zotya975 Elküldve Szeptember13, 2016 Elküldve Szeptember13, 2016 7 órája, Mettyú írta: Sziasztok! Y17DT váltókulisszáját(lötyögés) lehet javítani javító szettel?Előre is köszi! Lehet, persze...megveszed-kicseréled.
L4Fleur Elküldve Szeptember13, 2016 Elküldve Szeptember13, 2016 On 2016. 09. 12. at 18:36, astra 1 írta: Három db csavar .Az olajat le kell engedni és az olajszűrő házból is. https://cromax.hu/motor/kenesi_rendszer_es_alkatreszei/olajszuro_haz/olajszuro_haz_opel_1_0_1_2_1_4_37656 Ez milyen oldal vagy program?
palicska Elküldve Szeptember14, 2016 Elküldve Szeptember14, 2016 Sziasztok! Két kérdésem lenni hirtelen. Néha világít az abs visszajelzőm. Mi okozhatja ezt? A másik, hogy a külső tükrön magát a tükörlapot lehet cserélni? Ha igen, hogyan?
astra 1 Elküldve Szeptember14, 2016 Elküldve Szeptember14, 2016 21 órája, L4Fleur írta: Ez milyen oldal vagy program? EPC 4 alkatrész program.
astra 1 Elküldve Szeptember14, 2016 Elküldve Szeptember14, 2016 2 órája, palicska írta: Sziasztok! Két kérdésem lenni hirtelen. Néha világít az abs visszajelzőm. Mi okozhatja ezt? A másik, hogy a külső tükrön magát a tükörlapot lehet cserélni? Ha igen, hogyan? Ki kell pattintani a helyéről . https://cromax.hu/karosszeria/karosszeriara_szerelt_reszek/visszapillanto_tukor_alkatresz/?kereso_modell=
zolee77 Elküldve Szeptember14, 2016 Elküldve Szeptember14, 2016 3 órája, palicska írta: Sziasztok! Két kérdésem lenni hirtelen. Néha világít az abs visszajelzőm. Mi okozhatja ezt? A másik, hogy a külső tükrön magát a tükörlapot lehet cserélni? Ha igen, hogyan? A tükörlapot óvatosan így kell leszerelni: Link Az ABS visszajelző hiba lehet a bal első keréknél lévő kerékcsapágyba épített jeladó hibája miatt is, de lehet kontakt hiba is az ott lévő csatlakozónál vagy vezetéknél. Érdemes megmozgatni, kitisztítani, kis kontakt spray-vel. Ha állandó a hiba, érdemes hibakódot kiolvasni vagy kivillogtatni. A csapágy és a jeladó sajna csak egyben cserélhető így: csere
palicska Elküldve Szeptember14, 2016 Elküldve Szeptember14, 2016 26 perce, zolee77 írta: A tükörlapot óvatosan így kell leszerelni: Link Az ABS visszajelző hiba lehet a bal első keréknél lévő kerékcsapágyba épített jeladó hibája miatt is, de lehet kontakt hiba is az ott lévő csatlakozónál vagy vezetéknél. Érdemes megmozgatni, kitisztítani, kis kontakt spray-vel. Ha állandó a hiba, érdemes hibakódot kiolvasni vagy kivillogtatni. A csapágy és a jeladó sajna csak egyben cserélhető így: csere Ma reggel levitte egy Fiat ducatós, és meg sem állt. Én mentem utána, még neki állt feljebb. Mondtam neki, hogy meg sem állnál? Erre ő: Te sem álltál meg! Szerinted ha nem álltam meg akkor hogy lehetek itt te szerencsétlen!!!??? Szerencsére csak a lapot kell cserélni. Nekem manuális de gondolom a csere menete ugyan az mint a motoros változaton? A jeladó csatlakozót megnézem. Köszönöm!
gezoli Elküldve Szeptember15, 2016 Elküldve Szeptember15, 2016 8 órája, palicska írta: Ma reggel levitte egy Fiat ducatós, és meg sem állt. Én mentem utána, még neki állt feljebb. Mondtam neki, hogy meg sem állnál? Erre ő: Te sem álltál meg! Szerinted ha nem álltam meg akkor hogy lehetek itt te szerencsétlen!!!??? Szerencsére csak a lapot kell cserélni. Nekem manuális de gondolom a csere menete ugyan az mint a motoros változaton? A jeladó csatlakozót megnézem. Köszönöm! Én rendőrt hívtam volna!
csicsó Elküldve Szeptember15, 2016 Elküldve Szeptember15, 2016 Z14xep nél mekkora melo a hátso fötengely szimmering csere? Valszeg megérett rá,a kuplung harang aljáról csöpög le az olaj Amugy van ott egy kis müanyag ablak az mi célt szolgál?ki lehet venni,valami kukucskálo lehet vagy szerelö ablak?
