csicsó Elküldve Június5, 2017 Megoszt Elküldve Június5, 2017 10 órája, anahofer írta: Sziasztok! Egr szeleppel kapcsolatban kerdeznek. (Z16SE) A hiba a kovetkezo volt, meleg motornal nehezen indult a kocsi, inditas utan 1-2 masodperccel leallt, vagy csak visszaesett a fordulat, aztan elkapta es beindult rendesen. Ha nagyon rossz napja volt, csak gazadassal indult be. Nemi gugli utan az egr szelep lett gyanus, igy betettem egy zarolemezt es teljesen eltavolitottam a szelepet a kocsibol. (gondoltam a hibalampa vallalhato, ha cserebe mukodni fog, van kinai obd2 olvasom, tudom torolni barmikor) A melegen leallas, nehezen indulas el is tunt teljesen, szoval az eredeti problema megoldodott, viszont kaptam cserebe masikat, most hideg motornal all le inditas utan par masodperccel. Ezt eljatssza par alkalommal, amig ki nem gyullad a hibalampa, utana mukodik szepen. Az lehet az oka, hogy keresi az egr-t, de nem talalja? Meg megprobalom kiforditva visszatenni, vagy kifurni a lemezt, sajnos telit sikerult vennem. Kiforditasnal stabilan tartja egy csavar is a szerkezetet? Koszi! Mi a hibakód? Link to comment Megosztás: More sharing options...
anahofer Elküldve Június5, 2017 Megoszt Elküldve Június5, 2017 1 óra, csicsó írta: Mi a hibakód? Hibakód nem volt, vagyis kb. két hónapja, amikor csak gázadással sokadik próbára sikerült életre rugdosni, adott egy főtengelyhelyzet-jeladó hibát, ki is lett cserélve a jeladó "hozzáértő" szervizben, de a problémát nem oldotta meg. A szelep levétele után pedig 1405, de ez várható is volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Június6, 2017 Megoszt Elküldve Június6, 2017 Igen ez az egr hibakódja Lemezzel tedd vissza a szelepet,ha nem lesz hideginditási gond akkor ez volt a baj Viszont sárgalámpa lesz Link to comment Megosztás: More sharing options...
outsider Elküldve Június6, 2017 Megoszt Elküldve Június6, 2017 Ilyen patetntot hol találok? Cromaxot végigböngésztem, bár nem tul jó a kategorizálás néha... Ecaton szintén sehol sem találtam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
anahofer Elküldve Június6, 2017 Megoszt Elküldve Június6, 2017 1 óra, csicsó írta: Igen ez az egr hibakódja Lemezzel tedd vissza a szelepet,ha nem lesz hideginditási gond akkor ez volt a baj Viszont sárgalámpa lesz Sajnos csak 30 km lett a probaut (nem a kocsi miatt, a program valtozott). Eddigi tapasztalat, hideginditas tokeletes, menet kozben tokeletes, a melegen inditast csak este tudom majd megnezni, meloba erkezes utan nem volt ido jatszani vele. Ja es hibalampa sincs meg igy, hogy csatlakoztatva van a szelep. Link to comment Megosztás: More sharing options...
AstryG Elküldve Június6, 2017 Megoszt Elküldve Június6, 2017 3 órája, outsider írta: Ilyen patetntot hol találok? Cromaxot végigböngésztem, bár nem tul jó a kategorizálás néha... Ecaton szintén sehol sem találtam. Mindenféle patent van, ezt meg pont nem találom meg egyértelműen Esetleg nézd meg itt http://www.patentcentrum.hu Link to comment Megosztás: More sharing options...
totya Elküldve Június6, 2017 Megoszt Elküldve Június6, 2017 On 2017. 06. 02. at 17:47, Probert írta: Sziasztok! Ezt a jobb oldali szellőzőt, amivel az oldalüvegre irányítom a levegőt, hogyan lehet kiszedni? Csak az az alsó csavar, ami a kesztyűtartót is fogja, fogja? Egy döccenő és lefittyen, nem lehet az ablakra a tükörhöz irányítani a levegőt. Mi kopott el vajon benne? Szia! Teljesen lefelé tekered a lamellákat és bent fogja még két torx kétoldalt! Asszem T25-ös. Kiszedni könnyű, de visszarakni már eléggé játékos! :D 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Június6, 2017 Megoszt Elküldve Június6, 2017 10 órája, outsider írta: Ilyen patetntot hol találok? Cromaxot végigböngésztem, bár nem tul jó a kategorizálás néha... Tessék: http://csergowebshop.hu/szo-kereso?text=90562273&t=n 2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Maverick087 Elküldve Június6, 2017 Megoszt Elküldve Június6, 2017 Sziasztok, Amikor vásároltam az autót két kulcsot kaptam hozzá. Az egyikkel az autót nem lehet indítani, elég viseletes, párszor gondolom leejtették, egyébként hiányzik belőle a transzponder chip. A másikkal tudom használni ami egyébként nehezen elfordítható, nehezen kihúzható. Hogyan tudnám ezek figyelembe vételével, két kulcsosra és ebből a szempontból normálisan használhatóra alakítani az autót? Ha jól értelmeztem a leírásokat, akkor a zárbetét szorulást meg lehet oldani egy új zárbetéttel és a régiből az újba a lamellák átrakásával?! Zárbetét vásárlásnál mire kell odafigyelni? És akkor még ott van a transzponder chip..... Köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
Krajcso Elküldve Június7, 2017 Megoszt Elküldve Június7, 2017 14 órája, Maverick087 írta: Sziasztok, Amikor vásároltam az autót két kulcsot kaptam hozzá. Az egyikkel az autót nem lehet indítani, elég viseletes, párszor gondolom leejtették, egyébként hiányzik belőle a transzponder chip. A másikkal tudom használni ami egyébként nehezen elfordítható, nehezen kihúzható. Hogyan tudnám ezek figyelembe vételével, két kulcsosra és ebből a szempontból normálisan használhatóra alakítani az autót? Ha jól értelmeztem a leírásokat, akkor a zárbetét szorulást meg lehet oldani egy új zárbetéttel és a régiből az újba a lamellák átrakásával?! Zárbetét vásárlásnál mire kell odafigyelni? És akkor még ott van a transzponder chip..... Köszönöm A kérdés transzponder chip-es részében van tapasztalatom: A hiányzó chipet úgy tudod pótolni, hogy veszel egy üres ID40-es transzpondert, pl innen: http://www.ebay.com/itm/VAUXHALL-BLANK-CRYPTOGRAPHIC-ID40-TRANSPONDER-CHIPS-X2-/161341948073?hash=item2590bac0a9:g:KKkAAOSwBadTor20 (ezt az eladót próbáltam és rendben volt) Az üres chip egyszer írható, Op-Commal párosítani lehet az immobilizereddel, valamint a régebben feltanított de elveszett chip(ek)et is törölheted a listából a biztonság kedvéért. 2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
outsider Elküldve Június7, 2017 Megoszt Elküldve Június7, 2017 15 órája, tgabika76 írta: Tessék: http://csergowebshop.hu/szo-kereso?text=90562273&t=n Köszi. Így már cromaxban is megvan Link to comment Megosztás: More sharing options...
outsider Elküldve Június7, 2017 Megoszt Elküldve Június7, 2017 (edited) Ha a középkonzolban TID kijelző van, akkor "okosabbat" lehet a helyére tenni? Szerk: http://www.totalopel.com/forum/showthread.php?p=6508 Ennyit nem ér ez nekem Módosítva Június7, 2017 : outsider Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Június7, 2017 Megoszt Elküldve Június7, 2017 5 órája, outsider írta: Ha a középkonzolban TID kijelző van, akkor "okosabbat" lehet a helyére tenni? (...) Ennyit nem ér ez nekem Akkor marad a Veramon. A kijelző a régi, de "okosabb" lesz, és nem is kerül sokba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Maverick087 Elküldve Június9, 2017 Megoszt Elküldve Június9, 2017 On 2017. 06. 06. at 20:31, Maverick087 írta: Sziasztok, Amikor vásároltam az autót két kulcsot kaptam hozzá. Az egyikkel az autót nem lehet indítani, elég viseletes, párszor gondolom leejtették, egyébként hiányzik belőle a transzponder chip. A másikkal tudom használni ami egyébként nehezen elfordítható, nehezen kihúzható. Hogyan tudnám ezek figyelembe vételével, két kulcsosra és ebből a szempontból normálisan használhatóra alakítani az autót? Ha jól értelmeztem a leírásokat, akkor a zárbetét szorulást meg lehet oldani egy új zárbetéttel és a régiből az újba a lamellák átrakásával?! Zárbetét vásárlásnál mire kell odafigyelni? És akkor még ott van a transzponder chip..... Köszönöm Sziasztok! A kulcs szorulással és a lamellázással kapcsolatban tud valaki tanácsot adni? Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Június9, 2017 Megoszt Elküldve Június9, 2017 1 órával ezelőtt, Maverick087 írta: Sziasztok! A kulcs szorulással és a lamellázással kapcsolatban tud valaki tanácsot adni? Köszi Szia! Kulcs szorulásom volt nekem is, olyan szinten hogy se elfordítani nem tudtam a zárat se kihúzni a kulcsot. Elvittem szerelőmhöz aki valamit igazított a betéten, valamit reszelt rajta, azóta kop kop kop jó pár éve és jó pár 10e km óta működik és teszi a dolgát. Szóval nem feltétlenül kell új zárat venni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Maverick087 Elküldve Június10, 2017 Megoszt Elküldve Június10, 2017 17 órája, kobraCode írta: Szia! Kulcs szorulásom volt nekem is, olyan szinten hogy se elfordítani nem tudtam a zárat se kihúzni a kulcsot. Elvittem szerelőmhöz aki valamit igazított a betéten, valamit reszelt rajta, azóta kop kop kop jó pár éve és jó pár 10e km óta működik és teszi a dolgát. Szóval nem feltétlenül kell új zárat venni. Ahogy utána olvastam, akkor Neked a lamellákat reszelhette kicsit síkba a zárhengerrel.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Június10, 2017 Megoszt Elküldve Június10, 2017 28 perce, Maverick087 írta: Ahogy utána olvastam, akkor Neked a lamellákat reszelhette kicsit síkba a zárhengerrel.... Attól függ h mi szorult. A kulcsot kivenni nehéz a zárból vagy az elfordítás nehéz és ott szorul valami? Mert az utóbbinál a forgórészt a zárhenger végén (ami fordít a szerkezet) szokták kitisztítani és picit becsiszolni majd összerakáskor kenőanyagozni. Néhány éve nekem is szorult, most már csak nagyon ritkán a nagy hőségben (csak el ne kiabáljam). Vettem grafitos kenőspray-t és azzal több lépcsőben alaposan befújtam majd a felesleget a kulcs szárával kiszedtem. Ezekben a szerkezetekben a grafit a kenőanyag, sokan befújják WD40-el és egyéb olajozókkal csak azzal az a baj hogy kimossa a grafitot. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cs. Zoltán Elküldve Június10, 2017 Megoszt Elküldve Június10, 2017 (edited) 2 órája, Janó32 írta: Attól függ h mi szorult. A kulcsot kivenni nehéz a zárból vagy az elfordítás nehéz és ott szorul valami? Mert az utóbbinál a forgórészt a zárhenger végén (ami fordít a szerkezet) szokták kitisztítani és picit becsiszolni majd összerakáskor kenőanyagozni. Néhány éve nekem is szorult, most már csak nagyon ritkán a nagy hőségben (csak el ne kiabáljam). Vettem grafitos kenőspray-t és azzal több lépcsőben alaposan befújtam majd a felesleget a kulcs szárával kiszedtem. Ezekben a szerkezetekben a grafit a kenőanyag, sokan befújják WD40-el és egyéb olajozókkal csak azzal az a baj hogy kimossa a grafitot. Megkérdezhetem, hol és milyet vettél? Napközben már kezd nekem is szorulni elfordításnál. Zárolajzóval terveztem befújni... Módosítva Június10, 2017 : Cs. Zoltán Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve Június10, 2017 Megoszt Elküldve Június10, 2017 37 perce, Cs. Zoltán írta: Megkérdezhetem, hol és milyet vettél? Napközben már kezd nekem is szorulni elfordításnál. Zárolajzóval terveztem befújni... Csatlakozom!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Június10, 2017 Megoszt Elküldve Június10, 2017 55 perce, Cs. Zoltán írta: Megkérdezhetem, hol és milyet vettél? Napközben már kezd nekem is szorulni elfordításnál. Zárolajzóval terveztem befújni... 15 perce, bocs írta: Csatlakozom!! Sajnos a Lidl-t meg az Aldi-t keverem mert nekem valahogy tök egyformák. Szóval az egyikben szokott lenni barkács felszerelés meg autós ápolószerek (vannak jó cuccaik, a a habos szélvédő tisztító nagyon bejött, erről régebben már írtam), ott szokott lenni 5-6-700Ft-ért mindenféle kenőanyag. Ezen volt zsanér/vasalat meg zár kép is így elolvastam, megvettem kipróbálni, egész frankó a zárakhoz. Pl a kapu lakatot is mióta ezzel fújom télen-nyáron, eső-hó után is könnyű nyitni. Baufix Grafitos olaj a neve. 3 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cs. Zoltán Elküldve Június10, 2017 Megoszt Elküldve Június10, 2017 15 perce, Janó32 írta: Sajnos a Lidl-t meg az Aldi-t keverem mert nekem valahogy tök egyformák. Szóval az egyikben szokott lenni barkács felszerelés meg autós ápolószerek (vannak jó cuccaik, a a habos szélvédő tisztító nagyon bejött, erről régebben már írtam), ott szokott lenni 5-6-700Ft-ért mindenféle kenőanyag. Ezen volt zsanér/vasalat meg zár kép is így elolvastam, megvettem kipróbálni, egész frankó a zárakhoz. Pl a kapu lakatot is mióta ezzel fújom télen-nyáron, eső-hó után is könnyű nyitni. Baufix Grafitos olaj a neve. Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve Június10, 2017 Megoszt Elküldve Június10, 2017 (edited) 2 órája, Janó32 írta: Sajnos a Lidl-t meg az Aldi-t keverem mert nekem valahogy tök egyformák. Szóval az egyikben szokott lenni barkács felszerelés meg autós ápolószerek (vannak jó cuccaik, a a habos szélvédő tisztító nagyon bejött, erről régebben már írtam), ott szokott lenni 5-6-700Ft-ért mindenféle kenőanyag. Ezen volt zsanér/vasalat meg zár kép is így elolvastam, megvettem kipróbálni, egész frankó a zárakhoz. Pl a kapu lakatot is mióta ezzel fújom télen-nyáron, eső-hó után is könnyű nyitni. Baufix Grafitos olaj a neve. Köszönöm! Üdv. Robi Módosítva Június10, 2017 : bocs Link to comment Megosztás: More sharing options...
Maverick087 Elküldve Június10, 2017 Megoszt Elküldve Június10, 2017 6 órája, Janó32 írta: Attól függ h mi szorult. A kulcsot kivenni nehéz a zárból vagy az elfordítás nehéz és ott szorul valami? Mert az utóbbinál a forgórészt a zárhenger végén (ami fordít a szerkezet) szokták kitisztítani és picit becsiszolni majd összerakáskor kenőanyagozni. Néhány éve nekem is szorult, most már csak nagyon ritkán a nagy hőségben (csak el ne kiabáljam). Vettem grafitos kenőspray-t és azzal több lépcsőben alaposan befújtam majd a felesleget a kulcs szárával kiszedtem. Ezekben a szerkezetekben a grafit a kenőanyag, sokan befújják WD40-el és egyéb olajozókkal csak azzal az a baj hogy kimossa a grafitot. Konkrétan ami történik nálam az az, hogy a kulcs elfordításánál - legyen az bármilyen irányba - érzem, hogy akad, feszül, valamint az, hogyha ki akarom húzni néha nem tudom megtenni, csak ha valamelyik irányba kicsit megmozgatom. 2 alkalommal az utóbbi 1 hónapban az is megtörtént, hogy a képen jelölt része a zárhengernek nem akart kiugrani így a rádió bekapcsolva maradt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Június10, 2017 Megoszt Elküldve Június10, 2017 2 órája, Maverick087 írta: Konkrétan ami történik nálam az az, hogy a kulcs elfordításánál - legyen az bármilyen irányba - érzem, hogy akad, feszül, valamint az, hogyha ki akarom húzni néha nem tudom megtenni, csak ha valamelyik irányba kicsit megmozgatom. 2 alkalommal az utóbbi 1 hónapban az is megtörtént, hogy a képen jelölt része a zárhengernek nem akart kiugrani így a rádió bekapcsolva maradt. Nálam is így kezdődött. Aztán a végén bele is szorult a kulcs hogy úgy hogy nem lehetett kivenni. De azt meg nem mondom neked hogy a lamellákat vagy a szerkezetet reszelték e meg, sajnos azt nem árulta el, titok maradt. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
anahofer Elküldve Június11, 2017 Megoszt Elküldve Június11, 2017 (edited) On 2017. 06. 06. at 8:37, csicsó írta: Igen ez az egr hibakódja Lemezzel tedd vissza a szelepet,ha nem lesz hideginditási gond akkor ez volt a baj Viszont sárgalámpa lesz Sajnos igazad lett, néha bedob egy 0400as hibakódot. A héten mentem 700 km-t, az első 500 alatt 3szor jelent meg, az utolsó Szeged-Pécs távon viszont semmi, pedig meghajtottam rendesen. De cserébe hidegen is, melegen is gyönyörűen indul. Köszi a tippeket mindenkinek! Más téma: Vettem egy kínai bicskakulcs házat, átpakolnám bele a távirányítós kulcs belét, de a chip sehogy se akar kijönni. A videókon, amiket néztem, könnyedén, kézzel szedik ki, van ennek valami trükkje? Mennyire sérülékeny ez a chip, érdemes fogóval nekiesni? Nem akarom szétbarmolni az eredeti kulcsot sem, nem tudom mennyire lesz tartós az új. Módosítva Június11, 2017 : anahofer Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts