gezoli Elküldve Február3, 2017 Elküldve Február3, 2017 12 perce, OAG78 írta: Sziasztok, a jobb hátsó ajtó központi zárához hogy lehet hozzáférni? Nem nyílik az ajtó. Sajnos ki kell venni a zárat a javításhoz. Vedd ki a hátsó ülést és talán úgy hozzá lehet férni az ajtókárpit csavarjaihoz. Vedd le a kárpitot és így próbáld meg nyitni mechanikusan a központizárat.
PGA Elküldve Február3, 2017 Elküldve Február3, 2017 Sziasztok! Nem mostanság jártam erre... Szóval termosztát-téma. Tudom, hogy gyárilag meglehetősen túlhűtöttek az Ecotec motorok, de ezekben a nagy hidegekben alig tudtam 80 fok fölé vinni a hűtővíz hőfokot. A termosztát jó pár éves már, de végülis működik, csak időnként - a külső hőmérséklettől függetlenül - szerintem nem zár tökéletesen, van, hogy borzasztó nehezen melegszik a víz. Illetve ha kinyit, a nagy vízkört megtekerve, vissza is hűl egy kicsit. Anno, még a gyári első termosszal nem volt soha ilyen. A mostani, ami benne van, ha jól emlékszem, Wahler. Szóval, egy cserét gondolnék rá, ha a hűtőcsere miatt amúgy is bontva lesz a rendszer. Maradnék a Wahlernél, vagy tudtok jobbat? Illetve többféle hőmérsékletre beállított van, milyet érdemes venni? Esetleg cikkszám? Z14XE, 2001 Köszöntem!
marton.csaba2 Elküldve Február3, 2017 Elküldve Február3, 2017 (edited) T PGA "... cikkszám ..." Wahler 4242.92D (BorgWarner) cromax.hu, csergo.hu. Módosítva Február3, 2017 : marton.csaba2 1
Maverick087 Elküldve Február3, 2017 Elküldve Február3, 2017 Sziasztok! Milyen típusú gázpedál lehet a kocsimban? Elektromos vagy bowdenes? '99 X16Xel, 1,6 16V
retfirD Elküldve Február3, 2017 Elküldve Február3, 2017 3 órája, Maverick087 írta: Sziasztok! Milyen típusú gázpedál lehet a kocsimban? Elektromos vagy bowdenes? '99 X16Xel, 1,6 16V Tudtommal az még bowdenes, a Z-s motorkódtól volt elektromos gázpedál. 1
zsoca25 Elküldve Február4, 2017 Elküldve Február4, 2017 10 órája, Maverick087 írta: Sziasztok! Milyen típusú gázpedál lehet a kocsimban? Elektromos vagy bowdenes? '99 X16Xel, 1,6 16V Bovdenes,de ha felnyitod a motortetőt meg tudod nézni. 1
KMilán Elküldve Február4, 2017 Elküldve Február4, 2017 Vízpumpa csereérett Z14XEP-ben, ki milyet ajánlana? Néztem az eredeti GM-ost, azt melyik gyártócég készíti? Nem szeretnék belefutni olyanba, aminek műanyag könnyen letörő alkatrésze is van.
HaPetya Elküldve Február4, 2017 Elküldve Február4, 2017 30 perce, KMilán írta: Vízpumpa csereérett Z14XEP-ben, ki milyet ajánlana? Néztem az eredeti GM-ost, azt melyik gyártócég készíti? Nem szeretnék belefutni olyanba, aminek műanyag könnyen letörő alkatrésze is van. Ruville-t és attól felfelé. Metelli, Dolz és tettestársait nagy ívben kerüld el.
marton.csaba2 Elküldve Február4, 2017 Elküldve Február4, 2017 (edited) T KMilán! "... Eredeti vízpumpa ..." Az gyártáskor beépített, letörő műanyag csonkost az SHW követte készítette el. Hogy törjön el az összes kezük. "... ajánlana ..." Febi, SKF, Ruville, Hepu, Valeo. cromax.hu Módosítva Február4, 2017 : marton.csaba2
KMilán Elküldve Február4, 2017 Elküldve Február4, 2017 1 órával ezelőtt, marton.csaba2 írta: T KMilán! "... Eredeti vízpumpa ..." Az gyártáskor beépített, letörő műanyag csonkost az SHW követte készítette el. Hogy törjön el az összes kezük. "... ajánlana ..." Febi, SKF, Ruville, Hepu, Valeo. cromax.hu És most is az SHW gyártja a GM logósat?
egyhapsi Elküldve Február4, 2017 Elküldve Február4, 2017 22 órája, marton.csaba2 írta: T PGA "... cikkszám ..." Wahler 4242.92D (BorgWarner) cromax.hu, csergo.hu. Szerintem meg a Wahler, meg a gyári egy nagy rakás Szar!!!!! A csergo-ben vettem kétszer is gyárit tavaly, jó ha egy hónapig bírták. Egyébként C Corsaról van szó, Z12XE, de tök mindegy. És hogy mi volt a jelenség? Beszerelés után mentem pár próbakört, a rendszer légtelenítette magát, majd a nagyjából 90 fokos vonal előtt 1 mm-el megállt a mutató. Kb. 2 hétig tartott az öröm, majd fokozatosan lejjebb adta a hőmérséklet.. Egy hónap után már a 80-at alíg hagyta el mutató. Legutóbb ezt raktam bele. Igaz, csak a közepe, ház nélkül. De -20 fokos reggelen, 5 km után 80 fokos volt a víz, és meg sem állt 90 fok-ig. Ennek már 3 hónapja, mármint a legutóbbi termosztát cserének. 1
csicsó Elküldve Február4, 2017 Elküldve Február4, 2017 7 órája, HaPetya írta: Ruville-t és attól felfelé. Metelli, Dolz és tettestársait nagy ívben kerüld el. Én Dolzot vettem bele 2 honapja... Kezdhetek parázni? Vezérléssel együtt cseréltem,a gyárinak sem volt semmi baja(120 ezer km),nem is dobtam el Remélem azért 50ezret kibir míg nálam lesz
peacetrang Elküldve Február4, 2017 Elküldve Február4, 2017 10 órája, KMilán írta: Vízpumpa csereérett Z14XEP-ben, ki milyet ajánlana? Néztem az eredeti GM-ost, azt melyik gyártócég készíti? Nem szeretnék belefutni olyanba, aminek műanyag könnyen letörő alkatrésze is van. Ha a műanyag csőcsonk miatt cserélnéd, az javítható. Mikor azt hittem, hogy az enyém is cserés (eltört a műanyag csőcsonk nálam is), én SKF-et vettem, aztán vissza is küldtem, mert sikerült orvosolni lényegesen olcsóbban és lekopogom, de azóta is jól érzi magát
Kölyök Elküldve Február4, 2017 Elküldve Február4, 2017 Most a huto repedt el egy kis helyen. Ezzel fogjuk ragasztani első körben: http://bolthely.hu/bpracing/id/02039_Hosch_Kleber_ipari_ragaszto_szett_-_20g
KMilán Elküldve Február5, 2017 Elküldve Február5, 2017 10 órája, peacetrang írta: Ha a műanyag csőcsonk miatt cserélnéd, az javítható. Mikor azt hittem, hogy az enyém is cserés (eltört a műanyag csőcsonk nálam is), én SKF-et vettem, aztán vissza is küldtem, mert sikerült orvosolni lényegesen olcsóbban és lekopogom, de azóta is jól érzi magát Nem, sajnos kezdi megadni magát. 129.000 Km körül. (amennyiben eredeti... elvileg az)
Árpiska Elküldve Február5, 2017 Elküldve Február5, 2017 Valakinek van képe a manuális sebességváltó olaj ellenőrző csavarjának helyéről Z14XEP-nél? "Astra G így csináld..."-ban mutatja, de nem egy fénykép.
astra 1 Elküldve Február5, 2017 Elküldve Február5, 2017 4 órája, Árpiska írta: Valakinek van képe a manuális sebességváltó olaj ellenőrző csavarjának helyéről Z14XEP-nél? "Astra G így csináld..."-ban mutatja, de nem egy fénykép. F18 vagy F23 váltó?
rekop Elküldve Február5, 2017 Elküldve Február5, 2017 Sziasztok! Nemrég vásároltam egy Astra G-t, az autó gyárilag első ködlámpás(gyári kapcsoló a világításkapcsoló alatt, és az EPC szerint is az) de amikor bekapcsolom, nem világít a visszajelző a műszerfalon. A ködllámpa működik egyébként. A hátsónál rendben van, annál visszajelez a műszerfalon is. Valakinek esetleg ötlete, mi lehet a hiba?
KMilán Elküldve Február5, 2017 Elküldve Február5, 2017 On 2017. 02. 04. at 11:58, HaPetya írta: Ruville-t és attól felfelé. Metelli, Dolz és tettestársait nagy ívben kerüld el. Ruville, lesz úgy érzem. (HEPU-t néztem még, de az is műanyag csőcsonkos?? :O ) Néztem a gyárit is, de az 45.000 Ft körül lenne (műanyag csőcsonk cserével frissen). Így meg majdnem fele annyi lesz csak. Kérdés jó lesz-e? (alvázszám, motorkód alapján) Mert ha jól néztem az alkatrész webáruházakban, van amelyiken van motorhőmérséklet érzékelő, valamelyiken meg nincs???
Geopake Elküldve Február5, 2017 Elküldve Február5, 2017 1 órával ezelőtt, rekop írta: Sziasztok! Nemrég vásároltam egy Astra G-t, az autó gyárilag első ködlámpás(gyári kapcsoló a világításkapcsoló alatt, és az EPC szerint is az) de amikor bekapcsolom, nem világít a visszajelző a műszerfalon. A ködllámpa működik egyébként. A hátsónál rendben van, annál visszajelez a műszerfalon is. Valakinek esetleg ötlete, mi lehet a hiba? Gondolom izzók lehetnek benne és kiégett.
csicsó Elküldve Február5, 2017 Elküldve Február5, 2017 59 perce, KMilán írta: Ruville, lesz úgy érzem. (HEPU-t néztem még, de az is műanyag csőcsonkos?? :O ) Néztem a gyárit is, de az 45.000 Ft körül lenne (műanyag csőcsonk cserével frissen). Így meg majdnem fele annyi lesz csak. Kérdés jó lesz-e? (alvázszám, motorkód alapján) Mert ha jól néztem az alkatrész webáruházakban, van amelyiken van motorhőmérséklet érzékelő, valamelyiken meg nincs??? Olyat vegyél amelyiken nincs az olcsóbb,aztán a régiböl átrakod
Árpiska Elküldve Február5, 2017 Elküldve Február5, 2017 2 órája, astra 1 írta: F18 vagy F23 váltó? F18-as, bal-elöl van a hátramenet.
kobraCode Elküldve Február5, 2017 Elküldve Február5, 2017 1 óra, rekop írta: Sziasztok! Nemrég vásároltam egy Astra G-t, az autó gyárilag első ködlámpás(gyári kapcsoló a világításkapcsoló alatt, és az EPC szerint is az) de amikor bekapcsolom, nem világít a visszajelző a műszerfalon. A ködllámpa működik egyébként. A hátsónál rendben van, annál visszajelez a műszerfalon is. Valakinek esetleg ötlete, mi lehet a hiba? Kiégett az izzó az óracsoportban. Sajnos ki kell venni hozzá az óracsoportot hogy tudd cserélni. 39 perce, Geopake írta: Gondolom izzók lehetnek benne és kiégett. Jól gondolod. 1
rekop Elküldve Február5, 2017 Elküldve Február5, 2017 1 perc, kobraCode írta: Kiégett az izzó az óracsoportban. Sajnos ki kell venni hozzá az óracsoportot hogy tudd cserélni. Jól gondolod. Köszönöm! Azt hittem LED-ek vannak a visszajelző lámpák mögött, de akkor holnap szétszedtem és megnézem!
b-max Elküldve Február5, 2017 Elküldve Február5, 2017 Kollégák cserélt már valaki fűtőradiátort Astra G - ben ? Az a verzió érdekelne, amin NINCS elektromos fűtéscsap. A gond az, hogy a csatlakozókat tartó stifteket nagynehezen kifeszegettem, de nem nagyon tudom visszarakni... Mert ugye nincs felette hely. Alulról próbálom, de valahogy nem tömit rendeseen, gondolom a feszegetés végett deformálódott. Van valami trükkje ?
Recommended Posts