magellaner Elküldve Augusztus23, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2016 (edited) Sziasztok Tegnap megrepedt a szelvedőm ,alulrol indult el a repedes kb 10 cm en pont a baloldalon.Kőfelverodesnek nincs nyoma.Szelvedojavito megtudja ezt nekem csinalni vagy szelvédo csere? Módosítva Augusztus23, 2016 : magellaner A Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Augusztus23, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2016 5 perce, magellaner írta: Sziasztok Tegnap megrepedt a szelvedőm ,alulrol indult el a repedes kb 10 cm en pont a baloldalon.Kőfelverodesnek nincs nyoma.Szelvedojavito megtudja ezt nekem csinalni vagy szelvédo csere? Csere a biztos megoldás, ekkora repedés már nem érdemes javítani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
magellaner Elküldve Augusztus23, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2016 Köszi, milyen arban van a csere kb? Link to comment Megosztás: More sharing options...
padarmisi Elküldve Augusztus23, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2016 1 perc, magellaner írta: Köszi, milyen arban van a csere kb? Nekem 10000 minkadíj+ 14000ft szélvédőt mondtak árajánlatban Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra 1 Elküldve Augusztus23, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2016 9 órája, retfirD írta: Nézd meg közelebbről, ha látszik, csak nagyon halványan, akkor csak a háttérvilágítás lesz a gond. Ha nem látszik egyáltalán, akkor valami nagyobb gond lehet, de arra nincs ötletem. ha ez nem segít küldj egy emailt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
trassher Elküldve Augusztus23, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2016 5 órája, gezoli írta: Én vagyok az első tulaja az autónak! Akkor nem tudom Az enyém 99-es x14xe, a gyári hűtőn volt csap, az újon már nem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Augusztus23, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2016 5 órája, magellaner írta: Köszi, milyen arban van a csere kb? Ahogy lejjebb is írták kb ilyen árban. Attól függ milyen szélvédőt veszel és hol. Ára lehet 10e-től 40e-ig is akár. Munkadíj 10-15e szokott lenni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
outsider Elküldve Augusztus23, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2016 On 2016. 08. 22. at 12:43, Handbrake írta: G astránál a hütő alján, ha szembe állsz bal kéz felől alul van egy leeresztő csapocska, ott szépen letudod engedni a vizet. Aztán valami hűtőmosóval átmosod az egész rendszert. Végül feltöltöd a megfelelő folyadékkal. Nem kell légteleníteni, de a fűtést is tedd majd rá, mert ugye oda is kell víz. Ez leeresztésnél is így van gondolom, mivel onnan is ki kell folyatni a cuccot. Tekerjem fel a gombot pirosba és ennyi? Ilyenkor az nyit egy csapot? Link to comment Megosztás: More sharing options...
magellaner Elküldve Augusztus23, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2016 3 hours ago, kobraCode said: Ahogy lejjebb is írták kb ilyen árban. Attól függ milyen szélvédőt veszel és hol. Ára lehet 10e-től 40e-ig is akár. Munkadíj 10-15e szokott lenni. Ugynezki csere lessz ,jobban megéri.köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rpetya Elküldve Augusztus23, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2016 19 órája, retfirD írta: Nézd meg közelebbről, ha látszik, csak nagyon halványan, akkor csak a háttérvilágítás lesz a gond. Ha nem látszik egyáltalán, akkor valami nagyobb gond lehet, de arra nincs ötletem. 10 órája, astra 1 írta: ha ez nem segít küldj egy emailt. Köszönöm Srácok, szerzek izzót, aztán jelentkezem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus23, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2016 Sziasztok! Egy G Astrás barátomnak gondja támadt a kocsijával: az ABS időnként hibát jelzett, főleg sok kanyarodós közlekedés során. OP-Commal kiolvasva a bal első szenzorra panaszkodott. Ma megnézte közelebbről, megtalálta a törést a szenzor vezetékében. Kivágta a darabot, összeforrasztotta, zsugorcsövezte a vezetékeket, de azóta már a kilométeróra sem mutat semmit. Eddig ilyen akkor sem fordult elő, amikor az ABS hibát jelzett. Szerintetek tönkremehetett az ABS-vezérlő, vagy még mindig annál a vezetéknél lehet a gond? A bal első szenzor jele alapján működik a kilométeróra? Az ötleteket előre is köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
outsider Elküldve Augusztus23, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2016 4 perce, FPepe írta: Sziasztok! Egy G Astrás barátomnak gondja támadt a kocsijával: az ABS időnként hibát jelzett, főleg sok kanyarodós közlekedés során. OP-Commal kiolvasva a bal első szenzorra panaszkodott. Ma megnézte közelebbről, megtalálta a törést a szenzor vezetékében. Kivágta a darabot, összeforrasztotta, zsugorcsövezte a vezetékeket, de azóta már a kilométeróra sem mutat semmit. Eddig ilyen akkor sem fordult elő, amikor az ABS hibát jelzett. Szerintetek tönkremehetett az ABS-vezérlő, vagy még mindig annál a vezetéknél lehet a gond? A bal első szenzor jele alapján működik a kilométeróra? Az ötleteket előre is köszi! Nekem nincs ABS és működik a sebességmérő Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Augusztus23, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2016 10 perce, FPepe írta: Sziasztok! Egy G Astrás barátomnak gondja támadt a kocsijával: az ABS időnként hibát jelzett, főleg sok kanyarodós közlekedés során. OP-Commal kiolvasva a bal első szenzorra panaszkodott. Ma megnézte közelebbről, megtalálta a törést a szenzor vezetékében. Kivágta a darabot, összeforrasztotta, zsugorcsövezte a vezetékeket, de azóta már a kilométeróra sem mutat semmit. Eddig ilyen akkor sem fordult elő, amikor az ABS hibát jelzett. Szerintetek tönkremehetett az ABS-vezérlő, vagy még mindig annál a vezetéknél lehet a gond? A bal első szenzor jele alapján működik a kilométeróra? Az ötleteket előre is köszi! Ha jól rémlik ez kerékcsapágy csere lesz jeladóval együtt. Nem biztos hogy törés/hiba volt ott amit orvosolni kellett volna, ha jól tudom kerékcsapágy haldoklásánál szokott az ABS felvillanni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Augusztus24, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2016 7 órája, FPepe írta: Sziasztok! Egy G Astrás barátomnak gondja támadt a kocsijával: az ABS időnként hibát jelzett, főleg sok kanyarodós közlekedés során. OP-Commal kiolvasva a bal első szenzorra panaszkodott. Ma megnézte közelebbről, megtalálta a törést a szenzor vezetékében. Kivágta a darabot, összeforrasztotta, zsugorcsövezte a vezetékeket, de azóta már a kilométeróra sem mutat semmit. Eddig ilyen akkor sem fordult elő, amikor az ABS hibát jelzett. Szerintetek tönkremehetett az ABS-vezérlő, vagy még mindig annál a vezetéknél lehet a gond? A bal első szenzor jele alapján működik a kilométeróra? Az ötleteket előre is köszi! Igen! A bal elsőtől kapja a sebesség jelet is. Én leellenőrizném a forrasztást. Link to comment Megosztás: More sharing options...
outsider Elküldve Augusztus24, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2016 1 óra, gezoli írta: Igen! A bal elsőtől kapja a sebesség jelet is. Én leellenőrizném a forrasztást. Akkor neken ABS jeladós a bal első csapágyam? Mert ABS gyárilag nincs a kocsiban... Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus24, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2016 Üdv! Köszönöm a sok reakciót, az éjszaka folyamán megszakértettük a dolgot, és kiderült, hogy a javított vezeték még egy helyen el volt törve, úgyhogy csatlakozótól csatlakozóig új vezetéket kapott, így már működik gond nélkül. Outsider, sztem Tiédben egy sebességjeladó van betekerve a váltóba, onnan kapja a jelet az ECU, és a kilométeróra. Más kérdés: az említett kocsiban nem gyári rádió van, a TID kijelző pedig nem mutat az alsó sorban semmit. Úgy tudom, egy vezetéket kell kiiktatni, hogy a dátumot mutassa. Melyik az a vezeték? Előre is köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
hood 21 Elküldve Augusztus24, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2016 Sziasztok! Első kerékaggyal kapcsolatban van valakinek tapasztalata? Milyen márkát érdemes venni? Cromaxban néztem a gyári védjeggyel ellátott 22.000ft. Esetleg olcsóbb márka is jó lehet? ABS nélküli Link to comment Megosztás: More sharing options...
lacika555 Elküldve Augusztus24, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2016 (edited) 19 perce, hood 21 írta: Sziasztok! Első kerékaggyal kapcsolatban van valakinek tapasztalata? Milyen márkát érdemes venni? Cromaxban néztem a gyári védjeggyel ellátott 22.000ft. Esetleg olcsóbb márka is jó lehet? ABS nélküli Én 5 csavarosból TRW-t vettem két éve, hozzáteszem abs-es. Eddig tökéletes. Módosítva Augusztus24, 2016 : lacika555 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Augusztus24, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2016 12 órája, FPepe írta: Üdv! Köszönöm a sok reakciót, az éjszaka folyamán megszakértettük a dolgot, és kiderült, hogy a javított vezeték még egy helyen el volt törve, úgyhogy csatlakozótól csatlakozóig új vezetéket kapott, így már működik gond nélkül. Outsider, sztem Tiédben egy sebességjeladó van betekerve a váltóba, onnan kapja a jelet az ECU, és a kilométeróra. Más kérdés: az említett kocsiban nem gyári rádió van, a TID kijelző pedig nem mutat az alsó sorban semmit. Úgy tudom, egy vezetéket kell kiiktatni, hogy a dátumot mutassa. Melyik az a vezeték? Előre is köszi! Téves! Az x-es motoroknál úgy volt, de a Z-s motoroknál az ABS-es bal első kerékcsapágyból két vezeték jön ki az ABS nélkülinél egy. Értelem szerűen az egyik az ABS a másik a sebesség jeladóé. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
rpetya Elküldve Augusztus24, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2016 14 órája, FPepe írta: Üdv! Köszönöm a sok reakciót, az éjszaka folyamán megszakértettük a dolgot, és kiderült, hogy a javított vezeték még egy helyen el volt törve, úgyhogy csatlakozótól csatlakozóig új vezetéket kapott, így már működik gond nélkül. Outsider, sztem Tiédben egy sebességjeladó van betekerve a váltóba, onnan kapja a jelet az ECU, és a kilométeróra. Más kérdés: az említett kocsiban nem gyári rádió van, a TID kijelző pedig nem mutat az alsó sorban semmit. Úgy tudom, egy vezetéket kell kiiktatni, hogy a dátumot mutassa. Melyik az a vezeték? Előre is köszi! Helló FPepe, Mennyire nehéz kicserélni a kábelt csatitól csatiig? Hány eres kábel kell hozzá? Esetleg, ha valaki meg tudja mondani, megvásárolható-e a kábel valamelyik autóalkatrészesnél? köszi! P. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Burkovics Elküldve Augusztus24, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2016 Astra g 1.4 16V (z14xep) menetközben letilt, elveszi a gázpedált. Újra inditást követően megy egy darabig.... Első hibakód alapján főtengely holtpont jelado csere, de a probléma maradt. Következő hibakód vezérműtengely jelado. Cserét követően maradt a hiba. Újabb hibakód fojtoszelep vezérlő tekercs magas áramfelvétel.... Mi a megoldás? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cs. Zoltán Elküldve Augusztus24, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2016 (edited) 2 órája, Burkovics írta: Astra g 1.4 16V (z14xep) menetközben letilt, elveszi a gázpedált. Újra inditást követően megy egy darabig.... Első hibakód alapján főtengely holtpont jelado csere, de a probléma maradt. Következő hibakód vezérműtengely jelado. Cserét követően maradt a hiba. Újabb hibakód fojtoszelep vezérlő tekercs magas áramfelvétel.... Mi a megoldás? Szia! Rángat, fullad is? Hidegen, melegen is csinálja? Egyéb tünet nincs? Márkaszervizben olvastattad a hibakódokat? Mennyi km van a motorban? Módosítva Augusztus24, 2016 : Cs. Zoltán Link to comment Megosztás: More sharing options...
DemintDani Elküldve Augusztus25, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2016 Sziasztok. Új vagyok az oldalon, és van egy 98as g astrám 3ajtós, és ha teljesítmény csökkenés/erőtlenség/rángatózásról szeretnék érdeklődni, akkor jó témában szólítottam meg a nagy érdeműt? Jól jönne tapasztalt segítség, mert már van egy története az esetnek de még mindíg fenn áll a probléma. Link to comment Megosztás: More sharing options...
outsider Elküldve Augusztus25, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2016 On 2016. 08. 24. at 21:55, Burkovics írta: Astra g 1.4 16V (z14xep) menetközben letilt, elveszi a gázpedált. Újra inditást követően megy egy darabig.... Első hibakód alapján főtengely holtpont jelado csere, de a probléma maradt. Következő hibakód vezérműtengely jelado. Cserét követően maradt a hiba. Újabb hibakód fojtoszelep vezérlő tekercs magas áramfelvétel.... Mi a megoldás? Ha konzekvensek vagytok, akkor fojtószelep csere Egyébként az tud ilyet okozni. Engem évek óta szivatott a döglődésével. Aztán egyszer csak betrottyolt... De ha ilyen sokféle hibakódod van, akkor az ECU hiba sem kizárható. Bár ez a motor nem tipikusan hajlamos erre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus26, 2016 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2016 On 2016. 08. 24. at 21:41, rpetya írta: Helló FPepe, Mennyire nehéz kicserélni a kábelt csatitól csatiig? Hány eres kábel kell hozzá? Esetleg, ha valaki meg tudja mondani, megvásárolható-e a kábel valamelyik autóalkatrészesnél? köszi! P. Üdv! Nem nagy nehézség, lehúzod a keréknél a jeladóról a csatit, a másik csatiját kicsit nehezebb széthúzni, jó gumitömítése van, és máris a kezedben a kb. fél méteres kábel. Kéteres egyébként, jól le kell szigetelni a toldásoknál (zsugorcső, erenként is, és egy hosszú kívülre még). Lehet kapni a kábelt, Ebay-en 7000Ft körül már láttam. Itt tudsz cikkszámokat nézni, attól függően, melyik fajta kábel van a Tiédben (amit mi csináltunk, az az 1-es számú volt). 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts