitöröltem a félreértésre okot adó részt - tgabika 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Február20, 2018 Megoszt Elküldve Február20, 2018 1 óra, blacksout írta: sziasztok! mi a sorrend alulról lefelé haladva az opel astra g-nél ha a hátsó lámpát vesszük figyelembe? (féklámpa,helyzetjelző,ködlámpa,tolatólámpa) Köszi előre is! Üdv, blacksout Alulról lefelé haladunk akkor ott már nincs lámpa 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Február21, 2018 Megoszt Elküldve Február21, 2018 On 2018. 02. 20. at 18:52, blacksout írta: sziasztok! mi a sorrend felülről lefelé haladva az opel astra g-nél ha a hátsó lámpát vesszük figyelembe? (féklámpa,helyzetjelző,ködlámpa,tolatólámpa) Köszi előre is! Üdv, blacksout Naszóval: fentről lefelé haladva legfelül a ködzárófény van (csak baloldalt, illetve jobbkormányosban csak jobboldalt), alatta az index, majd tolatólámpa, és végül legalul a helyzetjelző/féklámpa kombó. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Február21, 2018 Megoszt Elküldve Február21, 2018 1 órával ezelőtt, tgabika76 írta: Naszóval: fentről lefelé haladva legfelül a ködzárófény van (csak baloldalt, illetve jobbkormányosban csak jobboldalt), alatta az index, majd tolatólámpa, és végül legalul a helyzetjelző/féklámpa kombó. Nekem mindkét oldalon van ködzáró.Után gyártott lámpába ki van vágva a helye.Csak izzó kellett a panelba. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
L.Fazakas Elküldve Február21, 2018 Megoszt Elküldve Február21, 2018 48 perce, Geopake írta: Nekem mindkét oldalon van ködzáró.Után gyártott lámpába ki van vágva a helye.Csak izzó kellett a panelba. Nekem utángyártottam van - és mégsincs kivágva. De ha ki is lenne, gyakorlatilag nincsen benne semmiféle foglalat az izzónak ... De nem elég a kocsira egy zárófény a ködnek? Vakít ám az hátul a ködben rendesen! Az utánad jövő meg majd csak anyáz ... Te meg csuklassz ... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Február21, 2018 Megoszt Elküldve Február21, 2018 1 perc, L.Fazakas írta: Nekem utángyártottam van - és mégsincs kivágva. De ha ki is lenne, gyakorlatilag nincsen benne semmiféle foglalat az izzónak ... De nem elég a kocsira egy zárófény a ködnek? Vakít ám az hátul a ködben rendesen! Az utánad jövő meg majd csak anyáz ... Te meg csuklassz ... Nekem caravan van annak megvan a panelba az izzó helye.Az utánam jövő biztos nem anyáz.Nem szokásom a másik retináját kiégetni.Azért is ködzáró a neve mert a sor végén haladó kocsinak kell felkapcsolni.Ha mögé érnek meg szépen kikapcsolni.Talán 1 szer használtam az autópályán mikor akkora köd volt hogy a szélvédőt se láttam Link to comment Megosztás: More sharing options...
L.Fazakas Elküldve Február22, 2018 Megoszt Elküldve Február22, 2018 8 órája, Geopake írta: Nekem caravan van annak megvan a panelba az izzó helye.Az utánam jövő biztos nem anyáz.Nem szokásom a másik retináját kiégetni.Azért is ködzáró a neve mert a sor végén haladó kocsinak kell felkapcsolni.Ha mögé érnek meg szépen kikapcsolni.Talán 1 szer használtam az autópályán mikor akkora köd volt hogy a szélvédőt se láttam Én úgy tudom - csakis a baloldali lámpatestben van meg gyárilag az izzónak a helye. A jobboldalinak meg - logikailag semmi értelme. Persze be lehet ám utólag szerelni, de minek? A mögöttes vezetőnek elsőre úgyis egyből a baloldali látszik és az neki bizony bőven elég ... Senki sem fogja - pl. nagy ködben - az egy piros lámpa miatt biciklinek nézni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Maverick087 Elküldve Február22, 2018 Megoszt Elküldve Február22, 2018 Sziasztok, Elhamarkodott volt az öröm a generátor csere után! Vasárnap cseréltem a generátort (teljesen új) Delco Remy, 12V, 100A - Akksi 1 éves 12V;55Ah;450A - és minden reggel az első indítás után nem alszik el a töltés hiba lámpa, szervó is kőkemény. Aztán leállítom, újra minden, magához tér és megyek gond nélkül 50km-t a munkahelyemre. Munkahelyről délután elindulva nincs töltés hiba, BÁR a szervó nehezen tér magához. A bordásszíj 1 éves a feszítő görgő is. Mi lehet a probléma???? Szorulhat valahol a szíj? Klímakompresszornál? Főtengely tárcsája az csapágyazott vagy csak rá van préselve?? Nem tudom már mi lehet ez...... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Krajcso Elküldve Február22, 2018 Megoszt Elküldve Február22, 2018 55 perce, Maverick087 írta: Sziasztok, Elhamarkodott volt az öröm a generátor csere után! Vasárnap cseréltem a generátort (teljesen új) Delco Remy, 12V, 100A - Akksi 1 éves 12V;55Ah;450A - és minden reggel az első indítás után nem alszik el a töltés hiba lámpa, szervó is kőkemény. Aztán leállítom, újra minden, magához tér és megyek gond nélkül 50km-t a munkahelyemre. Munkahelyről délután elindulva nincs töltés hiba, BÁR a szervó nehezen tér magához. A bordásszíj 1 éves a feszítő görgő is. Mi lehet a probléma???? Szorulhat valahol a szíj? Klímakompresszornál? Főtengely tárcsája az csapágyazott vagy csak rá van préselve?? Nem tudom már mi lehet ez...... Vedd le a szijat, es probald meg kezzel forgatni a klima szijtarcsajat, nagyon könnyen kell forogjon. A fotengely vegere csak ra van tolva a szijtarcsa. Merj ellenallast a generátor es az akksi kozotti vastag vezeteken, 2-3ohmnal nem lehet nagyobb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Maverick087 Elküldve Február22, 2018 Megoszt Elküldve Február22, 2018 8 perce, Krajcso írta: Vedd le a szijat, es probald meg kezzel forgatni a klima szijtarcsajat, nagyon könnyen kell forogjon. A fotengely vegere csak ra van tolva a szijtarcsa. Merj ellenallast a generátor es az akksi kozotti vastag vezeteken, 2-3ohmnal nem lehet nagyobb. Köszönöm szépen. Megcsinálom... Egyébként a töltést néztem csak. Hidegen 14,8, üzem melegen 14,4 volt. 2 db testkábelt találtam meg továbbá, azokat leszedtem és tisztítottam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
AstryG Elküldve Február22, 2018 Megoszt Elküldve Február22, 2018 13 órája, Geopake írta: Nekem mindkét oldalon van ködzáró.Után gyártott lámpába ki van vágva a helye.Csak izzó kellett a panelba. Én is csak néztem, hogy ott nincs izzó a többi nem gyárinál meg megvan a kivágás. Mondták egyszer-egyszer, hogy fent maradt a világítás mert ég a hátsó lámpa. Persze ott nincs izzó és jobban tükröződik a fény azért csalóka... Link to comment Megosztás: More sharing options...
L.Fazakas Elküldve Február22, 2018 Megoszt Elküldve Február22, 2018 6 órája, Maverick087 írta: Köszönöm szépen. Megcsinálom... Egyébként a töltést néztem csak. Hidegen 14,8, üzem melegen 14,4 volt. 2 db testkábelt találtam meg továbbá, azokat leszedtem és tisztítottam. Az kérem szépen - már autó-elektronikailag nézve - egy TELJESEN NORMÁLIS adat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Krajcso Elküldve Február22, 2018 Megoszt Elküldve Február22, 2018 6 órája, Maverick087 írta: Köszönöm szépen. Megcsinálom... Egyébként a töltést néztem csak. Hidegen 14,8, üzem melegen 14,4 volt. 2 db testkábelt találtam meg továbbá, azokat leszedtem és tisztítottam. Lehet hogy hülyeség, de mi van ha a másik irányból közelíted meg a problémát? Mi van ha a szervószivattyúval van baj, akár az elektromotorral akár a hidraulikájával és az terheli túl az elektormos rendszert? Op-Commal érdemes lenne belépni a szervó vezérlőjébe, ott látni pl a felvett áramot, ha jól emlékszem 50A körüli csúcsokkal és hibakódokat is el tud tárolni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Maverick087 Elküldve Február22, 2018 Megoszt Elküldve Február22, 2018 3 órája, Krajcso írta: Lehet hogy hülyeség, de mi van ha a másik irányból közelíted meg a problémát? Mi van ha a szervószivattyúval van baj, akár az elektromotorral akár a hidraulikájával és az terheli túl az elektormos rendszert? Op-Commal érdemes lenne belépni a szervó vezérlőjébe, ott látni pl a felvett áramot, ha jól emlékszem 50A körüli csúcsokkal és hibakódokat is el tud tárolni. Van Op-Common. Megnézem. Minden ötlet nagyon jó, mert van alapjárat gond is szal hátha sikerült valamit kitalálni. Úgy be tud zuhanni 500körülre az alapjárat, mintha egy pajszerral akasztanám meg a motort. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts