Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

1 óra, Jaszo írta:

Janó32!

Idén már volt fogyásom akkor a fütőradiátor tömitését cserélték és jó lett. Most száraz az utastér majd figyelgetem tartok tőle nehéz ügy lesz.

Milyen motorról van szó? Vannak évjáratok (pl. nálam is ez volt), ahol a vízpumpa csőcsonk műanyagból van és ott szivárog, rosszabb esetben letörik a műanyag és azt veszed észre, hogy felfő a motor.

Módosítva : peacetrang
Link to comment
Megosztás:

On 2016. 11. 06. at 15:55, Déneske írta:

Miből derült ki hogy lehet hamisítvány? Nem hiszem. Flakonos volt és te vetted? Szerelő? Hordóból tették bele? Annyit tudok elképzelni hogy azt mondták Eneos, közben pedig valami olcsóbb. Ez a nagy hamisítási mizéria is túl van pörgetve nálunk, Castrolban lehetett látni utánzatot, már azt is jobban védik, a többi pedig nem olyan nagy divat hogy hamisítsák. A hamis olaj se egy vödör szög, ne úgy képzeld el hogy beleöntöd és lekopott a hengerfalról 2 mm miatta és azóta lötyög :)  Az is olaj, csak olcsó amit más név alatt könnyen eladnak. Olajcsere óta elkezdte zabálni. Gondolod hogy pikk-pakk szétkopott a motor attól az olajtól? Ááá. Inkább tudod mit tudok elképzelni? Jó kis ásványi olaj az évek során lerakódott, belekerült az Eneos és kimosta, vagy esetleg történt egy motoröblítés ami kimosta a "jótékony" lerakódásokat. Ahogy írták előttem, rá lehet arra jönni hol csörög..motorból jövő csattogást, kopogást összetéveszteni egy rezonálással...  De olyan hatalmas különbségeket ne várj az olajoktól, persze azt megértem ha egy olajcsere előtti állapot és egy frissen cserélt közt érzékelünk valami eltérést, de az is inkább csak a leeső teher hangja :D Szerintem.

Kannás olaj volt. És maga a boltos mondta ,mert panaszkodott már neki a szerelő egyszer emiatt. Tegnap leszerelt a szerelőm a frissen beletett AZ.Meister olaj miatt azzal, hogy hiába hallom a hidrotőke csattogást. kopottabbak lettek nyár óta és ennyi. Szerinte nincs ezzel semmi baj. Én 1x már újítottam motort F Astra-n majdnem 200 ezerben volt, mert spóroltak nekem 1 forintot, akkor is mobil olaj helyett Aral került bele és görbültek a hajtókar csapágyak, meg megállt az olajszivattyú is. Szóval egy kicsit idegesít ha hallok valamit ami szokatlan eddig nem volt. Szóval lehet lecserélem magamnak valahol a jól beváltra és azzal no problem nyakon öntöm a it a szuper olajával. :)

Link to comment
Megosztás:

On 2016. 11. 06. at 19:18, Janó32 írta:

Esélyes, hogy a 10w40 8 évnyi lerakódását kimosta az Eneos, és az is lehet hogy a kimosott trutyi valahol meg elzárt valamit és ezért csörög mert valahova nem jut kellő mennyiségű kenőanyag. De ez csak egy lehetőség. Ráadásul lehet hogy egy 0w vagy 5w Eneos került bele, abból meg ehet többet csak mert a 10w-t nem ette. Ez az AZMeisterteile pedig valóban nem biztos hogy a jó út kenőanyag fronton. Inkább Mobil. 

Lehet ez is. Csak rám erőltette ezt, mert neki bevált. De mondtam, hogy kb. 200 forint csak az eltérés árban a mobil és az AZ.Meister között. Erre az volt a válasz, hogy persze, mert az is nagyon jó... Azt utálom a legjobban, ha hülyének néznek és még mosolyognak is hozzá...

Link to comment
Megosztás:

1 óra, inmedias írta:

Kannás olaj volt. És maga a boltos mondta ,mert panaszkodott már neki a szerelő egyszer emiatt. Tegnap leszerelt a szerelőm a frissen beletett AZ.Meister olaj miatt azzal, hogy hiába hallom a hidrotőke csattogást. kopottabbak lettek nyár óta és ennyi. Szerinte nincs ezzel semmi baj. Én 1x már újítottam motort F Astra-n majdnem 200 ezerben volt, mert spóroltak nekem 1 forintot, akkor is mobil olaj helyett Aral került bele és görbültek a hajtókar csapágyak, meg megállt az olajszivattyú is. Szóval egy kicsit idegesít ha hallok valamit ami szokatlan eddig nem volt. Szóval lehet lecserélem magamnak valahol a jól beváltra és azzal no problem nyakon öntöm a it a szuper olajával. :)

:blink: A hajtókar siklócsapágya úgy tudom kenés hiányában berágódni tud, ha megáll az olajszivattyú akkor meg egy kis piros lámpácska azonnal kigyullad a műszerfalon. Ugyanannál a szerelőnél vagy még? 

Link to comment
Megosztás:

On 2016. 10. 25. at 22:05, Janó32 írta:

Hidegindítás után nem remeg az autód? Erre -P0302- csak a hibatárolóban volt tárolt hiba vagy jelezte a műszerfalon is a "hibalámpa"?

 

Hello megint. Most 2 hete viszonylag jó idő volt. Semmi hiba. P302 A kocsi jól indul. Stb

 

Szóval a hideg v. Párás idő bolonditja meg a z14 xe motoromat. Milyen alkatrész lehetnek még ? Esetle vmi ami a levegőt vezeti vmi cső vagy érzékelő hiba?! 

Link to comment
Megosztás:

29 perce, llaci89 írta:

 

Hello megint. Most 2 hete viszonylag jó idő volt. Semmi hiba. P302 A kocsi jól indul. Stb

 

Szóval a hideg v. Párás idő bolonditja meg a z14 xe motoromat. Milyen alkatrész lehetnek még ? Esetle vmi ami a levegőt vezeti vmi cső vagy érzékelő hiba?! 

Egyelőre esetemben a hidegindítást követő 10-30 másodperces remegésre egyetlen tipp van (mivel nem találok közös pontot az tényezők közt/mikor-miért remeg), mégpedig hogy bontsuk le a fojtószelepet és nagyon alaposan tisztítsuk meg majd egy új tömítéssel mehet vissza.  

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Z14XEP -et szeretnék EGR-mentesíteni, anélkül, hogy megbolondulna az ECU. Az jutott eszembe, hogy a típushoz való lemezzel lezárom a blokk felőli kipufogógáz bevezető nyílást, de az EGR szelepet nem közvetlen erre szerelem vissza, hanem egy közdarabra, ami lehetővé teszi, hogy környezeti levegőt vezessek be. Tehát a szelep működik, nyit-zár, ahogy normál esetben tenné, de nem kipufogógázt, hanem (szűrt) környezeti levegőt enged tovább a szívócsonkba é pl. ha a hűtőrács környékéről van ez a cső bevezetve, akkor menet közben némi túlnyomás is fellép. Bár nem tudom az EGR -be vezetett kipufogógáz nyomása ettől mennyivel magasabb. Reményeim szerint így a MAP szenzor megkapja a szükséges levegőmennyiséget és hibakód nélkül, de visszavezetett korom és egyéb plusz szennyeződések nélkül tud üzemelni a motor.

Mi a véleményetek? Szerintetek működőképes az ötlet?

Link to comment
Megosztás:

11 órája, inmedias írta:

Kannás olaj volt. És maga a boltos mondta ,mert panaszkodott már neki a szerelő egyszer emiatt. Tegnap leszerelt a szerelőm a frissen beletett AZ.Meister olaj miatt azzal, hogy hiába hallom a hidrotőke csattogást. kopottabbak lettek nyár óta és ennyi. Szerinte nincs ezzel semmi baj. Én 1x már újítottam motort F Astra-n majdnem 200 ezerben volt, mert spóroltak nekem 1 forintot, akkor is mobil olaj helyett Aral került bele és görbültek a hajtókar csapágyak, meg megállt az olajszivattyú is. Szóval egy kicsit idegesít ha hallok valamit ami szokatlan eddig nem volt. Szóval lehet lecserélem magamnak valahol a jól beváltra és azzal no problem nyakon öntöm a it a szuper olajával. :)

"Aral került bele és görbültek a hajtókar csapágyak, meg megállt az olajszivattyú is. " - De ugye nem gondolod komolyan hogy az Aral olaj miatt ilyen károsodásokat szenvedett?  Botonddal eljár az Opel motor sok sok évig, igaz hogy centis olajsár lesz mindenhol és jobban kopik mert az út felénél alakul ki a kenés (sorolhatnánk még). Egyszerűen a szerelőnek sincs lövése az egészről.  A te esetedben csak arra gondolnék hogy a motorban elkezdtek utazni a lerakódott darabkák.  Hamisított Eneosról nem hallottam, ellenben jó tisztító-lebegtetőképességéről igen. Jelenleg az enyémban is az van. 

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok fórumlakók!

Első postom a fórumon, ahova is már teljes elkeseredésemben jöttem, hátha itt találok megváltóra.

2002, 1.7DTi, Y17DT. Teljes képet szóban is órák alatt tudnék adni a problémáról, itt írásban meg sem próbálom csak dióhéjban; turbócsere történt az autón, már verte kicsit az olajat és ezután kezdődött a lejtmenetem. A tünet: amint felérek egy autópályára (ami a lakhelyemtől min. 100km, addig semmi) felgyorsítok 140-es utazótempóra és ezt tudom is tartani tegyük fel, véletlenszerű időn, távolságon belül világítani kezd a szervízlámpa. Pihenőbe kiállás, újraíndítás után eltűnik és az autó újra eredeti állapotú. De ez megismétlődik akár 1 km múlva, akár 50, teljesen véletlenszerű. Hibakódot kiolvasva, már ha egyáltalán eltárolja, mert jelenleg el sem tárolja! P1125(5) Kritikus rendszerhiba.

A turbó garanciában vissza lett küldve egy vizsgálatra (hibátlan, sőt a szelepmozgató rugót egy kicsit erősebbre cserélték), az összes érzékelő (töltőnyomás, légtömeg, külsőlevegő nyomás...) cserélve mert ezek elrakódtak korommal a turbó cserekor nem kellően kitakarított rendszer miatt :brooding:, adagoló vezérlő átnézve, újraforrasztva. ECU-ra gyanakodtunk még, de specialistával beszélve kizártnak tartja.

Teljes tanácstalanság, mindenki kitárt karokkal... Sajnos hosszú távokat kéne megtennem vele, és nem túl kényelmes és nem is a legszakszerűbb megoldás állandóan újraindítgatni az autót. Tanács? Ötlet? Tapasztalatból esetleg valaki?

Köszönöm szépen.

Link to comment
Megosztás:

On 2016. 11. 05. at 8:36, tgabika76 írta:

Klímás cuccokért a ventivezérlő felel valóban, de nem vagyok biztos benne hogy az AC-relé is oda tartozik-e...

Vezérműtengely-jeladó nem volt már neked cserélve?

Minden hibakódot töröltem, ezek tároltak voltak. Veztengely megint visszajött. Volt cserélve, 3 is... OPCOM-mal nézve belül csak 13 volt van, akkun mérve 14.4 . Ez a furaság arra sarkallja a szerelőt, hogy holnap megnézze a testkábeleket, nem e az szivat.

Ma hibátlan volt egész nap, aztán félmeleg indításkor bedobta és úgy is maradt, veztengely jeladó... megint.... Ezt a szívást mostmár...

Link to comment
Megosztás:

14 órája, zotya975 írta:

:blink: A hajtókar siklócsapágya úgy tudom kenés hiányában berágódni tud, ha megáll az olajszivattyú akkor meg egy kis piros lámpácska azonnal kigyullad a műszerfalon. Ugyanannál a szerelőnél vagy még? 

Jah, hát nem vágom annyira ezt a témát, de köszörülni kellett akkor a főtengelyt. Nem ,ez más szerelő és más autó + vagy 6 év :), de ecotech motor ez is, meg az is az volt. Hiába a tíz év korkülönbség, nálam ugyanúgy a Mobil olajat szerette az is, meg ez is. :)
 

Link to comment
Megosztás:

4 órája, Déneske írta:

"Aral került bele és görbültek a hajtókar csapágyak, meg megállt az olajszivattyú is. " - De ugye nem gondolod komolyan hogy az Aral olaj miatt ilyen károsodásokat szenvedett?  Botonddal eljár az Opel motor sok sok évig, igaz hogy centis olajsár lesz mindenhol és jobban kopik mert az út felénél alakul ki a kenés (sorolhatnánk még). Egyszerűen a szerelőnek sincs lövése az egészről.  A te esetedben csak arra gondolnék hogy a motorban elkezdtek utazni a lerakódott darabkák.  Hamisított Eneosról nem hallottam, ellenben jó tisztító-lebegtetőképességéről igen. Jelenleg az enyémban is az van. 

Ez nyári nagy melegben volt és biza addig nem volt ilyen olajnyomás probléma Mobil olajjal, kigyulladt a szervizlámpa mikor hazaértem pont a garázsba egy nem túl hosszú útról kb. 40km és meglett a baj. Bár lehet csak pont akkor fáradt el mondjuk a szivattyú és tényleg nem az olaj a ludas, viszont csak az változott az autóban semmi más, ezért gyanakodtam arra. Az Eneosról én is jókat hallottam ,viszont ez hordós változat a szerelő barlangjából és belefutottak hamisítványba már, vagy lehet nem az volt benne. Ez Magyarország, ott is a viharsarok, itt spórolnak a szerelők is a minőségen... na nem mind, de én belefutottam sztem. Amíg magamnak vettem a stabilan bejáratott üzletemben nem volt semmi probléma...Megint csökkent a bizalom eme szakipar felé...

Link to comment
Megosztás:

On 2016. 11. 06. at 11:18, alibi írta:

Szia!! Na,,, sikerült eddig megoldani a gondot! Vagy is remélem nagyon hogy megoldódott! :) Elvittem elektromoshoz, azt írta a gép, hogy második szondám nem valami szuper, és voltak a 2-es hengernél kimaradások! A szerelő egy spéci szerrel, átmosatta a motorom a szívó résznél befecskendeztünk neki vagy 15 percig és jó párszor túráztatás vol, nyomta a füstöt rendesen, elvileg bevolt kokxosodva valószínű a szelepekné, és minden részét át mosta ez a szer. Most szuperül megy, ja mig haza mentem, végig 3500 on forgattam azt monta a szerelő, had forogjon, és az is takarítja a rendszert. Remélem nem lesz mostanában megint vele gond. Kérdeztem tőle a 2 szondámat, de azt mondta, az nagy gondot nem csinál, inkább az 1-es, az nagyon befolyásolja a motor járását, ha az 1-es szonda vacakolna! De nagyon szépen köszönöm a segítségedet!!!! 

És ismét világit a 2 sárga lámpám!!! :D Igaz, most jól megy a kocsi, elvittem egy másik szerelőhöz, rádugta a gépet, 2-es szondám, ami benyomja a levegőt ventilátor, annak a hármas fokozata kicsit gyenge, üzemanyag szivattyú relének írt még valamit, hogy kicsit gyenge, de a kocsi jól megy. Ez a szerelő, nagyon azt állította, hogy a 2-es szondám jele, alapjáraton össze vissza mozog, annak állni kellene szépen és valószínű hogy az miatt világítanak a sárga lámpák, de lehet a katalizátorom, akar meghalni. Nem tudom mi a manót csinálja ezzel a kocsival! Lehet el kellene adnom? 

Link to comment
Megosztás:

On 11/3/2016 at 10:32, OPEL93 írta:

Szervusztok,

2004-es évjáratú, Z14XE motorkódú Astra G a páciens.

Tünetek:

  • P0170 hibakód
  • gyorsításnál, felváltásnál (legtöbbször 2->3, de 3->4 és 4->5 esetén is előfordul) megtorpan, kicsit (de érezhetően) rángat az autó, 1-2 mp után már húz rendesen
  • néha erőtlen az autó (főleg emelkedőn, de olyan emelkedőn, amin simán fel kéne mennie)
  • gázadáskor furcsa, hörgős-morgós hangot hallat a motor (nem vészes ez sem, de érezhetően eltér a "normális" motorhangtól)

Kérdés: Mi a diagnózis erre a tünetegyüttesre? Olvastam a fórumot, és részinformációkat találtam is, de erre a konkrét helyzetre még nem. Mit érdemes ellenőrizni az autón?

Köszönöm a válaszokat!

Sziasztok!

Ehhez tud valaki valamit hozzátenni? Plusz információim a következők:

  • az autó vásárlásakor (és utána egy ideig) nem volt gond
  • cserélve lett: gyertyák (Bosch 1 pólusú, UNIX katalógusból, de eredetileg 2 pólusú volt benne), üa. szűrő
  • injektortisztító adalék egyszer alkalmazva lett
  • fojtószelepház tisztítva (de nem volt olyan koszos)
  • a probléma ezek után jelentkezett először (egyszerre lettek elvégezve), (de semmi garancia nincs arra, hogy ezek a cserék okozzák)
  • a check lámpa abban a pillanatban villan fel, ahogy a vízhőmérséklet eléri a 85 fokot
  • hideg(ebb) motornál nem jelentkezik se a hibalámpa, se a rángatás
  • a hidegindítás borzasztóan nehéz (de indul)
  • a melegindítás már könnyebb (de az se egy pöccre megy)
  • EGR régen lefalazva
  • álló autónál a mostanság megszokott hidegebb időben is a vízhőmérséklet felmegy 90 fokig (menet közben visszahűl)

Köszönöm!

Módosítva : OPEL93
Link to comment
Megosztás:

Na elmondom hogy állunk ezzel a rohadt trágya autóval.

Az előzmények olvashatóak itt az elmúlt 25 oldalon kb.

Ma kibontottuk a veztengely jeladó kábelét az injektor fölött húzódó csatornából, majd ellenállás mérésébe kezdtünk az ECU-ba menő nagy csatlakozó és a veztengely csatija között. Eleinte elmászkált, szarul lett rogzitve a mérőeszköz, de a későbbiekben 10 mérésből 10 szer 0.01 volt az ellenállás mind a 3 lábon megmérve. Tehát nem kábelszakadás. Volt olyan is, hogy mérés közbe szana szét rángattam mindent és úgy se változott, sőt HŐLÉGFÚVÓZTAM is az egész kábelt, hátha a hőre (mert általába meleg motor indításakor jön a checkengine) előjön, vagy változik de semmi.

Hazajöttem pár indítás a garázsba, megjött. 2 óra állás - Eltűnt. Linkeltem egy képet régebben, de most újra beszúrom.viber image.jpg

Ezt is megcsináltuk, de semmi. 3 jeladó volt benn, mind a 3 bontásból van ugyan, de működő autókból. Holnap veszek egy gyári zsírújat, hátha.

 

UI: Volt ECU csere is, az se oldotta meg...

Link to comment
Megosztás:

6 órája, OPEL93 írta:

Sziasztok!

Ehhez tud valaki valamit hozzátenni? Plusz információim a következők:

  • az autó vásárlásakor (és utána egy ideig) nem volt gond
  • cserélve lett: gyertyák (Bosch 1 pólusú, UNIX katalógusból, de eredetileg 2 pólusú volt benne), üa. szűrő
  • injektortisztító adalék egyszer alkalmazva lett
  • fojtószelepház tisztítva (de nem volt olyan koszos)
  • a probléma ezek után jelentkezett először (egyszerre lettek elvégezve), (de semmi garancia nincs arra, hogy ezek a cserék okozzák)
  • a check lámpa abban a pillanatban villan fel, ahogy a vízhőmérséklet eléri a 85 fokot
  • hideg(ebb) motornál nem jelentkezik se a hibalámpa, se a rángatás
  • a hidegindítás borzasztóan nehéz (de indul)
  • a melegindítás már könnyebb (de az se egy pöccre megy)
  • EGR régen lefalazva
  • álló autónál a mostanság megszokott hidegebb időben is a vízhőmérséklet felmegy 90 fokig (menet közben visszahűl)

Köszönöm!

én megprobálnám a régi tulajt elókeriteni mondja el ki és mikor javitotta a müszert egy probát megérne.mert valakitöl vetted.

 

Link to comment
Megosztás:

Jövöhéten megy az autó a szerelöhöz a fagyálló fogyás miatt. Mostanában észrevettem hogy gázadáskor halk kattogás hallatszik a motortérből amint elveszem a gázt nem hallatszik. Ez minek a hangja? Lehet eddig is volt hangja csak nem figyeltem.

Link to comment
Megosztás:

On 2016. 11. 09. at 15:43, OPEL93 írta:

Sziasztok!

Ehhez tud valaki valamit hozzátenni? Plusz információim a következők:

  • az autó vásárlásakor (és utána egy ideig) nem volt gond
  • cserélve lett: gyertyák (Bosch 1 pólusú, UNIX katalógusból, de eredetileg 2 pólusú volt benne), üa. szűrő
  • injektortisztító adalék egyszer alkalmazva lett
  • fojtószelepház tisztítva (de nem volt olyan koszos)
  • a probléma ezek után jelentkezett először (egyszerre lettek elvégezve), (de semmi garancia nincs arra, hogy ezek a cserék okozzák)
  • a check lámpa abban a pillanatban villan fel, ahogy a vízhőmérséklet eléri a 85 fokot
  • hideg(ebb) motornál nem jelentkezik se a hibalámpa, se a rángatás
  • a hidegindítás borzasztóan nehéz (de indul)
  • a melegindítás már könnyebb (de az se egy pöccre megy)
  • EGR régen lefalazva
  • álló autónál a mostanság megszokott hidegebb időben is a vízhőmérséklet felmegy 90 fokig (menet közben visszahűl)

Köszönöm!

Valakinek régebben írtam, hogy nézze meg azt a "harmónika" csövet, ami a légszűrőházról a folytószelepházra megy rá. Ki szokott repedni és félreszív. Egybéként a hibakódod üzemanyag ellátásra panaszkodik, tehát AC is lehet.

Benzinhídon üzemanyagnyomás mérés kell, aztán néznék lambda értéket.

Katalizátor?

Link to comment
Megosztás:

On ‎2016‎. ‎11‎. ‎09‎. at 15:43, OPEL93 írta:

Sziasztok!

Ehhez tud valaki valamit hozzátenni? Plusz információim a következők:

  • az autó vásárlásakor (és utána egy ideig) nem volt gond
  • cserélve lett: gyertyák (Bosch 1 pólusú, UNIX katalógusból, de eredetileg 2 polusú volt benne), üa. szűrő
  • injektortisztító adalék egyszer alkalmazva lett
  • fojtószelepház tisztítva (de nem volt olyan koszos)
  • a probléma ezek után jelentkezett először (egyszerre lettek elvégezve), (de semmi garancia nincs arra, hogy ezek a cserék okozzák)
  • a check lámpa abban a pillanatban villan fel, ahogy a vízhőmérséklet eléri a 85 fokot
  • hideg(ebb) motornál nem jelentkezik se a hibalámpa, se a rángatás
  • a hidegindítás borzasztóan nehéz (de indul)
  • a melegindítás már könnyebb (de az se egy pöccre megy)
  • EGR régen lefalazva
  • álló autónál a mostanság megszokott hidegebb időben is a vízhőmérséklet felmegy 90 fokig (menet közben visszahűl)

Köszönöm!

Első körben visszatenném , vagy kicserélném az előírt típusra a gyertyákat. Gondolom nem véletlenül tettek bele kétpólusút. Nem biztos, hogy ez megoldja a problémáid, de nem okoz újat, pl. nem vágja haza a trafóhidat.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

A lambda szondám a műszeres mérések szerint kezdi beadni a kulcsot. 178 ezret bírt ki. A Cromax a Z14XEP-re kétféle variánst ajánl. Az egyik 300 mm, a másik 325 mm hosszú. Tudja valaki, hogy ezek a méretek mit jelölnek? A teljes hosszúságukat? Ami még érdekes, hogy az árukban is jelentős eltérés van. A rövidebb Bosch nyolcezerrel drágább mint a hosszabb.

Előre is köszönöm a hasznos infókat.

Link to comment
Megosztás:

3 órája, Bombero írta:

A lambda szondám a műszeres mérések szerint kezdi beadni a kulcsot. 178 ezret bírt ki. A Cromax a Z14XEP-re kétféle variánst ajánl. Az egyik 300 mm, a másik 325 mm hosszú. Tudja valaki, hogy ezek a méretek mit jelölnek? A teljes hosszúságukat? Ami még érdekes, hogy az árukban is jelentős eltérés van. A rövidebb Bosch nyolcezerrel drágább mint a hosszabb.

Előre is köszönöm a hasznos infókat.

jj8t1nq35wvmp5f5to98.jpg

         
  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

On 11/6/2016 at 7:18 PM, Janó32 said:

 

Z16XEL biztosan nem lehet mert olyan tényleg nincs. A 1999-es 1.6 inkább X16XEL lesz. A motorra is rá van írva. 185/65 R15 mehet rá, az a gyári is. 

 

A forgalmiban és a törzskönyvben is ez van:
Z16XELJ21270

Ezekszerint motort cseréltek benne..?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.