Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni. Van egy H Astrám 1,7 cdti és a kuplung ha nincs kinyomva akkor fura kattogó hangot ad. Ha lassan benyomom a kuplungot meg lehet érezni hogy remeg a pedál. Gondolom ez a 2 tömegű lendkerék lehet. Tud e valaki egy olcsó helyet ahol ezt javítják. Meg hallottam egy 2 tömegű lenkerék kiváltásához valami megoldást, az jó lehet? Árat tud valaki mondani mennyibe fog fájni? Meg szervizet aki foglalkozik ezekkel. Köszönöm

Üdv: Lacy

Ne vedd meg a valeo 4p kittet..mert kulon nem kapsz hozza semmit. Raadasul ugy razna a verdat hogy ki is venned. A gyari cucc luk. Lendkereket meguszod 100korul. Tarcsa szerkezet 50 korul. Kinyomot is cserelj, ez sem olcso. Ha sokaig huzod kinyirja az oninditot is a lendkerek.
Elküldve

Volt egy ilyen sejtésem, hogy rázni fogja a kasznit. Hisz az a szerepe, hogy csilapitsa. Meddig lehet húzni a Dolgot, már mint mi lesz az a pont amin észre veszem hogy nincs tovább?

Elküldve

Volt egy ilyen sejtésem, hogy rázni fogja a kasznit. Hisz az a szerepe, hogy csilapitsa. Meddig lehet húzni a Dolgot, már mint mi lesz az a pont amin észre veszem hogy nincs tovább?

Elküldve

Akkor még nekem nem veszélyes, mert rázni nem rázza a kasznit. Csak a kuplung pedálon érzem néha h razza. A hangján is néha halható,kívül.

Elküldve (edited)

Sziasztok!Astra G 1.6 16v (1998.08.12.) X16XEL

Kérném a segítségeteket, mert már 3 éve nem tudják mi baja az autónak!Voltam már mindenütt!Mérték, és egy csomó alkatrészt cseréltünk már benne!Senki nem tud semmit és már 250.000 ft elment a gépre!

A problémák a következők: Hideg indításnál 1500- as fordulaton szaggat, illetve dadog!Kb. 2 perc járatás után, felmegy a fordulat 2000- ig aztán beáll a normálra 750-re!Gázadásra későn reagál, illetve ameddig meg nem melegszik rángat!Ami még vele jár, hogy nincs is ereje!Olyan mintha kb.30-40 LE-vel kevesebb lenne!Egyesbe ki se pörög!

Amik történtek az autóval az utóbbi 3 évben: Gyújtótafó, AC pumpa, AGR szelep,katalizátor, komplett kipufogó a toroktól lefelé, gyűrűzés, olajcsere (10.000 km), vízhőfok jeladó, gyeyrtyák, kábelköteg, vezérlés, kompresszió mérés!

Előre is köszönöm a figyelmet és a segítséget!

Tamás

Módosítva : SS. Tomi
Elküldve

Tarolt hibak kiolvasasa? ( akkor is ha a muszerfalon semmit nem jelez... )

Sziasztok!Astra G 1.6 16v (1998.08.12.) X16XEL

Kérném a segítségeteket, mert már 3 éve nem tudják mi baja az autónak!Voltam már mindenütt!Mérték, és egy csomó alkatrészt cseréltünk már benne!Senki nem tud semmit és már 250.000 ft elment a gépre!

A problémák a következők: Hideg indításnál 1500- as fordulaton szaggat, illetve dadog!Kb. 2 perc járatás után, felmegy a fordulat 2000- ig aztán beáll a normálra 750-re!Gázadásra későn reagál, illetve ameddig meg nem melegszik rángat!Ami még vele jár, hogy nincs is ereje!Olyan mintha kb.30-40 LE-vel kevesebb lenne!Egyesbe ki se pörög!

Amik történtek az autóval az utóbbi 3 évben: Gyújtótafó, AC pumpa, AGR szelep,katalizátor, komplett kipufogó a toroktól lefelé, gyűrűzés, olajcsere (10.000 km), vízhőfok jeladó, gyeyrtyák, kábelköteg, vezérlés, kompresszió mérés!

Előre is köszönöm a figyelmet és a segítséget!

Tamás

Elküldve

Sziasztok!Astra G 1.6 16v (1998.08.12.) X16XEL

Kérném a segítségeteket, mert már 3 éve nem tudják mi baja az autónak!Voltam már mindenütt!Mérték, és egy csomó alkatrészt cseréltünk már benne!Senki nem tud semmit és már 250.000 ft elment a gépre!

A problémák a következők: Hideg indításnál 1500- as fordulaton szaggat, illetve dadog!Kb. 2 perc járatás után, felmegy a fordulat 2000- ig aztán beáll a normálra 750-re!Gázadásra későn reagál, illetve ameddig meg nem melegszik rángat!Ami még vele jár, hogy nincs is ereje!Olyan mintha kb.30-40 LE-vel kevesebb lenne!Egyesbe ki se pörög!

Amik történtek az autóval az utóbbi 3 évben: Gyújtótafó, AC pumpa, AGR szelep,katalizátor, komplett kipufogó a toroktól lefelé, gyűrűzés, olajcsere (10.000 km), vízhőfok jeladó, gyeyrtyák, kábelköteg, vezérlés, kompresszió mérés!

Előre is köszönöm a figyelmet és a segítséget!

Tamás

Ha már tényleg mindent kipróbáltatok, kicseréltetek, akkor nem maradt más, csak az ECU.

Elküldve

Sziasztok!Astra G 1.6 16v (1998.08.12.) X16XEL

Kérném a segítségeteket, mert már 3 éve nem tudják mi baja az autónak!Voltam már mindenütt!Mérték, és egy csomó alkatrészt cseréltünk már benne!Senki nem tud semmit és már 250.000 ft elment a gépre!

A problémák a következők: Hideg indításnál 1500- as fordulaton szaggat, illetve dadog!Kb. 2 perc járatás után, felmegy a fordulat 2000- ig aztán beáll a normálra 750-re!Gázadásra későn reagál, illetve ameddig meg nem melegszik rángat!Ami még vele jár, hogy nincs is ereje!Olyan mintha kb.30-40 LE-vel kevesebb lenne!Egyesbe ki se pörög!

Amik történtek az autóval az utóbbi 3 évben: Gyújtótafó, AC pumpa, AGR szelep,katalizátor, komplett kipufogó a toroktól lefelé, gyűrűzés, olajcsere (10.000 km), vízhőfok jeladó, gyeyrtyák, kábelköteg, vezérlés, kompresszió mérés!

Előre is köszönöm a figyelmet és a segítséget!

Tamás

Gondolom gyűrűzés előtt (és után) mértek nyomás-veszteséget (kompressziót)? Nehogy egy mezei megragadó szelep(ek) legyen a gond...

Elküldve (edited)

Gondolom gyűrűzés előtt (és után) mértek nyomás-veszteséget (kompressziót)? Nehogy egy mezei megragadó szelep(ek) legyen a gond...

nem kötözködni akarok,tudjuk mire gondoltál de sokan félreértelmezik:

a kompresszio az egy viszonyszám mérni nem lehet,sűrítési végnyomást lehet mérni :icon1:

Módosítva : csicsó
Elküldve

nem kötözködni akarok,tudjuk mire gondoltál de sokan félreértelmezik:

a kompresszio az egy viszonyszám mérni nem lehet,sűrítési végnyomást lehet mérni :icon1:

A kompresszió az a nyomás, amit lehet mérni. A kompresszió viszonyt nem lehet...

Elküldve

Sziasztok!

Segítséget kérnék vezérműszíj+vízpumpa rendeléshez!

Motorkódom: Z14XE20BB1966

Az érdekelne,hogy pontosan melyik készlet való a kocsimhoz?

Amit kinéztem az Gates

KP15499XS-1

KP25499XS-1

KP25499XS-3

2003 1,4 hatchback 90LE

Elküldve

Ha már tényleg mindent kipróbáltatok, kicseréltetek, akkor nem maradt más, csak az ECU.

Ja, meg hidrotőke, meg szelepszárszorulás.

Elküldve

sziasztok,az lenne a kerdesem es panaszom, hogy amikor kanyarokba vagyok akkor a valton rajta szoktam hagyni a kezem es kanyarokban altalaba segesegtol fugetlenul egy koppanast erzek a valtokaron. az mitol lehet? es ez egyenesbe nem csak kanyarokban.koszi

Elküldve

Sziasztok!

Segítséget kérnék vezérműszíj+vízpumpa rendeléshez!

Motorkódom: Z14XE20BB1966

Az érdekelne,hogy pontosan melyik készlet való a kocsimhoz?

Amit kinéztem az Gates

KP15499XS-1

KP25499XS-1

KP25499XS-3

2003 1,4 hatchback 90LE

Mindanám hogy nézd meg a gyártó honlapját, de nekem nem jött fel ott semmi :P

https://alkatreszek.hu/autoalkatresz_szakmai_kereso

Itt mindegyiket felhozza...

Nekem a Gates hosszbordás 2 évesen repedezett volt.

Lehet vezérműszíjban jobban odateszik magukat.

Ja, meg hidrotőke, meg szelepszárszorulás.

"Ha már tényleg mindent kipróbáltatok, kicseréltetek..."

Elküldve

Sziasztok!

Vizsga előtt áll a kocsim. Két évvel ez előtt felragasztottam szemöldökfát a két első lámpámra, ami olyan jól sikerült, hogy levehetetlen. Ki szeretném cserélni, de a két olcsó lámpa közül nem tudom melyiket érdemesebb megvenni? TYC vagy a DEPO a jobb választás?

Elküldve

Nem kell erről regényt írni. Gyertya kiteker, óra bedug vagy becsavar (van menetes, meg kúpos gumis), önindítózás után le kell olvasni meddig ment fel. Ezt hívják kompresszió mérésnek. A kompresszió magyarul nyomás, ha azt mondja valaki hogy kopresszió végnyomás, az magyarul nyomás végnyomás.

  • Like 1
Elküldve

Sziasztok!

Vizsga előtt áll a kocsim. Két évvel ez előtt felragasztottam szemöldökfát a két első lámpámra, ami olyan jól sikerült, hogy levehetetlen. Ki szeretném cserélni, de a két olcsó lámpa közül nem tudom melyiket érdemesebb megvenni? TYC vagy a DEPO a jobb választás?

Szerintem úgy is átmegy a vizsgán ha rajta van.Attól függ milyen a vizsgabiztos kedve.Végül is nem zavar bele a fény útjába.Inkább a TYC-et válaszd ha mégis kell másik lámpa.

  • Like 1
Elküldve

sziasztok,az lenne a kerdesem es panaszom, hogy amikor kanyarokba vagyok akkor a valton rajta szoktam hagyni a kezem es kanyarokban altalaba segesegtol fugetlenul egy koppanast erzek a valtokaron. az mitol lehet? es ez egyenesbe nem csak kanyarokban.koszi

Ne aggódj, semmi komoly... Kicsit már fáradtak a bakok, gondot nem fog okozni.
Elküldve

Szerintem úgy is átmegy a vizsgán ha rajta van.Attól függ milyen a vizsgabiztos kedve.Végül is nem zavar bele a fény útjába.Inkább a TYC-et válaszd ha mégis kell másik lámpa.

Lámpatesten nem lehet semmi,nekem is volt előző gépem fényszóróján,le kellett szednem vizsga előtt :smartass:

  • Like 1
Elküldve

Nem kell erről regényt írni. Gyertya kiteker, óra bedug vagy becsavar (van menetes, meg kúpos gumis), önindítózás után le kell olvasni meddig ment fel. Ezt hívják kompresszió mérésnek. A kompresszió magyarul nyomás, ha azt mondja valaki hogy kopresszió végnyomás, az magyarul nyomás végnyomás.

Ezért helyesen:sűrítési végnyomás.

Elküldve

Szerintem úgy is átmegy a vizsgán ha rajta van.Attól függ milyen a vizsgabiztos kedve.Végül is nem zavar bele a fény útjába.Inkább a TYC-et válaszd ha mégis kell másik lámpa.

Nem megy át, mert már egyszer le kellett szedjem vizsga előtt. Egyébként én sem értem ezt, mert valóban nincs fénytérben.

Lámpatesten nem lehet semmi,nekem is volt előző gépem fényszóróján,le kellett szednem vizsga előtt :smartass:

Sajnos ez tényleg így van. Eztér is akarok visszatérni a gyárira. Még azt nem tudtam eldönteni, hogy az Njoy kivitelt, ami fekete keretes körbe, vagy a simát vegyem.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.