padarmisi Elküldve Április12, 2016 Megoszt Elküldve Április12, 2016 3 perce, Probert írta: Nincs szerintem kiszakadva. Én úgy látom, hogy csak ki van ugorva a pereméből. De a kosz már így is belemehetett. Akkor ez okozhatja? gondolom csere Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Április12, 2016 Megoszt Elküldve Április12, 2016 14 perce, padarmisi írta: Akkor ez okozhatja? gondolom csere Emeld meg az autót majd a lengőkar alá tegyél egy bakot vagy egy fatuskót. Engedd rá az autót addig míg a stabrudat megtudod mozgatni. Érezni fogod ha kuka. Recseg-ropog és nagyon könnyen lehet mozgatni. Így a kép alapján cserés! Link to comment Megosztás: More sharing options...
padarmisi Elküldve Április12, 2016 Megoszt Elküldve Április12, 2016 2 perce, gezoli írta: Emeld meg az autót majd a lengőkar alá tegyél egy bakot vagy egy fatuskót. Engedd rá az autót addig míg a stabrudat megtudod mozgatni. Érezni fogod ha kuka. Recseg-ropog és nagyon könnyen lehet mozgatni. Így a kép alapján cserés! Nem olyan nagy tétel szerencsére köszi a válaszokat akkor ez okozhatja a fent említett tüneteket igaz? mert semmi mást nem láttam rendelleneset! Link to comment Megosztás: More sharing options...
celebrin Elküldve Április12, 2016 Megoszt Elküldve Április12, 2016 3 órája, padarmisi írta: Üdv mindenkinek! egy ideje azt tapasztaltam, hogy egyenetlen úton apró kopogó hang hallatszik az autó elejéből! Illetve balos kanyarnál ( nagyobbnál) főleg körforgalom stb a jobb eleje nyekereg halkan! Ma ezt fényképeztem: ez elvileg a hossz stabilizátor rúd ( stabilizátor gömbfej) ez a jobb első! Ki van szakadva a gumi az tuti! Ez okozhat ilyen gondokat? köszi Én cserélném! Link to comment Megosztás: More sharing options...
celebrin Elküldve Április12, 2016 Megoszt Elküldve Április12, 2016 14 órája, FRobi75 írta: Sziasztok! Ha termosztátot akarok cserélni, (z14xe) milyet érdemes venni? https://cromax.hu/hutorendszer/termosztat_es_alkatreszei/termosztat/termosztat_opel_26238 Wahler, vagy Behr. Vettem Febit, kb. 2 évet bírt ki. A Cromaxon túl is van élet... olcsóbban is beszerezhető: http://www.unixauto.hu/Unix_CikkekLista_Form.aspx?cTipAzon=P10163&cMegnNr=3997 2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
padarmisi Elküldve Április12, 2016 Megoszt Elküldve Április12, 2016 9 perce, celebrin írta: Én cserélném! Holnap megmutatom szerelőmnek melóba a képet .De nem fogok sza.akodni 3-5000 forinton Link to comment Megosztás: More sharing options...
Roland196 Elküldve Április12, 2016 Megoszt Elküldve Április12, 2016 Sziasztok! Szeretnék segítséget kérni, olyan problémám van a kocsival G Astra 1,6 16v ha 10fok fölé emelkedik a kinti hőmérséklet akkor az első indítás után pörög a motor pár percig "zakatol" és utána beáll normálisra az alapjáratom...10fok alatt pedig nem csinálja... akkor meg normális minden indításnál. Nem tudom melyik érzékelőt befolyásolhatja a kinti hőmérséklet. Valakinek volt már hasonló gondja baja? Köszönöm előre is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bonat Elküldve Április13, 2016 Megoszt Elküldve Április13, 2016 9 órája, celebrin írta: Wahler, vagy Behr. Vettem Febit, kb. 2 évet bírt ki. A Cromaxon túl is van élet... olcsóbban is beszerezhető: http://www.unixauto.hu/Unix_CikkekLista_Form.aspx?cTipAzon=P10163&cMegnNr=3997 már rég volt...elfelejtettem.... hogy veszi észre az ember ha rossz a termosztát? Link to comment Megosztás: More sharing options...
