toma2105 Elküldve Június16, 2016 Megoszt Elküldve Június16, 2016 5 órája, Janó32 írta: Ez télen vagy most a 10+ fokokban készült felvétel (hidegindítás)? Az hogy az elején felpörög még talán rendben (nekem nem rémlik hogy 2000 környékére menne bármikor a fordulat indítást követően), kb 1200 környékén pörög talán 20 másodpercig és utána ejti is vissza a fordulatot 800 környékére. 2 órája, bluemirage írta: Az enyém is ilyen és páromé is. Pedig csak harmadannyi km. van bennük. Télen min. 1 perc mire 1000 alá esik a fordulat, nyáron 20-30 mp. is lehet, mire elcsendesedik az első indítás után és beáll az alapjárat. Ugyanez volt az F-Astra-nál is. Nagy melegben, a közel 2 perc nekem soknak tűnik, de nem foglalkoznék vele. A legközelebbi szerviz látogatáskor hibakódot olvastatnék, hátha valamelyik szenzor valami fals vagy hibás értéket dob ki. De kb. ennyire érdekelne. Szerintem nem a magas fordulattal van a baja, hanem a motor járásával, hallani hogy össze-vissza ketyeg. Nekem is ezt csinálja (15C-felett, alatta soha ) plusz még a fordulat felmegy 2500-ra is és nagyon érzékenyen reagál a gázra,pár fórumtársnak ugyan ez a problémája, de még nem jött rá megoldás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
RazoR Elküldve Június16, 2016 Megoszt Elküldve Június16, 2016 (edited) Sziasztok! Tegnap este történt a következő: indulnék haza, kocsi kinyit, gyújtás ráad, kulcs elfordít, semmi. A kulcs szabadon forog a gyújtáskapcsolóban, nem kapcsol semmilyen állásba, hanem simán elfordul a végállásig és nem történik semmi, ha kiveszem a kulcsot akkor is rajtamarad a gyújtás!!! Akksi tuti nem mert világtás van, zene szól. Mi lehet a gond? Mi lehet a megoldás? Módosítva Június16, 2016 : RazoR Link to comment Megosztás: More sharing options...
Roland196 Elküldve Június16, 2016 Megoszt Elküldve Június16, 2016 3 órája, toma2105 írta: Szerintem nem a magas fordulattal van a baja, hanem a motor járásával, hallani hogy össze-vissza ketyeg. Nekem is ezt csinálja (15C-felett, alatta soha ) plusz még a fordulat felmegy 2500-ra is és nagyon érzékenyen reagál a gázra,pár fórumtársnak ugyan ez a problémája, de még nem jött rá megoldás. Tegnap készült a felvétel. Igen én is hallom hogy össze vissza jár...szerintem a fogyasztásom is megnőtt azért sem akartam hanyagolni a dolgot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
toma2105 Elküldve Június16, 2016 Megoszt Elküldve Június16, 2016 8 órája, Roland196 írta: Tegnap készült a felvétel. Igen én is hallom hogy össze vissza jár...szerintem a fogyasztásom is megnőtt azért sem akartam hanyagolni a dolgot. Próbáltad hogy, ilyenkor üresben rápöckölsz kicsit a gázra. Ilyenkor nekem általában abba hagyja és utána már szép egyenletesen jár. De mondom, 15 fok alatt soha nem produkálja,felette is csak az első indításnál. A fogyasztásom nekem nem nőtt meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Június16, 2016 Megoszt Elküldve Június16, 2016 20 perce, toma2105 írta: Próbáltad hogy, ilyenkor üresben rápöckölsz kicsit a gázra. Ilyenkor nekem általában abba hagyja és utána már szép egyenletesen jár. De mondom, 15 fok alatt soha nem produkálja,felette is csak az első indításnál. A fogyasztásom nekem nem nőtt meg. Az alapjárat nagysága függ a beáramló levegő mennyiségétől. (vagy a sebességtől?, ha álló helyben van az autó, 860 az alapjárat, 90-el gurulva üresben 1100 kb) Ezeket a problémákat nem okozhatja a légtömeg mérő, vagy áramlásmérő hibája nálatok? Álló helyben bizonyos hőmérsékleten lehet meg van bolondulva. Csak egy ötlet..... 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Június16, 2016 Megoszt Elküldve Június16, 2016 19 órája, Roland196 írta: Ha neked az normális, hogy úgy rángatózik a kocsi álló helyzetben mint egy versenyló akkor használd egészséggel...normálisan úgy kellene működnie, hogy beindítod felpörög és rögtön vissza esik a fordulat a normális 800-900 körüli helyzetbe... Feljebb nem írtad hogy rángatózik.Azt az enyém sem csinálja.Beindítom,akár tél van akár nyár feljebb veszi az alapjáratot,aztán visszaesik normálisra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
toma2105 Elküldve Június16, 2016 Megoszt Elküldve Június16, 2016 1 órával ezelőtt, Stofl írta: Az alapjárat nagysága függ a beáramló levegő mennyiségétől. (vagy a sebességtől?, ha álló helyben van az autó, 860 az alapjárat, 90-el gurulva üresben 1100 kb) Ezeket a problémákat nem okozhatja a légtömeg mérő, vagy áramlásmérő hibája nálatok? Álló helyben bizonyos hőmérsékleten lehet meg van bolondulva. Csak egy ötlet..... Amikor először ezt tapasztaltam,alapjárati motor hibára gyanakodva,kipucoltam az alapjárati motort, meg a fojtószelepházat is,de a hiba továbbra is fenn áll. Megmondom őszintén,tovább nem mentem a hiba feltárása érdekében,úgyhogy többet erről nem tudok mondani,de valószínűleg van abban valami amit mondtál. Gyanakodtam még Lambdaszondára is,nem tudom,de miért dadog ilyen egyenletlenül? Ki kéne mérni ezeket a cuccokat. Majd és is felveszem videóra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Június16, 2016 Megoszt Elküldve Június16, 2016 11 órája, RazoR írta: Sziasztok! Tegnap este történt a következő: indulnék haza, kocsi kinyit, gyújtás ráad, kulcs elfordít, semmi. A kulcs szabadon forog a gyújtáskapcsolóban, nem kapcsol semmilyen állásba, hanem simán elfordul a végállásig és nem történik semmi, ha kiveszem a kulcsot akkor is rajtamarad a gyújtás!!! Akksi tuti nem mert világtás van, zene szól. Mi lehet a gond? Mi lehet a megoldás? Lehet hogy szétesett a gyújtáskapcsolód zárbetétje? Link to comment Megosztás: More sharing options...
goose Elküldve Június16, 2016 Megoszt Elküldve Június16, 2016 Sziasztok! Az mitől lehet hogy, néha nehezen veszi az egyest, és a rükvercet az autóm? Astra G Z14XE 2002 Válaszokat előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Roland196 Elküldve Június16, 2016 Megoszt Elküldve Június16, 2016 (edited) 3 órája, toma2105 írta: Amikor először ezt tapasztaltam,alapjárati motor hibára gyanakodva,kipucoltam az alapjárati motort, meg a fojtószelepházat is,de a hiba továbbra is fenn áll. Megmondom őszintén,tovább nem mentem a hiba feltárása érdekében,úgyhogy többet erről nem tudok mondani,de valószínűleg van abban valami amit mondtál. Gyanakodtam még Lambdaszondára is,nem tudom,de miért dadog ilyen egyenletlenül? Ki kéne mérni ezeket a cuccokat. Majd és is felveszem videóra. Próbáltam, van amikor beáll normálisra gázadásra de van amikor nem...állítólag a lambda hibát mindenképpen kijelezné a műszerfalon, én már mindenre gyanakszom Van aki szerint a szívócső nyomás érzékelő a hibás. kipucoltam én is az alapjárati motort semmi nem történt arra meg azt mondta a szerelő, hogy hülyeség takarítani, Mindent sajnos nem cserélhetek le találgatás gyanánt Módosítva Június16, 2016 : Roland196 Link to comment Megosztás: More sharing options...
vaszabi79 Elküldve Június17, 2016 Megoszt Elküldve Június17, 2016 Sziasztok! A következő problémám lenne(vagyis csak kérdés). A legutóbbi műszakin az év elején a szaki azt mondta semmi baja az autónak de a lengőkar szilentek el vannak tökösödve, ha kopog akkor ki kell cserélni. Hát hamarosan jelentkezett is a kopogás. Pár napja kicseréltem magam, itthon a szilenteket, kellett vele bírkzni de megvan(bár szerintem a gyáriaknak nem volt semmi baja). Igaz csendesebb lett de úgy hallom a kopogás megmaradt. :-(((( A szilenteken kívül mi lehet még a baj?? Üdv! Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Június17, 2016 Megoszt Elküldve Június17, 2016 33 perce, vaszabi79 írta: Sziasztok! A következő problémám lenne(vagyis csak kérdés). A legutóbbi műszakin az év elején a szaki azt mondta semmi baja az autónak de a lengőkar szilentek el vannak tökösödve, ha kopog akkor ki kell cserélni. Hát hamarosan jelentkezett is a kopogás. Pár napja kicseréltem magam, itthon a szilenteket, kellett vele bírkzni de megvan(bár szerintem a gyáriaknak nem volt semmi baja). Igaz csendesebb lett de úgy hallom a kopogás megmaradt. :-(((( A szilenteken kívül mi lehet még a baj?? Üdv! Elég sok minden. Pl.: Stabilizátor rúd (kutyacsont), lengőkar gömbfej, kormány összekötő gömbfej (külső ill. belső), toronycsapágy. Ezek közül én a stabilizátor rudat ellenőrizném először, mert ez az egyik gyenge láncszem. https://www.google.hu/search?q=opel+astra+g+stabilizátor+rúd&client=firefox-b&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjnwdPloK7NAhXnYpoKHZTzAasQsAQIKg&biw=1708&bih=794&dpr=0.8 Link to comment Megosztás: More sharing options...
padarmisi Elküldve Június17, 2016 Megoszt Elküldve Június17, 2016 4 perce, gezoli írta: Elég sok minden. Pl.: Stabilizátor rúd (kutyacsont), lengőkar gömbfej, kormány összekötő gömbfej (külső ill. belső), toronycsapágy. Ezek közül én a stabilizátor rudat ellenőrizném először, mert ez az egyik gyenge láncszem. https://www.google.hu/search?q=opel+astra+g+stabilizátor+rúd&client=firefox-b&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjnwdPloK7NAhXnYpoKHZTzAasQsAQIKg&biw=1708&bih=794&dpr=0.8 Egyet értek az előttem szólóval! Nekem nemrég lett a "kutyacsont" cserélve emiatt mert kopogott! Úgy vettem észre, hogy hobás hogy a kormányt eltekertem teljesen és a porvédő gumi ki volt szakadva Link to comment Megosztás: More sharing options...
vaszabi79 Elküldve Június17, 2016 Megoszt Elküldve Június17, 2016 Sziasztok! És milyen módszerrel ellenőrizzem? Rángassam meg vagy sérüléseket keressek? A lengőkar gömbfejen nem láttam semm hibát. Üdv! Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Június17, 2016 Megoszt Elküldve Június17, 2016 1 óra, vaszabi79 írta: Sziasztok! És milyen módszerrel ellenőrizzem? Rángassam meg vagy sérüléseket keressek? A lengőkar gömbfejen nem láttam semm hibát. Üdv! A gumi szakadásán kívül nem is fogsz! Link to comment Megosztás: More sharing options...
RazoR Elküldve Június17, 2016 Megoszt Elküldve Június17, 2016 Ki lehet valahogy deríteni a kódkártya hiányában a kulcs kódját? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Június17, 2016 Megoszt Elküldve Június17, 2016 47 perce, RazoR írta: Ki lehet valahogy deríteni a kódkártya hiányában a kulcs kódját? Szerintem márkakereskedés megmondja jó pénzért. Link to comment Megosztás: More sharing options...
RazoR Elküldve Június17, 2016 Megoszt Elküldve Június17, 2016 3 órája, kobraCode írta: Szerintem márkakereskedés megmondja jó pénzért. Az remek, 14k-ért mondják meg... Ez kezd a hihetetlen kategória lenni! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Június17, 2016 Megoszt Elküldve Június17, 2016 1 órával ezelőtt, RazoR írta: Az remek, 14k-ért mondják meg... Ez kezd a hihetetlen kategória lenni! Kell venni egy bontott gyújtáskapcsolót, záras szaki megcsinálja neked (átnézi, kitisztítja, átállítja a lamellákat a mostani kulcshoz), azt beszerelni és kész. Persze ez is sok idő/pénz/utánjárás, de ez sajnos ilyen... Vagy szakszerviz, mindent megcsinálnak, de ülj le még mielőtt megnézed a számlát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
electroger Elküldve Június17, 2016 Megoszt Elküldve Június17, 2016 5 órája, RazoR írta: Ki lehet valahogy deríteni a kódkártya hiányában a kulcs kódját? A miénk a számítógép csatlakozó fedlapjának az aljára fel volt írva.Ha esetleg nem nézted még.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
OpelAtti Elküldve Június17, 2016 Megoszt Elküldve Június17, 2016 Ma amikor fertőtlenítettem a klímát a "bombával" és járattam a kocsit, láttam hogy csöpög a víz a kipuffogóból. Lehet kellene fúrnom rá egy 3-as furatot a dobba? Link to comment Megosztás: More sharing options...
toma2105 Elküldve Június17, 2016 Megoszt Elküldve Június17, 2016 20 órája, Roland196 írta: kipucoltam én is az alapjárati motort semmi nem történt arra meg azt mondta a szerelő, hogy hülyeség takarítani, Mindent sajnos nem cserélhetek le találgatás gyanánt Azért sok esetben segít a tisztítás,nekem pl, megszűntette az alapjárat ingadozást. Az meg igaz hogy az alkatrész cserélgetés nem a leg gazdaságosabb módja a hiba feltárásnak Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hard-ex Elküldve Június17, 2016 Megoszt Elküldve Június17, 2016 Sziasztok! Nem tudom, hogy melyik topikba írjam, így ide írom, hát ha tud valaki pontos választ adni. Van egy 2000-es 1.4 16V G astrám. Nem rég vettem. Eddig semmi furcsaságot nem tapasztaltam, de 2 napja elő jött egy zavaró dolog. Tolatásnál (parkolás balra vagy jobbra) berezonál a kipufogó (legalább is szerintem), de ha kinyomom a kuplungot elhalkul. Minek lehet a hangja szerintetek? Szerelőhöz még nem vittem el. Válaszokat előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Június17, 2016 Megoszt Elküldve Június17, 2016 23 perce, Hard-ex írta: Sziasztok! Nem tudom, hogy melyik topikba írjam, így ide írom, hát ha tud valaki pontos választ adni. Van egy 2000-es 1.4 16V G astrám. Nem rég vettem. Eddig semmi furcsaságot nem tapasztaltam, de 2 napja elő jött egy zavaró dolog. Tolatásnál (parkolás balra vagy jobbra) berezonál a kipufogó (legalább is szerintem), de ha kinyomom a kuplungot elhalkul. Minek lehet a hangja szerintetek? Szerelőhöz még nem vittem el. Válaszokat előre is köszönöm. Anno F Astra-mon volt ilyen, a kipufogó rezgéscsillapító gumijait (gumi rögzítőket) kicserélték és ezzel megszűnt a hang. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hard-ex Elküldve Június17, 2016 Megoszt Elküldve Június17, 2016 Köszönöm a választ. Én is ebben reménykedem. Csak az fusztrál, hogy nem kellene ez esetben máskor is? Vagy ez nem tényező csak alacsony a fordulat és olyankor rezonál be? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts