Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
  On 2016. 03. 28. at 18:05, Probert írta:

Még mindig azt mondom, de.

De még rá tesz erre a rossz minőségű benzin is. De majd a többiek megerősítik vagy cáfolják ezt.

Próbáld ki, tankolj bele valami prémium benzint.

U.I.: Akkor megoldódott a rángatás. De valszeg a EGR elkormolódása is az alacsony fordult miatt lehet. El szokták vinni fagyizni, hogy tisztuljon.

Expand  

EGR-t miatt nem viszik fagyizni! Azt takarítani kell amíg lehet. Utána csere. Ha a rossz EGR-t fordítják ki akkor is rángatni fog. Ahhoz egy megfelelően működő EGR kell, hogy a rángatás megszűnjön, ezután kell kifordítani.

Elküldve

Szaiasztok!
Nagy gondban vagyok, a kocsimmal, tegnap mentem vele egész szépen, kb500 km-t de az utolsó 50 kn-en végig világitott a diagnosztika és a szerviz lámpám

a kocsi nem rángat, teljesen jól működik! Amikor észre vettem hogy világit a lámpa, megálltam le állítottam újra indítottam, ma reggel indultam vele melóba, ugyan úgy világit, mind a két lámpa, semmi változás, a kocsi jól megy 

2003-as 1.4 16 Z14XE

Már néztem, hogy lehetne kivillogtatni, de a fék és a gázpedál, nem megy.

IMG_20160126_093049.jpg

Ezzel megint nem nagyon tudom mit kezdjek! ?

 

Elküldve
  On 2016. 03. 29. at 8:33, alibi írta:

Szaiasztok!
Nagy gondban vagyok, a kocsimmal, tegnap mentem vele egész szépen, kb500 km-t de az utolsó 50 kn-en végig világitott a diagnosztika és a szerviz lámpám

a kocsi nem rángat, teljesen jól működik! Amikor észre vettem hogy világit a lámpa, megálltam le állítottam újra indítottam, ma reggel indultam vele melóba, ugyan úgy világit, mind a két lámpa, semmi változás, a kocsi jól megy 

2003-as 1.4 16 Z14XE

Már néztem, hogy lehetne kivillogtatni, de a fék és a gázpedál, nem megy.

Ezzel megint nem nagyon tudom mit kezdjek! ?

 

Expand  

Ha már itt megakadtál, jobban jársz ha elviszed egy hozzáértő szakemberhez.

  • Like 1
Elküldve
  On 2016. 03. 29. at 8:38, gezoli írta:

Ha már itt megakadtál, jobban jársz ha elviszed egy hozzáértő szakemberhez.

Expand  

Sajnos megakadtam, nem vagyok elektromos szerelő. :( 

Azon kép alapján, melyik lábakat zárhatom rövidre?

Elküldve
  On 2016. 03. 27. at 19:05, kobraCode írta:

Szélvédő alsó díszléc?

Akkor semmivel sem tudod nagyon, hosszú távú megoldás a csere, rövid valami szilikonos ragasztó talán FBS?

Expand  

Az enyém is ugyan ilyen! :( Fugaszil B kinyomtam aztán majd cserés lesz valamikor.

Elküldve
  On 2016. 03. 29. at 8:41, alibi írta:

Sajnos megakadtam, nem vagyok elektromos szerelő. :( 

Azon kép alapján, melyik lábakat zárhatom rövidre?

Expand  

Ezért írtam, hogy keress inkább egy hozzáértő embert! Ez egy OBDII-es csatlakozó és ezt nem szabad rövidre zárni!!!!!!!!!!!:(:confused:

  • Like 1
Elküldve
  On 2016. 03. 29. at 9:01, gezoli írta:

Ezért írtam, hogy keress inkább egy hozzáértő embert! Ez egy OBDII-es csatlakozó és ezt nem szabad rövidre zárni!!!!!!!!!!!:(:confused:

Expand  

Erre gondoltam én is, hogy ez nem hasonlít azokra, miket láttam képeken és nem akarok én sem gondot magamnak. 

Most melóban vagyok, remélem még haza visz reggel, aztán holnap megyek szerelőhöz és meg tudja mondani mi lehet a gáz! 

Nagyon köszönöm a segítséget, nagyon jó, mert így nem csináltam kárt benne! :icon13:

Elküldve (edited)

Üdv Mindenkinek!

2005-ös 1.4-es Astrám-mal(z14xep) lenne problémám és ehhez keresek választ. Az autóban 205000 km és valamelyik nap megnéztem a leömlőnél lévő tőcsavarokat és teljesen elvannak rozsdálva. Valójában a legjobb kifejezés nem a rozsda mert már teljesen el vannak rohadva lényegében kézzel le tudtam morzsolni és nem csak az anyát hanem a tőcsavaron lévő menetet is. Találkozott  már ilyennel valaki? Ha igen hogyan tudta cserélni a tőcsavarokat? Mitől lehet ez? Minden ötletet köszönök ha kép segít lefotózom.

