Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

1 órával ezelőtt, L.Fazakas írta:

Lehet, hogy az alsó helyrehúzó fékpofa-rugókat fordítva raktad be, s így egy kissé hozzáér a fékdobhoz! Akkor szokott így nyikorogni vagy "cincogni")!

Ha elolvastad volna normálisan a hozzászólásomat és értelmezted volna akkor nem írnál ilyen bődületes h.lyeséget!

  • Like 3
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

 

Olyan kérdésem lenne, hogy az első féktárcsánál a terelőlemez(porvédő) cseréjéhez tudja vki mit kell leszedni/szétszedni?

Pontosabban szét kell-e bombázni az egész elejét ahhoz hogy azt a lemezt cserélni lehessen?

Szét van rohadva aztán már bele-bele ér időnként a tárcsába és elég hangos fémes súrlódó hangot ad ki kanyarodásnál. 

Ami pontosan hozzá való: Klokkerholm 5051379

2003 G astra Z14XE

Link to comment
Megosztás:

7 órája, j_szilard írta:

Sziasztok!

 

Olyan kérdésem lenne, hogy az első féktárcsánál a terelőlemez(porvédő) cseréjéhez tudja vki mit kell leszedni/szétszedni?

Pontosabban szét kell-e bombázni az egész elejét ahhoz hogy azt a lemezt cserélni lehessen?

Szét van rohadva aztán már bele-bele ér időnként a tárcsába és elég hangos fémes súrlódó hangot ad ki kanyarodásnál. 

Ami pontosan hozzá való: Klokkerholm 5051379

2003 G astra Z14XE

Kerék le, féknyereg le, tárcsa le, majd a kerékagyat rögzítő 4 csavart leszeded. Ezután le tudod venni a lemezt.

Link to comment
Megosztás:

18 órája, Fulmen írta:

Mind a kettő oldalon hallom,de lehet bal oldalt kicsit erősebben bár a fene tudja, ebben nem vagyok biztos

Amúgy köszönöm a tanácsokat! A szabadidőmben ránézek.

Nekem is nyekereg, viccesen úgy szoktam mondani, hogy a pulykák jöttek vissza. :) Viccet félretéve rézpaszta, illetve amit kell újrazsírozni. Nekem csak bal hátul jelentkezik a dolog. Félévente kell játszani vele kb. :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

 

Erre a kopogó, kattogó hangra keresném a megoldást, ha tudtok légyszi segítsetek!

https://www.youtube.com/watch?v=Dd0-6naXcug

 

Hidrotőkéket már cseréltettem, a hang maradt. Hideg indítás után kb 1 percel kezdődik a dolog, és meleg motornál folyamatosan jelen van alapjáraton.

Az autót egy éve vettem, akkor már ilyen volt, próbáltam motor mosót, 5w30-10w40-es olajat, de nem segített egyik sem illetve nem nagyon változik a hangja az olajok fajtájától.

Köszi előre is a segítséget!

Módosítva : odorgg
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Még új vagyok itt....és nem igen látom még át ezt az oldalt....de egy sürgős témában kérném a segítségeteket.

Immár 6.éve van családunk tulajdonában egy 1999es 2.2DTI Sintra, amit imádunk, de most egy olyan hiba jelenséggel találkoztunk amit nem tudunk hóvá tenni és sajnos a szerelőmnél is úgy látom, hogy megállt a tudomány, bár még most is küzdenek vele.....

A tünet a következő; kivillant az a bizonyos Check lámpa a műszerfalon, amit kiolvasva úgy értelmeztek, hogy EGR PO400 hiba, kicseréltük, de a továbbra is CHECKet üzent a computer....aztán cseréltünk még ég tömeg mérőt is, de a hiba üzenet továbbra is visszajön, EGR-hibára.

  A check hidegen nem gyullad ki, csak ha már mentem, úgy 10kmt, és az is csak ha tartós 1500as fordulaton pörög a motor, gázadásra, 1800-2000es fordulat felett kialszik.....a motor erőtlen, gyenge nem gyorsul, (nem mintha amúgy egy gyorsuló világbajnok lett volna, de azért nem ennyire) 

Tudom, nem sűrűn találkoztok, ezzel a típussal, meg igazából az USA piacra tervezték, de ez a 2.2dti motor van a hasonló korú vectrában omegában XX22DTH

   Előre is köszönöm, ha valakinek lenne érdemben javaslata, vagy egy kiváló szerelője.

 

Üdv.

Roland 

Link to comment
Megosztás:

On 2017. 06. 28. at 21:15, gezoli írta:

Ha elolvastad volna normálisan a hozzászólásomat és értelmezted volna akkor nem írnál ilyen bődületes h.lyeséget!

Miért is?

Nem vagyok autós szakember, de azt jól tudom, hogy nálam pl. a kocsiban a hátsó fékek dobfékek! Elnézést, ha netán a másoké meg tárcsafék!

Link to comment
Megosztás:

14 órája, Sintra írta:

Sziasztok,

Még új vagyok itt....és nem igen látom még át ezt az oldalt....de egy sürgős témában kérném a segítségeteket.

Immár 6.éve van családunk tulajdonában egy 1999es 2.2DTI Sintra, amit imádunk, de most egy olyan hiba jelenséggel találkoztunk amit nem tudunk hóvá tenni és sajnos a szerelőmnél is úgy látom, hogy megállt a tudomány, bár még most is küzdenek vele.....

A tünet a következő; kivillant az a bizonyos Check lámpa a műszerfalon, amit kiolvasva úgy értelmeztek, hogy EGR PO400 hiba, kicseréltük, de a továbbra is CHECKet üzent a computer....aztán cseréltünk még ég tömeg mérőt is, de a hiba üzenet továbbra is visszajön, EGR-hibára.

  A check hidegen nem gyullad ki, csak ha már mentem, úgy 10kmt, és az is csak ha tartós 1500as fordulaton pörög a motor, gázadásra, 1800-2000es fordulat felett kialszik.....a motor erőtlen, gyenge nem gyorsul, (nem mintha amúgy egy gyorsuló világbajnok lett volna, de azért nem ennyire) 

Tudom, nem sűrűn találkoztok, ezzel a típussal, meg igazából az USA piacra tervezték, de ez a 2.2dti motor van a hasonló korú vectrában omegában XX22DTH

   Előre is köszönöm, ha valakinek lenne érdemben javaslata, vagy egy kiváló szerelője.

 

Üdv.

Roland 

Ezek a tünetek elég gyakoriak, rengeteg oka lehet.

Én, ilyen esetben első körben a lambda szondát is ellenőriztetném, illetve amit lehet (EGR, légtömegmérő, pillangószelep, stb) tisztítanám.

EGR-t, ha olcsóbb kategóriából választottatok, próbaképpen egy gyári vagy minőségibb gyártótóét tegyétek be. Sokszor a minőséget érdemes inkább megfizetni alkatrész vásárlásnál.

Én ennyit tudok tanácsolni.

Sok sikert!

 

Módosítva : Cs. Zoltán
  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

19 órája, odorgg írta:

Sziasztok!

 

Erre a kopogó, kattogó hangra keresném a megoldást, ha tudtok légyszi segítsetek!

https://www.youtube.com/watch?v=Dd0-6naXcug

(...)

meleg motornál folyamatosan jelen van alapjáraton.

Párom autójánál és nálam is jelen van. Mindegyikben csak 50-60 ekm van... de amikor vettük már 20-30 ekm-nél is ezt csinálta. Amikor 23 eKm-el az Opel márkaszervízben ezt megmutattam, akkor mondták, hogy ez ilyen. Ha van kedvem, akkor hátramehetek a szervízbe, de majd minden motornál hallani fogom kisebb-nagyobb mértékben. Ha jobban szigetelt lenne a motor, akkor az utastérben nem is hallanám alapjáraton... de mivel a 2005 után G-s Astrákban szinte nincs is szigetelés, így mindent... mindig hallani fogok... a kopogást is... újonnan is. Azt is mondták, hogy sok pénzért tudnak rajta javítani, de nem szívesen, mert idővel vissza fog jönni a hang. 

Ezek a kopogó hangok szelepek hangjai... Sajnos az opel mérnőkei nem voltak ebben elég pengék. De számos más márkánál is megvan a kopogó szelep hang. A motor felső részéből jön. Hidrotőke nélküli autóknál is előfordul. Az indításkori vagy hidegen való kopogás nem gond... normál.

Egy másik szerelő szerint is tömeges a jelenség és nemcsak egy adott márka, adott motor típusára jellemző. Ő viszont azt mondta, hogy a meleg alapjáraton való kopogással vagy főleg a terhelésnél jelentkezőnél hosszabb távon sajnos kezdeni kell valamit... de véleménye szerint idővel vissza fog térni, mert konstrukciós hiba. Ez az utolsó  mondatrészlet egybe vág az Opel márkaszervízével. 

 

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

2 órája, bluemirage írta:

Párom autójánál és nálam is jelen van. Mindegyikben csak 50-60 ekm van... de amikor vettük már 20-30 ekm-nél is ezt csinálta. Amikor 23 eKm-el az Opel márkaszervízben ezt megmutattam, akkor mondták, hogy ez ilyen. Ha van kedvem, akkor hátramehetek a szervízbe, de majd minden motornál hallani fogom kisebb-nagyobb mértékben. Ha jobban szigetelt lenne a motor, akkor az utastérben nem is hallanám alapjáraton... de mivel a 2005 után G-s Astrákban szinte nincs is szigetelés, így mindent... mindig hallani fogok... a kopogást is... újonnan is. Azt is mondták, hogy sok pénzért tudnak rajta javítani, de nem szívesen, mert idővel vissza fog jönni a hang. 

Ezek a kopogó hangok szelepek hangjai... Sajnos az opel mérnőkei nem voltak ebben elég pengék. De számos más márkánál is megvan a kopogó szelep hang. A motor felső részéből jön. Hidrotőke nélküli autóknál is előfordul. Az indításkori vagy hidegen való kopogás nem gond... normál.

Egy másik szerelő szerint is tömeges a jelenség és nemcsak egy adott márka, adott motor típusára jellemző. Ő viszont azt mondta, hogy a meleg alapjáraton való kopogással vagy főleg a terhelésnél jelentkezőnél hosszabb távon sajnos kezdeni kell valamit... de véleménye szerint idővel vissza fog térni, mert konstrukciós hiba. Ez az utolsó  mondatrészlet egybe vág az Opel márkaszervízével. 

 

Köszi a részletes leírást! Akkor nem sok esély van rá hogy megszüntessem a kopogást. Terhelésnél egyébként nem hallani, csak alapjárat közelében.

Nekem több szerelő is hidrotőke cserét javasolt, de az nem gyógyította meg sajnos. Még hengerfej felújítást emlegettek, szelepek cseréje, szelepszár szimering stb. De az megint csak nem lenne olcsó, illetve ha hamar visszatér a jelenség, akkor meg nem sok értelme van.

Link to comment
Megosztás:

10 órája, L.Fazakas írta:

Miért is?

Nem vagyok autós szakember, de azt jól tudom, hogy nálam pl. a kocsiban a hátsó fékek dobfékek! Elnézést, ha netán a másoké meg tárcsafék!

Ezt már múltkor megbeszéltük, hogy legalább ugyanannyi, ha nem több fórumtársnak pedig tárcsafékkel van szerelve. Volt erről kb 25 hozzászólás.

Link to comment
Megosztás:

Egy gyors kérdés hátha járt igy közületek már valaki! A múlt héten cseréltem le az első betéteket és tárcsákat. Gyáriak kerültek bele! A minap megemeltem hogy megnézzem hogy nincs e valami gond mikor feltűnt hogy a jobb oldali fogja a kereket egy kicsit. Szétszedtem újra de nem találtam hibát! Tiszta minden a csúszkákon van szilikon zsír és a betét és a tartó konzol érintkező felületén van rézpaszta is! Mi okozhatja hogy hozzá ér a betét a tárcsához? Szorulna a dugattyú?

Link to comment
Megosztás:

7 perce, laci1978 írta:

Egy gyors kérdés hátha járt igy közületek már valaki! A múlt héten cseréltem le az első betéteket és tárcsákat. Gyáriak kerültek bele! A minap megemeltem hogy megnézzem hogy nincs e valami gond mikor feltűnt hogy a jobb oldali fogja a kereket egy kicsit. Szétszedtem újra de nem találtam hibát! Tiszta minden a csúszkákon van szilikon zsír és a betét és a tartó konzol érintkező felületén van rézpaszta is! Mi okozhatja hogy hozzá ér a betét a tárcsához? Szorulna a dugattyú?

Rosszul raktad be a rugót. Többek között az is lehet.

Link to comment
Megosztás:

4 órája, laci1978 írta:

imagese58be.jpgNem tudod rosszul berakni ebben a típusban a rugót! Rajta van a gyári betéten minden nem kell rugót külön rakosgatni!

+A másik felének meg semmi baja és az is ugyanígy van berakva!

Simán felcserélhető a betét  nyilaknak lefelé kell lenni jobbról és balról.

sjlw8g2z7fts403rnfnn.jpg

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Pár napja írtam gyújtáskapcsolóval kapcsolatban!

Tegnap kicseréltem a kapcsolót! Mindenkinek nagyon szépen köszönöm a segítségét!

Azért nem indult,mert valóban immobiliser gond volt, azaz a chip-et kellett a kulcsba áttennem!

Mivel látom,hogy tapasztaltabbak vagytok Opel terén, ezért érdeklődnék,hogy szerintetek mi lehet abban az esetben, ha az autó alapjárata nem egyenletes. Nem jár szépen.

Azt autó Opel Astra  GCC Club 1.4    66kw  gy.év:2003 .

Először kitisztítottam az EGR szelepet, mivel előtte nem volt alapjárata, lefulladt az autó, sokat evett és füstölt is kicsit.

Utána jobb lett valamivel, de mondtam apósomnak (az ő autója) , hogy vigye el szerelőhöz.

A szerelő kicserélte a gyertyákat, de ezek után sem lett jobb, így azt mondta, hogy valamilyen "motort és trafót" cseréltek neki. Nem tudja pontosan megmondani,hogy mit és a régi alkatrészt is ott hagyta... Elég sokat fizetett mindezekért, de a kocsi most sem tökéletes. Az alapjárat egyenetlen és kicsit mintha erőtlen lenne néha.

Nem tudom,hogy ez a típus ilyen vagy még mindig valami rosszul működik.

Elvileg azt mondták neki, hogy nincs hibakód az autóban.

Link to comment
Megosztás:

6 órája, Sait írta:

Sziasztok!

Pár napja írtam gyújtáskapcsolóval kapcsolatban!

Tegnap kicseréltem a kapcsolót! Mindenkinek nagyon szépen köszönöm a segítségét!

Azért nem indult,mert valóban immobiliser gond volt, azaz a chip-et kellett a kulcsba áttennem!

Mivel látom,hogy tapasztaltabbak vagytok Opel terén, ezért érdeklődnék,hogy szerintetek mi lehet abban az esetben, ha az autó alapjárata nem egyenletes. Nem jár szépen.

Azt autó Opel Astra  GCC Club 1.4    66kw  gy.év:2003 .

Először kitisztítottam az EGR szelepet, mivel előtte nem volt alapjárata, lefulladt az autó, sokat evett és füstölt is kicsit.

Utána jobb lett valamivel, de mondtam apósomnak (az ő autója) , hogy vigye el szerelőhöz.

A szerelő kicserélte a gyertyákat, de ezek után sem lett jobb, így azt mondta, hogy valamilyen "motort és trafót" cseréltek neki. Nem tudja pontosan megmondani,hogy mit és a régi alkatrészt is ott hagyta... Elég sokat fizetett mindezekért, de a kocsi most sem tökéletes. Az alapjárat egyenetlen és kicsit mintha erőtlen lenne néha.

Nem tudom,hogy ez a típus ilyen vagy még mindig valami rosszul működik.

Elvileg azt mondták neki, hogy nincs hibakód az autóban.

Folytószelep takarítás.Ez is okozhat egyenetlen alapjáratot.

Módosítva : gezoli
Link to comment
Megosztás:

13 órája, astra 1 írta:

Simán felcserélhető a betét  nyilaknak lefelé kell lenni jobbról és balról.

sjlw8g2z7fts403rnfnn.jpg

Köszi! Érdekes a Cromaxban vett betéteken nincs nyíl egyik oldalon sem és a külső betéteken nincs a végén az pozicionáló rugó sem(vagy rezgéscsillapító rugó)! A belső betéteket úgy tettem be hogy az a rugó a betét szélén lefele néz. Készletben vettem a betéteket a tárcsával de érdekes volt hogy a tárcsába nem volt bele ütve a GM logó sem(amit levettem abban benne volt). Azért ez így érdekes hogy a Cromax hologramos hamis terméket árul ami ráadásul nem is méret azonos?!

Módosítva : laci1978
  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

12 órája, Sait írta:

Sziasztok!

Pár napja írtam gyújtáskapcsolóval kapcsolatban!

Tegnap kicseréltem a kapcsolót! Mindenkinek nagyon szépen köszönöm a segítségét!

Azért nem indult,mert valóban immobiliser gond volt, azaz a chip-et kellett a kulcsba áttennem!

Mivel látom,hogy tapasztaltabbak vagytok Opel terén, ezért érdeklődnék,hogy szerintetek mi lehet abban az esetben, ha az autó alapjárata nem egyenletes. Nem jár szépen.

Azt autó Opel Astra  GCC Club 1.4    66kw  gy.év:2003 .

Először kitisztítottam az EGR szelepet, mivel előtte nem volt alapjárata, lefulladt az autó, sokat evett és füstölt is kicsit.

Utána jobb lett valamivel, de mondtam apósomnak (az ő autója) , hogy vigye el szerelőhöz.

A szerelő kicserélte a gyertyákat, de ezek után sem lett jobb, így azt mondta, hogy valamilyen "motort és trafót" cseréltek neki. Nem tudja pontosan megmondani,hogy mit és a régi alkatrészt is ott hagyta... Elég sokat fizetett mindezekért, de a kocsi most sem tökéletes. Az alapjárat egyenetlen és kicsit mintha erőtlen lenne néha.

Nem tudom,hogy ez a típus ilyen vagy még mindig valami rosszul működik.

Elvileg azt mondták neki, hogy nincs hibakód az autóban.

Ha alapjárati motort cseréltek, az baj. Ilyen alkatrész ugyanis nincs abban az autóban, ergo becsapták apósodat.

Talán segíthet egy hosszú távos, emelt fordulatos meghajtása az autónak. A rövidtávos tötymörgés, rossz minőségű benzin, olaj sajnos megbosszulja magát lerakódásokkal. Esetenként gyógyír lehet egy "kiégetés" ilyen módon, rosszab esetben, motorbontás.

Link to comment
Megosztás:

12 órája, Sait írta:

Sziasztok!

Pár napja írtam gyújtáskapcsolóval kapcsolatban!

Tegnap kicseréltem a kapcsolót! Mindenkinek nagyon szépen köszönöm a segítségét!

Azért nem indult,mert valóban immobiliser gond volt, azaz a chip-et kellett a kulcsba áttennem!

Mivel látom,hogy tapasztaltabbak vagytok Opel terén, ezért érdeklődnék,hogy szerintetek mi lehet abban az esetben, ha az autó alapjárata nem egyenletes. Nem jár szépen.

Azt autó Opel Astra  GCC Club 1.4    66kw  gy.év:2003 .

Először kitisztítottam az EGR szelepet, mivel előtte nem volt alapjárata, lefulladt az autó, sokat evett és füstölt is kicsit.

Utána jobb lett valamivel, de mondtam apósomnak (az ő autója) , hogy vigye el szerelőhöz.

A szerelő kicserélte a gyertyákat, de ezek után sem lett jobb, így azt mondta, hogy valamilyen "motort és trafót" cseréltek neki. Nem tudja pontosan megmondani,hogy mit és a régi alkatrészt is ott hagyta... Elég sokat fizetett mindezekért, de a kocsi most sem tökéletes. Az alapjárat egyenetlen és kicsit mintha erőtlen lenne néha.

Nem tudom,hogy ez a típus ilyen vagy még mindig valami rosszul működik.

Elvileg azt mondták neki, hogy nincs hibakód az autóban.

Jó gyertyát tettek bele? Trafóhídból milyen gyártmányt? Ezekből nagyon nem mindegy melyik gyártmány került bele... Üzemagyagszűrő mikor volt cserélve? Fojtószelepház tiszta? Ha ezek rendben, akkor kellene bele egy kis extra benzin (pl Shell VPover 100+) és pörgetni 4000-es fordulaton autózva mondjuk egy 30km-t.  Egyébként az EGR biztosan rendben? Én lefalaznám a helyetekben, ha jól tippelem Z14XE motorkódú az autó, simán le lehet falazni és ezzel kizárjátok a visszatérő hiba okát. Milyen kenőanyag van benne? 

Link to comment
Megosztás:

21 órája, laci1978 írta:

Köszi! Érdekes a Cromaxban vett betéteken nincs nyíl egyik oldalon sem és a külső betéteken nincs a végén az pozicionáló rugó sem(vagy rezgéscsillapító rugó)! A belső betéteket úgy tettem be hogy az a rugó a betét szélén lefele néz. Készletben vettem a betéteket a tárcsával de érdekes volt hogy a tárcsába nem volt bele ütve a GM logó sem(amit levettem abban benne volt). Azért ez így érdekes hogy a Cromax hologramos hamis terméket árul ami ráadásul nem is méret azonos?!

Azért a Cromaxban  - s annyi pénzért - nehogymáá valami eredeti Opel alkatrészt kapj meg! Nem véletlenül oly olcsó az! Szegény, régen elhunyt édesanyám mindig azt mondotta - "olcsó húsnak híg a leve!"

Talán inkább tedd át rá a régi, kibontott fékpofák régi rugóit, és helyben lehet az, hogy egyből bejön nálad/neked a nyerő!

Link to comment
Megosztás:

On 2017. 06. 22. at 17:43, Maverick087 írta:

Bárdiba mentem. Srác vakarta a fejét, mert ahogy mondtam az adatbázisuk hozza az 512-est :) Nem vettem másikat, még utánanézek....

Sziasztok!

Őszintén megmondom még nem értem az olvasás végére, de ha még nem oldódott meg, akkor ezen a linken meg tudod nézni, milyen való az autódba:

https://catalog.mann-filter.com//EU/hun

G.

Link to comment
Megosztás:

3 órája, L.Fazakas írta:

Azért a Cromaxban  - s annyi pénzért - nehogymáá valami eredeti Opel alkatrészt kapj meg! Nem véletlenül oly olcsó az! Szegény, régen elhunyt édesanyám mindig azt mondotta - "olcsó húsnak híg a leve!"

Talán inkább tedd át rá a régi, kibontott fékpofák régi rugóit, és helyben lehet az, hogy egyből bejön nálad/neked a nyerő!

Azért olyan olcsó mert több napot kell rá várni! Hologramos GM matricával ellátott dobozban volt minden leragasztva pántoló szalaggal  körbetekerve! Bár ki tudja hogy ki gyártja már a gyári betétet meg tárcsát. Ha nem GM nem kell annak árulni! A vicc az hogy a régieket csere után kidobtam a francba(minek kéne alapon) tehát arról már nem tudom levenni a rugókat. Na a lényeg. Tegnap a Kaufferban vettem Zimmermann betéteket!(ez volt náluk azonnal a polcon) Azon sincs jelölés se nyíl! Érdekes volt azért hogy a Zimmermannon mennyivel erősebbek voltak a rugók! Beraktam őket és tessék tökéletes lett tőle a fék nem szorul. A kérdés mit csináljak a Cromaxos GM betéttel? Mentem vele vagy 200 km már.Látszatra semmi eltérés a bal és jobb oldali között. Nem egy nagy összeg 11 ezer ft de valamiért mégis becsapva érzem magam! Ezek után már a tárcsákban sincs nagy bizodalmam!

Módosítva : laci1978
Link to comment
Megosztás:

40 perce, laci1978 írta:

Azért olyan olcsó mert több napot kell rá várni! Hologramos GM matricával ellátott dobozban volt minden leragasztva pántoló szalaggal  körbetekerve! Bár ki tudja hogy ki gyártja már a gyári betétet meg tárcsát. Ha nem GM nem kell annak árulni! A vicc az hogy a régieket csere után kidobtam a francba(minek kéne alapon) tehát arról már nem tudom levenni a rugókat. Na a lényeg. Tegnap a Kaufferban vettem Zimmermann betéteket!(ez volt náluk azonnal a polcon) Azon sincs jelölés se nyíl! Érdekes volt azért hogy a Zimmermannon mennyivel erősebbek voltak a rugók! Beraktam őket és tessék tökéletes lett tőle a fék nem szorul. A kérdés mit csináljak a Cromaxos GM betéttel? Mentem vele vagy 200 km már.Látszatra semmi eltérés a bal és jobb oldali között. Nem egy nagy összeg 11 ezer ft de valamiért mégis becsapva érzem magam! Ezek után már a tárcsákban sincs nagy bizodalmam!

Sajnos ilyen ez a pop szakma. Ha már megéri egy 800 Ft-os olajszűrőt hamisítani, akkor milyen buli egy 10-12 ezer forintos fékbetét garnitúrát. Ebbe bárhol belefuthat az ember. Az már egy másik kérdés, hogy a hamisnak vélt alkatrész műszaki szempontból milyen. Kár is erről beszélni.

https://opeleseknek.hu/opelalkatreszek/bemutatjuk-a-schmitt-fele-opel-olajszurot/

https://opeleseknek.hu/opelalkatreszek/ismet-elarasztottak-hamis-opel-olajszurokkel-az-alkatresz-piacot/

 

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.