L.Fazakas Elküldve Február22, 2017 Megoszt Elküldve Február22, 2017 (edited) 13 órája, HaPetya írta: "és csak tárcsafék van az üzemi és rögzítőfékre" Érdekes, mert nekem bizony Astra G-m van, ám nincsenek hátul tárcsafékek. Csakis a dobfékek! Lehet az, hogy egyedül nekem lenne ilyen? Eléggé igalmas lehet ... Jaaa - és 2004-es évjáratú! Módosítva Február22, 2017 : L.Fazakas 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
HaPetya Elküldve Február22, 2017 Megoszt Elküldve Február22, 2017 (edited) 26 perce, L.Fazakas írta: Érdekes, mert nekem bizony Astra G-m van, ám nincsenek hátul tárcsafékek. Csakis a dobfékek! Lehet az, hogy egyedül nekem lenne ilyen? Eléggé igalmas lehet ... Jaaa - és 2004-es évjáratú! Semmi baj. G astrákon már elhagyták a kombinált kivitelü féket. Azaz csak tárcsafék van vagy dobfék hátul. Remélem így már tiszta a dolog. Egyszer egy munkatársamnak segítettem egy régi olasz autón féket felújítani. Elől-hátul tárcsa, de elöl dupla kör kettős működésű munkahengerrel, alu munkahenger és alu nyereggel. Azt hittem agyvérzést kapok. Nyilván nem rohadt össze 30 éve után az egész cucc. Ahhoz képest az astra gyerekjáték. Módosítva Február22, 2017 : HaPetya Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Február22, 2017 Megoszt Elküldve Február22, 2017 23 perce, L.Fazakas írta: Érdekes, mert nekem bizony Astra G-m van, ám nincsenek hátul tárcsafékek. Csakis a dobfékek! Lehet az, hogy egyedül nekem lenne ilyen? Eléggé igalmas lehet ... Jaaa - és 2004-es évjáratú! Pedig egyszerű a képlet: nem olyan felszereltségű/motorizáltságú, ezért nincs hátul tárcsafék esetedben. De azért azt beláthatod, hogy csak azért kijelenteni hogy a G Astra-kon csak elől van tárcsafék mert a Tiéden így van, ez meredek... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Február22, 2017 Megoszt Elküldve Február22, 2017 Nekem elöl hátul dobfék van 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
retfirD Elküldve Február22, 2017 Megoszt Elküldve Február22, 2017 16 órája, L.Fazakas írta: Lehet hogy kinn kissé hideg van, és Ti négyen - az utasokkal - simán belehelitek! Állítólag ilyen esetben - a már járó motornál - be kell indítani kissé a légkondit. az majd leszedi. Hogy közben hidegebb lesz benn, mint kinn? Hát - nagy kaland. Jól fel kell öltözni. Avagy lehet törölgetni ezerrel a párát. Egyszer talán csak megúnja .... Az első felével egyet értek, viszont ahhoz hogy párátlanítson a légkondi, nem kell hűtenie is, mivel szárítja a benti levegőt. Amúgy az már szép teljesítmény, ha a légkondi télen hidegebb levegőt állít elő, mint a kinti hőmérséklet. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február22, 2017 Megoszt Elküldve Február22, 2017 1 óra, Geopake írta: Nekem elöl hátul dobfék van Elöl is, az astrában? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Február22, 2017 Megoszt Elküldve Február22, 2017 42 perce, zotya975 írta: Elöl is, az astrában? Ha tolatok elöl is az van Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kope22 Elküldve Február23, 2017 Megoszt Elküldve Február23, 2017 9 hours ago, Janó32 said: Pedig egyszerű a képlet: nem olyan felszereltségű/motorizáltságú, ezért nincs hátul tárcsafék esetedben. De azért azt beláthatod, hogy csak azért kijelenteni hogy a G Astra-kon csak elől van tárcsafék mert a Tiéden így van, ez meredek... 1999-es évjárat 1. 6 8v 75 paci, és szintén 4 tárcsa! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kope22 Elküldve Február23, 2017 Megoszt Elküldve Február23, 2017 9 hours ago, Janó32 said: Pedig egyszerű a képlet: nem olyan felszereltségű/motorizáltságú, ezért nincs hátul tárcsafék esetedben. De azért azt beláthatod, hogy csak azért kijelenteni hogy a G Astra-kon csak elől van tárcsafék mert a Tiéden így van, ez meredek... 1999-es évjárat 1. 6 8v 75 paci, és szintén 4 tárcsa! Link to comment Megosztás: More sharing options...
L.Fazakas Elküldve Február23, 2017 Megoszt Elküldve Február23, 2017 7 órája, retfirD írta: "az már szép teljesítmény, ha a légkondi télen hidegebb levegőt állít elő, mint a kinti hőmérséklet." Ezt én nem tudom, mivel sohase mértem. Ha kinn pl. -10 fok van, és a keringetés külső levegőre van beállítva, azt valójában nem tudom - az autó légkondija még mennyit tenne hozzá? Lehetséges az, hogy inkább "kissé melegít" is rajta?. A hőmérséklet sohasem olyan, mint pl. a pénzek. Ha az egy mellé meg egyet teszek, akkor abból kettő lesz. A hőmérséklet viszont nem adódik össze és nem vonódik ki sehonnan se. Csak simán összekeveredik, majd valami középarányosság lesz belőle. De ez már inkább tudományosan fizika ... Link to comment Megosztás: More sharing options...
L.Fazakas Elküldve Február23, 2017 Megoszt Elküldve Február23, 2017 1 órával ezelőtt, Kope22 írta: 1999-es évjárat 1. 6 8v 75 paci, és szintén 4 tárcsa! Érdekes. Akkor tehát az Opelt is úgy megvariálgatták, mint kutya a b ...st! Nekem pl. 2004-es évjáratú, de CSAK 1,2-es a motorja. Viszont 16 szelepes és szintén 75 ló! Elől tárcsa-, hátul dobfékekkel ... Állítólag lengyel gyártás. De láttam én már teljesen "opelkinézetű" autót, ami balkormányos volt - és az volt ráírva - Wauxhall. Elöl sima hűtőráccsal, nem volt benne semmiféle embléma. Olyasmi lehet, mint egymás mellett a Suzuki 1,0 Swift, és szemmel látható ám kisebb eltérésekkel - Geo Metro (Chevrolet) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február23, 2017 Megoszt Elküldve Február23, 2017 8 órája, Geopake írta: Ha tolatok elöl is az van Ja jó, értem. 20 perce, L.Fazakas írta: Érdekes. Akkor tehát az Opelt is úgy megvariálgatták, mint kutya a b ...st! Nekem pl. 2004-es évjáratú, de CSAK 1,2-es a motorja. Viszont 16 szelepes és szintén 75 ló! Elől tárcsa-, hátul dobfékekkel ... Állítólag lengyel gyártás. De láttam én már teljesen "opelkinézetű" autót, ami balkormányos volt - és az volt ráírva - Wauxhall. Elöl sima hűtőráccsal, nem volt benne semmiféle embléma. Olyasmi lehet, mint egymás mellett a Suzuki 1,0 Swift, és szemmel látható ám kisebb eltérésekkel - Geo Metro (Chevrolet) A General Motors márkái Buick Cadillac Chevrolet Daewoo GMC Holden Opel Vauxhall Pölö Opel Kadett = ( majdnem) Daewoo Racer Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Február23, 2017 Megoszt Elküldve Február23, 2017 11 órája, Janó32 írta: Pedig egyszerű a képlet: nem olyan felszereltségű/motorizáltságú, ezért nincs hátul tárcsafék esetedben. De azért azt beláthatod, hogy csak azért kijelenteni hogy a G Astra-kon csak elől van tárcsafék mert a Tiéden így van, ez meredek... Annyira azért nem: pl.az én off g-m 99-es volt 1.6 8v Elegance hátul tárcsafék osztrák piacra gyártott ismerős G-je.2001-es 1.6 16V Elegance hátul dobfék magyar piacra gyártott Link to comment Megosztás: More sharing options...
marton.csaba2 Elküldve Február23, 2017 Megoszt Elküldve Február23, 2017 T zotya975! ".... GM márkái ..." Majdnem. Daewoo már nincs gyártásban. Ezeket meg ma is gyártják: Autobaujun, Wuling, Faw Jiefang. Mondom először felkészülés, azután észosztás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február23, 2017 Megoszt Elküldve Február23, 2017 1 óra, L.Fazakas írta: Érdekes. Akkor tehát az Opelt is úgy megvariálgatták, mint kutya a b ...st! Nekem pl. 2004-es évjáratú, de CSAK 1,2-es a motorja. Viszont 16 szelepes és szintén 75 ló! Elől tárcsa-, hátul dobfékekkel ... Állítólag lengyel gyártás. De láttam én már teljesen "opelkinézetű" autót, ami balkormányos volt - és az volt ráírva - Wauxhall. Elöl sima hűtőráccsal, nem volt benne semmiféle embléma. Olyasmi lehet, mint egymás mellett a Suzuki 1,0 Swift, és szemmel látható ám kisebb eltérésekkel - Geo Metro (Chevrolet) 1 órával ezelőtt, zotya975 írta: Ja jó, értem. A General Motors márkái Buick Cadillac Chevrolet Daewoo GMC Holden Opel Vauxhall Pölö Opel Kadett = ( majdnem) Daewoo Racer 2 perce, marton.csaba2 írta: T zotya975! ".... GM márkái ..." Majdnem.Daewoo már nincs gyártásban. Ezeket meg ma is gyártják: Autobaujun, Wuling, Faw Jiefang. Mondom először felkészülés, azután észosztás. Senki nem mondta hogy gyártásban van, erről nem is volt szó. Látod hogy nem bírsz a seggeden nyugton maradni? Sír a szád hogy állandóan felnyomlak személyeskedésért, de csak nem tudsz normálisan viselkedni . Miért nem tudsz normálisan fórumozni mint az összes többi? 2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
flali Elküldve Február23, 2017 Megoszt Elküldve Február23, 2017 7 perce, marton.csaba2 írta: T zotya975! ".... GM márkái ..." Majdnem. Daewoo már nincs gyártásban. Ezeket meg ma is gyártják: Autobaujun, Wuling, Faw Jiefang. Mondom először felkészülés, azután észosztás. Köszönjük a lényegbevágó, felkészültséget tükröző hozzászólást.... 2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
marton.csaba2 Elküldve Február23, 2017 Megoszt Elküldve Február23, 2017 T zotya9754 "... mondom .." Először felkészülés, azután észosztás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Február23, 2017 Megoszt Elküldve Február23, 2017 4 órája, L.Fazakas írta: Érdekes. Akkor tehát az Opelt is úgy megvariálgatták, mint kutya a b ...st! Nekem pl. 2004-es évjáratú, de CSAK 1,2-es a motorja. Viszont 16 szelepes és szintén 75 ló! Elől tárcsa-, hátul dobfékekkel ... Állítólag lengyel gyártás. De láttam én már teljesen "opelkinézetű" autót, ami balkormányos volt - és az volt ráírva - Wauxhall. Elöl sima hűtőráccsal, nem volt benne semmiféle embléma. Olyasmi lehet, mint egymás mellett a Suzuki 1,0 Swift, és szemmel látható ám kisebb eltérésekkel - Geo Metro (Chevrolet) Mint sokan írták, felszereltség/motorizáltság függő. Egy alap 1.2-es 75Le-höz nem érezte a gyártó szükségesnek a 4 tárcsaféket, pláne nem belépő árú modellnél az extra költséget gyártói oldalon... 4 órája, csicsó írta: Annyira azért nem: pl.az én off g-m 99-es volt 1.6 8v Elegance hátul tárcsafék osztrák piacra gyártott ismerős G-je.2001-es 1.6 16V Elegance hátul dobfék magyar piacra gyártott De... Nem arról volt szó, hogy az osztrák vagy angol vagy ausztrál stb piacra milyen fékekkel árulták ua modellt. A mi kis országunk határain belül gondolkozunk, magyar piacra gyártott modellekről volt szó (és nem is limitált modellekről mert azok nem széria felszereltséggel futnak)... Link to comment Megosztás: More sharing options...
forumadmin Elküldve Február23, 2017 Megoszt Elküldve Február23, 2017 4 órája, marton.csaba2 írta: T zotya9754 "... mondom .." Először felkészülés, azután észosztás. Pár hét pihenő következik. 6 Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Február23, 2017 Megoszt Elküldve Február23, 2017 1 óra, Janó32 írta: Mint sokan írták, felszereltség/motorizáltság függő. Egy alap 1.2-es 75Le-höz nem érezte a gyártó szükségesnek a 4 tárcsaféket, pláne nem belépő árú modellnél az extra költséget gyártói oldalon... De... Nem arról volt szó, hogy az osztrák vagy angol vagy ausztrál stb piacra milyen fékekkel árulták ua modellt. A mi kis országunk határain belül gondolkozunk, magyar piacra gyártott modellekről volt szó (és nem is limitált modellekről mert azok nem széria felszereltséggel futnak)... Miért érezte úgy a gyártó,hogy a 75Le-s motorral szerelt autoba kell a tárcsa hátra a 103 Le-s be meg dob is jó lesz? Felszereltségben ugyanaz,a különbség,hogy hova gyártották Sok esetben láthattuk ugyanaz a felszereltségi szint nem ugyanazt jelentette nyugaton mint keleten Itt tárgyalt témában is ez látszik Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Február23, 2017 Megoszt Elküldve Február23, 2017 12 perce, csicsó írta: Miért érezte úgy a gyártó,hogy a 75Le-s motorral szerelt autoba kell a tárcsa hátra a 103 Le-s be meg dob is jó lesz? Felszereltségben ugyanaz,a különbség,hogy hova gyártották Sok esetben láthattuk ugyanaz a felszereltségi szint nem ugyanazt jelentette nyugaton mint keleten Itt tárgyalt témában is ez látszik Mert azt Ausztriába szánták, ahol sok a hegy és völgy (nem dimbek meg dombok vannak), Magyarország meg ilyen szempontból lapos és ugyebár Tirol nem a Kékestető... De ez nem csak az autóipar sajátja h más terméket más felszereltséggel más-más piacokra szállít (lásd a mostani kettős mérce az élelmiszer piaci láncoknál kelet-közép Európa kontra nyugat Európa). Sőt, ez max etikailag megkérdőjelezhető, mert hivatalosan teljesen szabályos h azzal magyarázzák, hogy az adott piaci igényekhez igazítják a terméket. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Matisz Elküldve Február23, 2017 Megoszt Elküldve Február23, 2017 Hello. Azt szeretném megtudni, hogy a belső keringetés motorjának mekkora áramot kell felvennie,hogy kikapcsolja az elektronika a tápáramot? Ugy hallottam,hogy ezen az elven működik. Nálam persze eltörte a műanyag rudacskát ami összeköti az ajtóval. Leszereltem a motrot és kézzel próbáltam fékezni, hogy lássam megáll e,de persze nem áll meg akárhogy eröltetem. A kis műanyag rudacskát összeragasztottam de nem is szereltem vissza a motrot mert ugy is eltörné.... Van e erre valami megoldás?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
feel2006 Elküldve Február23, 2017 Megoszt Elküldve Február23, 2017 Nem, házilag nem tudom. Most visszatérek gyári GM gyertyákról NGK BKR5EK -ra ami korábban is volt, és meglátjuk változik-e. On 2017. 02. 22. at 9:31, Maverick087 írta: Üzemanyag nyomás? Mértétek? 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Február24, 2017 Megoszt Elküldve Február24, 2017 On 2017. 02. 22. at 16:31, tgabika76 írta: Nem jó autót néztél. Mármint nem jó teljesítményszintűt. Az Opel az 1.6 liter feletti lökettérfogatúaknál (benzinesnél legalábbis) alkalmazott hátul is tárcsaféket a G Astránál, de van ennél egyszerűbb megkülönböztetési lehetőség is: amelyik autónak 5 csavaros a kerékrögzítése, az hátul is tárcsás. Ez azért így nem igaz! 1.4-est 1.6-ot is szereltek hátsó tárcsával és ezek 4x100-ok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Február24, 2017 Megoszt Elküldve Február24, 2017 10 órája, gezoli írta: Ez azért így nem igaz! 1.4-est 1.6-ot is szereltek hátsó tárcsával és ezek 4x100-ok. Arra gondoltam hogy ott opció volt (feláras extra), míg az 5 csavaros kerékrögzítés esetén már széria volt a hátsó tárcsafék. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts