Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Sziasztok! Ezer+1 éve nem voltam itt közöttetek! Nem volt gondom az Astraval! :) 3-4 évig hiba nélkül ketyegett.... ám most van egz "kis"gondom vele! Olvasgattam, de nem találtam a twinport szeleppel kapcsolatos írást! Elment az erő a motorból,nem húz,egy literrel többet eszik!Morgó szinte diezeles hang jön a motorból! Diagnosztika nem mutat semmit, hibajel nincs, nem tudok semmit kivillogtatni! Szerelőm a twinport szelepre gyanakodik! Foglalkozik valaki ennek a felújításával? Vagy tud ebben a témában segíteni valaki? Az Astrám 2001-es Z14xe motorkódu, 330ezer km van benne. Köszönöm előre is!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Ezer+1 éve nem voltam itt közöttetek! Nem volt gondom az Astraval! :) 3-4 évig hiba nélkül ketyegett.... ám most van egz "kis"gondom vele! Olvasgattam, de nem találtam a twinport szeleppel kapcsolatos írást! Elment az erő a motorból,nem húz,egy literrel többet eszik!Morgó szinte diezeles hang jön a motorból! Diagnosztika nem mutat semmit, hibajel nincs, nem tudok semmit kivillogtatni! Szerelőm a twinport szelepre gyanakodik! Foglalkozik valaki ennek a felújításával? Vagy tud ebben a témában segíteni valaki? Az Astrám 2001-es Z14xe motorkódu, 330ezer km van benne. Köszönöm előre is!

Többet ne menj a szerelőhöz! Ez a legfontosabb. Keress olyat, aki már látott Astrát!

2001-ben nem volt twinport, a tiédben sincs!

Becsapott, vagy fogalma sincs semmiről.... :(

Talán ennyivel is már előrébb vagy...

Link to comment
Megosztás:

Többet ne menj a szerelőhöz! Ez a legfontosabb. Keress olyat, aki már látott Astrát!

2001-ben nem volt twinport, a tiédben sincs!

Becsapott, vagy fogalma sincs semmiről.... :(

Talán ennyivel is már előrébb vagy...

Ezért kell inkább ide járni ostoba szerelők helyett!

Link to comment
Megosztás:

Többet ne menj a szerelőhöz! Ez a legfontosabb. Keress olyat, aki már látott Astrát!

2001-ben nem volt twinport, a tiédben sincs!

Becsapott, vagy fogalma sincs semmiről.... :(

Talán ennyivel is már előrébb vagy...

Én annyira nem értek hozzá,de lehet, hogy a szívósor szelep és a twinport szelep ugyanazt jelenti? Azt tudtam, hogy 2001ben még nem volt ilyen, de ő ennek hívta, "twinport szelepnek"! Amúgy a motor az Ecotec!

Link to comment
Megosztás:

Én annyira nem értek hozzá,de lehet, hogy a szívósor szelep és a twinport szelep ugyanazt jelenti? Azt tudtam, hogy 2001ben még nem volt ilyen, de ő ennek hívta, "twinport szelepnek"! Amúgy a motor az Ecotec!

De miért hívja annak, miközben nem az? Elvégre szerelő...

Hogy érted, hogy standard? A Cromax besorolásra gondolsz?

Például. De unix-ban is prémiumozta anno az értékesítő amikor torony szilentet kerestem náluk.

Link to comment
Megosztás:

Például. De unix-ban is prémiumozta anno az értékesítő amikor torony szilentet kerestem náluk.

A Cromaxban pont prémiumnak írták a TRW-t is. Egyébként nekem a Meyle az egyik utolsó választás lenne, amit még beleraknék a kocsiba. Általában olcsóbb a többi jónevű gyártónál (Lemförder, Febi, TRW) és emiatt inkább a budget, mintsem prémium alkatrészekhez sorolom, de emögött sincs átfogó iparági elemzés, úgyhogy annyit is ér. :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Ezer+1 éve nem voltam itt közöttetek! Nem volt gondom az Astraval! :) 3-4 évig hiba nélkül ketyegett.... ám most van egz "kis"gondom vele! Olvasgattam, de nem találtam a twinport szeleppel kapcsolatos írást! Elment az erő a motorból,nem húz,egy literrel többet eszik!Morgó szinte diezeles hang jön a motorból! Diagnosztika nem mutat semmit, hibajel nincs, nem tudok semmit kivillogtatni! Szerelőm a twinport szelepre gyanakodik! Foglalkozik valaki ennek a felújításával? Vagy tud ebben a témában segíteni valaki? Az Astrám 2001-es Z14xe motorkódu, 330ezer km van benne. Köszönöm előre is!

Ezt a morgó hangot kicsit jobban körül kéne írnod. Mikor hallani? Gázadásnál? Folyamatos haladásnál? Alapjáraton? Nyitott motorháztetőnél állapítottad meg, hogy a motorból jön, vagy úgy érted, hogy a motortérből?

Az erőtlenséggel kapcsolatban, légszűrőt mikor cseréltél? Csak hidegen, vagy melegen is erőtlen?

Módosítva : vsz
Link to comment
Megosztás:

Ezt a morgó hangot kicsit jobban körül kéne írnod. Mikor hallani? Gázadásnál? Folyamatos haladásnál? Alapjáraton? Nyitott motorháztetőnél állapítottad meg, hogy a motorból jön, vagy úgy érted, hogy a motortérből?

Az erőtlenséggel kapcsolatban, légszűrőt mikor cseréltél? Csak hidegen, vagy melegen is erőtlen?

Szia! Közben kiderült, hogy a katalizátor adta meg magát!Melegen 3500-as fordulatnál jobban nem tudom pörgetni!Hidegen egy kicsit tovább4500-5000-ig.Alapjáraton semmi gond nincsketyeg szépen,de ha elkezdem pörgetni akkor elkezd morogni!Mikor húzom a másodikat akkor morog mint állat és nincs erő, és ugyan ez a jelenség a többi fokozatban is! Nyitott motortérnél is hallgattam és menet közben is!

Az EGR levakolása után sem változott a helyzet!Gondolom az így kizárható a történetből! A katalizátor felett fellazítom a csavarokat és megpörgetem úgy vagyis a szerelőm ezt már lehet meg is tette!Délben beszélek vele akkor már többet tudok!

Minden esetre ha valakinek van eladó,keveset futott katalizátora akkor ne adja el, lehet meg kell vennem! :) Újra jelen pillanatban nincs 195ezer ropogós papírom!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

A következő a problémám:

Amikor felkapcsolom a világítást az autón, akkor elalszik a műszerfalon a világítás, ha lekapcsolom a világítást, akkor pedig újra világít a műszerfal.

Nem tudom, hogy van-e köze ehhez, de most már a töltésjelző is világít folyamatosan a motor beindítása után is.

Mi okozhatja a problémát?

Az autó paraméterei:

Astra G 1.6 16V - Z16XE - 2003

Köszi,

Cs.

Módosítva : repa
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

A következő a problémám:

Amikor felkapcsolom a világítást az autón, akkor elalszik a műszerfalon a világítás, ha lekapcsolom a világítást, akkor pedig újra világít a műszerfal.

Nem tudom, hogy van-e köze ehhez, de most már a töltésjelző is világít folyamatosan a motor beindítása után is.

Mi okozhatja a problémát?

Az autó paraméterei:

Astra G 1.6 16V - Z16XE - 2003

Köszi,

Cs.

Gyenge az akku,mert nincs töltés

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

A következő a problémám:

Amikor felkapcsolom a világítást az autón, akkor elalszik a műszerfalon a világítás, ha lekapcsolom a világítást, akkor pedig újra világít a műszerfal.

Nem tudom, hogy van-e köze ehhez, de most már a töltésjelző is világít folyamatosan a motor beindítása után is.

Mi okozhatja a problémát?

Az autó paraméterei:

Astra G 1.6 16V - Z16XE - 2003

Köszi,

Cs.

Szerintem pedig a műszerfalvilágítás potija van letekerve!!! Világításkapcsolón keresd!

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Látom a téma régi (hidrotőke kelepelés, indítási becsörrenés, stb.), azért még bepróbálkoznék egy két kérdéssel. :)

A "beteg" kórképe:

ASTRA G Caravan, Z14XEP (2008); 80000 km

2013 év elején (talán februárban) átesett egy vezérmű tengely csapágy cserén mert szivárgott az olaj belőle. Akkor 5W40 olaj került bele (márkáját tekintve talán Mobil1). Mindez márka szervízben.

Némi "túlhordás" után -mert már kicsit "zajosnak" ítéltem a motort- tavaly szeptemberben teljes olaj (motor, váltó, stb.) és szűrőcserét csináltattam rajta egy erre specializálódott szakszervízben. Rájuk bíztam mit tesznek vele, az autónak megfelelő legyen, az a lényeg -mondtam. Több felkínált lehetőség közül végül Castrol 10W40 Magnatec került bele.

Rövid idő alatt kiderült, hogy ez nem biztos, hogy a megfelelő választás volt. Olyan lett az autó -némi túlzással- mintha dízelmozdonyba ültem volna, szabályosan zakatolt. Indításkor az alapjárat is ingadozott egy darabig, egy két perc után abba maradt és szépen beállt. Hogy a bajt tetézzem, néhány nappal később a kartergázcső szétnyílt mint az érett banán, így néhány napig a szigetelőszalaggal meghekkelt darabbal jártam, amíg az újat betudtam szerezni. Amint kicseréltem, elvittem motordiagnosztikára, ahol a hibakód törlése után egyebet nem találtak.

Mivel továbbra is zavart a dízeles kattogás, 1000 km után nem bírtam tovább és vettem a GM 5W30-as (gépkönyv szerinti) olajat, szűrőt, Költséghatékonyabb megoldásként azonban már én végeztem el a "beavatkozást". Az autó érezhetően csendesebb lett, azonban maradtak még zavaró tényezők.

kb. 6000 km megtétele után a következő a helyzet: indításkor hallani lehet egy csörgőzörejt ami egy-két másodperc után megszűnik. Hidegen még nem, de bemelegedve visszatért (na nem most, hanem már kb.100 km megtétele után) a kelepelés, igaz már szolidabb kiadásban, de dízelre emlékeztető szólamban. Azóta így járok vele.

Gyanítom hogy ez a hidrtőkékhez köthető. A motoröbítéstől a hidrotőke cseréig olvastam verziókat, nyílván az előbbi -anyagi értelemben- kevésbé megterhelő. A csörgő hangot azonban nem sikerült beazonosítanom. Az előttem szólók közül a vezérmű lánc feszítésére vagy a tengely lefogókra tippeltek. Ebben a típusban szíj meghajtás van.

Kérdésem az: érdemes először az öblítéses olajcserét megpróbálni? Már vettem PRO-TEC öblítőt és Castrol 5W40 Magnatec (rendelkezik dexos2 minősítéssel) olajat.

A csörgéssel kapcsolatban forduljak a márkaszervízhez vagy ez házilag is megoldható az említett hibalehetőségeknél?

Annyit még hozzátennék, hogy teljesítménybeli csökkenést nem tapasztaltam, sem előtte, sem utánna.

Előre is köszönöm az észrevételeiteket! :hiya:

Módosítva : zores
  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Látom a téma régi (hidrotőke kelepelés, indítási becsörrenés, stb.), azért még bepróbálkoznék egy két kérdéssel. :)

A "beteg" kórképe:

ASTRA G Caravan, Z14XEP (2008); 80000 km

2013 év elején (talán februárban) átesett egy vezérmű tengely csapágy cserén mert szivárgott az olaj belőle. Akkor 5W40 olaj került bele (márkáját tekintve talán Mobil1). Mindez márka szervízben.

Némi "túlhordás" után -mert már kicsit "zajosnak" ítéltem a motort- tavaly szeptemberben teljes olaj (motor, váltó, stb.) és szűrőcserét csináltattam rajta egy erre specializálódott szakszervízben. Rájuk bíztam mit tesznek vele, az autónak megfelelő legyen, az a lényeg -mondtam. Több felkínált lehetőség közül végül Castrol 10W40 Magnatec került bele.

Rövid idő alatt kiderült, hogy ez nem biztos, hogy a megfelelő választás volt. Olyan lett az autó -némi túlzással- mintha dízelmozdonyba ültem volna, szabályosan zakatolt. Indításkor az alapjárat is ingadozott egy darabig, egy két perc után abba maradt és szépen beállt. Hogy a bajt tetézzem, néhány nappal később a kartergázcső szétnyílt mint az érett banán, így néhány napig a szigetelőszalaggal meghekkelt darabbal jártam, amíg az újat betudtam szerezni. Amint kicseréltem, elvittem motordiagnosztikára, ahol a hibakód törlése után egyebet nem találtak.

Mivel továbbra is zavart a dízeles kattogás, 1000 km után nem bírtam tovább és vettem a GM 5W30-as (gépkönyv szerinti) olajat, szűrőt, Költséghatékonyabb megoldásként azonban már én végeztem el a "beavatkozást". Az autó érezhetően csendesebb lett, azonban maradtak még zavaró tényezők.

kb. 6000 km megtétele után a következő a helyzet: indításkor hallani lehet egy csörgőzörejt ami egy-két másodperc után megszűnik. Hidegen még nem, de bemelegedve visszatért (na nem most, hanem már kb.100 km megtétele után) a kelepelés, igaz már szolidabb kiadásban, de dízelre emlékeztető szólamban. Azóta így járok vele.

Gyanítom hogy ez a hidrtőkékhez köthető. A motoröbítéstől a hidrotőke cseréig olvastam verziókat, nyílván az előbbi -anyagi értelemben- kevésbé megterhelő. A csörgő hangot azonban nem sikerült beazonosítanom. Az előttem szólók közül a vezérmű lánc feszítésére vagy a tengely lefogókra tippeltek. Ebben a típusban szíj meghajtás van.

Kérdésem az: érdemes először az öblítéses olajcserét megpróbálni? Már vettem PRO-TEC öblítőt és Castrol 5W40 Magnatec (rendelkezik dexos2 minősítéssel) olajat.

A csörgéssel kapcsolatban forduljak a márkaszervízhez vagy ez házilag is megoldható az említett hibalehetőségeknél?

Annyit még hozzátennék, hogy teljesítménybeli csökkenést nem tapasztaltam, sem előtte, sem utánna.

Előre is köszönöm az észrevételeiteket! :hiya:

Hát, szerintem te a láncos vezérlést hallod és ez nem tetszik a fülednek. Munkatársam néhány hete vett G Astra-t, 1.2 (Z12XE). Rendeltem neki minden jót ami hirtelen kellett (Castrol Edge Titanium 5w40 és Mahle szűrőket), de még így is azt mondja, hogy valami még nem jó mert nem olyan halk/nem olyan sima a hangja mint az enyémnek. Mondtam neki, hogy olyan nem is lesz/nem is lehet. Neki konkrétan a lánc normál működési "zaja" zavaró. Láncosként szép egyébként tökéletes a hangja hidegen-melegen...

Más: Castrol "hívőként" én csalódtam a Magnatec C3 kenőanyagban. Az előtte és után jövő összes olajjal szebb volt a hangja/kiegyensúlyozottabb (simább/halkabb) volt a járása. Az öblítők meg... Volt munkatárs a 17 éves hibátlan Carina-nak szeretett volna jót tenni, öblítőzték, utána ette az olajat. Valamit megmart/szétmart a lötyi. Inkább valami jóféle motorolaj kellene Neked is, ne GM vagy Castrol Magnatec család.

Link to comment
Megosztás:

Hát, szerintem te a láncos vezérlést hallod és ez nem tetszik a fülednek. Munkatársam néhány hete vett G Astra-t, 1.2 (Z12XE). Rendeltem neki minden jót ami hirtelen kellett (Castrol Edge Titanium 5w40 és Mahle szűrőket), de még így is azt mondja, hogy valami még nem jó mert nem olyan halk/nem olyan sima a hangja mint az enyémnek. Mondtam neki, hogy olyan nem is lesz/nem is lehet. Neki konkrétan a lánc normál működési "zaja" zavaró. Láncosként szép egyébként tökéletes a hangja hidegen-melegen...

Más: Castrol "hívőként" én csalódtam a Magnatec C3 kenőanyagban. Az előtte és után jövő összes olajjal szebb volt a hangja/kiegyensúlyozottabb (simább/halkabb) volt a járása. Az öblítők meg... Volt munkatárs a 17 éves hibátlan Carina-nak szeretett volna jót tenni, öblítőzték, utána ette az olajat. Valamit megmart/szétmart a lötyi. Inkább valami jóféle motorolaj kellene Neked is, ne GM vagy Castrol Magnatec család.

Köszi, ennyit a "szaktudásomról" a meghajtást illetően. :omg: Amit lát az ember, arról gondolja azt, hogy az.

Az olajjal kapcsolatban mit javasolnál, mivel próbálkozzak? Melyik lenne a megfelelőbb?

Én azt olvastam, hogy a viszkozításnál fontosabb a minősítés. A Dexos2 az Opelekhez passzol vagy ajánlott. Feltételezem más termékeknél is előfordulhat ez a minősítés. Azért lett Castrol mert volt egy nagyon kedvező ajánlat amit kár lett volna kihagyni, másrészt mint fentebb is írtam ez volt az egyik a szakszervíz által javasoltak közül. A másikra nem emlékszem már.

Igen, az öblítőkről én is olvastam hideget meleget, -ebből legyen okos az ember-, de valakinél bevált a hidrotőkéket illetően és megszűnt a dízeles kelepelés olajcserét követően. Tisztában vagyok vele persze, hogy az idő előrehaladtával a motor sem lesz többé olyan mint mikor kigurultam vele a szalonból.

A lánccsörgésre is kihatással lehet egy olajcsere vagy az már más beavatkozást igényelne?

Köszönöm! :icon13:

Link to comment
Megosztás:

Hát, szerintem te a láncos vezérlést hallod és ez nem tetszik a fülednek. Munkatársam néhány hete vett G Astra-t, 1.2 (Z12XE). Rendeltem neki minden jót ami hirtelen kellett (Castrol Edge Titanium 5w40 és Mahle szűrőket), de még így is azt mondja, hogy valami még nem jó mert nem olyan halk/nem olyan sima a hangja mint az enyémnek. Mondtam neki, hogy olyan nem is lesz/nem is lehet. Neki konkrétan a lánc normál működési "zaja" zavaró. Láncosként szép egyébként tökéletes a hangja hidegen-melegen...

Más: Castrol "hívőként" én csalódtam a Magnatec C3 kenőanyagban. Az előtte és után jövő összes olajjal szebb volt a hangja/kiegyensúlyozottabb (simább/halkabb) volt a járása. Az öblítők meg... Volt munkatárs a 17 éves hibátlan Carina-nak szeretett volna jót tenni, öblítőzték, utána ette az olajat. Valamit megmart/szétmart a lötyi. Inkább valami jóféle motorolaj kellene Neked is, ne GM vagy Castrol Magnatec család.

Köszi, ennyit a "szaktudásomról" a meghajtást illetően. :omg: Amit lát az ember, arról gondolja azt, hogy az.

Az olajjal kapcsolatban mit javasolnál, mivel próbálkozzak? Melyik lenne a megfelelőbb?

Én azt olvastam, hogy a viszkozításnál fontosabb a minősítés. A Dexos2 az Opelekhez passzol vagy ajánlott. Feltételezem más termékeknél is előfordulhat ez a minősítés. Azért lett Castrol mert volt egy nagyon kedvező ajánlat amit kár lett volna kihagyni, másrészt mint fentebb is írtam ez volt az egyik a szakszervíz által javasoltak közül. A másikra nem emlékszem már.

Igen, az öblítőkről én is olvastam hideget meleget, -ebből legyen okos az ember-, de valakinél bevált a hidrotőkéket illetően és megszűnt a dízeles kelepelés olajcserét követően. Tisztában vagyok vele persze, hogy az idő előrehaladtával a motor sem lesz többé olyan mint mikor kigurultam vele a szalonból.

A lánccsörgésre is kihatással lehet egy olajcsere vagy az már más beavatkozást igényelne?

Köszönöm! :icon13:

Link to comment
Megosztás:

Köszi, ennyit a "szaktudásomról" a meghajtást illetően. :omg: Amit lát az ember, arról gondolja azt, hogy az.

Az olajjal kapcsolatban mit javasolnál, mivel próbálkozzak? Melyik lenne a megfelelőbb?

Én azt olvastam, hogy a viszkozításnál fontosabb a minősítés. A Dexos2 az Opelekhez passzol vagy ajánlott. Feltételezem más termékeknél is előfordulhat ez a minősítés. Azért lett Castrol mert volt egy nagyon kedvező ajánlat amit kár lett volna kihagyni, másrészt mint fentebb is írtam ez volt az egyik a szakszervíz által javasoltak közül. A másikra nem emlékszem már.

Igen, az öblítőkről én is olvastam hideget meleget, -ebből legyen okos az ember-, de valakinél bevált a hidrotőkéket illetően és megszűnt a dízeles kelepelés olajcserét követően. Tisztában vagyok vele persze, hogy az idő előrehaladtával a motor sem lesz többé olyan mint mikor kigurultam vele a szalonból.

A lánccsörgésre is kihatással lehet egy olajcsere vagy az már más beavatkozást igényelne?

Köszönöm! :icon13:

A lánc feszítésében szerepe van a kenőanyagnak (tudtommal; olajnyomás miatt), emiatt is fontos a megfelelő kenőanyag. Ajánlani biztosan nem fogok, mert rengeteg jónak/prémiumnak kikiáltott van: Motul (ezt egyszer kipróbálnám, de ez tényleg drága), Mequin, Liqui Moly vagy Mobil1, Eneos, Castrol (Edge Titanium FST család!), Fuchs és sorolhatnám. Amivel én most éppen elégedett vagyok (december óta használom), az a Mobil Super XE 5w30, természetesen rendelkezik Dexos2 minősítéssel:

http://www.mobil.co.uk/UK-English-LCW/carengineoils_products_mobil-super-3000-xe-5w30.aspx

https://the-filtershop.com/spd/Mobil_Super_3000_XE_5W-30_4_L/Motorolaj-Mobil-Super-3000-XE-5W-30-4-L

Castrol-ból ezt, ha csak nem gondolkozol 0-ás olajban:

https://the-filtershop.com/Castrol-Edge-Titanium-FST-5w40-4-L-motorolaj

A hidrotőke meg olyan dolog, hogy lehet kapni adalékokat olajhoz, de nem nagyon hiszek bennük (nem jó a gyári olaj összetételét megzavarni), az Opel-ek mindig is csattogósabbak voltak, előző Astra-m is hamar csattogni kezdet (14-15 éves korában, de 21 évesen is úgy ment el), de ebből nem volt gond.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Láttam nemrég volt téma a nehezen működő, akadó gyújtáskapcsoló. A mostani nagy melegekben nekem is előjőtt ez a gond és mivel csak egy kulcsom volt az autóhoz bementem az Opelhez (Marsal Pápa) és gondoltam egy füst alatt elintézem a két dolgot így is lett. Új gyújtáskapcsoló egy új kulcs, egy új távirányító és a régi javítása (letört az elemtartó), betanítás, az elveszett kulcs tiltása összesen 50e Ft. Így most minden a gyári formájában van csak egy kulcs kell mindenhez és a nyugalom hogy nem 40 fokban kell a győri árkád tetőparkolójában végrehajtani az előbbi műveletet :D

Link to comment
Megosztás:

Kicsivel a normál/üzemmeleg motor hőfok (analóg műszeren kb 87 fok) felett valamiért nagyon gyenge az autó, az 1-es és 2-es sebességi fokozatban. Nagyon óvatosan kell bánnom a kuplunggal és 3500-4000 fordulatig pörgetni hogy menjen. Olyan mintha jóval kevesebb lóerő állna rendelkezésre. Hidegen és üzemmelegen jó, de ez feletti hőmérsékleti tartományban lusta. Padlózom és akkor sem megy úgy ahogy kellene. Februárban lambda szonda lett cserélve (gyárira), így tuti nem azzal van gond. Fojtószelep tiszta, a kis furat/csövek nincsenek eldugulva.

Módosítva : gedikart
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy elég fura problémával fordulok hozzátok!

Tegnap reggel egy egész éjszakás, jófajta széllel kombinál esőzés után a kocsi vezetőoldali ülése alatt jó kétcenti magasan állt a víz.

Ellenőriztem több helyen de nem találtam tömítetlenségre utaló nyomot.

Szerintetek hol ázhatott be a kocsi?

5 éve van nálam a kocsi és mentem már vele nagy esőzésben, ázott már napokat esőben (sajnos csillag garázs van csak) de nem volt még ilyen!

Ötleteket előre is köszönöm!

Üdv!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.