TibAnd Elküldve Szeptember15, 2016 Elküldve Szeptember15, 2016 37 perce, csicsó írta: Z14xep nél mekkora melo a hátso fötengely szimmering csere? Valszeg megérett rá,a kuplung harang aljáról csöpög le az olaj Amugy van ott egy kis müanyag ablak az mi célt szolgál?ki lehet venni,valami kukucskálo lehet vagy szerelö ablak? Ki lehet venni azt a műanyag kisablakot,ha ott is olajos akkor valószínű,hogy a szimering ereszt,ha száraz akkor valószínű,hogy az olajteknő tőmítésénél ereszt.Nálam most lett cserélve ez a tömítés mert ugyanez a jelenség volt nálam is.
Kölyök Elküldve Szeptember17, 2016 Elküldve Szeptember17, 2016 On 2016. 08. 31. at 19:32, Kölyök írta: Hohooo! Megjottek a tunetek Elindultam a garazsbol, 4 szer leallitottam beinditottam semmi baj! Megalltam a piros lampanal, ereztem h lement az alapjarati fordulatszam kb 900 950 kornyekere (stabil 1000 folott kell lennie ennek a motornak) alapjarati fogyasztas / ora is gyanus lett, 1,5 l/h ami mar nem normalis, mert 1.6 1.8 kozott kellene lennie. Leallitottam a motort es ereztem h nem all le egybol hanem olyan volt mintha tulforogna, nem azonnal all meg mint a szog hanem megy 1 fordulatot kb megtesz. Aztan bemelegedett, leallitottam beindit, onnan megint hibatlan. Hibatlan alapjarati fszam, + fogyasztas Nem talalok csergobe uj kabelt hozza :\ Otletek? Odanezzetek! Kobanyai Hungaria keresztezodes, elso sorban csak ugy leallt, es nem indult be. Mindig poffent egyet majd elvette a gyujtast es onnantol semmi. Hazahuztuk, masnap reggel MINDEN hiba nelkul indult hibatlanul. Mikor bemelegedett, megint nem indult : )
Kölyök Elküldve Szeptember17, 2016 Elküldve Szeptember17, 2016 On 2016. 09. 04. at 11:24, Atlon írta: Üdv! Astra G 2001-es, Z16Xe. 2014-ben vásároltam, azóta folyamatosan rángatott. Sok mindent cseréltünk rajta, gyakorlatilag a fél autóm új, csak a rángatás a régi. Mostanra viszont nagyon eldurvult a probléma. Egyáltalán nincs ereje a motornak, adok neki egy kövér gázt, nagy nehezen felpörög, mikor elveszem a lábam a gázról, és csökken a fordulat, -durrogásnak nem nevezném- puffogást hallani. Felbontottuk a középső dobot, a benne lévő lyukacsos átmenő cső el volt törve, és a gyapotot egy az egyben belenyomta a hátsó dob előtti csőbe. Ezt orvosoltuk, és örültünk, hogy megvan végre a probléma, de összerakva láttuk, hogy semmi nem változott. Hétvégén jön a katalizátor, mert hozzáértő emberek még mindig dugulásra gyanakszanak. Ami engem még külön zavar, hogy a beszívott levegő hőmérsékletet a rádugott számítógép üzemmeleg motornál állandó 47 fokosnak mutatja. Ez normális? És van valakinek valami ötlete, hogy mi lehet a probléma? Várom a segítőkész emberek tanácsait, esetleg hasonló gondokkal küszködő emberek tapasztalatait. Atlon Egy valamit nezz meg nekem legyszi! A legszurohaz utani csovon, ahol van az a "harmonikas" resz, hogy a motor mozgasat eldolgozza, surun keletkezik repedes ami miatt falsot sziv a motor es az okozhat kemenyen ilyeneket. 2
balu a kapitány Elküldve Szeptember18, 2016 Elküldve Szeptember18, 2016 Ma kiszedtem a középkonzolomat, hogy a kijelzőmet visszakendácsoljam, mert mindkettő felfogató pont eltört. Ez megtörtént, de miután összeszereltem a gépet, a kijelzőn se kép se semmi nincs. Mi lehet a probléma? Össze lehet rosszul dugni a kábelével? Sima 2 soros TID van benne. Köszi, Balázs
flali Elküldve Szeptember19, 2016 Elküldve Szeptember19, 2016 12 órája, balu a kapitány írta: Ma kiszedtem a középkonzolomat, hogy a kijelzőmet visszakendácsoljam, mert mindkettő felfogató pont eltört. Ez megtörtént, de miután összeszereltem a gépet, a kijelzőn se kép se semmi nincs. Mi lehet a probléma? Össze lehet rosszul dugni a kábelével? Sima 2 soros TID van benne. Köszi, Balázs Nem lehet, hogy a benne lévő 2 izzó kiégett? Vagy csak letekerted a műszerfal világítás potit....
balu a kapitány Elküldve Szeptember19, 2016 Elküldve Szeptember19, 2016 Egyszerre mindkettő, mikor előtte még tökéletes volt? Az gyanús lehet, hogy a fűtésvezérlő panel világítása sem megy? (bár ez előtte is kontaktos volt már kicsit, megütögettem és felgyulladt a fény :)). A műszerfal világításra gondoltam, de sajna nem, semmi nem jelenik meg a kijelzőn, mintha nem csatlakozna hozzá semmi... Balu ui.: végül megmarad az Astra a családomnak, nem lesz helyette másik autó, elengedtem, hogy nincs benne isofx. Egy gyerek holmija (kiskádat kivéve) plusz a páromé és az enyém kisebb logisztikázással bement a csomagtartóba.
Janó32 Elküldve Szeptember21, 2016 Elküldve Szeptember21, 2016 Azt vettem észre tegnap délután és ma is, hogy indítás után x ideig remeg a kocsi (váltókar is remeg). Reggeli indításkor ezt nem tapasztaltam, leteszem a cégnél és hazainduláskor az indításkor. Visszajelző semmi nem jelez, hibakód kiolvasót mondjuk nem dugtam rá. Kb fél perc után abbahagyja... Vajon ez mi lehet? Előző autómnál volt h gyújtáshiba miatt néha nem ment az egyik dugattyú, ez nem annyira durva remegés, nem erőtlen, jön-megy hibátlanul.
nalex Elküldve Szeptember21, 2016 Elküldve Szeptember21, 2016 Sziasztok. Van egy Calibrám C20NE, 85 KW, indítási gondokkal. Tudnátok segíteni?
Janó32 Elküldve Szeptember22, 2016 Elküldve Szeptember22, 2016 14 órája, Janó32 írta: Azt vettem észre tegnap délután és ma is, hogy indítás után x ideig remeg a kocsi (váltókar is remeg). Reggeli indításkor ezt nem tapasztaltam, leteszem a cégnél és hazainduláskor az indításkor. Visszajelző semmi nem jelez, hibakód kiolvasót mondjuk nem dugtam rá. Kb fél perc után abbahagyja... Vajon ez mi lehet? Előző autómnál volt h gyújtáshiba miatt néha nem ment az egyik dugattyú, ez nem annyira durva remegés, nem erőtlen, jön-megy hibátlanul. Akkor másképp is kérdezem: nálatok is remeg a váltókar hidegindítást követő -mondjuk- 30 másodpercig? Utána ahogy kisimul az alapjárat (ejti vissza kb 1000 környékéről 800 felé), a remegést is abbahagyja. Ránéztem, a motoron nem látszik hogy lényegesen jobban remegne, de ezt szemre a fene se tudja megmondani. Reggel indításkor a garázsban is remegett de sokkal kevésbé mint a tegnap délutáni indításkor. Aztán lehet hogy ez ilyen/ilyen volt csak most figyeltem fel rá?...
Cs. Zoltán Elküldve Szeptember22, 2016 Elküldve Szeptember22, 2016 (edited) 1 órával ezelőtt, Janó32 írta: Akkor másképp is kérdezem: nálatok is remeg a váltókar hidegindítást követő -mondjuk- 30 másodpercig? Utána ahogy kisimul az alapjárat (ejti vissza kb 1000 környékéről 800 felé), a remegést is abbahagyja. Ránéztem, a motoron nem látszik hogy lényegesen jobban remegne, de ezt szemre a fene se tudja megmondani. Reggel indításkor a garázsban is remegett de sokkal kevésbé mint a tegnap délutáni indításkor. Aztán lehet hogy ez ilyen/ilyen volt csak most figyeltem fel rá?... Az enyémen semmiféle remegést nem tapasztaĺtam még. Csak csörgés csattogás van. Nem durrog a kipufogód ez idő alatt? Általában, a gumi tartóbakok kikeményedése szokott lenni ilyenkor a probléma gyökere. Módosítva Szeptember22, 2016 : Cs. Zoltán 1
Janó32 Elküldve Szeptember22, 2016 Elküldve Szeptember22, 2016 1 óra, Cs. Zoltán írta: Az enyémen semmiféle remegést nem tapasztaĺtam még. Csak csörgés csattogás van. Nem durrog a kipufogód ez idő alatt? Általában, a gumi tartóbakok kikeményedése szokott lenni ilyenkor a probléma gyökere. Nem durrog, bár nem tudom h ez a durrogás milyen durrogás lenne, a hangján és az autó viselkedésen nem veszek észre különbséget.... Amiért hűlt a napi középhőmérséklet mondjuk 9-10 fokot (de nappal még 18 fok környékén járunk), ezért ha kint áll napközben kikeményedik a tartóbak? A garázsban éjjel is lehűl 18-20 fok környékére (25-26-ról), de ott ennyire nem remeg. A váltókaron venni észre látványosan vagy ha az ajtót kinyitom, remeg az autó rendesen. Hétvégén volt szerencsém pocsék utakon is autóznom (khm, ugratgatni), lehet ez tett be valaminek.
Jaszo Elküldve Szeptember22, 2016 Elküldve Szeptember22, 2016 Sziaszok, van egy furcsa problámám ha hidegen inditom az autót (X14XE) akkor 1500-es az alapjárati fordulatszám ahogy hidegebb lesz az idő kb 15 fok alatti inditásnál (most a napokban reggel többször is tapasztaltam) 1000-1100-as a fordulatszám. Facebookon az opel csoportokban láttam többen is irták ezt a jelenséget, de egyértelmű választ nem láttam rá.Valaki tudja ez mitől lehet?
Kölyök Elküldve Szeptember23, 2016 Elküldve Szeptember23, 2016 On 2016. 09. 17. at 18:12, Kölyök írta: Odanezzetek! Kobanyai Hungaria keresztezodes, elso sorban csak ugy leallt, es nem indult be. Mindig poffent egyet majd elvette a gyujtast es onnantol semmi. Hazahuztuk, masnap reggel MINDEN hiba nelkul indult hibatlanul. Mikor bemelegedett, megint nem indult : ) Ma mar nem is indul :)))))))))))))) Szinte tuti h nem veztengely jelado! Lets the game begin!
hood 21 Elküldve Szeptember23, 2016 Elküldve Szeptember23, 2016 19 órája, Jaszo írta: Sziaszok, van egy furcsa problámám ha hidegen inditom az autót (X14XE) akkor 1500-es az alapjárati fordulatszám ahogy hidegebb lesz az idő kb 15 fok alatti inditásnál (most a napokban reggel többször is tapasztaltam) 1000-1100-as a fordulatszám. Facebookon az opel csoportokban láttam többen is irták ezt a jelenséget, de egyértelmű választ nem láttam rá.Valaki tudja ez mitől lehet? Szia! Nekem is így viselkedik azaz pont fordítva ahogy kéne. Szintén x14xe. Elfogattam hogy ez ilyen!
barics Elküldve Szeptember26, 2016 Elküldve Szeptember26, 2016 (edited) Sziasztok, Tegnap nagyon furcsa dolgot művelt a hőfokmérőm. 100km autópálya után a városba érve lement a hőfokmérő 90-ről alaphelyzetbe, majd 1 perc múlva felkúszott 90 fokra. Kb 2 másodperc alatt oda és vissza. ezt még 1x és utána minden rendben. Termosztát rendben nyitott ezt többször is ellenőriztem, motor nem főtt meg. Mi lehet ez műszerhiba? Ja Z16XE a gép. Módosítva Szeptember26, 2016 : barics 1
zotya975 Elküldve Szeptember26, 2016 Elküldve Szeptember26, 2016 8 perce, barics írta: Sziasztok, Tegnap nagyon furcsa dolgot művelt a hőfokmérőm. 100km autópálya után a városba érve lement a hőfokmérő 90-ről alaphelyzetbe, majd 1 perc múlva felkúszott 90 fokra. Kb 2 másodperc alatt oda és vissza. ezt még 1x és utána minden rendben. Termosztát rendben nyitott ezt többször is ellenőriztem, motor nem főtt meg. Mi lehet ez műszerhiba? Ja Z16XE a gép. Vagy kontakthibás a csati a motortérben.
Recommended Posts