tibimano Elküldve Augusztus2, 2005 Elküldve Augusztus2, 2005 Astra G ékszíja elszakadt. Most ott áll, ahol az eset történt. Az lenne a kérdésem, hogy lehet-e ékszíj nélkül menni vele és mennyit károsodás nélkül? - El tudok vergődni vele egy szervizig, vagy hívjak mentőt hozzá?
Oaks Elküldve Augusztus8, 2005 Elküldve Augusztus8, 2005 Hali, Tolatásnál lezúztam a 2003/12-es NJOY G Astrám bal oldalon a műanyag küszöböt (elbénáztam, és egy fűben sunyító, küszöb+1cm magas tőkére ráhúztam a kocsit). Az első emelőponttól az első doblemezig leszakadt. Vettem egy bontottat (gumírozott szélűt, mert az NJOY-ra olyan jár :-) ), de az a kérdés, hogy az autó alján a küszöböt rögzítő műanyag patenteket hogy lehet oldani? van ehhez külön rögzítőkészlet? Meg lehet csinálni házilag? Elég erős a patent, mert inkább a műanyag küszöb rögzítőfüle szakadt ki, mintsem a patent jött le... (A kocsi eddig az értékesítésítő hely szervizében volt mindig, nincs is velük baj, de szvsz nem fognak ráépíteni az autóra egy bontott alkatrészt, mikor vehetnék tőlük 34000HUF ellenében is egy újat. De ha más nem lesz, akkor megdumálom velük.)
telo Elküldve Augusztus8, 2005 Elküldve Augusztus8, 2005 Hali, Tolatásnál lezúztam a 2003/12-es NJOY G Astrám bal oldalon a műanyag küszöböt (elbénáztam, és egy fűben sunyító, küszöb+1cm magas tőkére ráhúztam a kocsit). Az első emelőponttól az első doblemezig leszakadt. Vettem egy bontottat (gumírozott szélűt, mert az NJOY-ra olyan jár :-) ), de az a kérdés, hogy az autó alján a küszöböt rögzítő műanyag patenteket hogy lehet oldani? van ehhez külön rögzítőkészlet? Meg lehet csinálni házilag? Elég erős a patent, mert inkább a műanyag küszöb rögzítőfüle szakadt ki, mintsem a patent jött le... (A kocsi eddig az értékesítésítő hely szervizében volt mindig, nincs is velük baj, de szvsz nem fognak ráépíteni az autóra egy bontott alkatrészt, mikor vehetnék tőlük 34000HUF ellenében is egy újat. De ha más nem lesz, akkor megdumálom velük.) Ha jól emlékszem a küszöbleszedés benne van az 'Így csináld' könyvben. Ha gondolod, holnapra megnézhetem neked... Ha nem felejtem el... :oops:
telo Elküldve Augusztus8, 2005 Elküldve Augusztus8, 2005 Egyébklént milyen az a gumírozott szélű? Még nem is vettem észre, hogy N-joynál másfajta van... Amúgy az alábbi ábrán 2-es számmal jelzett elemről van szó, ugye?
Egykettes Elküldve Augusztus8, 2005 Elküldve Augusztus8, 2005 Jóemberek! Tud valaki egy delikvenst aki lebélyegez szervízkönyvet? Elég fontos lenne...
Oaks Elküldve Augusztus8, 2005 Elküldve Augusztus8, 2005 Egyébklént milyen az a gumírozott szélű? Még nem is vettem észre, hogy N-joynál másfajta van... Amúgy az alábbi ábrán 2-es számmal jelzett elemről van szó, ugye? Kösz, ha megnézed. Egyébként melyik könyvről van szó pontosan? A gumirozott azt jelenti, hogy a képen 2-es (vagy 11-es) számmal látható elem felső részén gumi záróelemben végződik, így a küszöb és a festett felület között egy porvédő gumi van. Oaks
telo Elküldve Augusztus8, 2005 Elküldve Augusztus8, 2005 Kösz, ha megnézed. Egyébként melyik könyvről van szó pontosan? A gumirozott azt jelenti, hogy a képen 2-es (vagy 11-es) számmal látható elem felső részén gumi záróelemben végződik, így a küszöb és a festett felület között egy porvédő gumi van. Oaks Nahát, ez jó.... Eztet nem tudtam, hogy ilyen is van NJoy-nál... Amúgy az "Így csináld - Opel Astra 98-" vagy vmi hasonló című könyvről van szó... H.R. Etzold a szerző tán... Műszaki könyvesboltban vagy pl egyes szervizek alkatrészosztályán is kapható pl.
Jim Elküldve Augusztus8, 2005 Elküldve Augusztus8, 2005 Sziasztok!Lenne pár kérdésem.Van egy Astra G-m,amibe most akarok egy kis hang technikát bekötni,és az lenne a kérdésem,hogy az erősítőnek az akksiról a tápkábelt hol tudom bevezetni az utastérbe?Az astra előtt egy Lada Samaram volt,abban könnyű dolgom volt,mert a motortérből szinte beláttam a utastérbe,de az Astraban minden le van burkolva,és nem tudom bevezetni a kábelt!A másik kérdésem,ha már bennt van a kábel,akkor a csomagtartóig a küszöb alatt húzzam el?Vagy van valami jobb ötletetek is?Ti hogyan oldottátok meg ezt?A Segítséget előre is nagyon-nagyon köszönöm! Lehet, hogy már kicsit későn szólok, de elvileg a gázpedálnál van egy ledugózott luk, ahol a gázbowden ment régen, de mivel elektromos gázpedál van már a kocsikban, így ez használható a tápkábel bevitelére.
Jim Elküldve Augusztus8, 2005 Elküldve Augusztus8, 2005 Nekem is lenne egy kérdésem. A csomagtartó zárja úgy néz ki megadta magát (vagy lehet, hogy nem is volt jó, mert sosem használtam manuálisan). A lényeg, hogy ha manuálisan be akarom zárni, akkor bezárni be lehet, de kinyitni már nem. Illetve ki lehet, ha elforgatom vízszintesbe a kulcsot és csinálok a távirányítóval egy zárás-nyitást. Egyébként nem is forog el a kulcs rendesen 90 fokot könnyedén, hanem csak kb. 80-at. Van valakinek valami ötlete, hogy mi lehet a baj? Esetleg lehet, e házilag orvosolni? Előre is kösz mindenkinek!
telo Elküldve Augusztus8, 2005 Elküldve Augusztus8, 2005 Nekem is lenne egy kérdésem. A csomagtartó zárja úgy néz ki megadta magát (vagy lehet, hogy nem is volt jó, mert sosem használtam manuálisan). A lényeg, hogy ha manuálisan be akarom zárni, akkor bezárni be lehet, de kinyitni már nem. Illetve ki lehet, ha elforgatom vízszintesbe a kulcsot és csinálok a távirányítóval egy zárás-nyitást. Egyébként nem is forog el a kulcs rendesen 90 fokot könnyedén, hanem csak kb. 80-at. Van valakinek valami ötlete, hogy mi lehet a baj? Esetleg lehet, e házilag orvosolni? Előre is kösz mindenkinek! Én sem sűrűn használtam még manuálisan... Azt sem tudom, a vízszintes/függőleges állás mit jelent. Utána kell olvasnom... :oops:
Amusing Elküldve Augusztus8, 2005 Elküldve Augusztus8, 2005 én minden nap használom, mert a kp-im azt nem nyitja vizszintes nyitva, állva zárva
Jim Elküldve Augusztus9, 2005 Elküldve Augusztus9, 2005 én minden nap használom, mert a kp-im azt nem nyitja vizszintes nyitva, állva zárva Akkor ezek szerint a centrálod, nem gyári :?:
corsarulez Elküldve Augusztus9, 2005 Elküldve Augusztus9, 2005 én minden nap használom, mert a kp-im azt nem nyitja vizszintes nyitva, állva zárva És a kesztyűtartótok? Nekem utólag lett beszerelve, és pont fordítva műxik, mint a csomagtartózárja - vagyis: függyőlegesen vagy nyitva és vizszintesen zárva.... de lehet, hogy csak rosszul szerelték össze a zárat??
Jim Elküldve Augusztus9, 2005 Elküldve Augusztus9, 2005 És a kesztyűtartótok? Nekem utólag lett beszerelve, és pont fordítva műxik, mint a csomagtartózárja - vagyis: függyőlegesen vagy nyitva és vizszintesen zárva.... de lehet, hogy csak rosszul szerelték össze a zárat?? Nekem nincs is zár a kesztyűtartó ajtajában :roll:
telo Elküldve Augusztus9, 2005 Elküldve Augusztus9, 2005 Nekem nincs is zár a kesztyűtartó ajtajában :roll: Nekem sincs... :roll: G Astrákon sztem nem is szokott lenni...
corsarulez Elküldve Augusztus9, 2005 Elküldve Augusztus9, 2005 Bocs-bocs, hogy offoltam a Corsával, de idevágott a téma.... :oops:
redline Elküldve Augusztus9, 2005 Elküldve Augusztus9, 2005 És a kesztyűtartótok? Nekem utólag lett beszerelve, és pont fordítva műxik, mint a csomagtartózárja - vagyis: függyőlegesen vagy nyitva és vizszintesen zárva.... de lehet, hogy csak rosszul szerelték össze a zárat?? Az enyém is ilyen de nekem a csomitartó is igy müxik! vizszintes nyitva, függőleges zárva (aazem).....és nekem mind2 gyári 8) de ez meg egy astra f szal ez is off
Gelko Elküldve Augusztus9, 2005 Elküldve Augusztus9, 2005 most erősen elgondolkoztam h kéne nekem egy zárható kesztyűtartó...vhogy át kéne építeni :roll:
Amusing Elküldve Augusztus9, 2005 Elküldve Augusztus9, 2005 Akkor ezek szerint a centrálod, nem gyári :?: nem gyári az sem :lol:))
robo01 Elküldve Augusztus11, 2005 Elküldve Augusztus11, 2005 Sziasztok! A kormányszervó indítás után nem müködik. ilyenkor mindig töbször ell kell inditanom, hogy legyen rásegités. Mi lehet a gond?
Jim Elküldve Augusztus11, 2005 Elküldve Augusztus11, 2005 Sziasztok! A kormányszervó indítás után nem müködik. ilyenkor mindig töbször ell kell inditanom, hogy legyen rásegités. Mi lehet a gond? Azért ettől egy kicsit több infóra lenne szüksége még a hozzáértőknek is. Mondjuk típus, évjárat, stb, stb.
robo01 Elküldve Augusztus11, 2005 Elküldve Augusztus11, 2005 Még egyszer megnéztem és elöbb elnéztem az olajszintet. Annyi kérdésem lenne még, hogy a szervóba automata sebváltó olaj kell e? 1.4 16v 5 ajtos 2000. évi.
Jim Elküldve Augusztus11, 2005 Elküldve Augusztus11, 2005 Még egyszer megnéztem és elöbb elnéztem az olajszintet. Annyi kérdésem lenne még, hogy a szervóba automata sebváltó olaj kell e? 1.4 16v 5 ajtos 2000. évi. Ebben sajna nem tudok segíteni, de szerintem bármelyik opel szervíz megmondja, hogy milyen olaj kell a szervóhoz.
kobak Elküldve Augusztus11, 2005 Elküldve Augusztus11, 2005 Az en kerdesem is idevag: ha eltekerem a kormanyt nyugalmi helyzetebol kb 20 fokot akramerre, hallok egy "szortyogo", "nyoszorgo", "sziszego" hangot, igaz egeszen hallkan, olyat mindhogyha a hidraulika rendszerben csordogalna az olaj.... dehat ez tudomasom szerint nem kene hallatszodjon csak ha levego is van ott.... Ha valakinek lenne otlete hogy mitevo legyek mielott elmegyek egy szervizbe, mit nezzek meg, vagy ha masnal is igy van es normalis ez, szoval orulnek barmi velemenynek.
robo01 Elküldve Augusztus12, 2005 Elküldve Augusztus12, 2005 Sajnos még mindig nincs szervó első inditásnál, csak töbszöri inditás után. Olaj van benne. 1.4 v16 5 ajtos 2000-ik évi astra G
Recommended Posts