outsider Elküldve Április13, 2016 Megoszt Elküldve Április13, 2016 (edited) On 2016. 04. 11. at 22:17, celebrin írta: Mindenképpen szettet vegyél mert csak úgy lesz rá garancia! Legalábbis Unixnál így van. ContiTech tökéletes. Ja és a víz szivattyút se felejtsd el! Vízpumpának nem sok köze van szerintem a hosszbordás szíjhoz... On 2016. 04. 12. at 7:32, flali írta: Szett OK. Vízpumpát cserélni csak "panasz" esetén kell... egyébként fölösleges (~300 e-ig) Láncos motornál valóban így van. De szíjasnál a vezérműszíj hajtja, és kellemetlen ha esetleg megszorul... Nemtom mi az előírás rá, de szokták cserélni vezérléssel együtt... On 2016. 04. 12. at 8:22, FRobi75 írta: Sziasztok! Ha termosztátot akarok cserélni, (z14xe) milyet érdemes venni? https://cromax.hu/hutorendszer/termosztat_es_alkatreszei/termosztat/termosztat_opel_26238 Én Febi és Swag között vacilláltam, végül Swag lett (6k Huf). Árban egy volt a Febivel. Kb 1-2 hónapja van benne, teszi a dolgát. A gyári Wahler, azt szokták még ajánlani, az 11k Huf.. Én megkockáztattam az olcsóbbat. Itt nézz szét: www.alkatreszek.hu Itt a Febi is olcsóbb... Módosítva Április13, 2016 : outsider 2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Április13, 2016 Megoszt Elküldve Április13, 2016 43 perce, outsider írta: Vízpumpának nem sok köze van szerintem a hosszbordás szíjhoz... Nézz utána mert XEP-nél más a helyzet mint XE-nél. Van köze hozzá! https://www.google.hu/search?q=z14xep&tbm=isch&imgil=zKTQYXQ7Tf0kAM%253A%253BRdJb-SbiGr0jdM%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fwww.autopro.spb.ru%25252Fshoweng.afp%25253Fengine%2525253D17&source=iu&pf=m&fir=zKTQYXQ7Tf0kAM%253A%252CRdJb-SbiGr0jdM%252C_&usg=__-qg3GV-8HztBVQA6PXuAH4eUqEM%3D&biw=1708&bih=794&dpr=0.8&ved=0ahUKEwiv7Kuv1ovMAhVEMZoKHSecBbkQyjcIJg&ei=h0MOV--MIcTi6ASnuJbICw#imgrc=zKTQYXQ7Tf0kAM%3A Link to comment Megosztás: More sharing options...
outsider Elküldve Április13, 2016 Megoszt Elküldve Április13, 2016 6 órája, gezoli írta: Nézz utána mert XEP-nél más a helyzet mint XE-nél. Van köze hozzá! https://www.google.hu/search?q=z14xep&tbm=isch&imgil=zKTQYXQ7Tf0kAM%253A%253BRdJb-SbiGr0jdM%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fwww.autopro.spb.ru%25252Fshoweng.afp%25253Fengine%2525253D17&source=iu&pf=m&fir=zKTQYXQ7Tf0kAM%253A%252CRdJb-SbiGr0jdM%252C_&usg=__-qg3GV-8HztBVQA6PXuAH4eUqEM%3D&biw=1708&bih=794&dpr=0.8&ved=0ahUKEwiv7Kuv1ovMAhVEMZoKHSecBbkQyjcIJg&ei=h0MOV--MIcTi6ASnuJbICw#imgrc=zKTQYXQ7Tf0kAM%3A Az lehet, de celebrin kolléga bonat hozzászólására reagált, és ugyan most mobilon nem látom az aláírását, de biztosan rémlik, hogy bonatnak Z14XE a motorkódja... ;) Ott pedig nem játszik a vízpumpa a hosszbordással. Celebrin gondolom azért nézte be, mert neki meg XEP van. 2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Április13, 2016 Megoszt Elküldve Április13, 2016 16 perce, outsider írta: Az lehet, de celebrin kolléga bonat hozzászólására reagált, és ugyan most mobilon nem látom az aláírását, de biztosan rémlik, hogy bonatnak Z14XE a motorkódja... ;) Ott pedig nem játszik a vízpumpa a hosszbordással. Celebrin gondolom azért nézte be, mert neki meg XEP van. Így van, ott a pont! (bonat z14xe de celebrin x14xe, flali pedig z14xep ezért lett ez kavarc... ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
alibi Elküldve Április13, 2016 Megoszt Elküldve Április13, 2016 1 órával ezelőtt, outsider írta: Az lehet, de celebrin kolléga bonat hozzászólására reagált, és ugyan most mobilon nem látom az aláírását, de biztosan rémlik, hogy bonatnak Z14XE a motorkódja... ;) Ott pedig nem játszik a vízpumpa a hosszbordással. Celebrin gondolom azért nézte be, mert neki meg XEP van. Sziasztok, én éppen tegnap cseréltettem a vezérlésem Z14XE a motorom, de a vezérmű szíj hajtja a vízszivattyút, a hosszbordáshoz nincs köze a vízpumpának. De még annál is vagy kézfajta vízszivattyút adtak, meg vagy 3 féle görgös szettet aztán nem győztük cseréltetni mire rendbe lett minden. Link to comment Megosztás: More sharing options...
celebrin Elküldve Április13, 2016 Megoszt Elküldve Április13, 2016 6 perce, alibi írta: Sziasztok, én éppen tegnap cseréltettem a vezérlésem Z14XE a motorom, de a vezérmű szíj hajtja a vízszivattyút, a hosszbordáshoz nincs köze a vízpumpának. De még annál is vagy kézfajta vízszivattyút adtak, meg vagy 3 féle görgös szettet aztán nem győztük cseréltetni mire rendbe lett minden. Szóval amelyiknél a vízszivattyú a vezérlésben van, ott nem érdemes ezen spórolni, egyébként sem nagy tétel. Ezt jól kiveséztük! 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
celebrin Elküldve Április13, 2016 Megoszt Elküldve Április13, 2016 14 órája, bonat írta: már rég volt...elfelejtettem.... hogy veszi észre az ember ha rossz a termosztát? Legegyszerűbb ha hideg motornál indítás után nem sokkal megfogod a hűtő felé vezető vastag gumicsövet és ha kis időn belül kezd melegedni, akkor nem zár, tehát cserés. Ha meg nem nyit azt biztos észreveszed Nekem nyáron ment tönkre, városban észre sem lehetett venni, csak hosszútávon vettem észre, hogy visszahűti a vizet. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
bonat Elküldve Április13, 2016 Megoszt Elküldve Április13, 2016 1 órával ezelőtt, Janó32 írta: Így van, ott a pont! (bonat z14xe de celebrin x14xe, flali pedig z14xep ezért lett ez kavarc... ) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Április14, 2016 Megoszt Elküldve Április14, 2016 7 órája, outsider írta: Az lehet, de celebrin kolléga bonat hozzászólására reagált, és ugyan most mobilon nem látom az aláírását, de biztosan rémlik, hogy bonatnak Z14XE a motorkódja... ;) Ott pedig nem játszik a vízpumpa a hosszbordással. Celebrin gondolom azért nézte be, mert neki meg XEP van. Igazad van! 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
gedikart Elküldve Április14, 2016 Megoszt Elküldve Április14, 2016 On 2016. 04. 11. at 21:28, gedikart írta: Kell vennem egy új akkut az autóba. Az alábbival van van valakinek tapasztalata? http://gepex.hu/akkumlator/482-exide-premium-64ah-640a-j-50.html Nos, végül 61Ah; 600A akkut vettem. Egy észrevétel csak, indítózáskor a műszerek meg sem moccannak (előző akkunál 55Ah; 420A kezdettől fogva visszazuhantak a kiindulási állapotba). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Április14, 2016 Megoszt Elküldve Április14, 2016 1 órával ezelőtt, gedikart írta: Nos, végül 61Ah; 600A akkut vettem. Egy észrevétel csak, indítózáskor a műszerek meg sem moccannak (előző akkunál 55Ah; 420A kezdettől fogva visszazuhantak a kiindulási állapotba). A zsír új akkumulátornál nekem sem játszadoztak a mutatók. Aztán egy fél év után már igen. Akksi kimérve, töltés kimérve, minden 100% (otthoni töltőm tesztere szerint is minden max-on, még a töltési ciklust sem indítja el), ellenben a mutatók az első indításkor táncolnak... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pajzs89 Elküldve Április14, 2016 Megoszt Elküldve Április14, 2016 Sziasztok! Astra G 1.6 8v (X16SZR) dobja a motorellenörző lámpát időszakosan. Hibakód: P1405 Azt már tudom,hogy EGR de mi lehet vele a gond? szinte fémtiszta az egész. Segítséget előre is köszönöm. Ja még annyi,hogy le van vakolva,de csak az egyik fele,hogy a szelep tudjon rendesen működni. Esetleg ezt venné észre valahogy? Link to comment Megosztás: More sharing options...
toma2105 Elküldve Április14, 2016 Megoszt Elküldve Április14, 2016 9 perce, Pajzs89 írta: Sziasztok! Astra G 1.6 8v (X16SZR) dobja a motorellenörző lámpát időszakosan. Hibakód: P1405 Azt már tudom,hogy EGR de mi lehet vele a gond? szinte fémtiszta az egész. Segítséget előre is köszönöm. Ja még annyi,hogy le van vakolva,de csak az egyik fele,hogy a szelep tudjon rendesen működni. Esetleg ezt venné észre valahogy? Szia! Ameddig nincs leprogramozva a szelep (EGR Cheater) addig mindig lesz hibakód,és világítani fog a lámpa,nálam is ugyan ez a hibakód. Hiába tud működni a szelep,a kipufogó gáz nem megy bele,és ezt valahogy érzékeli. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ketyere79 Elküldve Április14, 2016 Megoszt Elküldve Április14, 2016 6 órája, Janó32 írta: A zsír új akkumulátornál nekem sem játszadoztak a mutatók. Aztán egy fél év után már igen. Akksi kimérve, töltés kimérve, minden 100% (otthoni töltőm tesztere szerint is minden max-on, még a töltési ciklust sem indítja el), ellenben a mutatók az első indításkor táncolnak... Sokan írtátok már hogy új akksinál nem esnek le a mutatók. Nos nálam az a tapasztalat hogy zsír új akksival is ugyanúgy leestek a mutatók indításnál... Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabiopel Elküldve Április14, 2016 Megoszt Elküldve Április14, 2016 sziasztok astra g behalt a szakaszos ablaktörlö tud valaki segiten ?? A test megvan csak a 12 addig van meg a szakaszosnál amig a relé behuzva van. Az 1 sebességnél 1(+). és és 2(-) ponton ott a feszültség.A 2 sebesség fokozatnál a 2(-) és 4(+) ponton jön de amint lekapcsolom az ablaktörlöt is megáll a végkapcsolo valamiért nem kap feszt . A relét cseréltem a kapcsolot cseréltem igaz utángyártottat (Csergönél) vettem. A törlömotort is többet kiprobáltunk de ugyanazt produkálja ,szerintem ha test hiba nem mindig ugyanabban az ütemben állna meg . Link to comment Megosztás: More sharing options...
padarmisi Elküldve Április15, 2016 Megoszt Elküldve Április15, 2016 On 2016. április 12. at 19:32, gezoli írta: Emeld meg az autót majd a lengőkar alá tegyél egy bakot vagy egy fatuskót. Engedd rá az autót addig míg a stabrudat megtudod mozgatni. Érezni fogod ha kuka. Recseg-ropog és nagyon könnyen lehet mozgatni. Így a kép alapján cserés! Még annyi kérdésem lenne, hogy ha cserés a hossz stab rúd ( stab göbfej, akkor) mindkét oldalt illik cserélni? köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
bonat Elküldve Április15, 2016 Megoszt Elküldve Április15, 2016 Ha kevés a motorolaj, akkor azt jelzi valami visszajelző lámpa? vagy nem jelzi semmi és úgy lehet vele járni, mint a hűtővízzel, mint 3 éve mikor nálam elfolyt, csak a gőzfelhőt láttam a jobb oldalon kicsit.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts