Cs. Zoltán Elküldve Október3, 2017 Megoszt Elküldve Október3, 2017 7 órája, danielgrande írta: Szia! Konkrétan autoszerelő a fiam volt (míg élt) én magam kb 40éve autózom, láttam, s javítottam (többnyire sikerrel) néhány típust. Többnyire mindig is OPEL párti voltam. Irányitástechnikai mérnök vagyok, elektro és mechanikai műszerész érettségi mellett. Az autóimat a kezdeti nem túl jó tapasztalatok után, leginkább magamhoz vittem szervízbe. Dióhéjban kb.ennyit magamról. Értem. Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Maverick087 Elküldve Október5, 2017 Megoszt Elküldve Október5, 2017 (edited) Sziasztok, Ha lenne pár percetek kérlek véleményezzétek ez a videót, ahol az autóm alapjárati problémáját szeretném megmutatni. Adott forgalmi helyzet, jön a körforgalom, kuplung ki 0:44-nél fordulat esik egy jó nagyot???, én további gurulok 2-dik fokozatban. 0:58-nál állok meg az autómmal a fordulat ingadozik az alsó tartomány fele, 1:04-nél indul a sor, lassan megyek majd 1:11-nél megint megállunk fordulat megint ingadozik. Normál üzem, 50km-es szakasz után, 2-es venti (légkondi nem megy). Autószerelő azt mondta autóvillamossági szakembernek kéne megmutatni, ami megtörtént aki azt mondta autószerelőnek kéne megmutatni Ami ellenőrizve cserélve lett - nagy részben általam ( ugyanis elég rég óta szenvedek ezzel a problémával) Akku ez év januári, generátor felújítva Gyertyákban 2000km Folyadékok szűrök cserélve Trafóhíd cseredarabbal (Z16XE) ugyanez Fojtószelepház tiszta, új tömítéssel Alapjárati motor cserélve Hibakód nincs, nem is volt EGR "tiszta" nincs vakolva https://photos.app.goo.gl/9vIPQscl2rEjG1sG2 Előre is köszi az időtöket Módosítva Október5, 2017 : Maverick087 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Október5, 2017 Megoszt Elküldve Október5, 2017 7 órája, Maverick087 írta: Sziasztok, Ha lenne pár percetek kérlek véleményezzétek ez a videót, ahol az autóm alapjárati problémáját szeretném megmutatni. Adott forgalmi helyzet, jön a körforgalom, kuplung ki 0:44-nél fordulat esik egy jó nagyot???, én további gurulok 2-dik fokozatban. 0:58-nál állok meg az autómmal a fordulat ingadozik az alsó tartomány fele, 1:04-nél indul a sor, lassan megyek majd 1:11-nél megint megállunk fordulat megint ingadozik. Normál üzem, 50km-es szakasz után, 2-es venti (légkondi nem megy). Autószerelő azt mondta autóvillamossági szakembernek kéne megmutatni, ami megtörtént aki azt mondta autószerelőnek kéne megmutatni Ami ellenőrizve cserélve lett - nagy részben általam ( ugyanis elég rég óta szenvedek ezzel a problémával) Akku ez év januári, generátor felújítva Gyertyákban 2000km Folyadékok szűrök cserélve Trafóhíd cseredarabbal (Z16XE) ugyanez Fojtószelepház tiszta, új tömítéssel Alapjárati motor cserélve Hibakód nincs, nem is volt EGR "tiszta" nincs vakolva https://photos.app.goo.gl/9vIPQscl2rEjG1sG2 Előre is köszi az időtöket 5-ös fokozatban mész 50-60km/h-nál? Mindig így használtad? Mert ha jól látom, van ahol épphogy 1500 a fordulat és ez bizony nem dízel autó. Én 1700 aká nem is engedem, 2000 környékén haladok vele városban, csak 70 környékén szoktam 5--be váltani... Sajnos a hibához nem tudok hozzászólni, de állítólag a fojtószelepben is van valami elektronika ami ha kifekszik akkor össze vissza áll be és ezért is ingadozhat. Ha jól rémlik, outsider cserélt is komplett fojtószelepet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Maverick087 Elküldve Október5, 2017 Megoszt Elküldve Október5, 2017 21 perce, Janó32 írta: 5-ös fokozatban mész 50-60km/h-nál? Mindig így használtad? Mert ha jól látom, van ahol épphogy 1500 a fordulat és ez bizony nem dízel autó. Én 1700 aká nem is engedem, 2000 környékén haladok vele városban, csak 70 környékén szoktam 5--be váltani... Sajnos a hibához nem tudok hozzászólni, de állítólag a fojtószelepben is van valami elektronika ami ha kifekszik akkor össze vissza áll be és ezért is ingadozhat. Ha jól rémlik, outsider cserélt is komplett fojtószelepet. Köszi a válaszod. Nem vezetek "lustán" ez csak éppen így jött ki. Egyébként havi kb. 2000km-t megyek 95% lakotton kívül, szal az autó mozgatva van. A fojtószelep potenciaméterére gondolsz. Elvileg annak nincsen baja, ki is mértem. Itt a videó: https://photos.app.goo.gl/D3VadiJSwYxIzV3m1 Alapérték jó, nincsenek hirtelen kilengések az értékekben, legalábbis így ítéltem meg. Outsider-t meg meginterjúvolom, hogy milyen okból cserélt Link to comment Megosztás: More sharing options...
gedikart Elküldve Október6, 2017 Megoszt Elküldve Október6, 2017 15 órája, Maverick087 írta: Sziasztok, Ha lenne pár percetek kérlek véleményezzétek ez a videót, ahol az autóm alapjárati problémáját szeretném megmutatni. Próbáld ki, hogy álló helyzetben, üzemmeleg motornál, hirtelen (tehát nem egyesével kapcsolva) ráteszed a 4-es ventillátor fokozatra a kapcsolót. Mit tapasztalsz, szintén így esik a fordulat? Szerintem, legalábbis nálam ez van/volt, a generátor terhelését már nem bírja követni az alapjárati szabályozás (adott terhelésre adott százalékban nyit ki a fojtószelep, de ez az érték már kopottabb motornál kevés). https://www.youtube.com/watch?v=vePGMgAF6ZU Link to comment Megosztás: More sharing options...
L.Fazakas Elküldve Október6, 2017 Megoszt Elküldve Október6, 2017 (edited) 17 órája, Maverick087 írta: Adott forgalmi helyzet, jön a körforgalom, kuplung ki 0:44-nél fordulat esik egy jó nagyot???, én további gurulok 2-dik fokozatban. 0:58-nál állok meg az autómmal a fordulat ingadozik az alsó tartomány fele, 1:04-nél indul a sor, lassan megyek majd 1:11-nél megint megállunk fordulat megint ingadozik. Normál üzem, 50km-es szakasz után, 2-es venti (légkondi nem megy). Egy időben nekem is csinált hasonlókat, mindig attól tartottam, hogy akár le is fulladhat. De aztán ... egyszerűen nem csináltam semmit és elég szépen elmúlt. Ha üresbe teszem (légkondi nem megy), akkor az 1-es szám alatt kicsivel van az alapjárata. (szerintem olyan 850-900 ford/perc körül). Ha megy hozzá a légkondi, akkor az 1-es felett ... Sosem foglalkoztam vele, így csak arra figyeltem, nehogy leálljon. Ha meg folyton leállna, na - akkor tényleg baj van. Mindenesetre - eléggé rapszodikusan jár a motorod ... Módosítva Október6, 2017 : L.Fazakas Link to comment Megosztás: More sharing options...
Maverick087 Elküldve Október6, 2017 Megoszt Elküldve Október6, 2017 3 órája, gedikart írta: Próbáld ki, hogy álló helyzetben, üzemmeleg motornál, hirtelen (tehát nem egyesével kapcsolva) ráteszed a 4-es ventillátor fokozatra a kapcsolót. Mit tapasztalsz, szintén így esik a fordulat? Szerintem, legalábbis nálam ez van/volt, a generátor terhelését már nem bírja követni az alapjárati szabályozás (adott terhelésre adott százalékban nyit ki a fojtószelep, de ez az érték már kopottabb motornál kevés). https://www.youtube.com/watch?v=vePGMgAF6ZU Ismerem a te problémádat, leveleztünk is róla. Emlékszem említetted, hogy kisebb generátort raktatok be, így ezzel kicsit sikerült orvosolni a problémát. A gondom az, hogy 1 éve van nálam az autó, van benne 133000 km, olajfogyasztás abszolut normális, ahogy a fogyasztás és menetdinamika is. Az autó egyébként is jó állapotban van, nem feltételezem hogy tekergették volna, így nekem az nem magyarázat - ne értsd félre - hogy kopott a motor és ne bírja el a generátor terhelését. Egyébként hátsó ablak fűtés, ventillátor kapcsolás esetén azonnal dobálja, de hosszabb táv után, piros lámpánál álldogálás során is. Ha jól emlékszem kompressziót is mérettél és rendben volt, akkor miért kopott a motor? Vagy mit értünk tulajdonképpen kopott motor alatt? és köszi hogy válaszoltál Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve Október6, 2017 Megoszt Elküldve Október6, 2017 37 perce, Maverick087 írta: Ismerem a te problémádat, leveleztünk is róla. Emlékszem említetted, hogy kisebb generátort raktatok be, így ezzel kicsit sikerült orvosolni a problémát. A gondom az, hogy 1 éve van nálam az autó, van benne 133000 km, olajfogyasztás abszolut normális, ahogy a fogyasztás és menetdinamika is. Az autó egyébként is jó állapotban van, nem feltételezem hogy tekergették volna, így nekem az nem magyarázat - ne értsd félre - hogy kopott a motor és ne bírja el a generátor terhelését. Egyébként hátsó ablak fűtés, ventillátor kapcsolás esetén azonnal dobálja, de hosszabb táv után, piros lámpánál álldogálás során is. Ha jól emlékszem kompressziót is mérettél és rendben volt, akkor miért kopott a motor? Vagy mit értünk tulajdonképpen kopott motor alatt? és köszi hogy válaszoltál Ez az alapjárat dobálózás nálam is fentáll, már évek óta, igaz nekem Y17DT ( dízel). Ha jól rémlik a sebességjeladó miatt van. Ha állok a pirosnál és úgy sikerül, kb. 10-ből 2x akkor álló helyzetben emelgeti az alapjáratot és a km/h óra is kimozdulgat. Ha picit lökök a kocsin előre sebességbe, tényleg csak 1-2 cm akkor abbahagyja.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Maverick087 Elküldve Október6, 2017 Megoszt Elküldve Október6, 2017 40 perce, Handbrake írta: Ez az alapjárat dobálózás nálam is fentáll, már évek óta, igaz nekem Y17DT ( dízel). Ha jól rémlik a sebességjeladó miatt van. Ha állok a pirosnál és úgy sikerül, kb. 10-ből 2x akkor álló helyzetben emelgeti az alapjáratot és a km/h óra is kimozdulgat. Ha picit lökök a kocsin előre sebességbe, tényleg csak 1-2 cm akkor abbahagyja.... Ez a kerékcsapágyban van? Külön lehet cserélni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
bonat Elküldve Október6, 2017 Megoszt Elküldve Október6, 2017 On 2017. 10. 03. at 11:50, Janó32 írta: A Mahle jó cuccokat gyárt, de biztos vagy abban hogy termosztátban is jó választás? Én azért ragaszkodtam a Wahler-hez, mert itt a fórumon minden mással (még a gyárival is) sokan szívtak, vagy a csőcsonk adta meg magát hamar vagy a hőfok (nyitás-zárás) volt bizonytalan/instabil. MAHLE dobozban BEHR jelű termosztát van. Kicseréltem, hát máris jobban muzsikál ránézésre mint a régi...... Szerintem csak jó lesz, minden esetre felírtam, hogy most mit raktam bele, legfeljebb majd a következőnél lesz Wahler..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
triump Elküldve Október6, 2017 Megoszt Elküldve Október6, 2017 (edited) Sziasztok!! Nem e tudná megmondani valaki, vagy nem e járt már valaki úgy, hogy egy oldalra elkezdett a z irány jelző gyorsan kattogni, mintha kimenne az egyik izzó! Na de van mikor be be ugrik és megy. Aztán megint gyors kattog, utána egy jó, de ez nem csak elől alszik el, ha nem totál nem megy baloldalt olyankor! De jobbra szuper! Ezt csak balra csinálja! Nő vagyok, de ha egy relé csere lenne, azt én is kicserélném, szerintem, mert azt tudom merre találom a biztosítékokat, csak hol az a vacak relé, ha egyáltalán relé problema lenne! Módosítva Október6, 2017 : triump Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve Október6, 2017 Megoszt Elküldve Október6, 2017 (edited) 3 órája, Maverick087 írta: Ez a kerékcsapágyban van? Külön lehet cserélni? Azt meg nem mondom neked elsőre, mert nekem nincs ABS a kocsiban. Amibe van úgy tudom onnan veszi a jelet. Off Ford Escortnál ON a kilóméteróra spirálon volt egy ilyen VSS jeladó. Módosítva Október6, 2017 : Handbrake 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
wasquez Elküldve Október6, 2017 Megoszt Elküldve Október6, 2017 On 2017. 10. 05. at 11:55, Maverick087 írta: Sziasztok, Ha lenne pár percetek kérlek véleményezzétek ez a videót, ahol az autóm alapjárati problémáját szeretném megmutatni. Adott forgalmi helyzet, jön a körforgalom, kuplung ki 0:44-nél fordulat esik egy jó nagyot???, én további gurulok 2-dik fokozatban. 0:58-nál állok meg az autómmal a fordulat ingadozik az alsó tartomány fele, 1:04-nél indul a sor, lassan megyek majd 1:11-nél megint megállunk fordulat megint ingadozik. Normál üzem, 50km-es szakasz után, 2-es venti (légkondi nem megy). Autószerelő azt mondta autóvillamossági szakembernek kéne megmutatni, ami megtörtént aki azt mondta autószerelőnek kéne megmutatni Ami ellenőrizve cserélve lett - nagy részben általam ( ugyanis elég rég óta szenvedek ezzel a problémával) Akku ez év januári, generátor felújítva Gyertyákban 2000km Folyadékok szűrök cserélve Trafóhíd cseredarabbal (Z16XE) ugyanez Fojtószelepház tiszta, új tömítéssel Alapjárati motor cserélve Hibakód nincs, nem is volt EGR "tiszta" nincs vakolva https://photos.app.goo.gl/9vIPQscl2rEjG1sG2 Előre is köszi az időtöket Az EGR-t is érdemes lenne lezárni, úgy kipróbálni, hogy változik e valami!? Sörösdobozból két perc csinálni egy lblindet, ha nem lóg ki a síkból a lezáró vége. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október6, 2017 Megoszt Elküldve Október6, 2017 8 órája, triump írta: Sziasztok!! Nem e tudná megmondani valaki, vagy nem e járt már valaki úgy, hogy egy oldalra elkezdett a z irány jelző gyorsan kattogni, mintha kimenne az egyik izzó! Na de van mikor be be ugrik és megy. Aztán megint gyors kattog, utána egy jó, de ez nem csak elől alszik el, ha nem totál nem megy baloldalt olyankor! De jobbra szuper! Ezt csak balra csinálja! Nő vagyok, de ha egy relé csere lenne, azt én is kicserélném, szerintem, mert azt tudom merre találom a biztosítékokat, csak hol az a vacak relé, ha egyáltalán relé problema lenne! Kezdenek beégni az érintkezői az irányjelző karodnak (bajuszkapcsoló). Még nem tragikus, de ha már végképp nem bírod, akkor kapcsoló csere lesz belőle. Link to comment Megosztás: More sharing options...
triump Elküldve Október6, 2017 Megoszt Elküldve Október6, 2017 1 órával ezelőtt, tgabika76 írta: Kezdenek beégni az érintkezői az irányjelző karodnak (bajuszkapcsoló). Még nem tragikus, de ha már végképp nem bírod, akkor kapcsoló csere lesz belőle. Hűűűha!!! Lehet ezt is megtudom csinálni, de ebbe nem vagyok nagyon biztos!!! Volt egy nagyon öreg F Astrám, ha ugyan ugy kell, csinálni, akkor lehet menni fog! Mert annál csak a burkolatot le vettem csavarhuzoval és szépen ügyesen kicseréltem. Igaz annak a világitás miatt kellett, mert a fényszóró, mindig ugy maradt! Nagyon köszönöm a segitséget!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
gedikart Elküldve Október6, 2017 Megoszt Elküldve Október6, 2017 14 órája, Maverick087 írta: Ha jól emlékszem kompressziót is mérettél és rendben volt, akkor miért kopott a motor? Vagy mit értünk tulajdonképpen kopott motor alatt? és köszi hogy válaszoltál Igen, mérettem, 1 bar különbség van a legerősebb és a leggyengébb henger között. Az 1-es majdnem 17 bar, az utolsó pedig közel 16 bar. A kompresszió-végnyomásnál pontosabb a veszteség mérés. Inektor.hu-n van róla cikk. Állítólag ez túl nagy érték, hozzáteszem a gyári is 17 bar, de ha síkolták a hengerfejet, akkor ugye a nyomás nő, és ha egyszer hozzányúlnak, akkor már nem lesznek 100%-osan gyáriak az értékek, és változhat az amúgy is alacsony alapjárat-szabályozás. Alapjáraton max 13%-ot nyit ki a fojtószelep, ha ennél csak kicsivel több kell a fogyasztói terhelés miatt, akkor nem tudja normálisan korrigálni az ECU. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atala Elküldve Október6, 2017 Megoszt Elküldve Október6, 2017 Itt is csak le a burkolat és hajrá, Az alsót egy csavar fogja a felsőt a kormány mögött 1-1 csavar, tekerni kell, hogy lásd, takaró patent rajtuk.Majdnem Az óra alatt a burkolatot betolod, ugye az megy a kormánnyal ha ki be tolod és akkor könnyebb leszedni a burkolatot. Indexkar ki új be, vissza minden. :D Rem érthető volt, én 1 hete cseréltem ki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
L.Fazakas Elküldve Október7, 2017 Megoszt Elküldve Október7, 2017 (edited) 23 órája, tgabika76 írta: Kezdenek beégni az érintkezői az irányjelző karodnak (bajuszkapcsoló). Még nem tragikus, de ha már végképp nem bírod, akkor kapcsoló csere lesz belőle. Igen - pont olyan mintha kontakthiba lenne. Én egy Opeltől már rég elvártam volna, hogy benne nem a "bajuszkapcsoló" kapcsolgat ott index gyanánt ampereket. Mintha még a relét nem találták volna fel. Érdekesség, de az ablaktörlő ütemvezérlője bezzeg - az tudott relés "átmenetű" lenni. Amikor egyszer behalt nálam, bizony bizony alig jöttem rá, hogy mindenképpen relé-csere! Annak a bajuszkapcsolónak az érintkezőpogácsáit nem lehet ott helyben valahogyan megtisztítani, megcsiszolni? Hiszen - amit egyszer összeraktak, azt általában szét is lehet szedni. Ha meg roncsolás-mentesen sikerülne, az máris egy főnyeremény! Módosítva Október7, 2017 : L.Fazakas Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Október7, 2017 Megoszt Elküldve Október7, 2017 Sziasztok! Kis hűtő karbantartás lesz esedékes. Hűtőfolyadékot cserélnék, illetve termosztátot, mert meguntam a FEBI vacakolását: össze-vissza nyit-zár, pedig kb. fél éves. 1. Szóval, SWAG termosztátokról mi a véleményetek? Használja valaki? Normális áron mérik. Vagy inkább Wahler? Bár ez utóbbiból rengeteg cikkszámú létezik, ahol nézem (KA). 2. GM fagyállót akarok bele, mennyit vegyek, ha kb. -25 fokos matériát szeretnék elérni? Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jaszo Elküldve Október7, 2017 Megoszt Elküldve Október7, 2017 Sziasztok! Alapjáraton tekerem a kormányt leesik a fordulatszám 500 f/min környèkère. Ez mitől lehet? Alapjárati motor? Link to comment Megosztás: More sharing options...
L.Fazakas Elküldve Október7, 2017 Megoszt Elküldve Október7, 2017 21 perce, Jaszo írta: Alapjáraton tekerem a kormányt leesik a fordulatszám 500 f/min környèkère. Ez mitől lehet? Alapjárati motor? "Ráterhel" a kormányszervó motorja ... Ez talán annyira nem hiba, bár az az 500-as fordulat - az kissé alacsony. Az én kocsim is érzi, mikor a kormányt alapjáraton tekergetem, de az kb. 850-es fordulatnál esik le 840-re. Én az ilyesmikre egyszerűen nem igazán figyelek oda ... Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Október7, 2017 Megoszt Elküldve Október7, 2017 1 órával ezelőtt, Jaszo írta: Sziasztok! Alapjáraton tekerem a kormányt leesik a fordulatszám 500 f/min környèkère. Ez mitől lehet? Alapjárati motor? Generátor-akkumulátor Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve Október8, 2017 Megoszt Elküldve Október8, 2017 X16XEL több elektromos "nem működik úgy, mint előtte" zavart tapasztalok az utóbbi időben és arra gyanakszom, hogy ez a multi-timer miatt lehet. pl. fűtéscsap néha nem nyit ki, nem is hallani, hogy próbálkozik, ezért teljesen már ki sem merem zárni télen nehogy -10 fokban ne legyen fűtés, pedig az esetek 95%-ában semmi gond... klíma a ventilátor "0" állásában nem indul, csak ha "1"-es állásba rakom a ventit, utána már "0" állásba visszakapcsolva is megy a klíma kapcsolás. belső levegő keringető csappantyú nem megy (csak a ventilátor "1"-es állásba kapcsolása után - mielőtt vki arra gondolna fújás iránya nincs szélvédőre állítva, ahhoz nem is nyúltam, de a venti állítása után (legalább "1" majd ez után már ez is megy normál módon) Szóval mindezek után arra gyanakszom, hogy a multi-timer lehet a ludas....de kiszerelés nélkül, honnan tudom, hogy nekem melyik GM számú kellene? Hogyan tudom kiszerelni? Előre is köszönöm a válaszokat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Maverick087 Elküldve Október8, 2017 Megoszt Elküldve Október8, 2017 (edited) 15 órája, PGA írta: Sziasztok! Kis hűtő karbantartás lesz esedékes. Hűtőfolyadékot cserélnék, illetve termosztátot, mert meguntam a FEBI vacakolását: össze-vissza nyit-zár, pedig kb. fél éves. 1. Szóval, SWAG termosztátokról mi a véleményetek? Használja valaki? Normális áron mérik. Vagy inkább Wahler? Bár ez utóbbiból rengeteg cikkszámú létezik, ahol nézem (KA). 2. GM fagyállót akarok bele, mennyit vegyek, ha kb. -25 fokos matériát szeretnék elérni? Köszönöm! Nagyon sokan esküsznek a Wahler márkára és én is azt választanán ha cserélnék. Én lila színű FEBI fagyállót vettem és még ugyan nem cseréltem, de 50-50%-san fogom higítani így -30 fokig rendben lesz. Módosítva Október8, 2017 : Maverick087 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Maverick087 Elküldve Október8, 2017 Megoszt Elküldve Október8, 2017 (edited) 16 órája, Jaszo írta: Sziasztok! Alapjáraton tekerem a kormányt leesik a fordulatszám 500 f/min környèkère. Ez mitől lehet? Alapjárati motor? 15 órája, L.Fazakas írta: "Ráterhel" a kormányszervó motorja ... Ez talán annyira nem hiba, bár az az 500-as fordulat - az kissé alacsony. Az én kocsim is érzi, mikor a kormányt alapjáraton tekergetem, de az kb. 850-es fordulatnál esik le 840-re. Én az ilyesmikre egyszerűen nem igazán figyelek oda ... 14 órája, gezoli írta: Generátor-akkumulátor Szia Jaszo, Ugyanez a probléma nekem is - többek között! Olvasd vissza a hozzászólásaimat ezzel kapcsolatban, hátha találsz valami hasznosat. Töltést és akkumulátort mindenképpen ellenőrizd kezdésnek ahogy gezoli írta, ezeket viszonylag könnyű kizárni. Bár nekem fel van újítva a generátor, töltés rendben akku pedig ez év januári mégis..... Milyen motor van az autóban? @L.Fazakas - persze hogy nem figyelsz oda egy 1%-os fordulatszám esésre, de amikor már 40-45%-ról beszélünk, az autó beremeg a fulladás határára akkor már felkapod a fejed pedig csak eltekerted a kormányt. Módosítva Október8, 2017 : Maverick087 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts