gezoli Elküldve Március7, 2016 Megoszt Elküldve Március7, 2016 9 órája, KMiki írta: Ugyan nem említetted de Z16XE, szóval levakoltad, és kifordítottad már az EGR-t ugye? Ez nem EGR lesz! Tipikus szelepszorulás. (Szerintem!) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
maczko Elküldve Március7, 2016 Megoszt Elküldve Március7, 2016 Szervusztok G Atsrások! Jó rég nem írtam, de még megvagyok. Kisasszony is megvan, túl a tizedik évén és immár a 45.000 kilométeren is (Tényleg) Kérdésem lenne: egyik napról a másikra 34°C lett a külső hőmérséklet. Mi pusztult el? Kontakthiba vagy jeladó? üdvözlettel: maczko Link to comment Megosztás: More sharing options...
marton.csaba2 Elküldve Március7, 2016 Megoszt Elküldve Március7, 2016 T maczko! "... jeladó ..." külső hőmérséklet jeladó GM alkatrész szám: 9152245 Opel katalógus szám: 1236284 Bármelyik Opel márkakereskedés, vagy cromax.hu, csergo.hu, mullerautowebshop.hu, opeleseknek.hu, opelalkatresz.com. Link to comment Megosztás: More sharing options...
maczko Elküldve Március7, 2016 Megoszt Elküldve Március7, 2016 Köszönöm. Sejtettem... Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Március7, 2016 Megoszt Elküldve Március7, 2016 28 perce, marton.csaba2 írta: T maczko! "... jeladó ..." külső hőmérséklet jeladó GM alkatrész szám: 9152245 Opel katalógus szám: 1236284 Bármelyik Opel márkakereskedés, vagy cromax.hu, csergo.hu, mullerautowebshop.hu, opeleseknek.hu, opelalkatresz.com. Ez egy korrekt válasz volt Mantec kolléga! Így kellene legközelebb is! 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
maczko Elküldve Március7, 2016 Megoszt Elküldve Március7, 2016 Itt a bűnös... http://postimg.org/image/yb595wpol/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
nyikszi Elküldve Március7, 2016 Megoszt Elküldve Március7, 2016 Sziasztok! Ma elkezdett világítani a Check engine lámpa. Folyamatosan világít, nem villog. Semmi rendellenességet nem érzek. Mi lehet a gond szerintetek? Szervíz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
trassher Elküldve Március7, 2016 Megoszt Elküldve Március7, 2016 (edited) Bedobom a kérdést, hátha találkozott már valaki hasonlóval. Álló helyzetben felment a vízhőfok 92-93 fokra majd 2-esen elindult a ventillátor és kidobta a hűtőrendszer hiba visszajelzőjét. Felugrott a fordulatszám 1050-re majd vissza 900-ra, hibajelző kialudt. Ezt eljátszotta 10 másodperc alatt 3-szor majd minden maradt normál állapotban. Kivéve annyit hogy gyújtás ráadásakor nem aludt ki a visszajelző de beindítás után már igen. Ma próbáltuk kiolvasni a hibát elm327-el de wp-s telefonnal nem jutottam semmire. Közben ismét 92-93 fok, ventillátor 2-es fokozat de már nem múlik el a dolog. Ha újra beindítom az autót égve marad a hibajelzője a hűtésnek és 2-esen megy a ventillátor. Mi lehet a probléma? Hőgomba, termosztát, hűtőmotor ellenállás? Szerk.: Nem csak a vízhűtő hanem a klíma ventillátora is megy. Módosítva Március7, 2016 : trassher Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Március8, 2016 Megoszt Elküldve Március8, 2016 (edited) On 2016. 03. 06. at 20:29, trassher írta: Módosítva Április4, 2016 : DarthVödör 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
trassher Elküldve Március8, 2016 Megoszt Elküldve Március8, 2016 (edited) 9 órája, DarthVödör írta: 4: Főleg őszi/téli használaton kívül a nyomáskapcsoló/érzékelő csatlakozója beoxidál. Valahogy víz/kosz kerül bele, és elindul a korrózió. Időnként a hűtőrendszer ikonja is bevillan. Később nem indítja a klíma ventilátorát, vagy pont fordítva, gyújtás nélkül is 2-es fokozaton pörgeti. Klímahűtő bal alsó részén található. 3 érintkezős. Nem kell kicserélni a nyomáskapcsoló/érzékelőt, csak az érintkezőket megtisztítani. Esetleg a vezeték végén levő csatlakozókat kicserélni. Nem találtam gyárit, de egy PC táp csatlakozóból lehet rá barkácsolni. Ne feledjük a biztos vízzáró szigetelést. Zsugorcsővekkel meg lehet oldani! Köszi a választ! A klíma nyomáskapcsolóját nyár végén cserélték. Ettől függetlenül lehet hogy ilyen hamar problémás lett a koszolódás/víz bejutás miatt? Szerk.: Igazad volt, a nyomáskapcsolóval van a probléma. P0530=Klímaberendezés-nyomásjeladó funkció-rendellenesség Módosítva Március8, 2016 : trassher Link to comment Megosztás: More sharing options...
min Elküldve Március8, 2016 Megoszt Elküldve Március8, 2016 Sziasztok! Eltörött a termosztátom tetején az a kis műanyag vízcső. Sajnos külön nem lehet kapni azt a csövecskét így rendelek új termosztátot és a kérdésem, hogy melyik gyártót ajánljátok? Febi, Facet, JP Group, Vernet? Illetve a légtelenítésnél van valamiféle trükk amire oda kell figyelnem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Március8, 2016 Megoszt Elküldve Március8, 2016 21 perce, min írta: Sziasztok! Eltörött a termosztátom tetején az a kis műanyag vízcső. Sajnos külön nem lehet kapni azt a csövecskét így rendelek új termosztátot és a kérdésem, hogy melyik gyártót ajánljátok? Febi, Facet, JP Group, Vernet? Illetve a légtelenítésnél van valamiféle trükk amire oda kell figyelnem? WAHLER 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
min Elküldve Március8, 2016 Megoszt Elküldve Március8, 2016 1 perc, gezoli írta: WAHLER Sajnos az nincs a kedvezményes listán Link to comment Megosztás: More sharing options...
hosszug Elküldve Március8, 2016 Megoszt Elküldve Március8, 2016 Sziasztok. Pár napja minden induláskor kiírja a fedélzeti hogy Brake Pads ez a fékbetétek kopását jelzi úgy tudom. A héten viszem a szerelőmhöz megnézzük hogy mennyire sürgős ez a betét csere, fékezéskor nem érezni hogy kevésbé fogna. Ha mégis cserére kerül sor akkor ragaszkodjak a gyárihoz, vagy van nála jobb minőség is? Link to comment Megosztás: More sharing options...
KMiki Elküldve Március8, 2016 Megoszt Elküldve Március8, 2016 (edited) 3 órája, min írta: Sajnos az nincs a kedvezményes listán Hello, Valaki itt leírta, hogy valamiféle FESTO (vagy más légtechnikai gyártó) által gyártott menetes könyök vagy menetes idom+könyök kombinációval orvosolta (M8x1 vagy M10x1 esetleg G1/8 csatlakozással). Lehet, hogy visszakeresni macerásabb, mint venni egy újat, de hátha ráakadsz. És esetedben is használható a megoldás. Ha ilyened van, akkor ez segíthet: http://mullerautowebshop.hu/vizcso/2191-cso-csonk-vizcso-a-vizpumpan-opel-m10.html Módosítva Március8, 2016 : KMiki Link to comment Megosztás: More sharing options...
PorcioNorbi Elküldve Március8, 2016 Megoszt Elküldve Március8, 2016 Nekem lenne egy olyan érdekesség, hogy már elöl hátul le lett cserélve kompletten a féktárcsa + betét, de napi 1x legalább megkapom a kijelzőn a 'brake pad' feliratot. Valakinek van rá ötlete? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Március8, 2016 Megoszt Elküldve Március8, 2016 20 perce, KMiki írta: Hello, Valaki itt leírta, hogy valamiféle FESTO (vagy más légtechnikai gyártó) által gyártott menetes könyök vagy menetes idom+könyök kombinációval orvosolta (M8x1 vagy M10x1 esetleg G1/8 csatlakozással). Lehet, hogy visszakeresni macerásabb, mint venni egy újat, de hátha ráakadsz. És esetedben is használható a megoldás. Ha ilyened van, akkor ez segíthet: http://mullerautowebshop.hu/vizcso/2191-cso-csonk-vizcso-a-vizpumpan-opel-m10.html Szerintem nem ilyen van neki. Ez az XEP-hez van. Neki derékszögű a csonk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
min Elküldve Március8, 2016 Megoszt Elküldve Március8, 2016 1 órával ezelőtt, KMiki írta: Hello, Valaki itt leírta, hogy valamiféle FESTO (vagy más légtechnikai gyártó) által gyártott menetes könyök vagy menetes idom+könyök kombinációval orvosolta (M8x1 vagy M10x1 esetleg G1/8 csatlakozással). Lehet, hogy visszakeresni macerásabb, mint venni egy újat, de hátha ráakadsz. És esetedben is használható a megoldás. Ha ilyened van, akkor ez segíthet: http://mullerautowebshop.hu/vizcso/2191-cso-csonk-vizcso-a-vizpumpan-opel-m10.html Ohh yesss! Köszi.. Pedig tegnapelőtt voltam a boltjukban, de ma sikerült eltörnie :-( Link to comment Megosztás: More sharing options...
min Elküldve Március8, 2016 Megoszt Elküldve Március8, 2016 1 óra, gezoli írta: Szerintem nem ilyen van neki. Ez az XEP-hez van. Neki derékszögű a csonk. az végül nem mindegy, hogy egyenes vagy derékszög? az a cső? Nem tudom, csak kérdezem... Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra 1 Elküldve Március8, 2016 Megoszt Elküldve Március8, 2016 On 2016. 02. 25. at 20:40, CseGa írta: 29 perce, min írta: az végül nem mindegy, hogy egyenes vagy derékszög? az a cső? Nem tudom, csak kérdezem... Hibás lpg programozás. Eltanulta a gázos korrekciót. Akkusaru le, 30p után vissza. Ez csak egy ideig lesz jó, ha szegény a keverék ezek után is az lesz. Normálisan fel kellene programozni. 31 perce, min írta: az végül nem mindegy, hogy egyenes vagy derékszög? az a cső? Nem tudom, csak kérdezem... Az xep-s motor hoz egyenes való és csak gyárit ne után gyártottat ha nem a akarsz szívni vele."végül nem mindegy, hogy egyenes vagy derékszög?"ezzel az erővel a papot is meg dughatod de én inkább a lányát 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
min Elküldve Március8, 2016 Megoszt Elküldve Március8, 2016 (edited) 10 órája, astra 1 írta: Az xep-s motor hoz egyenes való és csak gyárit ne után gyártottat ha nem a akarsz szívni vele."végül nem mindegy, hogy egyenes vagy derékszög?"ezzel az erővel a papot is meg dughatod de én inkább a lányát Nekem Z14XE van és tényleg nem értem, hogy ha a menet passzol akkor a víz útjának miért nem mindegy , hogy nem tesz meg egy derékszögű kanyart? Na meg úgyis kell más is onnan és ha nem jó felhasználom majd a készülő kompresszoromhoz és veszek egy termosztátot Update! Megnéztem és tényleg nem lesz jó az egyenes mert nem fér el a motorburkolat alatt . A boltot is felhívtam és ott is megerősítették, hogy ez az xep-s motorhoz való. Köszönöm azért hogy foglalkoztatok a témával! Módosítva Március9, 2016 : min Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Március9, 2016 Megoszt Elküldve Március9, 2016 (edited) On 2016. 03. 07. at 19:31, PorcioNorbi írta: Módosítva Április4, 2016 : DarthVödör 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
PorcioNorbi Elküldve Március9, 2016 Megoszt Elküldve Március9, 2016 7 órája, DarthVödör írta: Müködése: elektro-mechanikus az érzékelő. Csak annyit vizsgál, hogy szakadt, vagy zárlatos a vezeték ami a fékbetétre megy. Ezért, ha a vezetékezés/csatlakozások hibásak, a kijelzőn "brake pad" feliratot kaphatsz. Nézd át a fékbetétekre menő vezetéket. Csatlakozókat. Értem köszönöm! Akkor olyan kérdésem lenne, hogy a fékbetét az ilyenkor valami speciálisabb, mert most amit raktak bele az sima akusztikus visszajelzésű. Vagy annak nincs köze hozzá? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Március9, 2016 Megoszt Elküldve Március9, 2016 46 perce, PorcioNorbi írta: Értem köszönöm! Akkor olyan kérdésem lenne, hogy a fékbetét az ilyenkor valami speciálisabb, mert most amit raktak bele az sima akusztikus visszajelzésű. Vagy annak nincs köze hozzá? De van! Elektromos érzékelős kell bele. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
PorcioNorbi Elküldve Március9, 2016 Megoszt Elküldve Március9, 2016 3 perce, gezoli írta: De van! Elektromos érzékelős kell bele. Nagyon jó, akkor mehetek vissza reklamálni, pedig elvileg ez opel szakszervíz volt. és kérdeztem is, hogy miért írja még mindig ki, de érdemleges választ nem kaptam rá. Köszi a választ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts