Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Sziasztok, szép estét mindenkinek!  A jobb első ajtó kilincsével lenne egy kis problémám. Nehézkesen mozog maga a kilincs. Nyitó mozdulatnál ha elengedem akkor nem megy vissza csak akkor ha visszatolom. A zár tökéletesen működik. Levettem az ajtó kárpitot, majd  befújtam wd-40-el de nem javult a helyzet. Az egyik kérdésem az lenne, hogy valaki járt e már így, és ha igen mi volt nála a hiba. A másik hogyan tudom kivenni a kilincset? Láttok egy takaró lemezt amit két csavar tart. Esetleg azt kell levennem ahhoz, hogy kivehessem? Válaszaitokat előre is köszönöm.

Elküldve (edited)

Sziasztok, szép estét mindenkinek!  A jobb első ajtó kilincsével lenne egy kis problémám. Nehézkesen mozog maga a kilincs. Nyitó mozdulatnál ha elengedem akkor nem megy vissza csak akkor ha visszatolom. A zár tökéletesen működik. Levettem az ajtó kárpitot, majd  befújtam wd-40-el de nem javult a helyzet. Az egyik kérdésem az lenne, hogy valaki járt e már így, és ha igen mi volt nála a hiba. A másik hogyan tudom kivenni a kilincset? Láttok egy takaró lemezt amit két csavar tart. Esetleg azt kell levennem ahhoz, hogy kivehessem? Válaszaitokat előre is köszönöm.

Szia!

 

Igen azt a két csavart kell kicsavarnod,és le tudod szedni azt a lemezt,utána kifelé kifordítod a kilincset,közben azt a fehér műanyag "rúdszerű" akármit óvatosan kihúzod a fém lyukból.

Nekem ez a hátsó kilincs,de szerintem hasonló az első is.

 

 

Arra már nem emlékszem,hogy a fehér műanyag "rúdnak" vannak-e fülei,amit össze kell nyomni,hogy kihúzható legyen,vagy simán kijön.

 Szerk. : Simán ki lehet húzni a műanyagot,asszem a képen is látszik.

K_p700_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

 

K_p699_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Módosítva : bocs
Elküldve

Szia!

 

Igen azt a két csavart kell kicsavarnod,és le tudod szedni azt a lemezt,utána kifelé kifordítod a kilincset,közben azt a fehér műanyag "rúdszerű" akármit óvatosan kihúzod a fém lyukból.

Nekem ez a hátsó kilincs,de szerintem hasonló az első is.

 

 

Arra már nem emlékszem,hogy a fehér műanyag "rúdnak" vannak-e fülei,amit össze kell nyomni,hogy kihúzható legyen,vagy simán kijön.

 Szerk. : Simán ki lehet húzni a műanyagot,asszem a képen is látszik.

 

Köszönöm, én is így gondoltam. Neked mi volt a baja? Most arra gondolok, hogy a rugó nem tökéletes és azért nem megy vissza.

Elküldve

Azaz fagyiiiI. Igaz kicsit hűvös van hozzá. :D

Aláírásomban a fogalom kifejtve. :D

Sziasztok!

Kicsit eltűntem, de most értünk haza az utazásból. Mindenkinek köszönöm a segítséget! Sajnos a fojtószelep házat nem tudtam levenni, mert végig olyan időjárás volt, hogy nem volt kedvem bőrig ázni. 

Kiolvastam a hibakódot indulás előtt, 0302-es volt, 2. henger gyújtáskimaradás.

Egy kis sztori, hogy mi volt. Mikor indultunk, a párom megkérdezte 1 kilométer -s 5 lefulladás- után, hogy biztosan elutazunk? Mert nem úgy tűnik, hogy a kocsi menni akar... Végül is kijutottunk Győrből, fel az autópályára, s pestig végig 130-140 között, ha lassítani kellett, akkor vissza 4 (fordulatszám alapból 5000 fölé ment), s így tovább. 

Másnap még egy kicsit köhögött a motor, de nem fulladt le. Szóval a fagyizás használt. Kicsit tovább olvastam a fórumot mobilról, s valaki írta, hogy injektor tisztító. Gondoltam, úgyis megyünk vásárolni, akkor veszek egyet, s hajrá. Úgyis üres a tank. Vettem egy olyan STP-t, amit 4000 km után kell csak tölteni újra -elvileg-. A piros meg a negyed között volt a benzinmutató, mikor leálltam. Vásárlás végén beöntöttem a tankba a tisztítót, 800 méterre volt onnan a benzinkút. Mikor elindultunk, az üzemanyagjelző egyből világít, hogy kevés a benzin, a mutató meg a piros jelzések között. A 800 méter alatt a kocsi ugrált, rángatott, mintha azonnal le akarna állni. Teletankoltam, egy kicsit még mentem sztrádán, azóta teljesen -előre is lekopogom- jól jár, nem fullad le, szép az alapjárata.

Szóval köszönöm a tanácsokat, megúsztam trafó meg miegyéb csere nélkül. Egy kérdésem lenne még. Mivel nagyon sokat használom városban a kocsit, s nem igazán tudom kihúzatni, gondolkodom, hogy időnként vennék vagy spurit vagy stp-t. Jó ötlet? Ha igen, melyiket javasolnátok?

Elküldve

 

Sziasztok!

Kicsit eltűntem, de most értünk haza az utazásból. Mindenkinek köszönöm a segítséget! Sajnos a fojtószelep házat nem tudtam levenni, mert végig olyan időjárás volt, hogy nem volt kedvem bőrig ázni. 

Kiolvastam a hibakódot indulás előtt, 0302-es volt, 2. henger gyújtáskimaradás.

Egy kis sztori, hogy mi volt. Mikor indultunk, a párom megkérdezte 1 kilométer -s 5 lefulladás- után, hogy biztosan elutazunk? Mert nem úgy tűnik, hogy a kocsi menni akar... Végül is kijutottunk Győrből, fel az autópályára, s pestig végig 130-140 között, ha lassítani kellett, akkor vissza 4 (fordulatszám alapból 5000 fölé ment), s így tovább. 

Másnap még egy kicsit köhögött a motor, de nem fulladt le. Szóval a fagyizás használt. Kicsit tovább olvastam a fórumot mobilról, s valaki írta, hogy injektor tisztító. Gondoltam, úgyis megyünk vásárolni, akkor veszek egyet, s hajrá. Úgyis üres a tank. Vettem egy olyan STP-t, amit 4000 km után kell csak tölteni újra -elvileg-. A piros meg a negyed között volt a benzinmutató, mikor leálltam. Vásárlás végén beöntöttem a tankba a tisztítót, 800 méterre volt onnan a benzinkút. Mikor elindultunk, az üzemanyagjelző egyből világít, hogy kevés a benzin, a mutató meg a piros jelzések között. A 800 méter alatt a kocsi ugrált, rángatott, mintha azonnal le akarna állni. Teletankoltam, egy kicsit még mentem sztrádán, azóta teljesen -előre is lekopogom- jól jár, nem fullad le, szép az alapjárata.

Szóval köszönöm a tanácsokat, megúsztam trafó meg miegyéb csere nélkül. Egy kérdésem lenne még. Mivel nagyon sokat használom városban a kocsit, s nem igazán tudom kihúzatni, gondolkodom, hogy időnként vennék vagy spurit vagy stp-t. Jó ötlet? Ha igen, melyiket javasolnátok?

Passsz, senki nem lát bele a rendszerbe (hogy mit csinál ott valójában). A spurit sokan dicsérik, de ott a Xado vagy a Liqui Moly adalékok esetleg a wynn's. Én is sokat városozom, emiatt a motorolaj minőségére és gyakori cseréjére figyelek nagyon, illetve a Shell féle Racing 100-at tankolok. Ezzel talán kiváltom az adalékozást, visszaosztva nem tűnik drágábbnak így. 

  • Like 1
Elküldve

Köszönöm, én is így gondoltam. Neked mi volt a baja? Most arra gondolok, hogy a rugó nem tökéletes és azért nem megy vissza.

Szia!

Különösebb baja  nem volt,csak télen nyitásnál nyekergett,ezért azt hittem,hogy valami belül nem oké.Mivel rendellenességet nem találtam,Wd40-el befújtam a csatlakozásoknál,azóta csendben van.

Elküldve (edited)

 

Sziasztok!

Kicsit eltűntem, de most értünk haza az utazásból. Mindenkinek köszönöm a segítséget! Sajnos a fojtószelep házat nem tudtam levenni, mert végig olyan időjárás volt, hogy nem volt kedvem bőrig ázni. 

Kiolvastam a hibakódot indulás előtt, 0302-es volt, 2. henger gyújtáskimaradás.

Egy kis sztori, hogy mi volt. Mikor indultunk, a párom megkérdezte 1 kilométer -s 5 lefulladás- után, hogy biztosan elutazunk? Mert nem úgy tűnik, hogy a kocsi menni akar... Végül is kijutottunk Győrből, fel az autópályára, s pestig végig 130-140 között, ha lassítani kellett, akkor vissza 4 (fordulatszám alapból 5000 fölé ment), s így tovább. 

Másnap még egy kicsit köhögött a motor, de nem fulladt le. Szóval a fagyizás használt. Kicsit tovább olvastam a fórumot mobilról, s valaki írta, hogy injektor tisztító. Gondoltam, úgyis megyünk vásárolni, akkor veszek egyet, s hajrá. Úgyis üres a tank. Vettem egy olyan STP-t, amit 4000 km után kell csak tölteni újra -elvileg-. A piros meg a negyed között volt a benzinmutató, mikor leálltam. Vásárlás végén beöntöttem a tankba a tisztítót, 800 méterre volt onnan a benzinkút. Mikor elindultunk, az üzemanyagjelző egyből világít, hogy kevés a benzin, a mutató meg a piros jelzések között. A 800 méter alatt a kocsi ugrált, rángatott, mintha azonnal le akarna állni. Teletankoltam, egy kicsit még mentem sztrádán, azóta teljesen -előre is lekopogom- jól jár, nem fullad le, szép az alapjárata.

Szóval köszönöm a tanácsokat, megúsztam trafó meg miegyéb csere nélkül. Egy kérdésem lenne még. Mivel nagyon sokat használom városban a kocsit, s nem igazán tudom kihúzatni, gondolkodom, hogy időnként vennék vagy spurit vagy stp-t. Jó ötlet? Ha igen, melyiket javasolnátok?

3 ezer alatt ne válts fel,5.fokozatot ne használd,4.-et is min.65km/h-tól,én így használom városban

Piros spurit szoktam bele rakni,néha fagyizás az elkerülőn,csak OMV benzin

Módosítva : csicsó
Elküldve (edited)

Nem garázsban van, de tető alatt.

Nincs alatta egy csöpp víz sem ezt már alaposan körbejártam. A fűtőradiátor volt még gyanús, de nincs fagyállószag az utastérben és nem vizes a szőnyeg/burkolat sem.

Egy dolgot találtam ahol egy picit engedte a vizet, a radiátor tetejénél lévő túlnyomás cső bilincsnél. Ezt meghúztam és vártam az eredményt, kb. 150 km-ig látszólag semmi fogyás majd hirtelen megint minimum alatt.

Az mennyire normális jelenség, hogy hidegen a szintet beállítom, kb. 50 km után ránézek ugyancsak hideg motornál és jóval lentebb van a szint. Kiegyenlítőtartály sapka levesz, szisszenés és a vízszint újra a beállított helyen van. Ennek teljesen így kell lennie? Meddig tartja a nyomást a hűtőrendszer? Amúgy a vastag gumicsővet megnyomva teljesen normális, nincs felkeményedve. 

Korábban nálam is volt probléma.

Nálam dízelnél volt az, hogy csipegette a vizet, iszonyat fagyálló szag a motortérbe, se alatta egy csepp víz, se az alsó védőburkolaton semmi.

Nálam egy csőcsonk tömítése ment el, a hosszhordásszíj feszítő tartó mögött. Írtam erről hosszabban a dízeles topikban.

Módosítva : Handbrake
Elküldve (edited)

Sziasztok! Ma tovább kerestem a hibát  a kilincsel kapcsolatban. Szerencsére "szerencsés meglepetés" ért. Arra számítottam, hogy a rugó van eltörve, de csak az volt a baj, hogy az a rúd volt kicsit elrozsdásodva ami a mozgó szerkezetet rögzíti a házhoz. Kivettem, smirglipapírral leszedtem a vékony oxid réteget, utána  tökéletesen működik. Jobb mint az új.:) A baj csak az, hogy a bal oldal is kezd rendetlenkedni. :(

Módosítva : palicska
Elküldve

Tudja valaki milyen olaj való a váltóba? Vagy azt nem kell néha cserélni.

Nem kell(de lehet) cserélni,élettartam feltöltéses,a szintet kell ellenőrizni

Elküldve (edited)
 

 

Passsz, senki nem lát bele a rendszerbe (hogy mit csinál ott valójában). A spurit sokan dicsérik, de ott a Xado vagy a Liqui Moly adalékok esetleg a wynn's. Én is sokat városozom, emiatt a motorolaj minőségére és gyakori cseréjére figyelek nagyon, illetve a Shell féle Racing 100-at tankolok. Ezzel talán kiváltom az adalékozást, visszaosztva nem tűnik drágábbnak így. 

Égéskimaradás lesz az...
Nem mindegy.

Szerk:

Bocs. Ez erre akart válasz lenni, csak ez az új fórum kissé áttekinthetetlenebb...

On 2015. 10. 14., Proh írta:

 

Sziasztok!

Kicsit eltűntem, de most értünk haza az utazásból. Mindenkinek köszönöm a segítséget! Sajnos a fojtószelep házat nem tudtam levenni, mert végig olyan időjárás volt, hogy nem volt kedvem bőrig ázni. 

Kiolvastam a hibakódot indulás előtt, 0302-es volt, 2. henger gyújtáskimaradás.

Módosítva : outsider
Elküldve

Sziasztok!

Még mindig küzdök a belső levegő keringetővel. Amikor megvettem, már el volt törve. Párszor nekikezdtünk, hogy kiszereljük, megragasztani, végállás kapcsolókat beépíteni, de még nem jutottam oda (nem egyszerű kiszedni).

Viszont fenemód párásodik az ablak. Valójában csak klímával tudom rendbe tenni, ahogy kikapcsolom a klímát, rögtön párásodik újra. Először, amikor még a képeket készítettem, úgy láttam, hoyg külső állásban tört el és akadt be, most nem vagyok benne biztos. Lehet, hogy végig belső levegő keringetésben volt, van? Vagy valahol félúton? A képek alapján mit mondanátok?

Kép 1

Kép 2

Lehet, hogy ez miatt párásodik ennyire?

 

Elküldve

Sziasztok!

Még mindig küzdök a belső levegő keringetővel. Amikor megvettem, már el volt törve. Párszor nekikezdtünk, hogy kiszereljük, megragasztani, végállás kapcsolókat beépíteni, de még nem jutottam oda (nem egyszerű kiszedni).

Viszont fenemód párásodik az ablak. Valójában csak klímával tudom rendbe tenni, ahogy kikapcsolom a klímát, rögtön párásodik újra. Először, amikor még a képeket készítettem, úgy láttam, hoyg külső állásban tört el és akadt be, most nem vagyok benne biztos. Lehet, hogy végig belső levegő keringetésben volt, van? Vagy valahol félúton? A képek alapján mit mondanátok?

Kép 1

Kép 2

Lehet, hogy ez miatt párásodik ennyire?

 

Sziasztok,

Corsa C-nél is ugyanilyen keringető van? Ugyanilyen hibalehetőséggel?

Elküldve

Sziasztok!

Még mindig küzdök a belső levegő keringetővel. Amikor megvettem, már el volt törve. Párszor nekikezdtünk, hogy kiszereljük, megragasztani, végállás kapcsolókat beépíteni, de még nem jutottam oda (nem egyszerű kiszedni).

Viszont fenemód párásodik az ablak. Valójában csak klímával tudom rendbe tenni, ahogy kikapcsolom a klímát, rögtön párásodik újra. Először, amikor még a képeket készítettem, úgy láttam, hoyg külső állásban tört el és akadt be, most nem vagyok benne biztos. Lehet, hogy végig belső levegő keringetésben volt, van? Vagy valahol félúton? A képek alapján mit mondanátok?

Igen belső állásban ragadt meg. Ha külső állásban van akkor ráfeszül a rácsra.

Elküldve

3 ezer alatt ne válts fel,5.fokozatot ne használd,4.-et is min.65km/h-tól,én így használom városban

Piros spurit szoktam bele rakni,néha fagyizás az elkerülőn,csak OMV benzin

Hello

 

Szelep szorulás lesz az, nekem is pont ilyeneket produkált, szóval inkább szeleptisztító adalékot tolnék bele. Én most vagyok túl egy motorgenerálon és ne tudd meg

mennyi olajsarat szedtek ki a hengerfejből. legalább most úgy ketyeg mint egy Doxa.

Elküldve (edited)

Igen belső állásban ragadt meg. Ha külső állásban van akkor ráfeszül a rácsra.

Ez szép, akkor én végig (részben) belső keringetéssel használtam az autót, úgy kb. harmadik éve... Hogy az a... Amikor megvettem, ezt rögtön megnéztem, mert olvastam, hogy ez gyakori hiba. Persze el volt törve, azt láttam, a képek is akkor készültek. Akkor valaki azt mondta, hogy ez jó, mert így van külső állásban. Azóta halogatom a javítást, mert szeretném, hogy működjön rendesen, de mindig volt valami fontosabb, stb. De soha nem volta elégedett a Golf és Fabia után az Astra szellőzésével, a párásodásról nem is beszélve. Hát, így már elég egyértelmű, hogy miért:) A kép alapján talán úgy félúton, de lehet inkább a zárva felé törhetett el (vagy netán a kép alapján teljesen le van zárva a kinti levegő és csak belső keringetésen van?), így nem csoda, hogy pocséknak éreztem a hűtő/fűtő rendszert.

Ez egész biztos, hogy a kép alapján belső állásban ragadt be? Ha igen, akkor hétvégén kiszedem a kesztyűtartót és megpróbálom valahogy kézzel átfordítani, azt még nem tudom, hogyan. Tehát a lényeg, hogy a rácsra feszüljön rá a lapát?

Utána kiszedjük valahogy és jön majd Darthvödör megoldása. Aki csinált már ilyet, az leírná a pontos folyamatot, Delphi (csavaros) klímarendszernél? Az egész motort ki szeretném szedni, vagyis mindenestől, majd ragasztás, kapcsolók, állítás.

Ha sikerül külsőre átállítanom kézzel, akkor olyan lesz, mintha új hűtő/fűtő rendszerem lenne 3 év után:)

Módosítva : kukori
Elküldve

Ez szép, akkor én végig (részben) belső keringetéssel használtam az autót, úgy kb. harmadik éve... Hogy az a... Amikor megvettem, ezt rögtön megnéztem, mert olvastam, hogy ez gyakori hiba. Persze el volt törve, azt láttam, a képek is akkor készültek. Akkor valaki azt mondta, hogy ez jó, mert így van külső állásban. Azóta halogatom a javítást, mert szeretném, hogy működjön rendesen, de mindig volt valami fontosabb, stb. De soha nem volta elégedett a Golf és Fabia után az Astra szellőzésével, a párásodásról nem is beszélve. Hát, így már elég egyértelmű, hogy miért:) A kép alapján talán úgy félúton, de lehet inkább a zárva felé törhetett el (vagy netán a kép alapján teljesen le van zárva a kinti levegő és csak belső keringetésen van?), így nem csoda, hogy pocséknak éreztem a hűtő/fűtő rendszert.

Ez egész biztos, hogy a kép alapján belső állásban ragadt be? Ha igen, akkor hétvégén kiszedem a kesztyűtartót és megpróbálom valahogy kézzel átfordítani, azt még nem tudom, hogyan. Tehát a lényeg, hogy a rácsra feszüljön rá a lapát?

Utána kiszedjük valahogy és jön majd Darthvödör megoldása. Aki csinált már ilyet, az leírná a pontos folyamatot, Delphi (csavaros) klímarendszernél? Az egész motort ki szeretném szedni, vagyis mindenestől, majd ragasztás, kapcsolók, állítás.

Ha sikerül külsőre átállítanom kézzel, akkor olyan lesz, mintha új hűtő/fűtő rendszerem lenne 3 év után:)

Először kívülről kell kezdeni.

-Ablaktörlők le

-Szélvédő alatti gumicsík le

-Műanyag légterelő az ablak alól le

Ezután már meglátod a szellőző rácsot. Ennek van 4db torx fejű csavarja és 1db 5,5mm-es hatlapfejű csavarja. Ezeket kiveszed.

-Kesztyűtartó ki

-A szellőző motor házát és a csappantyú házát 4db 5,5mm-es hatlapfejű csavar rögzíti össze valamint egy acél "bilincs"

Ha ezt kivetted és a motorról lekötötted az elektromos csatit akkor ki lehet forgatni a csappantyú házát. A motor marad a helyén!

Én vettem új házat és csappantyút mert már javítottam egyszer így már javíthatatlan volt.

Visszaszerelés fordított sorrendben.

  • Like 1
Elküldve

Sziasztok,

Nem tudom jó helyen kérdezek-e, annyi lenne a kérdésem, hogy G Astrát (5 ajtós, ha számít), HÁTUL hol lehet biztonságosan alábakolni.

Lengéscsillapítót + szilenteket cserélnék, és

  1. jobban örülnék, ha a remek gyári emelőnél valami stabilabb tartaná az autót
  2. az emelőre amúgy is szükség lesz a rugó megtámasztásához.

köszi,

T.

Elküldve

Sziasztok!

Egy 2007 -es Z14XEP -ről lenne szó, amiből szinte heti/napi szinten kiürül a hűtővíz a tartályból, mostanában egyre több. A "külvilág felé" nem találtam szivárgás, a motorolajon se látom hogy vizes lenne, de majd most lesz szűrő- és olajcsere, akkor kiderül, viszont az én tippem a vízfogyás okára - gyakorlatilag kizárásos alapon - a vízhűtéses EGR szelep. Erről mi a véleményetek? 

A másik, hogyha már le van szedve az EGR, le is szeretném falazni, mivel a legutóbb, amikor fojtószelep kellett cserélni (elkopott belül a műanyag fogaskerék, nem tudta mozgatni a fojtószelep motorja magát a pillangószelepet és egy kereszteződésben leállt a motor; nem egyik pillanatról a másikra, meglepetésszerűen jött ez így össze, de ez lett a végeredménye) láttam hogy a szívócsonk belül vastagon kormos illetve a fojtószelep tengelyét se nagyon látni a szennyeződés alatt és gondoltam megszüntetném ennek az egyik lehetséges fő okát, az EGR szelepet. Ehhez szereztem egy szépen megmunkált, típusspecifikus lezáró lemezt. Okozna ez a lezárás valamilyen hibát a motor normális működésében (a hűtővíz áramlása nem lesz akadályozva)?

 

Előre is köszönöm a segítséget!

Elküldve

Először kívülről kell kezdeni.

-Ablaktörlők le

-Szélvédő alatti gumicsík le

-Műanyag légterelő az ablak alól le

Ezután már meglátod a szellőző rácsot. Ennek van 4db torx fejű csavarja és 1db 5,5mm-es hatlapfejű csavarja. Ezeket kiveszed.

-Kesztyűtartó ki

-A szellőző motor házát és a csappantyú házát 4db 5,5mm-es hatlapfejű csavar rögzíti össze valamint egy acél "bilincs"

Ha ezt kivetted és a motorról lekötötted az elektromos csatit akkor ki lehet forgatni a csappantyú házát. A motor marad a helyén!

Én vettem új házat és csappantyút mert már javítottam egyszer így már javíthatatlan volt.

Visszaszerelés fordított sorrendben.

Köszönöm! Amikor én nekiestem, akkor az ablaktörlők leszedésénél akadtam el, annyira rágyógyult, hogy nem mertem célszerszám nélkül tovább feszegetni, ütögetni. Kis lazítóval (ami nem volt) és leszedővel gondolom nem nagy ügy, de legalább könnyebb. Utána már menni fog.

Az új alsó díszléc is megvan, szóval az is cserélve lesz. Remélem, hogy lehet majd javítani az eltörött csappantyús tengelyt, nem szeretnék újat venni. Aztán a végállás kapcsolókkal már talán tartós lesz.

Ha a motort is ki akarom szedni, akkor mit kell még megbontani, erről tudsz valamit? Mert gondolom azt már nem lehet olyan nehéz.

Üdv

Elküldve

Köszönöm! Amikor én nekiestem, akkor az ablaktörlők leszedésénél akadtam el, annyira rágyógyult, hogy nem mertem célszerszám nélkül tovább feszegetni, ütögetni. Kis lazítóval (ami nem volt) és leszedővel gondolom nem nagy ügy, de legalább könnyebb. Utána már menni fog.

Az új alsó díszléc is megvan, szóval az is cserélve lesz. Remélem, hogy lehet majd javítani az eltörött csappantyús tengelyt, nem szeretnék újat venni. Aztán a végállás kapcsolókkal már talán tartós lesz.

Ha a motort is ki akarom szedni, akkor mit kell még megbontani, erről tudsz valamit? Mert gondolom azt már nem lehet olyan nehéz.

Üdv

Semmit! 3db 5,5mm-es csavar tartja. (ha a csappantyú állító motorra gondoltál)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.