Janó32 Elküldve Január19, 2017 Elküldve Január19, 2017 2 órája, gedikart írta: Így néznek ki a Denso K16TT gyertyák az autóban (2004-es gép). https://drive.google.com/open?id=0B6iul_KduTSWcDhUS1FzZjAzT1k Mi a véleményetek, az 1-es, ill 2-es gyertya a szegényebb keveréktől ilyen? A 3-4-es gyertyákon szinte semmi lerakódás nincs a szigetelőn. A menet vége az kormos, gondolom az olajtól (2dl/1000 km). Viszonyításképp, az előző Bosch gyertya így nézett ki: https://drive.google.com/open?id=0B6iul_KduTSWR2RPejQ2MXhZYUk Gondolom a gyártó okkal kétpólusú gyújtógyertyát ír elő (ha a tiédhez az kell, mert vagy akkor vagy most de nem a megfelelő alkatrésszel fut az autód).
gedikart Elküldve Január19, 2017 Elküldve Január19, 2017 3 órája, Janó32 írta: Gondolom a gyártó okkal kétpólusú gyújtógyertyát ír elő (ha a tiédhez az kell, mert vagy akkor vagy most de nem a megfelelő alkatrésszel fut az autód). Ha Cromaxot nézem, akkor 1 pólusú Bosch kell, mivel 2004-es autó. Ennek a megfelelője a Denso K16TT is. Ha a Bosch katalógust csekkolom, akkor a kétpólusú, mert Bosch nem tesz különbséget az évjáratok okán Z14XE-nél. Tudom gyári, nem gyári, de végül is mindegyik csak beszállító...
zotya975 Elküldve Január19, 2017 Elküldve Január19, 2017 20 perce, gedikart írta: Ha Cromaxot nézem, akkor 1 pólusú Bosch kell, mivel 2004-es autó. Ennek a megfelelője a Denso K16TT is. Ha a Bosch katalógust csekkolom, akkor a kétpólusú, mert Bosch nem tesz különbséget az évjáratok okán Z14XE-nél. Tudom gyári, nem gyári, de végül is mindegyik csak beszállító... Igazából a két pólusú gyertya annyival jobb az egy pólusúnál , hogy kétszer annyi ideig tart. A szikra nem ugrik kétfele mindíg a közelebbi szélső elektóda és a középső között közlekedik, ha a távolság nagyobb lesz mint a másik elektróda felé akkor meg már oda. vannak olyan gyújtási rendszerek amik duplán, párosával gyújtanak, így hamarabb eszik az elektródát, ezért jobb ide a két pólusú...vagy valami ilyesmi. 1
EPI Elküldve Január19, 2017 Elküldve Január19, 2017 Sziasztok! G Astrámban eltört a bal első rugó. Szerintetek érdemes párban cserélni vagy elég ezt az egyet? Rugót mivel lehetne összenyomni a legegyszerűbben szereléskor? Más: a vízhőfokom soha nem megy fel 80 fok fölé. inkább alatta van. Ezek szerint termosztátot kellene cserélnem?
kobraCode Elküldve Január19, 2017 Elküldve Január19, 2017 Just now, EPI írta: Sziasztok! G Astrámban eltört a bal első rugó. Szerintetek érdemes párban cserélni vagy elég ezt az egyet? Rugót mivel lehetne összenyomni a legegyszerűbben szereléskor? Más: a vízhőfokom soha nem megy fel 80 fok fölé. inkább alatta van. Ezek szerint termosztátot kellene cserélnem? Nálam csak akkor adtak garanciát a rugóra ha párban cseréltettem!
zotya975 Elküldve Január19, 2017 Elküldve Január19, 2017 5 perce, EPI írta: Sziasztok! G Astrámban eltört a bal első rugó. Szerintetek érdemes párban cserélni vagy elég ezt az egyet? Rugót mivel lehetne összenyomni a legegyszerűbben szereléskor? Más: a vízhőfokom soha nem megy fel 80 fok fölé. inkább alatta van. Ezek szerint termosztátot kellene cserélnem? Ha újat veszel akkor párban, ha bontottat akkor mindegy, mert nem tudhatod hogy amit kaptál az egy autóban volt-e. A rugót a fogak, és más egyéb testrészek épségének érdekében rugóösszehúzóval érdemes összenyomni. 2
gezoli Elküldve Január19, 2017 Elküldve Január19, 2017 1 órával ezelőtt, gedikart írta: Ha Cromaxot nézem, akkor 1 pólusú Bosch kell, mivel 2004-es autó. Ennek a megfelelője a Denso K16TT is. Ha a Bosch katalógust csekkolom, akkor a kétpólusú, mert Bosch nem tesz különbséget az évjáratok okán Z14XE-nél. Tudom gyári, nem gyári, de végül is mindegyik csak beszállító... Ott van a képen amit linkeltél, hogy milyen gyertya való bele. Se több, se kevesebb. FLR8LDCU+ Gyárilag nem plus volt benne. A különbség annyi, hogy a Plusnak rézből van az elektródája.
marton.csaba2 Elküldve Január19, 2017 Elküldve Január19, 2017 T gedikart! Z14XE: Bosch -FR 91 X (4 pólus), -FGR8KQE0 (4 pólus) (rövid utakra), -FRL8LDCU+ (2 pólus). "... gyári ..." A GM logós gyertyát is a Bosch gyártja.
8x57js Elküldve Január23, 2017 Elküldve Január23, 2017 Hello! Olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy...Ezekben a szép napokban. REGGEL -14 C hidegben elindulván és a nagyvárosba 30 km után beérvén sem érzem az autóban azt a hatalmas nagy meleget:) Hiába a digit klimás egységen fullra tekerve.... Igaz ECO-t használok de ha kiveszem sem változik. nem igazán fűti fel a kocsit! A mutató mondjuk nyáron sem megy 83 fok fölé. Hát most sem, amugy is kell neki vagy 10 km mig elindul a mutató, és hát amikor majd el is éri a 80-83 fokot sem forro levegő inkább langyosat fúj. Ez normális errefelé 1.7 DTI y17DT. Köszönöm ha tudtok oksat mondani!!!!
zotya975 Elküldve Január23, 2017 Elküldve Január23, 2017 5 perce, 8x57js írta: Hello! Olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy...Ezekben a szép napokban. REGGEL -14 C hidegben elindulván és a nagyvárosba 30 km után beérvén sem érzem az autóban azt a hatalmas nagy meleget:) Hiába a digit klimás egységen fullra tekerve.... Igaz ECO-t használok de ha kiveszem sem változik. nem igazán fűti fel a kocsit! A mutató mondjuk nyáron sem megy 83 fok fölé. Hát most sem, amugy is kell neki vagy 10 km mig elindul a mutató, és hát amikor majd el is éri a 80-83 fokot sem forro levegő inkább langyosat fúj. Ez normális errefelé 1.7 DTI y17DT. Köszönöm ha tudtok oksat mondani!!!! Például nyitott állapotban maradt termosztát. A víz állandóan kering a hűtőben is, és a menetszél nem engedi felmelegedni. Próbáld meg hogy kartonnal letakarod a hűtő egy részét ha így melegszik akkor termosztát hiba. De a motort ne főzd meg figyeld a mutatót. 1
8x57js Elküldve Január23, 2017 Elküldve Január23, 2017 8 perce, zotya975 írta: Például nyitott állapotban maradt termosztát. A víz állandóan kering a hűtőben is, és a menetszél nem engedi felmelegedni. Próbáld meg hogy kartonnal letakarod a hűtő egy részét ha így melegszik akkor termosztát hiba. De a motort ne főzd meg figyeld a mutatót. Köszönöm, valamit majd megnézek...Igazából kibirom :D :D Évek óta ilyen mert mondom nyáron 38fokban sem megy 85 főlé sohasem csakhát nem igazán volt az évek alatt mostanában tartósan -10 körül.... -1 -2 fokban elfogadható... NYÁRON MEG :D Nem akarom megfőzni.. ááá épp most néztem egy teletankolást 1001km visszatankolást TELJES VEGYESBEN. Volt benne minden 48,1 ment vissza Nem is annyira szar
csicsó Elküldve Január23, 2017 Elküldve Január23, 2017 (edited) 57 perce, zotya975 írta: Például nyitott állapotban maradt termosztát. A víz állandóan kering a hűtőben is, és a menetszél nem engedi felmelegedni. Próbáld meg hogy kartonnal letakarod a hűtő egy részét ha így melegszik akkor termosztát hiba. De a motort ne főzd meg figyeld a mutatót. Ha nyitva marad a termosztát még 60 fokot sem éri el főleg ilyen idöben Dízelnek a 85 fok normális,alacsonyabb az üzemi hőfokuk mint a benzineseknek mivel a jobb hatásfok miatt kevesebb hulladékhöt termelnek,így a fűtés sem túl hatásos Ha a hűtöt letakarja ilyen üzemi hőfoknál túlmelegszik Módosítva Január23, 2017 : csicsó
zotya975 Elküldve Január24, 2017 Elküldve Január24, 2017 10 órája, csicsó írta: Ha nyitva marad a termosztát még 60 fokot sem éri el főleg ilyen idöben Dízelnek a 85 fok normális,alacsonyabb az üzemi hőfokuk mint a benzineseknek mivel a jobb hatásfok miatt kevesebb hulladékhöt termelnek,így a fűtés sem túl hatásos Ha a hűtöt letakarja ilyen üzemi hőfoknál túlmelegszik Félig nyitottan is meg tud ragadni, azért írtam hogy figyelje a hőfokot amig bent a karton. Meg kell nézni, a termosztát hibát egyszerű kiszűrni.
Jaszo Elküldve Január24, 2017 Elküldve Január24, 2017 Sziasztok! X14xe-s motorú g astrám fura hangot ad ki reggelente hideginditáskor.Miután beindul 1-2 másodpercig fura elektromos hangot hallok mintha egy villanymotor menne.Nos elèg nehèz leírni a hangot lehet kèszitek videót. Azóta hallom mióta ùj aksim van a règi tönkrement ha egyáltalán közé van hozz á. Nem lehet h tùlpörgeti az aksi?:D Kèsöbb valamennyire melegen indulva nem hallom a hangot.
Janó32 Elküldve Január24, 2017 Elküldve Január24, 2017 37 perce, Jaszo írta: Sziasztok! X14xe-s motorú g astrám fura hangot ad ki reggelente hideginditáskor.Miután beindul 1-2 másodpercig fura elektromos hangot hallok mintha egy villanymotor menne.Nos elèg nehèz leírni a hangot lehet kèszitek videót. Azóta hallom mióta ùj aksim van a règi tönkrement ha egyáltalán közé van hozz á. Nem lehet h tùlpörgeti az aksi?:D Kèsöbb valamennyire melegen indulva nem hallom a hangot. Tipp: szervokormány szivattyúja? 1
palicska Elküldve Január24, 2017 Elküldve Január24, 2017 Szép estét mindenkinek. A váltógomb alatt található rugó cserélhető? Nem megy vissza ha rükiből kiveszem, rá kell segíteni kézzel. Már kentem zsírral is de nem lett jobb. Vagy valakinek van más ötlete?
Atala Elküldve Január24, 2017 Elküldve Január24, 2017 13 perce, palicska írta: Szép estét mindenkinek. A váltógomb alatt található rugó cserélhető? Nem megy vissza ha rükiből kiveszem, rá kell segíteni kézzel. Már kentem zsírral is de nem lett jobb. Vagy valakinek van más ötlete? Ez engem is érdekel, de csak addig amíg be nem melegszik az autó. Váltógombot próbáltam leszedni de kijött komplettem a kar.
palicska Elküldve Január24, 2017 Elküldve Január24, 2017 3 perce, Atala írta: Ez engem is érdekel, de csak addig amíg be nem melegszik az autó. Váltógombot próbáltam leszedni de kijött komplettem a kar. Én is így jártam először. Majd kar vissza. Utána a mozgó részt bal kézzel lefelé toltam, jobb kézzel pedig a gombot húztam. Így lejött. 1
Jaszo Elküldve Január24, 2017 Elküldve Január24, 2017 31 perce, Janó32 írta: Tipp: szervokormány szivattyúja? Még sem mozditom a kormányt majd kèszitek videòt.
peacetrang Elküldve Január24, 2017 Elküldve Január24, 2017 45 perce, palicska írta: Szép estét mindenkinek. A váltógomb alatt található rugó cserélhető? Nem megy vissza ha rükiből kiveszem, rá kell segíteni kézzel. Már kentem zsírral is de nem lett jobb. Vagy valakinek van más ötlete? Ilyen nagyobb minuszokban nekem is ilyen, húzd ki jobb szélre, mintha 5.be készülnél tenni és visszapattan.
csicsó Elküldve Január24, 2017 Elküldve Január24, 2017 17 perce, Jaszo írta: Még sem mozditom a kormányt majd kèszitek videòt. Attól még a szivattyú villanymotorja megy
csicsó Elküldve Január24, 2017 Elküldve Január24, 2017 52 perce, Janó32 írta: Tipp: szervokormány szivattyúja? Az 1
palicska Elküldve Január24, 2017 Elküldve Január24, 2017 29 perce, peacetrang írta: Ilyen nagyobb minuszokban nekem is ilyen, húzd ki jobb szélre, mintha 5.be készülnél tenni és visszapattan. Ezt még nem próbáltam.
Jaszo Elküldve Január24, 2017 Elküldve Január24, 2017 (edited) 1 órával ezelőtt, csicsó írta: Az. Módosítva Január24, 2017 : Jaszo Ok. :) Ès ez okoz valamilyen problèmát? Vagy normális tavaly tèlen nem tünt fel igaz jóval enyhèbb volt a tèl.
Recommended Posts