isi Elküldve November7, 2015 Megoszt Elküldve November7, 2015 Sziasztok! Nincs véletlenül valakinek eladó váltókarja? Megadta magát a visszahúzó rugó és hátramenetből nem ugrik vissza. Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
McGyweR Elküldve November7, 2015 Megoszt Elküldve November7, 2015 Sziasztok. A távirányítóm nem nyitja/zárja a kocsit. Mind a kettő ledje világít. Kocsiban lenne a baj? McGyweR Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve November7, 2015 Megoszt Elküldve November7, 2015 9 minutes ago, McGyweR írta: Sziasztok. A távirányítóm nem nyitja/zárja a kocsit. Mind a kettő ledje világít. Kocsiban lenne a baj? McGyweR Próbáltad újra feltanítani? Lehet csak ennyi a gond. Illetve ha ennyi elég hogy újra működjön, akkor esélyes hogy az elemtartód megadta magát, így ha egy pillanatra elmozdul, akkor "letanul" (de a visszajelző ettől még világítani fog). Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve November7, 2015 Megoszt Elküldve November7, 2015 11 minutes ago, McGyweR írta: Sziasztok. A távirányítóm nem nyitja/zárja a kocsit. Mind a kettő ledje világít. Kocsiban lenne a baj? McGyweR Tanítsd újra! Link to comment Megosztás: More sharing options...
McGyweR Elküldve November7, 2015 Megoszt Elküldve November7, 2015 1 minute ago, Janó32 írta: Próbáltad újra feltanítani? Lehet csak ennyi a gond. Illetve ha ennyi elég hogy újra működjön, akkor esélyes hogy az elemtartód megadta magát, így ha egy pillanatra elmozdul, akkor "letanul" (de a visszajelző ettől még világítani fog). Hogyan kell pontosan újratanítani? Nemrég vettem a kocsit, még új vagyok ebbe. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve November7, 2015 Megoszt Elküldve November7, 2015 46 minutes ago, McGyweR írta: Hogyan kell pontosan újratanítani? Nemrég vettem a kocsit, még új vagyok ebbe. Tedd rá a gyújtást és nyomd meg a távirányító egyik gombját. Link to comment Megosztás: More sharing options...
McGyweR Elküldve November7, 2015 Megoszt Elküldve November7, 2015 7 minutes ago, kobraCode írta: Tedd rá a gyújtást és nyomd meg a távirányító egyik gombját. Ennyi? Köszi!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve November7, 2015 Megoszt Elküldve November7, 2015 16 minutes ago, McGyweR írta: Ennyi? Köszi!! Igen, ennyi egy újra tanítás. De ahogy írták fentebb is, lehet hogy ez nem segít, mert az elemtartód eltörött. Nekem is törött volt, egy órás forrasztotta meg elemcserekor szinte ingyen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
McGyweR Elküldve November7, 2015 Megoszt Elküldve November7, 2015 5 minutes ago, kobraCode írta: Igen, ennyi egy újra tanítás. De ahogy írták fentebb is, lehet hogy ez nem segít, mert az elemtartód eltörött. Nekem is törött volt, egy órás forrasztotta meg elemcserekor szinte ingyen. Köszi a segítséget! Az egyiknek tényleg el van törve az elem tartója, de most kipeckeltem. Csak fúrcsállottam, hogy eddig mindkét távirányítóval ment aztán egyikkel se. De most a. Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
McGyweR Elküldve November7, 2015 Megoszt Elküldve November7, 2015 Valaki esetleg nem tudja, hogy kell manuálisan felhúzni a cabrio g Astra tetejét? A szélvédőkeretre kapaszkodó zárhoz van gyári kulcsom ergo valahogy fel lehet manuálisan csukni a tetőt. Vagy nem? McGyweR Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve November7, 2015 Megoszt Elküldve November7, 2015 (edited) 11 hours ago, bpomega írta: Helló Szerintetek Z16XE motorra rá lehet tenni a Z14XE hengerfejet vagy nem kompatibilis ? Akár még fel is lehetne tenni, viszont a 10,5-ös sűrítési arány helyett simán lenne 12... Tuningnak sem utolsó... ;) Úgyhogy emiatt felejtős, minden más stimmelne. Módosítva November7, 2015 : Alex75 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
goda221 Elküldve November8, 2015 Megoszt Elküldve November8, 2015 Sziasztok ! Ma reggel arra lettem figyelmes hogy a vezetőoldali elektromos ablakom nem megy fől magától ha folyamatosan nyomom a gombot ,csak addig megy ameddig nyomom utána egyből leáll és ugyanezt produkálja amikor a kulcsot berakom a zárba elfordítom a központi lezár anyósnál felmegy az ablak nálam meg nem ! mi lehet a hiba oka ? válaszokat előre is köszönöm ! szép napot !2002.12 . opel astra g 1.6 16v njoy Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve November8, 2015 Megoszt Elküldve November8, 2015 41 minutes ago, goda221 írta: Sziasztok ! Ma reggel arra lettem figyelmes hogy a vezetőoldali elektromos ablakom nem megy fől magától ha folyamatosan nyomom a gombot ,csak addig megy ameddig nyomom utána egyből leáll és ugyanezt produkálja amikor a kulcsot berakom a zárba elfordítom a központi lezár anyósnál felmegy az ablak nálam meg nem ! mi lehet a hiba oka ? válaszokat előre is köszönöm ! szép napot !2002.12 . opel astra g 1.6 16v njoy Tanítsd újra az ablakot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
goda221 Elküldve November8, 2015 Megoszt Elküldve November8, 2015 25 minutes ago, gezoli írta: Tanítsd újra az ablakot. köszönöm a gyors választ ! ezt hogyan kell csinálnom ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve November8, 2015 Megoszt Elküldve November8, 2015 7 minutes ago, goda221 írta: köszönöm a gyors választ ! ezt hogyan kell csinálnom ? Nyomod fölfelé folyamatosan a gombot és nyomva tartod 3-4mp-ig amikor már fönn van az ablak. Hallani fogsz egy kattanást. Majd ugyanezt lefelé is. Így jegyzi meg a végállásokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve November8, 2015 Megoszt Elküldve November8, 2015 12 hours ago, McGyweR írta: Valaki esetleg nem tudja, hogy kell manuálisan felhúzni a cabrio g Astra tetejét? A szélvédőkeretre kapaszkodó zárhoz van gyári kulcsom ergo valahogy fel lehet manuálisan csukni a tetőt. Vagy nem? McGyweR De igen, fel lehet. Írj PÜ-t NeedForSpeed-nek, neki is cabriója van, biztosan tudja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
McGyweR Elküldve November8, 2015 Megoszt Elküldve November8, 2015 10 hours ago, tgabika76 írta: De igen, fel lehet. Írj PÜ-t NeedForSpeed-nek, neki is cabriója van, biztosan tudja. Köszi, írtam neki. McGyweR Link to comment Megosztás: More sharing options...
j_szilard Elküldve November9, 2015 Megoszt Elküldve November9, 2015 Sziasztok! Lenne egy nagyon fontos kérdésem,bár eddig nem kaptam választ itt se. 2003 1.4 (hatchback) Z14XE20BB1966 W0L0TGF4835181136 Melyik vezérlés készlet való ehhez a motor/alvázszámú kocsihoz? Mivel 2 félét hoz mindegyik márkából. Annyit mondtak ,hogy az eltérés elvileg egyik szíjtárcsa/vezetőgörgőbe van! Amit nézegettem: Gates: K015499XS, K025499XS INA: 530 044 110 , 530 044 310 SNR: KD453.12 , KD453.17 Kérdeztem már az alábbi helyeken: bárdi,parajdi,cromax,láng,csergő,fékmester,szakál-metál, DE mind mást mond, illetve ahogy Ők fogalmaznának ezt hozza a katalógus. Csak nem mindegy melyiket hozatom meg,főleg akkor ha szétszereli a szerelő és mondjuk pont a másik kell hozzá. Azzal tisztába vagyok, hogy kicserélik ha nem jó,de az idő,plussz a szerelővel nem szeretnék kicseszni. Ha valaki tud ebbe segíteni nagyon örülnék! Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
marton.csaba2 Elküldve November9, 2015 Megoszt Elküldve November9, 2015 T j_szilard! " ... 20BB1966 ..." A Gates katalógus 02MV7225 motorszámtól a K025499XS-3-t írja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Proh Elküldve November11, 2015 Megoszt Elküldve November11, 2015 Sziasztok! Besétáltam ma az egyik opel márka szervizbe, kértem, hogy nézzék át a kocsit, mit kell rajta javítani/cserélni. Motorkód: z14xe20s alvázszám: f4815061197 Kaptam egy közel 300.000-es listát, de számoltam is rá. Amin tudnék fogni, az az anyag költség, s ehhez kérnék tanácsokat, ki melyiket látja jobbnak, amit írtam, vagy tud-e rá esetleg jobbat. Az alkatreszek.hu oldalon néztem az árakat. Elképzelhető, hogy van máshol is hasonló áron, vagy olcsóbban, annyira még nem néztem szét. Inkább arra lennék kíváncsi, hogy szerintetek melyik jobb. Az ajánlat a szerviz szerinti anyag ktg lesz -gyári vagy utángyártott, nem tudom-. Hátsó rugó (ajánlat: 25.000). Amit én találtam: Kayaba: 5500-9500 között, attól függően, hogy állandó átmérő vagy változó (bevallom, hogy nem tudom, mennyi a kettő közötti különbség) vagy Monroe 5400-8500 között, szintúgy állandó vagy változó -valamint van miniblokk is, 10e-ért-. Féktárcsa (ajánlat: 29.000) Zimmermann 7500-9600 között, TRW 8000-10000 között, Ferodo 6500, Magneti Marelli 7500, Bosch 9500. Valamint betétet is kell venni hozzájuk - arra nem adtak ajánlatot. A kérdésem: megegyező márka, vagy pedig kombináció? A kormányműből lassan szivárog az olaj, fel kell újítani/újítatni. Amit adtak ajánlatot, 80 a kormánymű felújítás, 50 a szerelés. Ahogy a neten kerestem ilyen céget, találtam pesten egyet vagy kettőt. Valakinek van véleménye/tapasztalata róluk? Lambda szonda 29.000, ha megint hibakódos lesz a jármű. De elvileg ez megoldódott, hála a fagyinak meg a motortisztítónak. :) Előre is köszönöm a véleményeket! Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve November11, 2015 Megoszt Elküldve November11, 2015 25 minutes ago, Proh írta: Sziasztok! Besétáltam ma az egyik opel márka szervizbe, kértem, hogy nézzék át a kocsit, mit kell rajta javítani/cserélni. Motorkód: z14xe20s alvázszám: f4815061197 Kaptam egy közel 300.000-es listát, de számoltam is rá. Amin tudnék fogni, az az anyag költség, s ehhez kérnék tanácsokat, ki melyiket látja jobbnak, amit írtam, vagy tud-e rá esetleg jobbat. Az alkatreszek.hu oldalon néztem az árakat. Elképzelhető, hogy van máshol is hasonló áron, vagy olcsóbban, annyira még nem néztem szét. Inkább arra lennék kíváncsi, hogy szerintetek melyik jobb. Az ajánlat a szerviz szerinti anyag ktg lesz -gyári vagy utángyártott, nem tudom-. Hátsó rugó (ajánlat: 25.000). Amit én találtam: Kayaba: 5500-9500 között, attól függően, hogy állandó átmérő vagy változó (bevallom, hogy nem tudom, mennyi a kettő közötti különbség) vagy Monroe 5400-8500 között, szintúgy állandó vagy változó -valamint van miniblokk is, 10e-ért-. Féktárcsa (ajánlat: 29.000) Zimmermann 7500-9600 között, TRW 8000-10000 között, Ferodo 6500, Magneti Marelli 7500, Bosch 9500. Valamint betétet is kell venni hozzájuk - arra nem adtak ajánlatot. A kérdésem: megegyező márka, vagy pedig kombináció? A kormányműből lassan szivárog az olaj, fel kell újítani/újítatni. Amit adtak ajánlatot, 80 a kormánymű felújítás, 50 a szerelés. Ahogy a neten kerestem ilyen céget, találtam pesten egyet vagy kettőt. Valakinek van véleménye/tapasztalata róluk? Lambda szonda 29.000, ha megint hibakódos lesz a jármű. De elvileg ez megoldódott, hála a fagyinak meg a motortisztítónak. :) Előre is köszönöm a véleményeket! Én a helyedben keresnék egy megbízható szerelőt, akit meglátogatnék ezzel a hibalistával és kérnék tőle is egy árajánlatot. Két félét: -Mennyi ha Ő szerzi be az alkatrészeket? -Mennyi ha Te viszed az alkatrészeket? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve November11, 2015 Megoszt Elküldve November11, 2015 41 minutes ago, gezoli írta: Én a helyedben keresnék egy megbízható szerelőt, akit meglátogatnék ezzel a hibalistával és kérnék tőle is egy árajánlatot. Két félét: -Mennyi ha Ő szerzi be az alkatrészeket? -Mennyi ha Te viszed az alkatrészeket? Úgy biza:) Márkaszervízbe nem szabad vinni.Ott nagyon nagy a szorzó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve November11, 2015 Megoszt Elküldve November11, 2015 (edited) 2 hours ago, Proh írta: Sziasztok! Besétáltam ma az egyik opel márka szervizbe, kértem, hogy nézzék át a kocsit, mit kell rajta javítani/cserélni. Motorkód: z14xe20s alvázszám: f4815061197 Kaptam egy közel 300.000-es listát, de számoltam is rá. Amin tudnék fogni, az az anyag költség, s ehhez kérnék tanácsokat, ki melyiket látja jobbnak, amit írtam, vagy tud-e rá esetleg jobbat. Az alkatreszek.hu oldalon néztem az árakat. Elképzelhető, hogy van máshol is hasonló áron, vagy olcsóbban, annyira még nem néztem szét. Inkább arra lennék kíváncsi, hogy szerintetek melyik jobb. Az ajánlat a szerviz szerinti anyag ktg lesz -gyári vagy utángyártott, nem tudom-. Hátsó rugó (ajánlat: 25.000). Amit én találtam: Kayaba: 5500-9500 között, attól függően, hogy állandó átmérő vagy változó (bevallom, hogy nem tudom, mennyi a kettő közötti különbség) vagy Monroe 5400-8500 között, szintúgy állandó vagy változó -valamint van miniblokk is, 10e-ért-. Féktárcsa (ajánlat: 29.000) Zimmermann 7500-9600 között, TRW 8000-10000 között, Ferodo 6500, Magneti Marelli 7500, Bosch 9500. Valamint betétet is kell venni hozzájuk - arra nem adtak ajánlatot. A kérdésem: megegyező márka, vagy pedig kombináció? A kormányműből lassan szivárog az olaj, fel kell újítani/újítatni. Amit adtak ajánlatot, 80 a kormánymű felújítás, 50 a szerelés. Ahogy a neten kerestem ilyen céget, találtam pesten egyet vagy kettőt. Valakinek van véleménye/tapasztalata róluk? Lambda szonda 29.000, ha megint hibakódos lesz a jármű. De elvileg ez megoldódott, hála a fagyinak meg a motortisztítónak. :) Előre is köszönöm a véleményeket! Én ezt a listát a köv képen közelíteném meg: Törött a rugó? Mert ha nem, mi a hiba amiért cserélni kell? Féknél nincs kérdés, ha elfogyott akkor csere (hogy milyen brand-et kövess, nem tudom, érdemes visszaolvasni, sajnos lassan minden gyártó termékére panasz van); A szervóból mennyi olaj fogy? Mert ha mondjuk három-négy havonta kell 1dl és semmi más hibakép nincs, akkor nem nehéz kiszámolni hogy a felújítás költségén hány liter olajat tudsz utántölteni. Ráadásul ezek a felújítás műveletek/eredmények elég kétesélyesek hosszú távon; Módosítva November11, 2015 : Janó32 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve November11, 2015 Megoszt Elküldve November11, 2015 46 minutes ago, Janó32 írta: Én ezt a listát a köv képen közelíteném meg: Törött a rugó? Mert ha nem, mi a hiba amiért cserélni kell? Féknél nincs kérdés, ha elfogyott akkor csere (hogy milyen brand-et kövess, nem tudom, érdemes visszaolvasni, sajnos lassan minden gyártó termékére panasz van); A szervóból mennyi olaj fogy? Mert ha mondjuk három-négy havonta kell 1dl és semmi más hibakép nincs, akkor nem nehéz kiszámolni hogy a felújítás költségén hány liter olajat tudsz utántölteni. Ráadásul ezek a felújítás műveletek/eredmények elég kétesélyesek hosszú távon; Osztom a véleményeket. nekem a kezdetektől folyik a szervóm, hol kisebb, hol nagyobb mértékben, évente 1 dl olajat ha kell tölteni rá. Nem tétel. A fék, előre Brembot vettem martat, jól néz ki könnyűfém felni mögött :), hátulra textar lett, teszi a dolgát szépen. Igazából ha te szerzed be az alkatrészt az a legjobb, akkor már csak a rezsi díjat kell fizetni a szerelőnek. Alkatrészre kedvezményeket próbálj szerezni, pl. OPEL Klubkártyával, esetleg ismerősök Unix, Bárdi stb. Sokat olcsósit a történeten! :) Amit tudsz, és van rá affinitásod csináld meg magad, én ebben hiszek, mert akkor fixen tudom ki van cserélve! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
palicska Elküldve November11, 2015 Megoszt Elküldve November11, 2015 Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy az első szélvédő felső díszlécét hogyan kell rögzíteni? Az üveggel kell lefogatni vagy pattintással? Esetleg ragasztani? Válaszokat előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts