zuborka Elküldve Május6, 2015 Megoszt Elküldve Május6, 2015 Ment az e-mail..Szép napot.. :icon1: Ment Pü.Üdv.:-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zuborka Elküldve Május6, 2015 Megoszt Elküldve Május6, 2015 Ment az e-mail..Szép napot.. :icon1: Ment Pü.Üdv.:-) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
lodarazs Elküldve Május6, 2015 Megoszt Elküldve Május6, 2015 Sziasztok!G astrám világítás kapcsolója kontakthibás lett. Lehet vele valamit csinálni vagy csere? Ha csere hogy szedjem ki? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kölyök Elküldve Május6, 2015 Megoszt Elküldve Május6, 2015 Ment az e-mail..Szép napot.. :icon1: Szia! Azt szeretném megkérdezni, hogy az OP-COM-hoz szükséges interface beszerzésében tudnál segíteni? ELM327 nekem nem működik az autómmal. (x20xer opc) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Május6, 2015 Megoszt Elküldve Május6, 2015 Sziasztok!G astrám világítás kapcsolója kontakthibás lett. Lehet vele valamit csinálni vagy csere? Ha csere hogy szedjem ki? Ez lehet hogy segít a hibakeresésben: http://kacsa-ignis.hu/vkapcs/ Kiszedés, belső világítás és helyzetjelző állásba kapcsolod, alulról egy hegyes csavarhúzóval alá nyúlsz és ki tudod akasztani a tekerőt. Akkor kétoldalt látni fogsz vájatot, ott tartja két rugós lemez a helyén. Azt egyszerre két csavarhúzóval kiakasztva kitudod csúsztatni a helyéről az egész foglalatot. Vagy ha van nagyon vékony lemezed, hitelkártyád akkor a kapcsoló mellett kétoldalt betolva, ezt a két rugós lemezt vissza tudod tolni a kapcsolóba és így kitudod húzni a helyéről az egész kapcsolót. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
wakond Elküldve Május6, 2015 Megoszt Elküldve Május6, 2015 http://rajongoioldal.hu/calibra/egyedi/?oldal=119 :icon1: alvázszám alapján ki ír minden infót ECAT24.com COVER,FLOOR INNER,STANDARD EXTERIOR PAINT,SEE MODEL CATALOGUE FOREWORD PAINT CHART INTERIOR-BLACK BODY INTERIOR TRIM-BLACK DOOR PANEL TRIM,BLACK ELECTRICALLY OPERATED WINDOWS,FRONT FRONT SEAT,LH,HEIGHT ADJUSTER,MANUAL FOR DRIVER AIR BAG FOR PASSENGER AIR BAG FRONT SEAT,ADJUSTABLE BACK HEAD RESTRAINT,REAR,CLOTH,FULL DOOR LOCK,WITH REMOTE CONTROL HEAD RESTRAINT,FRONT,CLOTH,FULL HEAD RESTRAINT,REAR,CLOTH,CENTER FOR INSTRUMENT WITH BLACK DIALS USED WITH CHROME INNER DOOR HANDLES HEATER,REAR COMPARTMENT AIR CONDITIONING FOR HUNGARY MIRROR,ELECTRIC AND HEATED,RH-LH HOUSING 4 BOLT WHEEL FIXING AXLE RATIO 3.94 ABS ALTERNATOR,100AMP LEFT HAND DRIVE Z14XEP[LJ2] PETROL ENGINE MANUAL TRANSMISSION,5 SPEED,SPORTY USED WITH MANUAL TRANSMISSION STEERING WHEEL,DELUXE FOR TILTING STEERING COLUMN POWER STEERING, NON-VARIABLE RATIO EQUIPMENT,EUROPEAN UNION EMISSION,EEC 05 LOCAL GM OF EUROPE OHI WHEEL AND TYRE,SPARE TRIM,ORLEANS/MALTA WHEEL,ROAD,STEEL,6JX15 TYRES,195/60 R 15-88H TRIM PANEL,INNER,MALTA BATTERY,55AH HORN,FANFARE ANTENA SHORT,ROOF,RADIO SPEAKER,DOORS,2 PROTECTION WAX MOUNTING PROVISION,RADIO,EXCEPT CAR TELEPHONE LETTERING,LATERAL,DELETE ADDITIONAL PARTS,RADIO INSTALLATION FOR 433 MHZ FREQUENCY SENSOR,RESTRAINT SYSTEM,LH innen melyik lesz az? Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Május6, 2015 Megoszt Elküldve Május6, 2015 AXLE RATIO 3.94 innen melyik lesz az? f13, de azt nem írja az opel-infos h c vagy w. *gyanítom 1.4hez nem raktak w-set... :D 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Május6, 2015 Megoszt Elküldve Május6, 2015 (edited) COVER,FLOOR INNER,STANDARD EXTERIOR PAINT,SEE MODEL CATALOGUE FOREWORD PAINT CHART INTERIOR-BLACK BODY INTERIOR TRIM-BLACK DOOR PANEL TRIM,BLACK ELECTRICALLY OPERATED WINDOWS,FRONT FRONT SEAT,LH,HEIGHT ADJUSTER,MANUAL FOR DRIVER AIR BAG FOR PASSENGER AIR BAG FRONT SEAT,ADJUSTABLE BACK HEAD RESTRAINT,REAR,CLOTH,FULL DOOR LOCK,WITH REMOTE CONTROL HEAD RESTRAINT,FRONT,CLOTH,FULL HEAD RESTRAINT,REAR,CLOTH,CENTER FOR INSTRUMENT WITH BLACK DIALS USED WITH CHROME INNER DOOR HANDLES HEATER,REAR COMPARTMENT AIR CONDITIONING FOR HUNGARY MIRROR,ELECTRIC AND HEATED,RH-LH HOUSING 4 BOLT WHEEL FIXING AXLE RATIO 3.94 ABS ALTERNATOR,100AMP LEFT HAND DRIVE Z14XEP[LJ2] PETROL ENGINE MANUAL TRANSMISSION,5 SPEED,SPORTY USED WITH MANUAL TRANSMISSION STEERING WHEEL,DELUXE FOR TILTING STEERING COLUMN POWER STEERING, NON-VARIABLE RATIO EQUIPMENT,EUROPEAN UNION EMISSION,EEC 05 LOCAL GM OF EUROPE OHI WHEEL AND TYRE,SPARE TRIM,ORLEANS/MALTA WHEEL,ROAD,STEEL,6JX15 TYRES,195/60 R 15-88H TRIM PANEL,INNER,MALTA BATTERY,55AH HORN,FANFARE ANTENA SHORT,ROOF,RADIO SPEAKER,DOORS,2 PROTECTION WAX MOUNTING PROVISION,RADIO,EXCEPT CAR TELEPHONE LETTERING,LATERAL,DELETE ADDITIONAL PARTS,RADIO INSTALLATION FOR 433 MHZ FREQUENCY SENSOR,RESTRAINT SYSTEM,LH innen melyik lesz az? 3,94 a végáttétel,szerintem c,mivel sporty Módosítva Május6, 2015 : csicsó 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Május6, 2015 Megoszt Elküldve Május6, 2015 wakond, on 06 May 2015 - 5:21 PM, said: COVER,FLOOR INNER,STANDARD EXTERIOR PAINT,SEE MODEL CATALOGUE FOREWORD PAINT CHART INTERIOR-BLACK BODY INTERIOR TRIM-BLACK DOOR PANEL TRIM,BLACK ELECTRICALLY OPERATED WINDOWS,FRONT FRONT SEAT,LH,HEIGHT ADJUSTER,MANUAL FOR DRIVER AIR BAG FOR PASSENGER AIR BAG FRONT SEAT,ADJUSTABLE BACK HEAD RESTRAINT,REAR,CLOTH,FULL DOOR LOCK,WITH REMOTE CONTROL HEAD RESTRAINT,FRONT,CLOTH,FULL HEAD RESTRAINT,REAR,CLOTH,CENTER FOR INSTRUMENT WITH BLACK DIALS USED WITH CHROME INNER DOOR HANDLES HEATER,REAR COMPARTMENT AIR CONDITIONING FOR HUNGARY MIRROR,ELECTRIC AND HEATED,RH-LH HOUSING 4 BOLT WHEEL FIXING AXLE RATIO 3.94 ABS ALTERNATOR,100AMP LEFT HAND DRIVE Z14XEP[LJ2] PETROL ENGINE MANUAL TRANSMISSION,5 SPEED,SPORTY USED WITH MANUAL TRANSMISSION STEERING WHEEL,DELUXE FOR TILTING STEERING COLUMN POWER STEERING, NON-VARIABLE RATIO EQUIPMENT,EUROPEAN UNION EMISSION,EEC 05 LOCAL GM OF EUROPE OHI WHEEL AND TYRE,SPARE TRIM,ORLEANS/MALTA WHEEL,ROAD,STEEL,6JX15 TYRES,195/60 R 15-88H TRIM PANEL,INNER,MALTA BATTERY,55AH HORN,FANFARE ANTENA SHORT,ROOF,RADIO SPEAKER,DOORS,2 PROTECTION WAX MOUNTING PROVISION,RADIO,EXCEPT CAR TELEPHONE LETTERING,LATERAL,DELETE ADDITIONAL PARTS,RADIO INSTALLATION FOR 433 MHZ FREQUENCY SENSOR,RESTRAINT SYSTEM,LH innen melyik lesz az? Nem írja a kódot nálad. Az enyémnél ott van: MANUAL TRANSMISSION,5 SPEED,F23 TYPE 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
wakond Elküldve Május6, 2015 Megoszt Elküldve Május6, 2015 csak azért kérdeztem, mert meg szeretném rendelni az e-bay-es kulissza felújító készletet. az viszont az eladó szerint F23-as váltóhoz való. bár nem tudom, hogy mi köze hozzá (kulissza)? mármint a váltó típusszámának? vagy lényeges különbségek vannak? Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Május6, 2015 Megoszt Elküldve Május6, 2015 csak azért kérdeztem, mert meg szeretném rendelni az e-bay-es kulissza felújító készletet. az viszont az eladó szerint F23-as váltóhoz való. bár nem tudom, hogy mi köze hozzá (kulissza)? mármint a váltó típusszámának? vagy lényeges különbségek vannak? Neked rudazatos a váltód, az f23 pedig bowdenes. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
wakond Elküldve Május6, 2015 Megoszt Elküldve Május6, 2015 Neked rudazatos a váltód, az f23 pedig bowdenes. akkor nekem elég lenne egy ilyen? ha igen akkor elég gépzsírral bekenni, vagy mindenféleképpen szilikonos zsír kell? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Május6, 2015 Megoszt Elküldve Május6, 2015 Az olajteknőt bonyolult levenni? Nemsokára olajat kell cserélnem,és kicsit szivárog a tömítésnél.Gondoltam kicserélném. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Május6, 2015 Megoszt Elküldve Május6, 2015 akkor nekem elég lenne egy ilyen? ha igen akkor elég gépzsírral bekenni, vagy mindenféleképpen szilikonos zsír kell? Két féle rudazat van. Nem tudom milyen a tied. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
lodarazs Elküldve Május6, 2015 Megoszt Elküldve Május6, 2015 Ez lehet hogy segít a hibakeresésben: http://kacsa-ignis.hu/vkapcs/ Kiszedés, belső világítás és helyzetjelző állásba kapcsolod, alulról egy hegyes csavarhúzóval alá nyúlsz és ki tudod akasztani a tekerőt. Akkor kétoldalt látni fogsz vájatot, ott tartja két rugós lemez a helyén. Azt egyszerre két csavarhúzóval kiakasztva kitudod csúsztatni a helyéről az egész foglalatot. Vagy ha van nagyon vékony lemezed, hitelkártyád akkor a kapcsoló mellett kétoldalt betolva, ezt a két rugós lemezt vissza tudod tolni a kapcsolóba és így kitudod húzni a helyéről az egész kapcsolót. Köszönöm Fórumlakó! Megpróbálom kiszedni. Az enyém most kontakthibás mert mozgatni ütögetni kell , hogy működjön. Gondolom nem lehet javítani tehát vehetek másikat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Május6, 2015 Megoszt Elküldve Május6, 2015 (edited) Köszönöm Fórumlakó! Megpróbálom kiszedni. Az enyém most kontakthibás mert mozgatni ütögetni kell , hogy működjön. Gondolom nem lehet javítani tehát vehetek másikat. Ha a leírás alapján szétszeded majd a kapcsolót akkor látod mi lehet vele a gond. Lehet hogy egy kis tisztítás segít majd neki, de lehet hogy valóban nem tudod majd javítani. A foglalat csatlakozásait is nézd majd át. Módosítva Május6, 2015 : kobraCode 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
wakond Elküldve Május7, 2015 Megoszt Elküldve Május7, 2015 Két féle rudazat van. Nem tudom milyen a tied. az nagyon jó.... és ezt ki tudom deríteni valahogy? legrosszabb esetben az alámászós nézegetős technika? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zuborka Elküldve Május7, 2015 Megoszt Elküldve Május7, 2015 Ment az e-mail..Szép napot.. :icon1: Szia! Köszönöm szépen!!!:-))) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Május7, 2015 Megoszt Elküldve Május7, 2015 (edited) Hát, nincs vége a történetnek, eddig mintha ez nem így működött volna: reggeli hideg indítást követően pár (~10) másodperc múlva a szervó elindul pedig nem is érek a kormányhoz (de pont ua hangot adja ki). Tegnap reggel ezen hang megjelenésekor állt le a motor... Nem úgy emlékszem, hogy ez eddig is így volt... Szevasztok! A mai reggelt a régi/jól bevált akkumulátoros sziaknál kezdtem. Tekintettel arra hogy alig 500m, így lényegében hideg állapotban tudott vizsgálódni. Hozta a nem kis kütyüjét és méregetett mindent, a tesztgépe indítást is szimulált terheléssel és a következőket mondta: kezd öregedni, de komolyabb baja nincs, illetve de van. 92%-os töltöttségű az akksi, de ennek indításkor 60%-át tudja csak leadni. A sok városi indítástól és rövid utaktól ez alá tud menni és ez már lehet kevés (egyébként 11V-ot mért szimuláció közben). Az általam vázolt hibákhoz nem igazán ért (ABS hidegindításkori bevillogása és a szervó felsírása), így nem állítja hogy ez megoldja a gondot. Azt csak jósolni tudja, hogy meddig megy ez az akksi, szerinte töltögethetem de megjavulni nem fog és egy hosszabb nyári út plusz töltés nélkül pár este lehet gondban leszek. Lehet hogy ma cellazárlat lesz, lehet hogy novemberben, lehet h jövő augusztusban, ezt senki nem tudja. Aki nálam jobban ért ehhez a kérdéshez, az osztja a véleményét? Van Bosch Silver-t, Varta Black-et (26 körül), de Ő 30 éve forgalmaz Lengyel, Szlovák, Szlovén akksikat (az egyik állítólag Varta leányvállalat), és ár-értékben erősen tudja javasolni. Közel 30%-kal olcsóbb ua paraméterű ilyen akksi (16-18 körül), ua a garancia, és szerinte max annyi a differencia, hogy ezt 5 év múlva cserélni kell míg a Varta-t mondjuk (egyéb prémiumot) mondjuk 6-7 év (ideális esetben). Ez nem szent írás, lehet több vagy kevesebb akármelyik esetében, de azon se lepődne meg (mint már sokszor tapasztata), hogy a prémium hamarabb kidőlt... Szerintetek? Lehet hogy holnap vagy jövő hét elején megyek vissza akksit venni... Remélem ez megoldja a mostani nekem nem tetsző dolgokat vagy fölöslegesen dobom ki a pénzt erre? Módosítva Május7, 2015 : Janó32 Link to comment Megosztás: More sharing options...
mantec Elküldve Május7, 2015 Megoszt Elküldve Május7, 2015 (edited) T Janó32! Bosch S3 56Ah J+ 15.550,- Ft.(24 hónap garancia) Módosítva Május7, 2015 : mantec 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
VicKnr_25 Elküldve Május7, 2015 Megoszt Elküldve Május7, 2015 Üdv! Astra H Z17DTL (2005) a vízpumpa hajtása vezérlésen kívül esik? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Május7, 2015 Megoszt Elküldve Május7, 2015 T Janó32! Bosch S3 56Ah J+ 15.550,- Ft.(24 hónap garancia) T mantec! +3000 Posta, továbbá ha jól tudom, a garancia feltétele a szakműhelyben történő beszerelés (4-5k) és annak hivatalos dokumentációja. Ez már nincs olyan messze a 26 ezertől... Link to comment Megosztás: More sharing options...
mantec Elküldve Május7, 2015 Megoszt Elküldve Május7, 2015 (edited) T Janó32! "... +3000 Posta ..." Futárköltségeink: Cégünk súly alapú szállítási költségekkel dolgozik. Az árak településtől függetlenül állandóak. (Csak Magyarországon belülre szállítunk) 1kg-ig 1.650Ft 3kg-ig 1.850Ft5kg-ig 2.000Ft 10kg-ig 2.450Ft 20kg-ig 2.850Ft "... a garancia feltétele ..." Nincs ilyen feltétel. Idézet: A jótállási igény kizárólag a vásárláskor kitöltött jótállási jeggyel, az eladási bizonylattal, ... hibamegállapító jegyzőkönyvvel érvényesíthető. Módosítva Május10, 2015 : mantec Link to comment Megosztás: More sharing options...
vsz Elküldve Május7, 2015 Megoszt Elküldve Május7, 2015 Habár nekem Z14XE, de ugyanezeket produkálja (a fulladást és erőtlenséget leszámítva), csütörtökön viszem megnézetni, meglátjuk mit mond rá a szakember. Nekem csak nagyon kicsi gázpedál állásnál jön elő a hiba. Azt mondta nekem a szakember (Weszi), hogy szorul a szelep és az a probléma, első körben azt javasolta, hogy 5000-es fordulaton autózzak vele 30-40 km-t, hátha az segít. Mondjuk nekem néha, 6-7 óra állás után puffogva jár. Erre mondta, hogy ez tipikusan szelepszorulás. A rángatást nem tudom, hogy összefügg e vele, majd kiderül, ha megjárattam a kocsit. Ha nem segít, akkor hengerfej le...majd egyszer. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Május7, 2015 Megoszt Elküldve Május7, 2015 T Janó32! "... +3000 Posta ..." Futárköltségeink: Cégünk súly alapú szállítási költségekkel dolgozik. Az árak településtől függetlenül állandóak. (Csak Magyarországon belülre szállítunk) 1kg-ig 1.650Ft 3kg-ig 1.850Ft5kg-ig 2.000Ft 10kg-ig 2.450Ft 20kg-ig 2.850Ft "... a garancia feltétele ..." Nincs ilyen feltétel. Idézet: A jótállási igény kizárólag a vásárláskor kitöltött jótállási jeggyel, az eladási bizonylattal, ... hibamegállapító jegyzőkönyvvel érvényesíthető. Azt mondta nekem a szakember (Weszi), hogy szorul a szelep és az a probléma, első körben azt javasolta, hogy 5000-es fordulaton autózzak vele 30-40 km-t, hátha az segít. Mondjuk nekem néha, 6-7 óra állás után puffogva jár. Erre mondta, hogy ez tipikusan szelepszorulás. A rángatást nem tudom, hogy összefügg e vele, majd kiderül, ha megjárattam a kocsit. Ha nem segít, akkor hengerfej le...majd egyszer. Nem akarlak elkeseríteni, de előző Astra-m (1.6 8v) pontosan ezt csinálta, azóta is rettegek ettől a hibától. Semmi nem segített, hengerfej felújítás (csere) lett belőle. Elvileg elég lenne csak az adott szelepet rendbe tenni, de ezt nagyon nem ajánlották, mivel ha már szét van szedve, akkor érdemes rendbe tenni, metr ha 1 év múlva a másik megszorul, akkor megint nagyon zsebbe kell nyúlni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts