Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
  On 2017. 02. 03. at 16:18, OAG78 írta:

Sziasztok,

a jobb hátsó ajtó központi zárához hogy lehet hozzáférni?

Nem nyílik az ajtó.

Expand  

Sajnos ki kell venni a zárat a javításhoz.

Vedd ki a hátsó ülést és talán úgy hozzá lehet férni az ajtókárpit csavarjaihoz. Vedd le a kárpitot és így próbáld meg nyitni mechanikusan a központizárat.

Elküldve

Sziasztok!

Nem mostanság jártam erre... Szóval termosztát-téma. Tudom, hogy gyárilag meglehetősen túlhűtöttek az Ecotec motorok, de ezekben a nagy hidegekben alig tudtam 80 fok fölé vinni a hűtővíz hőfokot. A termosztát jó pár éves már, de végülis működik, csak időnként - a külső hőmérséklettől függetlenül - szerintem nem zár tökéletesen, van, hogy borzasztó nehezen melegszik a víz. Illetve ha kinyit, a nagy vízkört megtekerve, vissza is hűl egy kicsit. Anno, még a gyári első termosszal nem volt soha ilyen. A mostani, ami benne van, ha jól emlékszem, Wahler.

Szóval, egy cserét gondolnék rá, ha a hűtőcsere miatt amúgy is bontva lesz a rendszer. Maradnék a Wahlernél, vagy tudtok jobbat? Illetve többféle hőmérsékletre beállított van, milyet érdemes venni? Esetleg cikkszám?

Z14XE, 2001

Köszöntem!:)

Elküldve

Vízpumpa csereérett Z14XEP-ben, ki milyet ajánlana? Néztem az eredeti GM-ost, azt melyik gyártócég készíti?

Nem szeretnék belefutni olyanba, aminek műanyag könnyen letörő alkatrésze is van.

Elküldve
  On 2017. 02. 04. at 10:26, KMilán írta:

Vízpumpa csereérett Z14XEP-ben, ki milyet ajánlana? Néztem az eredeti GM-ost, azt melyik gyártócég készíti?

Nem szeretnék belefutni olyanba, aminek műanyag könnyen letörő alkatrésze is van.

Expand  

Ruville-t és attól felfelé. Metelli, Dolz és tettestársait nagy ívben kerüld el.

Elküldve (edited)

T KMilán!

"... Eredeti vízpumpa ..."
Az gyártáskor beépített, letörő műanyag csonkost az SHW követte készítette el.
Hogy törjön el az összes kezük.

"... ajánlana ..."
Febi, SKF, Ruville, Hepu, Valeo.

cromax.hu

Módosítva : marton.csaba2
Elküldve
  On 2017. 02. 04. at 12:01, marton.csaba2 írta:

T KMilán!

"... Eredeti vízpumpa ..."
Az gyártáskor beépített, letörő műanyag csonkost az SHW követte készítette el.
Hogy törjön el az összes kezük.

"... ajánlana ..."
Febi, SKF, Ruville, Hepu, Valeo.

cromax.hu

Expand  

És most is az SHW gyártja a GM logósat?

Elküldve
  On 2017. 02. 03. at 19:25, marton.csaba2 írta:

T PGA

"... cikkszám ..."

Wahler 4242.92D (BorgWarner)

cromax.hu,

csergo.hu.

Expand  

Szerintem meg a Wahler, meg a gyári egy nagy rakás Szar!!!!!
A csergo-ben vettem kétszer is gyárit tavaly, jó ha egy hónapig bírták.
Egyébként C Corsaról van szó, Z12XE, de tök mindegy.
És hogy mi volt a jelenség?
Beszerelés után mentem pár próbakört, a rendszer légtelenítette magát, majd a nagyjából 90 fokos vonal előtt 1 mm-el megállt a mutató.
Kb. 2 hétig tartott az öröm, majd fokozatosan lejjebb adta a hőmérséklet..
Egy hónap után már a 80-at alíg hagyta el mutató.

Legutóbb ezt raktam bele.

Igaz, csak a közepe, ház nélkül.
De -20 fokos reggelen, 5 km után 80 fokos volt a víz, és meg sem állt 90 fok-ig.

Ennek már 3 hónapja, mármint a legutóbbi termosztát cserének.

  • Like 1
Elküldve
  On 2017. 02. 04. at 10:58, HaPetya írta:

Ruville-t és attól felfelé. Metelli, Dolz és tettestársait nagy ívben kerüld el.

Expand  

Én Dolzot vettem bele 2 honapja...

Kezdhetek parázni?:(

Vezérléssel együtt cseréltem,a gyárinak sem volt semmi baja(120 ezer km),nem is dobtam el:)

Remélem azért 50ezret kibir míg nálam lesz

Elküldve
  On 2017. 02. 04. at 10:26, KMilán írta:

Vízpumpa csereérett Z14XEP-ben, ki milyet ajánlana? Néztem az eredeti GM-ost, azt melyik gyártócég készíti?

Nem szeretnék belefutni olyanba, aminek műanyag könnyen letörő alkatrésze is van.

Expand  

Ha a műanyag csőcsonk miatt cserélnéd, az javítható. 
Mikor azt hittem, hogy az enyém is cserés (eltört a műanyag csőcsonk nálam is), én SKF-et vettem, aztán vissza is küldtem, mert sikerült orvosolni lényegesen olcsóbban és lekopogom, de azóta is jól érzi magát:-)

Elküldve
  On 2017. 02. 04. at 20:28, peacetrang írta:

Ha a műanyag csőcsonk miatt cserélnéd, az javítható. 
Mikor azt hittem, hogy az enyém is cserés (eltört a műanyag csőcsonk nálam is), én SKF-et vettem, aztán vissza is küldtem, mert sikerült orvosolni lényegesen olcsóbban és lekopogom, de azóta is jól érzi magát:-)

Expand  

Nem, sajnos kezdi megadni magát. 129.000 Km körül. (amennyiben eredeti... elvileg az)

Elküldve

Valakinek van képe a manuális sebességváltó olaj ellenőrző csavarjának helyéről Z14XEP-nél?
"Astra G így csináld..."-ban mutatja, de nem egy fénykép.

Elküldve

Sziasztok! Nemrég vásároltam egy Astra G-t, az autó gyárilag első ködlámpás(gyári kapcsoló a világításkapcsoló alatt, és az EPC szerint is az) de amikor bekapcsolom, nem világít a visszajelző a műszerfalon. A ködllámpa működik egyébként. A hátsónál rendben van, annál visszajelez a műszerfalon is. 

Valakinek esetleg ötlete, mi lehet a hiba?

 

Elküldve
  On 2017. 02. 04. at 10:58, HaPetya írta:

Ruville-t és attól felfelé. Metelli, Dolz és tettestársait nagy ívben kerüld el.

Expand  

Ruville, lesz úgy érzem. (HEPU-t néztem még, de az is műanyag csőcsonkos?? :O ) Néztem a gyárit is, de az 45.000 Ft körül lenne (műanyag csőcsonk cserével frissen). Így meg majdnem fele annyi lesz csak.

Kérdés jó lesz-e? (alvázszám, motorkód alapján) Mert ha jól néztem az alkatrész webáruházakban, van amelyiken van motorhőmérséklet érzékelő, valamelyiken meg nincs???

Elküldve
  On 2017. 02. 05. at 17:51, rekop írta:

Sziasztok! Nemrég vásároltam egy Astra G-t, az autó gyárilag első ködlámpás(gyári kapcsoló a világításkapcsoló alatt, és az EPC szerint is az) de amikor bekapcsolom, nem világít a visszajelző a műszerfalon. A ködllámpa működik egyébként. A hátsónál rendben van, annál visszajelez a műszerfalon is. 

Valakinek esetleg ötlete, mi lehet a hiba?

 

Expand  

Gondolom izzók lehetnek benne és kiégett.

Elküldve
  On 2017. 02. 05. at 18:22, KMilán írta:

Ruville, lesz úgy érzem. (HEPU-t néztem még, de az is műanyag csőcsonkos?? :O ) Néztem a gyárit is, de az 45.000 Ft körül lenne (műanyag csőcsonk cserével frissen). Így meg majdnem fele annyi lesz csak.

Kérdés jó lesz-e? (alvázszám, motorkód alapján) Mert ha jól néztem az alkatrész webáruházakban, van amelyiken van motorhőmérséklet érzékelő, valamelyiken meg nincs???

Expand  

Olyat vegyél amelyiken nincs az olcsóbb,aztán a régiböl átrakod

Elküldve
  On 2017. 02. 05. at 17:51, rekop írta:

Sziasztok! Nemrég vásároltam egy Astra G-t, az autó gyárilag első ködlámpás(gyári kapcsoló a világításkapcsoló alatt, és az EPC szerint is az) de amikor bekapcsolom, nem világít a visszajelző a műszerfalon. A ködllámpa működik egyébként. A hátsónál rendben van, annál visszajelez a műszerfalon is. 

Valakinek esetleg ötlete, mi lehet a hiba?

 

Expand  

Kiégett az izzó az óracsoportban. Sajnos ki kell venni hozzá az óracsoportot hogy tudd cserélni.

  On 2017. 02. 05. at 18:53, Geopake írta:

Gondolom izzók lehetnek benne és kiégett.

Expand  

Jól gondolod.

  • Like 1
Elküldve
  On 2017. 02. 05. at 19:34, kobraCode írta:

Kiégett az izzó az óracsoportban. Sajnos ki kell venni hozzá az óracsoportot hogy tudd cserélni.

Jól gondolod.

Expand  

Köszönöm! Azt hittem LED-ek vannak a visszajelző lámpák mögött, de akkor holnap szétszedtem és megnézem!

Elküldve

Kollégák cserélt már  valaki fűtőradiátort Astra G - ben ? Az a verzió érdekelne, amin NINCS elektromos fűtéscsap. A gond az, hogy a csatlakozókat tartó stifteket nagynehezen kifeszegettem, de nem nagyon tudom visszarakni... Mert ugye nincs felette hely. Alulról próbálom, de valahogy nem tömit rendeseen, gondolom a feszegetés végett deformálódott. 

Van valami trükkje ? 

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.