Szép napot mindenkinek

Módosítva : zotyo66
Elküldve
  On 2016. 03. 29. at 9:01, gezoli írta:

Ezért írtam, hogy keress inkább egy hozzáértő embert! Ez egy OBDII-es csatlakozó és ezt nem szabad rövidre zárni!!!!!!!!!!!:(:confused:

Expand  

Én már villogtattam ki hibakódot és semmi probléma nem volt. A kínai elm327 semmilyen telefonnal és programmal nem kommunikált így maradt ez a megoldás szerelőtől 100 km-re. Itt a leírás.

Elküldve
  On 2016. 03. 29. at 13:56, trassher írta:

Én már villogtattam ki hibakódot és semmi probléma nem volt. A kínai elm327 semmilyen telefonnal és programmal nem kommunikált így maradt ez a megoldás szerelőtől 100 km-re. Itt a leírás.

Expand  

Okés,,,,,,, de az én esetemben, hol a 6-os pin? IMG_20160126_093049.jpg

Elküldve
  On 2016. 03. 29. at 13:56, trassher írta:

Én már villogtattam ki hibakódot és semmi probléma nem volt. A kínai elm327 semmilyen telefonnal és programmal nem kommunikált így maradt ez a megoldás szerelőtől 100 km-re. Itt a leírás.

Expand  

A tiéd még régebbi típus, ott valószínűleg OBD I csatlakozó van, illetve nem elektromos a gázpedálod.

  On 2016. 03. 29. at 14:33, alibi írta:

Okés,,,,,,, de az én esetemben, hol a 6-os pin? 

Expand  

Ne keresd, a Z14XE már elektromos gázpedálos, inkább próbáld meg még egyszer a kivillogtatást: fék+gáz benyomva tart, gyújtás ráad, majd lehet számolni a kulcsos autó villogásait.

  • Like 1
Elküldve
  On 2016. 03. 29. at 16:10, retfirD írta:

A tiéd még régebbi típus, ott valószínűleg OBD I csatlakozó van, illetve nem elektromos a gázpedálod.

Ne keresd, a Z14XE már elektromos gázpedálos, inkább próbáld meg még egyszer a kivillogtatást: fék+gáz benyomva tart, gyújtás ráad, majd lehet számolni a kulcsos autó villogásait.

Expand  

Így tudod kiolvasni. Gáz + fék és gyújtás. Végig hagyd a lábad a pedálokon.

  • Like 1
Elküldve
  On 2016. 03. 29. at 16:10, retfirD írta:

A tiéd még régebbi típus, ott valószínűleg OBD I csatlakozó van, illetve nem elektromos a gázpedálod.

Ne keresd, a Z14XE már elektromos gázpedálos, inkább próbáld meg még egyszer a kivillogtatást: fék+gáz benyomva tart, gyújtás ráad, majd lehet számolni a kulcsos autó villogásait.

Expand  

Igen az enyém x14xe motoros de a diagnosztikai csatlakozónak ugyanennyi lába van mint a fórumtársnak. Ha igaz hogy a benzines opelekben 2001-től van obd2-es csatlakozó akkor az övében miért nincs?

  • Like 1
Elküldve

Egyszer kell megvenni az ELM327-et (kb 3e) vagy az OPCOM-ot és utána könnyedén meg lehet nézni a hibakódokat, meg törölni is.
Nekem mind2 van.

  • Like 1
Elküldve
  On 2016. 03. 27. at 21:24, Geopake írta:

Én is most rendeltem meg ünnepek előtt.Kedden hozom el.Után gyártottat vettem.Majd megmondom hogy illeszkedik. Cromaxos fiú szerint nincs vele probléma.Nem akartam 11 ezerért GM-et venni.

Expand  

Mennyi volt?
Cromax oldalán nem találom....(mi a pontos neve?)
Illeszkedés?

Elküldve
  On 2016. 03. 30. at 16:14, gezoli írta:

Ne hülyéskedjetek már! Azt írja, hogy 2003-as az autó. Abban már nem lehet OBD I-es csatlakozó csak II-es. Valami ott nincs rendben!

Expand  

Ő rakta be a képet, gondolom a sajátjáról. Én csak arra reagáltam.

Elküldve

98-00 közötti G Astrákon 7 érintkezős a diag csatlakozó. (évre lebontott kapcsolási rajzok alapján: X12XE, X14XE, X16XEL, X16SZR, X18XE1, X20XEV)

2001-től 6 érintkezős, kivéve X16XEL (azt 2001-től is hozza a rajz), mert ott a 6-os lábon is van érintkező. Szóval a képen látható csatlakozó csak Z motorkódú legalább 2001-es G Astráé. Tehát OBDII-es. ELM327-el működnie kell. Ha jó minden eszköz.....

A 4-5 láb minden esetben test, a 16-os láb minden esetben táp (30), évjárat függő biztosítékról!

 

  • Like 1
Elküldve
  On 2016. 03. 30. at 18:48, toma2105 írta:

Itt egy kép az én csatlakozómról 99-es X16XEL, ez akkor OBDI-es ??

view?usp=sharing

Expand  

Nem működik a link! -> na csak sikerült megnézni.

Így van! Mivel 99-es és 7 csatlakozós, így minden stimmel. Ennél kell alkalmazni az összezárós módszert a kiolvasáshoz.

  • Like 2
Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.