electroger Elküldve Június9, 2016 Megoszt Elküldve Június9, 2016 3 órája, marton.csaba2 írta: T electroger! "... csere 70 ..." Majdnem.cromax.hu Köszönöm a linket! Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Június9, 2016 Megoszt Elküldve Június9, 2016 10 órája, electroger írta: Üdv! Z14xep 16v motorkódú opel astra classik II. autómba megadta magát az EGR.Az elektronikája ment tönkre,mert a mechanikus része funkcionál.Visszacsatolási hibakódot,és rendellenes működés hibakódot dobál.A csere 70000 lenne. Lenne három kérdésem,amiből a legelső érdekelne leginkább mint megoldás. 1.Ez elektronikus visszacsatolású,ezeket is ki lehet valahogy iktatni?Mert úgy hallottam hogy nem. 2.Lehet e az elektronikáját javítani? 3.Bontottal,beépítési garanciával érdemes foglalkozni? Köszönöm! az a baj a beépitési garanciával hogy ha hirtelen nem tudod megcsinálni arra nincs gari de ha a szerelöd nem ér rá ki futsz a beépitési garancia idöböl igy eluszik szerkezet ha a beépités után kiderül hogy mégsem jó az alkatrész. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rfamp Elküldve Június11, 2016 Megoszt Elküldve Június11, 2016 On 2016. 06. 08. at 21:17, Handbrake írta: Elm327 vagy Op-COM-al ki tudod törölni a hibakódokat. Köszi, OP-COM om van (kinai ebay es..) csak valamiért nem hajlandó kommunikálni az ECU val. Passz... tavaly még működött. De a hibákat törölte az ECU magától kb 2 nap múlva. Ezt mondta a szerelő is, hogy előbb utóbb tesztet csinál az ECU és elalszik magától a hibajelzés, felesleges külön ezért töröltetni 4-5 ezerért. Az OP-COM ra nincs valami ötletetek mi a bánatért nem megy? 10/2008 as és ver1.45 firmware van rajta. Az interfészt látja, driver fent van ott az OP-COM az eszközkezelőben (XP) hiba nélkül de kiolvasásnál azt írja nincs kapcsolat az ECU val. 2 notebook on is próbáltam két win verzióval de mindkettőnél ugyan ez a jelenség. Nem vágom... Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
rfamp Elküldve Június11, 2016 Megoszt Elküldve Június11, 2016 (edited) On 2016. 06. 09. at 19:55, astra írta: az a baj a beépitési garanciával hogy ha hirtelen nem tudod megcsinálni arra nincs gari de ha a szerelöd nem ér rá ki futsz a beépitési garancia idöböl igy eluszik szerkezet ha a beépités után kiderül hogy mégsem jó az alkatrész. On 2016. 06. 09. at 9:03, electroger írta: Üdv! Z14xep 16v motorkódú opel astra classik II. autómba megadta magát az EGR.Az elektronikája ment tönkre,mert a mechanikus része funkcionál.Visszacsatolási hibakódot,és rendellenes működés hibakódot dobál.A csere 70000 lenne. Lenne három kérdésem,amiből a legelső érdekelne leginkább mint megoldás. 1.Ez elektronikus visszacsatolású,ezeket is ki lehet valahogy iktatni?Mert úgy hallottam hogy nem. 2.Lehet e az elektronikáját javítani? 3.Bontottal,beépítési garanciával érdemes foglalkozni? Köszönöm! Csepelen az AUTODIGIT nél szerintem javítanak EGR elektronikát is, nekem az ECU t újították fel tavaly és tökéletes. 24 hó gar, profik nagyon. Telszámot nem tudok adni de a google egyből feldobja őket ha rákeresel. Módosítva Június11, 2016 : rfamp Link to comment Megosztás: More sharing options...
rfamp Elküldve Június11, 2016 Megoszt Elküldve Június11, 2016 On 2016. 06. 09. at 13:09, electroger írta: Mutattak valami webshop kinálatot,58-65-ig voltak,így 70 körül állt volna meg a mutatvány. Nem tudom milyen webshop ot mutogattak Neked de a Cromax ot kéne eröltetni... Referencia.. : Bárdinál trafósor (DELPHI) 40 - 50 e, Cromaxnál ugyanet 22e ért vettem. Bárdinál még vevőkódos kedvezménnyel is 35 körül lett volna. Ja, Cromaxnál volt már 16e ért is, de azt nem mertem beletenni... A DELPHI vel elment 11 évet, ezért maradt az ami benne volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rfamp Elküldve Június11, 2016 Megoszt Elküldve Június11, 2016 (edited) On 2016. 06. 09. at 19:55, astra írta: az a baj a beépitési garanciával hogy ha hirtelen nem tudod megcsinálni arra nincs gari de ha a szerelöd nem ér rá ki futsz a beépitési garancia idöböl igy eluszik szerkezet ha a beépités után kiderül hogy mégsem jó az alkatrész. Mindenre csak akkor él a garancia ha számlával igazolod hogy szakszervízben lett beszerelve és beszerelés után hibakódolvasást is kell csinálni hogy valóban jó volt a beszerelés után közvetlenül. Legalábbis a Cromaxnál így működik a garancia érvényesítése, rákérdeztem. Tehát esetemben aki a bolt előtt szereltem át a trafósort (mert nem akartam 2 hengerrel hazamenni 60 kilométerről..) nincs is gari hacsak nem szerzek majd egy "umbulda számlát" valahonnét... Módosítva Június11, 2016 : rfamp Link to comment Megosztás: More sharing options...
padarmisi Elküldve Június11, 2016 Megoszt Elküldve Június11, 2016 Sziasztok! van egy kis gondom az x17dtl 99-es verdámmal! ma felemeltem a vezető oldali gumiszőnyegemet és alatta áll a fagyàlló! kiegyenlítő tartály szinte üres volt! egy hete lett a klímamegjavítva. Ennek lehet köze a dologhoz? Ez fűtőradiátor probléma leget? valaki tapasztalt ilyet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Június11, 2016 Megoszt Elküldve Június11, 2016 11 órája, padarmisi írta: Sziasztok! van egy kis gondom az x17dtl 99-es verdámmal! ma felemeltem a vezető oldali gumiszőnyegemet és alatta áll a fagyàlló! kiegyenlítő tartály szinte üres volt! egy hete lett a klímamegjavítva. Ennek lehet köze a dologhoz? Ez fűtőradiátor probléma leget? valaki tapasztalt ilyet? fütöradiátor 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
padarmisi Elküldve Június11, 2016 Megoszt Elküldve Június11, 2016 1 óra, astra írta: fütöradiátor Ráadásul nem csak a vezető hanem az anyósülés felén is át van ázva a kárpit teljesen Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Június12, 2016 Megoszt Elküldve Június12, 2016 13 órája, padarmisi írta: Ráadásul nem csak a vezető hanem az anyósülés felén is át van ázva a kárpit teljesen az- az Link to comment Megosztás: More sharing options...
padarmisi Elküldve Június12, 2016 Megoszt Elküldve Június12, 2016 4 perce, astra írta: az- az Nem örülök neki mert macerás szétszedni és a munkadíjra rámegy a gatyám is! Kiszáradni meg soha nem fog a szőnyeg Link to comment Megosztás: More sharing options...
KMiki Elküldve Június12, 2016 Megoszt Elküldve Június12, 2016 5 órája, padarmisi írta: Nem örülök neki mert macerás szétszedni és a munkadíjra rámegy a gatyám is! Kiszáradni meg soha nem fog a szőnyeg Hello, Az évjárat alapján esetleg fűtéscsap? Vagy ha az nincs, akkor a fűtéscsapot kiváltó csövek O-gyűrűi? Mondjuk a munka ettől még nem lesz kevesebb. Lehet, jobban járnál, ha kivennéd az első padlókárpitot (az első ülések vonalában végződik) és ha kint van akkor átmosni mosószeres vízzel, esetleg szőnyegtisztító géppel vagy száraz/nedves porszívóval kiszívatni a vizet és úgy hagyni megszáradni. Amilyen meleget mond a meteo, szerintem meglesz egy hét alatt. De szerintem nézz be a hátsó ülések lábteréhez is, mert oda is el tud jutni a lé. Link to comment Megosztás: More sharing options...
padarmisi Elküldve Június12, 2016 Megoszt Elküldve Június12, 2016 4 perce, KMiki írta: Hello, Az évjárat alapján esetleg fűtéscsap? Vagy ha az nincs, akkor a fűtéscsapot kiváltó csövek O-gyűrűi? Mondjuk a munka ettől még nem lesz kevesebb. Lehet, jobban járnál, ha kivennéd az első padlókárpitot (az első ülések vonalában végződik) és ha kint van akkor átmosni mosószeres vízzel, esetleg szőnyegtisztító géppel vagy száraz/nedves porszívóval kiszívatni a vizet és úgy hagyni megszáradni. Amilyen meleget mond a meteo, szerintem meglesz egy hét alatt. De szerintem nézz be a hátsó ülések lábteréhez is, mert oda is el tud jutni a lé. Igen a meló szempontjából mindegy sajnos Természetesen a takarítógépezés tervbe van a hiba elhárítása után Csak tartanánk már ott másfél éve volt a fűtéssel gond decemberben nem volt fűtésem, akkor már szét lett kapva, szerelő el is cseszte a kárpitot a pedálok felett (lóg, elszakadt/berepedt) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Koncsy Elküldve Június12, 2016 Megoszt Elküldve Június12, 2016 (edited) Sziasztok! Kérdésem, hogy 14XEP Combomnál a motor vezérműlánc oldalánál a földre elég sok olaj kicsöpög a motorból. A klímakompresszor tetejénél láttam sok olajat. Főtengely szimering nem nagyon lehet. Ha van valakinek jó ötlete megköszönném. Illetve lenne még egy kérdésem, hogy a 2005 -s combómban a fűtés állító szerkentyűk háttér világításánál, hogy tudok izzókat cserélni? Köszönöm Módosítva Június12, 2016 : Koncsy Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cs. Zoltán Elküldve Június12, 2016 Megoszt Elküldve Június12, 2016 (edited) Szia! Olajgomba? Ez szokott lenni még egy gyengepont. Módosítva Június12, 2016 : Cs. Zoltán Link to comment Megosztás: More sharing options...
tompo911 Elküldve Június13, 2016 Megoszt Elküldve Június13, 2016 Sziasztok Opel Astra G Z18XE motorrol lene szo a szelep dekni alatt a hengerfejen pont kozepen van ez a csavar amit kepen is lathatok ennek mi a szerepe es mennyivel kell meghuzni koszonom elore is a segitseget Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaby35 Elküldve Június13, 2016 Megoszt Elküldve Június13, 2016 Sziasztok! Z12XE motorkódú G astrám van ,tanulságként leírom nektek,hogy jártam. A km órát nem mindig mutatta ,kb 2 hét leforgása alatt teljesen elromlott és a check engine felirat is jelzett. Elvittem hát a szerelőhöz és azt mondta ,hogy pár ezer forintos jeladóról van szó. Meg is rendelte ,majd mondta másnap menjek vissza és bele is pakolja,még aznap délután meg érkezett a jeladó.(15k volt az ára) Így is tettem visszamentem másnap, hogy beleszerelje a jeladót, a szerelő nézegette,felemelte csápos emelőn,majd letette motortérben kell lennie,mondta ő. Vagy fél órán keresztül nézegette ,nem találta ,otthagytam a verdát ,mert majd később jön meg a mester akié a műhely majd ő megnézi. Felhívtam hát a szerelőt még aznap délután ,hogy mi a helyzet és mondta ,hogy nagy nehezen kitalálta hogy ez nem olyan fajta ,mivel nincs benne ABS,így a kerékagyban van a jeladó,így a kerékagyat kell kicserélni. Teljesen más lett a helyzet mert 15k,helyett szereléssel 35k lett,de asszem Meyle lett beletéve. Üdv, Csabi Link to comment Megosztás: More sharing options...
electroger Elküldve Június14, 2016 Megoszt Elküldve Június14, 2016 On 6/9/2016 at 11:06, marton.csaba2 írta: T electroger! "... csere 70 ..." Majdnem.cromax.hu A szerelőm tájékoztatott,hogy két fajta csatlakozóval létezik az autómhoz egr szelep,nem mindegy melyiket veszem meg.Mit lehet ezekről a csatlakozókról tudni?Mert ők nem igazán voltak képbe Link to comment Megosztás: More sharing options...
hood 21 Elküldve Június14, 2016 Megoszt Elküldve Június14, 2016 16 perce, zolikaDB írta: Üdv mindenki! Akadt két problémám az autómmal kapcsolatban, csak nem tudom, mi lehet a baj! Aki tud, kérem segítsen. Kb 2 éve volt bal első kutyacsont cserélve, utána rúdfej-inga, idén pedig két első szilent. Pár hete a következő zajokat hallom: 1, elindulásnál (1-es, nagyobb gáz) koppanás, mintha a jobb oldalról érkezne 2, ha parkoláskor 1-esben gurulva tekerem a kormányt, enyhe morgás, ropogás Mi okozhatja ezeket? Üdv! Szerintem toronycsapágy. Nekem hasonló tünetekkel az volt a ludas. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Roland196 Elküldve Június15, 2016 Megoszt Elküldve Június15, 2016 https://www.youtube.com/watch?v=mdV2h-co6pkG Astra 1,6 16v Mi lehet a gond? Télen normálisan indul, de amint 10fok fölé megy a kinti hőmérséklet minden első indításnál így pörög "zakatol" és pár perc után beáll normálisra...meleg motornál normálisan indul... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Június15, 2016 Megoszt Elküldve Június15, 2016 11 órája, Roland196 írta: https://www.youtube.com/watch?v=mdV2h-co6pkG Astra 1,6 16v Mi lehet a gond? Télen normálisan indul, de amint 10fok fölé megy a kinti hőmérséklet minden első indításnál így pörög "zakatol" és pár perc után beáll normálisra...meleg motornál normálisan indul... Az enyém is ilyen,meg mindenkié.Télen is így kellene indulnia.(Automata szívató) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Roland196 Elküldve Június15, 2016 Megoszt Elküldve Június15, 2016 9 perce, Geopake írta: Az enyém is ilyen,meg mindenkié.Télen is így kellene indulnia.(Automata szívató) Ha neked az normális, hogy úgy rángatózik a kocsi álló helyzetben mint egy versenyló akkor használd egészséggel...normálisan úgy kellene működnie, hogy beindítod felpörög és rögtön vissza esik a fordulat a normális 800-900 körüli helyzetbe... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Június15, 2016 Megoszt Elküldve Június15, 2016 12 órája, Roland196 írta: https://www.youtube.com/watch?v=mdV2h-co6pkG Astra 1,6 16v Mi lehet a gond? Télen normálisan indul, de amint 10fok fölé megy a kinti hőmérséklet minden első indításnál így pörög "zakatol" és pár perc után beáll normálisra...meleg motornál normálisan indul... Ez télen vagy most a 10+ fokokban készült felvétel (hidegindítás)? Az hogy az elején felpörög még talán rendben (nekem nem rémlik hogy 2000 környékére menne bármikor a fordulat indítást követően), kb 1200 környékén pörög talán 20 másodpercig és utána ejti is vissza a fordulatot 800 környékére. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bluemirage Elküldve Június16, 2016 Megoszt Elküldve Június16, 2016 15 órája, Roland196 írta: G Astra 1,6 16v Mi lehet a gond? Télen normálisan indul, de amint 10fok fölé megy a kinti hőmérséklet minden első indításnál így pörög "zakatol" és pár perc után beáll normálisra...meleg motornál normálisan indul... Az enyém is ilyen és páromé is. Pedig csak harmadannyi km. van bennük. Télen min. 1 perc mire 1000 alá esik a fordulat, nyáron 20-30 mp. is lehet, mire elcsendesedik az első indítás után és beáll az alapjárat. Ugyanez volt az F-Astra-nál is. Nagy melegben, a közel 2 perc nekem soknak tűnik, de nem foglalkoznék vele. A legközelebbi szerviz látogatáskor hibakódot olvastatnék, hátha valamelyik szenzor valami fals vagy hibás értéket dob ki. De kb. ennyire érdekelne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Június16, 2016 Megoszt Elküldve Június16, 2016 6 órája, Roland196 írta: Ha neked az normális, hogy úgy rángatózik a kocsi álló helyzetben mint egy versenyló akkor használd egészséggel...normálisan úgy kellene működnie, hogy beindítod felpörög és rögtön vissza esik a fordulat a normális 800-900 körüli helyzetbe... Szerinted! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts