Janó32 Elküldve Április17, 2015 Megoszt Elküldve Április17, 2015 Sziasztok..Mennyire normális dolog az,hogy kiverte a főtenygely szimeringet a Z18XE?(Váltó felől) Gyakori probléma ez? Előfordul. Nagyjából 200 ezer km-t bír ki. 131k km, cseppen... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zolika77 Elküldve Április17, 2015 Megoszt Elküldve Április17, 2015 Előfordul. Nagyjából 200 ezer km-t bír ki. Majdnem pont annyi van az autóban.. :icon1: Csak hamár leveszem a váltót akkor kidobom a kuplungot is...Enyhén meglepődtem az árakon...Főleg a kinyomó csapágyon... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zolika77 Elküldve Április17, 2015 Megoszt Elküldve Április17, 2015 Előfordul. Nagyjából 200 ezer km-t bír ki. Majdnem pont annyi van az autóban.. :icon1: Csak hamár leveszem a váltót akkor kidobom a kuplungot is...Enyhén meglepődtem az árakon...Főleg a kinyomó csapágyon... Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Április17, 2015 Megoszt Elküldve Április17, 2015 Majdnem pont annyi van az autóban.. :icon1: Csak hamár leveszem a váltót akkor kidobom a kuplungot is...Enyhén meglepődtem az árakon...Főleg a kinyomó csapágyon... Nekem 220 ezernél kezdett el folyatni egy komolyabb kihúzatás után. De nem csöpögött, hanem ömlött. Érdekes, hogy a kuplung bírta volna még, de persze mi is cseréltük. 160 ezret hagytam a szerelőnél, ebből valamivel több mint 100 volt az anyag. Azaz szerkezet, tárcsa, szimering, váltóolaj. Kinyomócsapágy nem lett cserélve, az még egy 100-as lenne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Április17, 2015 Megoszt Elküldve Április17, 2015 Nekem 220 ezernél kezdett el folyatni egy komolyabb kihúzatás után. De nem csöpögött, hanem ömlött. Érdekes, hogy a kuplung bírta volna még, de persze mi is cseréltük. 160 ezret hagytam a szerelőnél, ebből valamivel több mint 100 volt az anyag. Azaz szerkezet, tárcsa, szimering, váltóolaj. Kinyomócsapágy nem lett cserélve, az még egy 100-as lenne. Perpill 36-71eft bárdiban a kinyomó teliáron. Ha már lent volt a váltó akkor nem értem miért kerül 100eftba a cseréje. Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Április17, 2015 Megoszt Elküldve Április17, 2015 spzoli, on 17 Apr 2015 - 3:42 PM, said: Perpill 36-71eft bárdiban a kinyomó teliáron. Ha már lent volt a váltó akkor nem értem miért kerül 100eftba a cseréje. De nem perpill kell, akkor meg nem volt ennyiért, megnéztem pár helyen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zolika77 Elküldve Április18, 2015 Megoszt Elküldve Április18, 2015 De nem perpill kell, akkor meg nem volt ennyiért, megnéztem pár helyen. Nekem kedvezménnyel,76 az anyag cakk pakk..plusz 30 a munkadij...De azért nem örömtelien csináltatom.. :pinch: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Április18, 2015 Megoszt Elküldve Április18, 2015 De nem perpill kell, akkor meg nem volt ennyiért, megnéztem pár helyen. Nekem kedvezménnyel,76 az anyag cakk pakk..plusz 30 a munkadij...De azért nem örömtelien csináltatom.. :pinch: Azért ennyire húzós a szett ára mert 2.2-es? Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Április18, 2015 Megoszt Elküldve Április18, 2015 Azért ennyire húzós a szett ára mert 2.2-es? Nem. Azért mert hidraulikus a kinyomó. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Április18, 2015 Megoszt Elküldve Április18, 2015 Nem. Azért mert hidraulikus a kinyomó. Hm... Akárhogy nézegetem, de egy elfogadható kuplung szett + kinyomó csapágy 55-60. Nem látom a 70-80-100-as alkatrész árat... Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Április19, 2015 Megoszt Elküldve Április19, 2015 Hm... Akárhogy nézegetem, de egy elfogadható kuplung szett + kinyomó csapágy 55-60. Nem látom a 70-80-100-as alkatrész árat... En sem, ezert irtam par kommenttel ezelott amit. Lehet 8eve meg dragabb volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Április19, 2015 Megoszt Elküldve Április19, 2015 Linkeljetek már ezekről az 55-60-as árakról. Megköszönném, mert nekem is pont ez kell. Ez a csapágy nélküli szett. (63,84,92) Ez meg csak a csapágy. (37,40, 58, 71) Normálisabbnak én a Luk-ot meg mondjuk a Sachs-ot gondolom. Sachs-ból nincs csapágy és mindenhol azt mondják, hogy csak a passzoló csapágy az igazi. A Luk így összesen 155. Persze kedvezmény meg így úgy, stb... Csergőből kedvezménnyel én 100-ért tudnám elhozni. Egyébként van egy egyben Luk szett, amit már valahol máshol is megtaláltam 100 körüli áron, de most nem találom a cikkszámát. Viszont ez is messze van attól, amit mondtok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
norbee80 Elküldve Április19, 2015 Megoszt Elküldve Április19, 2015 Sziasztok! Azt vettem észre, ha 1500-2000-es fordulat között akarok kigyorsítani 4. 5. fokozatban, akkor hajlamos rángatni, kérdés, hogy ez természetes? Lehet, hogy ez a fordulatszám tartomány túl alacsony ennek a montornak? Ettől függetlenül semmi baja, szépen kiforog, fogyasztása nem változott. Hasonlítani csak a saját 1,6-os Hondámhoz tudom, de az ilyet nem csinál. Motor kód: Z18XE Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dannert Elküldve Április19, 2015 Megoszt Elküldve Április19, 2015 Minden a kedvezmény mértékétől függ, Bárdinál listaáron vásárolni kidobott pénz! Az 55-60 szerintem LUK alkatrészekkel 2.2-eshez kivitelezhetetlen, de márkátlanabbakkal kijöhet annyira. Igaz, én azokat bele nem tenném. :pinch: Linkeljetek már ezekről az 55-60-as árakról. Megköszönném, mert nekem is pont ez kell. Ez a csapágy nélküli szett. (63,84,92) Ez meg csak a csapágy. (37,40, 58, 71) Normálisabbnak én a Luk-ot meg mondjuk a Sachs-ot gondolom. Sachs-ból nincs csapágy és mindenhol azt mondják, hogy csak a passzoló csapágy az igazi. A Luk így összesen 155. Persze kedvezmény meg így úgy, stb... Csergőből kedvezménnyel én 100-ért tudnám elhozni. Egyébként van egy egyben Luk szett, amit már valahol máshol is megtaláltam 100 körüli áron, de most nem találom a cikkszámát. Viszont ez is messze van attól, amit mondtok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Április19, 2015 Megoszt Elküldve Április19, 2015 Kinyomora magaban irt 100at. Am a szettek gyakran dragabbak sokkal mintha darabokban valogatod ossze. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Április19, 2015 Megoszt Elküldve Április19, 2015 Én kiemelten kérdeztem, hogy azért "mert 2.2-es"? Mi erről beszélgettünk spzoli-val. Esetemben (1.6): Szett: Sachs ~25k https://cromax.hu/100000000-kuplung/100330000-kuplung-mechanika/100330078-kuplungszett/111929-kuplungszett-opel Kinyomó: 35-36k (TRW vs Opel) de állítólag az JP és LPR is tökéleseten jó. Ha jól tudom, a JP a Suzuki gyárija, akkor az csak nem silány.. https://cromax.hu/100000000-kuplung/100330000-kuplung-mechanika/100330081-kuplung-kinyomocsapagy/140850-kuplung-kinyomocsapagy-opel Ez így 60k anyag vagy benéztem/kihagytam valamit? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zolika77 Elküldve Április20, 2015 Megoszt Elküldve Április20, 2015 Sziasztok! Nem 2.2-es az a motor nekem nem kell,próbálgattam párat,meg nézegettem az alaktrész árakat,és úgydöntöttem,hogy jólesz az 1.8 buta is..Nekem annyira nem esett le az állam a 2.2-től..Elnézést de a cromaxot még nem néztem,csak az unixot... Én sachsot néztem az 47 a tárcsa,30 a szerkezet,és 72 a kinyomó,ebből lejön a kedvezményem és kb úgy lett annyi amennyi.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zolee77 Elküldve Április21, 2015 Megoszt Elküldve Április21, 2015 Sziasztok! Ferdehátú G Astrámon furán kezdett el viselkedni a hátsó ablaktörlő.Gondol egyet és törlés közben hol kozépen, hol három negyed résznél megáll, majd továbbmegy. Ablakmosó spriccelésénél rendben végigjárja a törlési "utat", csak bekapcsolt állásban szórakozik. Biztosíték ok. Reléje kapcsol rendesen, de ki is próbáltam másik vadonatúj relével úgyis ugyanez a helyzet. Hátsó ajtó átvezetőnél nem láttam kábel megtörést stb. Tapasztalt már valaki ehhez hasonlót? Érdemes szétszedni a törlő motornál lévő részt van abban végálláskapcsoló, hasonló ami javítható? vagy a multitimerben lehet a gond? Link to comment Megosztás: More sharing options...
terry13 Elküldve Április21, 2015 Megoszt Elküldve Április21, 2015 Sziasztok. Van egy olyan problemam, hogy kb 1300as fordulaton megtorpan, rangat eggyet az auto. Lenyegtelen a sebessegi fokozat, mindig 1300-1400 korul es csak akkor ha lassan gyorsulok. Gondom van az egr-el de nagyon ritkan rangat amiatt, akkor maskepp csinal, ugyhogy nem hiszem, hogy az. Amellet volt meg egy fotengely helyzet jelado csere nem tudom hogy ezek kozrejatszanak vagy sem. Nincsd valami otlet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kjozsef Elküldve Április21, 2015 Megoszt Elküldve Április21, 2015 Sziasztok olyan gondom lenne hogy mikor benyomom a kuplungot váltok valamikor elengedi ugy viselkedik mintha lelépnék a kuplungrol f23 váltom van hidraulikus kinyomocsapágy csere vagy csak elereszti az olajat és az javithato? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomcsika1 Elküldve Április22, 2015 Megoszt Elküldve Április22, 2015 Sziasztok! Azután érdeklődnék, hogy vettem ma egy kormány fedelet ujjat mert a jobboldali dudagombom tipushiba miatt kilyukadt és már untam. A kérdésem az lenne, hogy ezt magamnak hogyan tudom kicserélni mi a teendőm mire kell odafigyelnem illetve ha valakinek lenne képe róla lépésről lépésre vagy csak leírná nagyon megköszönném köszi üdv: Tamás Link to comment Megosztás: More sharing options...
padarmisi Elküldve Április26, 2015 Megoszt Elküldve Április26, 2015 Üdv G Astra Caravanom 1999-es x17dtl Azt vettem észre, hogy erősebb ill. Élesebb vagy nagyobb balos kanyarban nyekereg a jobb eleje(?) Nem vagyok biztos benne hogy az eleje, lehet hogy a hátulja! Ezt még nem sikerült beazonosítanom Jobbos kanyarnál meg sem mukkan! Egyenesben sem, talán ha göröngyösebb úton megyek akkor hallok minimàlis kopgást Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atala Elküldve Április26, 2015 Megoszt Elküldve Április26, 2015 Üdv G Astra Caravanom 1999-es x17dtl Azt vettem észre, hogy erősebb ill. Élesebb vagy nagyobb balos kanyarban nyekereg a jobb eleje(?) Nem vagyok biztos benne hogy az eleje, lehet hogy a hátulja! Ezt még nem sikerült beazonosítanom Jobbos kanyarnál meg sem mukkan! Egyenesben sem, talán ha göröngyösebb úton megyek akkor hallok minimàlis kopgást Nézd meg a fékbetéteket. Nekem is balosban nyekergett és meg volt repedve a betét. Ha ezek ok akkor szilentek, csapágyak. De ezt majd más megmondja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
padarmisi Elküldve Április27, 2015 Megoszt Elküldve Április27, 2015 Nézd meg a fékbetéteket. Nekem is balosban nyekergett és meg volt repedve a betét. Ha ezek ok akkor szilentek, csapágyak. De ezt majd más megmondja. Hamarosan elviszem szerelőhöz! Remélem nem nagy összeg Fékbetétek egy évesek kb Link to comment Megosztás: More sharing options...
kovlaczy Elküldve Április28, 2015 Megoszt Elküldve Április28, 2015 Üdv Mindenkinek! Az autóm 2001-es 1,4 Z14XE motoros. Kanyarban illetve fekvőrendőrőknékl mostában elkezdett össze vissza kopogni valami a váltókar felöl. Levettem a váltószoknyát és egyből meg lett a hiba. A karon alul van egy gömb ami egy perselyben van, a persely és a gömb között van kb 3-4 mm holtjáték és ahogy billeg az autó ez adja a koppanó hangot. A gömb nem igazán tűnik kopottnak, így gyanítom a perlysej az ami elkopott. A kérdésem az lenne, hogy ezt a perselyt lehet e külön venni, illetve hogyan tudom kicserélni? http://kepfeltoltes.hu/150428/valtokarP_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Köszönöm előre is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts