gezoli Elküldve Július5, 2017 Megoszt Elküldve Július5, 2017 7 órája, rpetya írta: Szerintem nézz rá minél hamarabb a fékfolyadék tartályára, valószínűleg alacsony a szint. Nálad a három pont! Link to comment Megosztás: More sharing options...
L.Fazakas Elküldve Július5, 2017 Megoszt Elküldve Július5, 2017 21 órája, revcorps írta: Sziasztok! Azzal a problémával fordulnék hozzátok a kézifék jelző lámpa folyamatosan világít de viszont fékező hatás nincs emelkedő kocsi be állón próbáltam és simán legurul az autó! Lehet gondolom kézifék nem jelez hogy kivan engedve de lehet tévedek. Lehet ezt otthon orvosolni szerelő nélkül vagy nem javasolt hozzá nyúlni? Kiengedett állapotban elég könnyedén és puhán mozog a kézi fék kar! Minden bizonnyal kézifékednél a pozícionáló kapcsolót kellene újra beállítani. Lehet az, hogy kissé elmozdult. Ne kérdezd meg hol van (nem tudom), de feltehetően - valahol ott a kézifék-kar közelében ... a hátsó középkonzolban rejtve. - A kézifék-kar alatt valahol. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Július5, 2017 Megoszt Elküldve Július5, 2017 (edited) 36 perce, L.Fazakas írta: Minden bizonnyal kézifékednél a pozícionáló kapcsolót kellene újra beállítani. Lehet az, hogy kissé elmozdult. Ne kérdezd meg hol van (nem tudom), de feltehetően - valahol ott a kézifék-kar közelében ... a hátsó középkonzolban rejtve. - A kézifék-kar alatt valahol. Ez mekkora hülyeség megint! Módosítva Július5, 2017 : gezoli 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Virgo Elküldve Július5, 2017 Megoszt Elküldve Július5, 2017 Sziasztok! Elindulás utáni 3 hengerezés mitől lehet?....hideg motornál nem jelentkezik,megyek vele majd leállítom,..kb fél óra elteltével induláskor előjön és pár másodperc után elmúlik! Link to comment Megosztás: More sharing options...
vojni Elküldve Július5, 2017 Megoszt Elküldve Július5, 2017 Sziasztok! A belső visszapillantó tükröm folyamatosan elmozdul. Tudnátok rá esetleg mondani valami megoldást, hogy közel fixre lehessen állítani? Köszi szépen előre is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Július5, 2017 Megoszt Elküldve Július5, 2017 1 óra, Virgo írta: Sziasztok! Elindulás utáni 3 hengerezés mitől lehet?....hideg motornál nem jelentkezik,megyek vele majd leállítom,..kb fél óra elteltével induláskor előjön és pár másodperc után elmúlik! Hibakód van? 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Virgo Elküldve Július5, 2017 Megoszt Elküldve Július5, 2017 ...még nem néztem,de a lámpa nem világít!..volt régebben gyertya hiba miatt ilyesmi ,de az nem múlt el és azt már sárga lámpázott! Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Július5, 2017 Megoszt Elküldve Július5, 2017 9 perce, Virgo írta: ...még nem néztem,de a lámpa nem világít!..volt régebben gyertya hiba miatt ilyesmi ,de az nem múlt el és azt már sárga lámpázott! Gyertya milyen van benne,mennyit ment? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Július5, 2017 Megoszt Elküldve Július5, 2017 1 óra, vojni írta: Sziasztok! A belső visszapillantó tükröm folyamatosan elmozdul. Tudnátok rá esetleg mondani valami megoldást, hogy közel fixre lehessen állítani? Köszi szépen előre is. Vedd le, a tartójára tekerj egy kör szigszallagot, úgy tedd vissza. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Virgo Elküldve Július5, 2017 Megoszt Elküldve Július5, 2017 29 perce, csicsó írta: Gyertya milyen van benne,mennyit ment? NKG 2 pólusú ...kb 30000km van bennük... Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Július5, 2017 Megoszt Elküldve Július5, 2017 1 órával ezelőtt, Virgo írta: NKG 2 pólusú ...kb 30000km van bennük... Kuka! Legalábbis nekem nem volt jó. Bosch FLR8LDCU+ a gyári és a legjobb a Z-s motorokba. Mondjuk ha írsz egy motorkódot akkor könnyebb a segítség. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
L.Fazakas Elküldve Július5, 2017 Megoszt Elküldve Július5, 2017 6 órája, gezoli írta: Ez mekkora hülyeség megint! Hülyeség? Az Opel Astra G szerelési kézikönyve alapján a kézifék elektromos kapcsolója ott van! És mindezt nem én találtam ki! Link to comment Megosztás: More sharing options...
laci1978 Elküldve Július5, 2017 Megoszt Elküldve Július5, 2017 On 2017. 07. 03. at 5:33, L.Fazakas írta: Több napot a lószart! Bemész szépen a Cromaxba (Tisztes u. 1.), és ott van mindjárt jobbra a bejárat mellett - hegyekben áll egy raklapon! Sziasztok! Ma egy 50 km út után nézegettem a felniket hogy mennyire melegszik a fékem! Hát elég meleg volt! Mindenkinél ennyire meleg az első féktől a felnije? Városi út volt jó sok fékezéssel. Valahogy sosem néztem meg ezt hogy mennyire melegszik csak most a fékbetét probléma után nézegetem! Érdekes a hátsó teli tárcsák alig melegek. Ennyire kevés lenne a 256 mm első tárcsa pedig még hűtött is!? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július5, 2017 Megoszt Elküldve Július5, 2017 8 perce, laci1978 írta: Sziasztok! Ma egy 50 km út után nézegettem a felniket hogy mennyire melegszik a fékem! Hát elég meleg volt! Mindenkinél ennyire meleg az első féktől a felnije? Városi út volt jó sok fékezéssel. Valahogy sosem néztem meg ezt hogy mennyire melegszik csak most a fékbetét probléma után nézegetem! Érdekes a hátsó teli tárcsák alig melegek. Ennyire kevés lenne a 256 mm első tárcsa pedig még hűtött is!? A mozgási energia a fékezéskor hővé alakul, az első kerekeken meg nagyobb a fékerő mint hátul, hogy ne csússzon meg a fara. Link to comment Megosztás: More sharing options...
laci1978 Elküldve Július5, 2017 Megoszt Elküldve Július5, 2017 (edited) Ezt gondoltam én is! Legalább 40-50 fokos volt a felni de lehet melegebb is! Nézegettem egy barátom puntóját ott tök hideg szinte a felni egy jó menet után is! És a fékerő dobos hátsó fékkel is sokkal jobb mint az astráé. Lehet túlparázom már ezt az egészet így a szar első betét után! Módosítva Július5, 2017 : laci1978 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július5, 2017 Megoszt Elküldve Július5, 2017 54 perce, laci1978 írta: Ezt gondoltam én is! Legalább 40-50 fokos volt a felni de lehet melegebb is! Nézegettem egy barátom puntóját ott tök hideg szinte a felni egy jó menet után is! És a fékerő dobos hátsó fékkel is sokkal jobb mint az astráé. Lehet túlparázom már ezt az egészet így a szar első betét után! Hát minden autó más meg minden kerék is az alufelni pölö jobban elviszi a hőt. Új féknek össze kell kopnia ha a tárcsa a régi akkor meg pláne. A fékerő "érzése" meg nagyban függ a rásegítőtől is meg még minden mástól is. Megkeményedett öreg gumikat könnyebb megcsúsztatni az új jobb minőségűeket meg nehezebb, de ettől még nem rosszabb az utóbbival szerelt autó fékhatása. Link to comment Megosztás: More sharing options...
laci1978 Elküldve Július5, 2017 Megoszt Elküldve Július5, 2017 Új minden. Tárcsa betét gumi is! Volt már jó pár típusú autóm és jó sokféle autóval jártam már(céges autók) Valahogy mindig meg kellett szoknom azt hogy az astránál picit nyúlósabb a fék míg egy toyota vagy egy hyundai-nál vagy fordnál megfejeltem a kormányt ha úgy nyomtam a pedált mint az astránál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július5, 2017 Megoszt Elküldve Július5, 2017 59 perce, laci1978 írta: Új minden. Tárcsa betét gumi is! Volt már jó pár típusú autóm és jó sokféle autóval jártam már(céges autók) Valahogy mindig meg kellett szoknom azt hogy az astránál picit nyúlósabb a fék míg egy toyota vagy egy hyundai-nál vagy fordnál megfejeltem a kormányt ha úgy nyomtam a pedált mint az astránál. Ezzel én is így voltam, szinte mindegyik jobban harapott mint az opeleké. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Július5, 2017 Megoszt Elküldve Július5, 2017 5 órája, L.Fazakas írta: Hülyeség? Az Opel Astra G szerelési kézikönyve alapján a kézifék elektromos kapcsolója ott van! És mindezt nem én találtam ki! Nem ezzel van a gond (elsőre én is a kézifékkar kapcsolójára tippeltem, mert hát a fékfolyadék nekem még sosem fogyott) hanem azzal hogy azon nincs mit állítgatni. Ha elromlott, csere. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
IPV754 Elküldve Július5, 2017 Megoszt Elküldve Július5, 2017 Sziasztok! Z16SE motornál gyújtótrafó nak van szimmering?Mert valahonnan szivárog az olaj! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Krajcso Elküldve Július6, 2017 Megoszt Elküldve Július6, 2017 21 órája, vojni írta: Sziasztok! A belső visszapillantó tükröm folyamatosan elmozdul. Tudnátok rá esetleg mondani valami megoldást, hogy közel fixre lehessen állítani? Köszi szépen előre is. Valószínűleg nálad is az a helyzet, ami nálam is volt: el van repedve az a "kosár", amiben a golyó mozog, így túl laza lett a szerkezet. Megragasztanom nem sikerült, mert szét és összeszereléskor feszíteni kell, bontóból szereztem inkább másikat, 3000 volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Maverick087 Elküldve Július6, 2017 Megoszt Elküldve Július6, 2017 (edited) 18 órája, gezoli írta: Kuka! Legalábbis nekem nem volt jó. Bosch FLR8LDCU+ a gyári és a legjobb a Z-s motorokba. Mondjuk ha írsz egy motorkódot akkor könnyebb a segítség. Szia, Egy ajánlást kérhetnék én is? Köszönöm (ezek vannak jelenleg) Módosítva Július6, 2017 : Maverick087 Link to comment Megosztás: More sharing options...
peacetrang Elküldve Július6, 2017 Megoszt Elküldve Július6, 2017 19 órája, laci1978 írta: Sziasztok! Ma egy 50 km út után nézegettem a felniket hogy mennyire melegszik a fékem! Hát elég meleg volt! Mindenkinél ennyire meleg az első féktől a felnije? Városi út volt jó sok fékezéssel. Valahogy sosem néztem meg ezt hogy mennyire melegszik csak most a fékbetét probléma után nézegetem! Érdekes a hátsó teli tárcsák alig melegek. Ennyire kevés lenne a 256 mm első tárcsa pedig még hűtött is!? Nekem is melegszik, bár én 120km után néztem múlt héten a 32 fokban, meg is lepődtem én is A következő hozzászóláshoz pedig: sajnos Opelék nem a harapós fékekről híresek..bár lehet, hogy jobb is, mert ezt legalább taposod, ha nagyon kell és nem fejeled ki a szélvédőt, ha megpöckölöd a pedált Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Július6, 2017 Megoszt Elküldve Július6, 2017 (edited) 32 perce, peacetrang írta: Nekem is melegszik, bár én 120km után néztem múlt héten a 32 fokban, meg is lepődtem én is A következő hozzászóláshoz pedig: sajnos Opelék nem a harapós fékekről híresek..bár lehet, hogy jobb is, mert ezt legalább taposod, ha nagyon kell és nem fejeled ki a szélvédőt, ha megpöckölöd a pedált Azért ez már nem igaz. Az utóbbi évek Opel modelljeiből amiket kipróbáltam/vezettem (Astra J, Meriva B, Corsa E OPC) már mind baromira harapott, elég volt rátenni a lábad a fékpedálra. Módosítva Július6, 2017 : Janó32 Link to comment Megosztás: More sharing options...
peacetrang Elküldve Július6, 2017 Megoszt Elküldve Július6, 2017 15 perce, Janó32 írta: Azért ez már nem igaz. Az utóbbi évek Opel modelljeiből amiket kipróbáltam/vezettem (Astra J, Meriva B, Corsa E OPC) már mind baromira harapott, elég volt rátenni a lábad a fékpedálra. Akkor a H-ig bezárólag, sajnos újabbat még nem vezettem Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts