Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Sziasztok..Mennyire normális dolog az,hogy kiverte a főtenygely szimeringet a Z18XE?(Váltó felől) Gyakori probléma ez?

Előfordul. Nagyjából 200 ezer km-t bír ki.

131k km, cseppen...

Elküldve

Előfordul. Nagyjából 200 ezer km-t bír ki.

Majdnem pont annyi van az autóban.. :icon1: Csak hamár leveszem a váltót akkor kidobom a kuplungot is...Enyhén meglepődtem az árakon...Főleg a kinyomó csapágyon...

Elküldve

Előfordul. Nagyjából 200 ezer km-t bír ki.

Majdnem pont annyi van az autóban.. :icon1: Csak hamár leveszem a váltót akkor kidobom a kuplungot is...Enyhén meglepődtem az árakon...Főleg a kinyomó csapágyon...

Elküldve

Majdnem pont annyi van az autóban.. :icon1: Csak hamár leveszem a váltót akkor kidobom a kuplungot is...Enyhén meglepődtem az árakon...Főleg a kinyomó csapágyon...

Nekem 220 ezernél kezdett el folyatni egy komolyabb kihúzatás után. De nem csöpögött, hanem ömlött. Érdekes, hogy a kuplung bírta volna még, de persze mi is cseréltük. 160 ezret hagytam a szerelőnél, ebből valamivel több mint 100 volt az anyag. Azaz szerkezet, tárcsa, szimering, váltóolaj. Kinyomócsapágy nem lett cserélve, az még egy 100-as lenne.
Elküldve

Nekem 220 ezernél kezdett el folyatni egy komolyabb kihúzatás után. De nem csöpögött, hanem ömlött. Érdekes, hogy a kuplung bírta volna még, de persze mi is cseréltük. 160 ezret hagytam a szerelőnél, ebből valamivel több mint 100 volt az anyag. Azaz szerkezet, tárcsa, szimering, váltóolaj. Kinyomócsapágy nem lett cserélve, az még egy 100-as lenne.

Perpill 36-71eft bárdiban a kinyomó teliáron. Ha már lent volt a váltó akkor nem értem miért kerül 100eftba a cseréje.

Elküldve
spzoli, on 17 Apr 2015 - 3:42 PM, said:

Perpill 36-71eft bárdiban a kinyomó teliáron. Ha már lent volt a váltó akkor nem értem miért kerül 100eftba a cseréje.

De nem perpill kell, akkor meg nem volt ennyiért, megnéztem pár helyen.

Elküldve

De nem perpill kell, akkor meg nem volt ennyiért, megnéztem pár helyen.

Nekem kedvezménnyel,76 az anyag cakk pakk..plusz 30 a munkadij...De azért nem örömtelien csináltatom.. :pinch:

Elküldve

De nem perpill kell, akkor meg nem volt ennyiért, megnéztem pár helyen.

Nekem kedvezménnyel,76 az anyag cakk pakk..plusz 30 a munkadij...De azért nem örömtelien csináltatom.. :pinch:

Azért ennyire húzós a szett ára mert 2.2-es?

Elküldve

Nem. Azért mert hidraulikus a kinyomó.

Hm... Akárhogy nézegetem, de egy elfogadható kuplung szett + kinyomó csapágy 55-60. Nem látom a 70-80-100-as alkatrész árat...

Elküldve

Hm... Akárhogy nézegetem, de egy elfogadható kuplung szett + kinyomó csapágy 55-60. Nem látom a 70-80-100-as alkatrész árat...

En sem, ezert irtam par kommenttel ezelott amit. Lehet 8eve meg dragabb volt.
Elküldve

Linkeljetek már ezekről az 55-60-as árakról. Megköszönném, mert nekem is pont ez kell.

Ez a csapágy nélküli szett. (63,84,92)

Ez meg csak a csapágy. (37,40, 58, 71)

Normálisabbnak én a Luk-ot meg mondjuk a Sachs-ot gondolom. Sachs-ból nincs csapágy és mindenhol azt mondják, hogy csak a passzoló csapágy az igazi. A Luk így összesen 155. Persze kedvezmény meg így úgy, stb... Csergőből kedvezménnyel én 100-ért tudnám elhozni.

Egyébként van egy egyben Luk szett, amit már valahol máshol is megtaláltam 100 körüli áron, de most nem találom a cikkszámát. Viszont ez is messze van attól, amit mondtok.

Elküldve

Sziasztok!

Azt vettem észre, ha 1500-2000-es fordulat között akarok kigyorsítani 4. 5. fokozatban, akkor hajlamos rángatni, kérdés, hogy ez természetes?

Lehet, hogy ez a fordulatszám tartomány túl alacsony ennek a montornak? Ettől függetlenül semmi baja, szépen kiforog, fogyasztása nem változott.

Hasonlítani csak a saját 1,6-os Hondámhoz tudom, de az ilyet nem csinál.

Motor kód: Z18XE

Elküldve

Minden a kedvezmény mértékétől függ, Bárdinál listaáron vásárolni kidobott pénz!

Az 55-60 szerintem LUK alkatrészekkel 2.2-eshez kivitelezhetetlen, de márkátlanabbakkal kijöhet annyira. Igaz, én azokat bele nem tenném. :pinch:

Linkeljetek már ezekről az 55-60-as árakról. Megköszönném, mert nekem is pont ez kell.

Ez a csapágy nélküli szett. (63,84,92)

Ez meg csak a csapágy. (37,40, 58, 71)

Normálisabbnak én a Luk-ot meg mondjuk a Sachs-ot gondolom. Sachs-ból nincs csapágy és mindenhol azt mondják, hogy csak a passzoló csapágy az igazi. A Luk így összesen 155. Persze kedvezmény meg így úgy, stb... Csergőből kedvezménnyel én 100-ért tudnám elhozni.

Egyébként van egy egyben Luk szett, amit már valahol máshol is megtaláltam 100 körüli áron, de most nem találom a cikkszámát. Viszont ez is messze van attól, amit mondtok.

Elküldve

Én kiemelten kérdeztem, hogy azért "mert 2.2-es"? Mi erről beszélgettünk spzoli-val.

Esetemben (1.6):

Szett: Sachs ~25k

https://cromax.hu/100000000-kuplung/100330000-kuplung-mechanika/100330078-kuplungszett/111929-kuplungszett-opel

Kinyomó: 35-36k (TRW vs Opel) de állítólag az JP és LPR is tökéleseten jó. Ha jól tudom, a JP a Suzuki gyárija, akkor az csak nem silány..

https://cromax.hu/100000000-kuplung/100330000-kuplung-mechanika/100330081-kuplung-kinyomocsapagy/140850-kuplung-kinyomocsapagy-opel

Ez így 60k anyag vagy benéztem/kihagytam valamit?

Elküldve

Sziasztok! Nem 2.2-es az a motor nekem nem kell,próbálgattam párat,meg nézegettem az alaktrész árakat,és úgydöntöttem,hogy jólesz az 1.8 buta is..Nekem annyira nem esett le az állam a 2.2-től..Elnézést de a cromaxot még nem néztem,csak az unixot... Én sachsot néztem az 47 a tárcsa,30 a szerkezet,és 72 a kinyomó,ebből lejön a kedvezményem és kb úgy lett annyi amennyi..

Elküldve

Sziasztok!

Ferdehátú G Astrámon furán kezdett el viselkedni a hátsó ablaktörlő.Gondol egyet és törlés közben hol kozépen, hol három negyed résznél megáll, majd továbbmegy.

Ablakmosó spriccelésénél rendben végigjárja a törlési "utat", csak bekapcsolt állásban szórakozik.

Biztosíték ok. Reléje kapcsol rendesen, de ki is próbáltam másik vadonatúj relével úgyis ugyanez a helyzet. Hátsó ajtó átvezetőnél nem láttam kábel megtörést stb.

Tapasztalt már valaki ehhez hasonlót? Érdemes szétszedni a törlő motornál lévő részt van abban végálláskapcsoló, hasonló ami javítható? vagy a multitimerben lehet a gond?

Elküldve

Sziasztok. Van egy olyan problemam, hogy kb 1300as fordulaton megtorpan, rangat eggyet az auto. Lenyegtelen a sebessegi fokozat, mindig 1300-1400 korul es csak akkor ha lassan gyorsulok. Gondom van az egr-el de nagyon ritkan rangat amiatt, akkor maskepp csinal, ugyhogy nem hiszem, hogy az. Amellet volt meg egy fotengely helyzet jelado csere nem tudom hogy ezek kozrejatszanak vagy sem. Nincsd valami otlet?

Elküldve

Sziasztok olyan gondom lenne hogy mikor benyomom a kuplungot váltok valamikor elengedi ugy viselkedik mintha lelépnék a kuplungrol f23 váltom van hidraulikus kinyomocsapágy csere vagy csak elereszti az olajat és az javithato?

Elküldve

Sziasztok!

Azután érdeklődnék, hogy vettem ma egy kormány fedelet ujjat mert a jobboldali dudagombom tipushiba miatt kilyukadt és már untam. A kérdésem az lenne, hogy ezt magamnak hogyan tudom kicserélni mi a teendőm mire kell odafigyelnem illetve ha valakinek lenne képe róla lépésről lépésre vagy csak leírná nagyon megköszönném

köszi

üdv: Tamás

Elküldve

Üdv

G Astra Caravanom 1999-es x17dtl

Azt vettem észre, hogy erősebb ill. Élesebb vagy nagyobb balos kanyarban nyekereg a jobb eleje(?)

Nem vagyok biztos benne hogy az eleje, lehet hogy a hátulja! Ezt még nem sikerült beazonosítanom

Jobbos kanyarnál meg sem mukkan!

Egyenesben sem, talán ha göröngyösebb úton megyek akkor hallok minimàlis kopgást

Elküldve

Üdv

G Astra Caravanom 1999-es x17dtl

Azt vettem észre, hogy erősebb ill. Élesebb vagy nagyobb balos kanyarban nyekereg a jobb eleje(?)

Nem vagyok biztos benne hogy az eleje, lehet hogy a hátulja! Ezt még nem sikerült beazonosítanom

Jobbos kanyarnál meg sem mukkan!

Egyenesben sem, talán ha göröngyösebb úton megyek akkor hallok minimàlis kopgást

Nézd meg a fékbetéteket. Nekem is balosban nyekergett és meg volt repedve a betét. Ha ezek ok akkor szilentek, csapágyak. De ezt majd más megmondja.

Elküldve

Nézd meg a fékbetéteket. Nekem is balosban nyekergett és meg volt repedve a betét. Ha ezek ok akkor szilentek, csapágyak. De ezt majd más megmondja.

Hamarosan elviszem szerelőhöz!

Remélem nem nagy összeg

Fékbetétek egy évesek kb

Elküldve

Üdv Mindenkinek!

Az autóm 2001-es 1,4 Z14XE motoros. Kanyarban illetve fekvőrendőrőknékl mostában elkezdett össze vissza kopogni valami a váltókar felöl.

Levettem a váltószoknyát és egyből meg lett a hiba. A karon alul van egy gömb ami egy perselyben van, a persely és a gömb között van kb 3-4 mm holtjáték és ahogy billeg az autó ez adja a koppanó hangot. A gömb nem igazán tűnik kopottnak, így gyanítom a perlysej az ami elkopott. A kérdésem az lenne, hogy ezt a perselyt lehet e külön venni, illetve hogyan tudom kicserélni?

http://kepfeltoltes.hu/150428/valtokarP_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Köszönöm előre is!

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.