potyo Elküldve Március29, 2015 Megoszt Elküldve Március29, 2015 P0030 P0135 P0130 Ezeket olvastam ki! Kuka? Mindenesetre nézd meg a csatlakozóját. OFF autón, de nekem már volt, hogy véletlen széthúztam, annak is ugyanilyen hibakódjai voltak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
trassher Elküldve Március29, 2015 Megoszt Elküldve Március29, 2015 Sziasztok! Hoztam egy képet. A kérdésem az lenne hogy jól gondolom miszerint ez simán javítható? Heti 1 dl víz folyik el ha elérem a 90 fokot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szpeki Elküldve Március30, 2015 Megoszt Elküldve Március30, 2015 Mindenesetre nézd meg a csatlakozóját. OFF autón, de nekem már volt, hogy véletlen széthúztam, annak is ugyanilyen hibakódjai voltak. Mindenképp megnézem a csatit! Ha pontos akarnék lenni, akkor ezeket dobta be: P0030 P0100 P0130 P0135 P0170 A légtömegmérőt már 2-öt cseréltem: Megszűnt az akkori rángatás.. de a hiba még mindig fent áll! /azt írja a hülye/ itteni forumozó adott egy telefonszámot, ECU-val kapcsolatban (Székesfehérvári) Aki javít, programoz stb.. Nekem ő azt mondta, hogy tipikus ECU probléma Opelnáá.. Javítani, cserélni lehet.. de inkább az utóbbi.. Kérdésem pedig az lenne.. hogy! viszem hozzá a tempomat miatt (bekapcsoltatni)! Meg tudja ezeket a dolgokat nézni Computerrel?? Hogy jól mér vagy nem mér jót stb? Mind a légtömegmérő mind a lambda szonda!? Nem akarok felesleges 20e-et kidobálni.. saccolgatás miatt! <_< <_< ISZONYATOSAN IDEGESÍT A SÁRGA LÁMPA A MŰSZERFALON! :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Honey-Bee Elküldve Március30, 2015 Megoszt Elküldve Március30, 2015 Sziasztok! Van egy 2004-es 1,6-os Astrám. Ma reggel a következőt tapasztaltam: a motor 1500-as fordulatszámon pörög, viszont nem reagál a gázpedálra. Hiába nyomom nem megy, de a fordulatszám sem esik vissza és több sem lesz. Kivillan a szervizlámpa és nem történik semmi. Ha leállítom és újraindítom, akkor megjelenik a műszerfalon a motorvezérlő-lámpa és a szervizlámpa, amelyek elindítás után kialszanak. Megteszek kb. 2-3 km-t és kezdődik elölről. Előzmények: alapjáraton fordulatszám "ugrált", nem a szokásos módon gyorsult az autó (előzéskor meg kellett gondolni, hogy egyáltalán belefogjak-e), gázadáskor indokolatlanul magas (5-6000x) fordulatszám nulla gyorsulás mellett. Mindehhez természetesen megnövekedett fogyasztás is társult. Az autó a kezdetektől rengeteg olajat fogyaszt. :( Erre mindenki azt mondja típushiba... Nő létemre természetesen tanácstalan vagyok, de a korábbiakban már 3x cseréltek lambda-szondát, egyszer katalizátort (szerintem fölöslegesen). Ahány szerelőhöz viszem, annyi okos tanácsot kapok. Kinek higgyek? Aki azt mondja, hogy az autó kuplungos (bár lövésem sincs, hogy ez mit jelent), vagy megint cseréltessek lambda-szondát? Esetleg önindítót? Vagy???? Segítségeteket előre is köszönöm :) Üdv, A. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Március30, 2015 Megoszt Elküldve Március30, 2015 Sziasztok! Van egy 2004-es 1,6-os Astrám. Ma reggel a következőt tapasztaltam: a motor 1500-as fordulatszámon pörög, viszont nem reagál a gázpedálra. Hiába nyomom nem megy, de a fordulatszám sem esik vissza és több sem lesz. Kivillan a szervizlámpa és nem történik semmi. Ha leállítom és újraindítom, akkor megjelenik a műszerfalon a motorvezérlő-lámpa és a szervizlámpa, amelyek elindítás után kialszanak. Megteszek kb. 2-3 km-t és kezdődik elölről. Előzmények: alapjáraton fordulatszám "ugrált", nem a szokásos módon gyorsult az autó (előzéskor meg kellett gondolni, hogy egyáltalán belefogjak-e), gázadáskor indokolatlanul magas (5-6000x) fordulatszám nulla gyorsulás mellett. Mindehhez természetesen megnövekedett fogyasztás is társult. Az autó a kezdetektől rengeteg olajat fogyaszt. :( Erre mindenki azt mondja típushiba... Nő létemre természetesen tanácstalan vagyok, de a korábbiakban már 3x cseréltek lambda-szondát, egyszer katalizátort (szerintem fölöslegesen). Ahány szerelőhöz viszem, annyi okos tanácsot kapok. Kinek higgyek? Aki azt mondja, hogy az autó kuplungos (bár lövésem sincs, hogy ez mit jelent), vagy megint cseréltessek lambda-szondát? Esetleg önindítót? Vagy???? Segítségeteket előre is köszönöm :) Üdv, A. Önindítót semmiképp... :-) A gyorsításkor felpörgés, 0 gyorsulás valszeg kuplung lehet, a többi gyakorlatilag bármi... Hová valósi az autó? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Honey-Bee Elküldve Március30, 2015 Megoszt Elküldve Március30, 2015 Önindítót semmiképp... :-) A gyorsításkor felpörgés, 0 gyorsulás valszeg kuplung lehet, a többi gyakorlatilag bármi... Hová valósi az autó? Szia :) Köszönöm a gyors választ. :) Az autó budapesti. Link to comment Megosztás: More sharing options...
feel2006 Elküldve Március30, 2015 Megoszt Elküldve Március30, 2015 Sziasztok segítséget kérnék kipufogó ügyben. Kilyukadt a hátsó dobom, és a középső dob is elég koros, nem sok kell már neki. Gondoltam egyben lecserélném, Müller-ből ~31-be megvannak a dobok és a tömítés + gumik. Amit nem tudok, hogy a katalizátor utáni rész és a középső dob között is csavaros a rögzítés? Mekkora, hanyas csavar kellhet hozzá (4db)? Korábbi még Swift-es tapasztalatom hogy le kell vágni, mert beégnek+ rohadnak, így már csavarral együtt esnék neki. Köszönöm :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
andris83 Elküldve Március30, 2015 Megoszt Elküldve Március30, 2015 Szia :) Köszönöm a gyors választ. :) Az autó budapesti. Lehet még gázpedál helyzet érzékelő hiba is a tünetek alapján. A szakik nem olvastak ki hibakódot? Vagy esetleg Te nem tudnád kivillogtatni? (álló motornál féket + gázt tövig benyomod ezt követően gyújtást adsz, de ne indítsd be, és megszámolod a hibalámpa villogásait) Link to comment Megosztás: More sharing options...
balu a kapitány Elküldve Március30, 2015 Megoszt Elküldve Március30, 2015 GM méret 256/24, 21mm -nél kell cserélni a tárcsát 1db tárcsa 2pár fék betétet kibir.nekem Delphi van GM betét 9195144 vagy a gyári az ára már alacsonyabb. https://cromax.hu/10000000-fekrendszer/10050000-elso-fekrendszer/10050659-elso-fekbetet+fektarcsa-keszl_/146715-elso-fekbetet+tarcsa-keszlet-opel-astra-g A cromax-nál a szett az nem 1 darab tárcsa, 1 pár fékbetétre vonatkozik? Én így értelmezem, így viszont elég drágának tűnik :). Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Március30, 2015 Megoszt Elküldve Március30, 2015 A cromax-nál a szett az nem 1 darab tárcsa, 1 pár fékbetétre vonatkozik? Én így értelmezem, így viszont elég drágának tűnik :). Durva lenne! 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
balu a kapitány Elküldve Március30, 2015 Megoszt Elküldve Március30, 2015 Durva lenne! Holnap utána járok, mert mára már bezártak. Ha a kettő féktárcsa és hozzávaló betét együtt, akkor már megyek is érte! :) Kell majd kipufogót is cserélnem, de az utángyártottak hamar rozsdásodnak, a gyári viszont horror árban van. A BOSAL-ról sem vagytok jó véleménnyel? Üdv, Balu Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Március30, 2015 Megoszt Elküldve Március30, 2015 Holnap utána járok, mert mára már bezártak. Ha a kettő féktárcsa és hozzávaló betét együtt, akkor már megyek is érte! :) Kell majd kipufogót is cserélnem, de az utángyártottak hamar rozsdásodnak, a gyári viszont horror árban van. A BOSAL-ról sem vagytok jó véleménnyel? Üdv, Balu Az F-re anno azt tetettem miután a gyári végleg befejezte a pályafutását, tökéletesen elégetett voltam vele, azzal adtuk el az autót tehát tartós is volt. Sőt, ami igazán bejött, hogy ha lejtőn álltam meg vele akkor a kondenzvíz egy kis furatnál ki tudott csepegni belőle... Amikor észrevettem alatta a kis tócsát, vittem vissza a szervizbe hogy garanciára hivatkozva letépjek egy-két fejet, és ekkor felemelve megmutatták a mutatványt... :D 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
balu a kapitány Elküldve Március30, 2015 Megoszt Elküldve Március30, 2015 Az F-re anno azt tetettem miután a gyári végleg befejezte a pályafutását, tökéletesen elégetett voltam vele, azzal adtuk el az autót tehát tartós is volt. Sőt, ami igazán bejött, hogy ha lejtőn álltam meg vele akkor a kondenzvíz egy kis furatnál ki tudott csepegni belőle... Amikor észrevettem alatta a kis tócsát, vittem vissza a szervizbe hogy garanciára hivatkozva letépjek egy-két fejet, és ekkor felemelve megmutatták a mutatványt... :D Köszi! Kecskeméti vagyok, itt van a gyáruk, így külön örülök, hogy abszolút hazait vásárolhatok :)! Üdv, Balu Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Március30, 2015 Megoszt Elküldve Március30, 2015 Köszi! Kecskeméti vagyok, itt van a gyáruk, így külön örülök, hogy abszolút hazait vásárolhatok :)! Üdv, Balu Középső dobban tudnál segíteni? z14xe Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozo75 Elküldve Március30, 2015 Megoszt Elküldve Március30, 2015 (edited) SziasztoK! Egy kis segítségre lenne szükségem. Van három folyamatos hibakódom. p0105 p1405 p0170. Tudnátok tanácsot adni hogy mit kellene cserélni vagy javítani. Előre is köszönöm. Módosítva Március30, 2015 : zozo75 Link to comment Megosztás: More sharing options...
outsider Elküldve Március30, 2015 Megoszt Elküldve Március30, 2015 Köszi! Kecskeméti vagyok, itt van a gyáruk, így külön örülök, hogy abszolút hazait vásárolhatok :)! Üdv, Balu Itt csak a vonóhorgokat gyártják. Kipufogó az talán dél Amerika... Link to comment Megosztás: More sharing options...
urbanjozsi Elküldve Március30, 2015 Megoszt Elküldve Március30, 2015 Sziasztok! Lucas tipusú hátsó féknyerget hogyan lehet szétszedni? Dugattyúra gondoltam, és a dugattyú másik oldalán lévő mozgató karokra? Idáig jutottam. Innen hogyan tovább? Link to comment Megosztás: More sharing options...
urbanjozsi Elküldve Március31, 2015 Megoszt Elküldve Március31, 2015 Sziasztok! Lucas tipusú hátsó féknyerget hogyan lehet szétszedni? Dugattyúra gondoltam, és a dugattyú másik oldalán lévő mozgató karokra? A dugattyú kijött, a kézifék mozgató gar, az egy rugós tag, amit inkább nem bántanék, mert belülről van rögzítve egy seeger-rel, amit nem érek el :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
morgo65 Elküldve Március31, 2015 Megoszt Elküldve Március31, 2015 Sziasztok! Segítségeteket kérném! Tavaly nyár óta küzdünk (2005 Z14XEP) egy szervo problémával. Olaj szint felső nívónál. Hibaüzenet kivillogtatva nincs hiba, számítógéppel nézve motorfordulat jeladó. Javítás: - szervo olaj cserélve (eredeti GM); - motorfordulat-jeladó cserélve. - Autóvillamosságosnál töltés/fogyasztás kimérve, minden OK. - Új akkumulátor betéve. Javítás után 1-2 hét múlva a hiba újra előjött. Jelenség: - A szervo több esetben nem indul el, kemény (pár méter megtétele után megjön a rásegítés). - Néha viszont a motor beindítása után halható a szervo hangja (zümmögő hang) ami pár méter megtétele után elhallgat, de ilyenkor viszont van rásegítés. - Néha minden probléma nélkül működik. Tíz indításból kb.: hétszer nem indul, kétszer indul, de zümmögő hang hallható és egyszer üzemszerűen működik. Érdekes dolog, hogy a hidegebb idő beálltával (14Celsius) alatti hőmérséklet esetén a hiba nem jelentkezik üzemszerűen működik a szervo. Most, hogy jön a jobb idő megint kezd rosszalkodni. Segítségeteket előre is köszönöm: T Gábor Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Március31, 2015 Megoszt Elküldve Március31, 2015 Sziasztok! Van egy G Astrám s nagyon elfáradt a hátulja. Már korábban is hallottam róla, hogy eléggé fáradékonyak a rugók. Gondoltam veszek újat, de azok is hamar meg fogják adni magaukat. A kérdésem, hogy sikerült-e valami jó megoldást találnotok arra, hogy hosszú távon is erős maradjon a rugó? Van-e valami szupi utángyártott, ami jobb, mint a gyári rugó? Esetleg pótrugó? Minden ötletet szívesen fogadok. Szép napot! Link to comment Megosztás: More sharing options...
balu a kapitány Elküldve Március31, 2015 Megoszt Elküldve Március31, 2015 Holnap utána járok, mert mára már bezártak. Ha a kettő féktárcsa és hozzávaló betét együtt, akkor már megyek is érte! :) Kell majd kipufogót is cserélnem, de az utángyártottak hamar rozsdásodnak, a gyári viszont horror árban van. A BOSAL-ról sem vagytok jó véleménnyel? Üdv, Balu Az egész szett 35000,- Forint, megnyugodtam, ez lesz a cserealkatrész. Köszi, Balu Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve Március31, 2015 Megoszt Elküldve Március31, 2015 Sziasztok! Van egy G Astrám s nagyon elfáradt a hátulja. Már korábban is hallottam róla, hogy eléggé fáradékonyak a rugók. Gondoltam veszek újat, de azok is hamar meg fogják adni magaukat. A kérdésem, hogy sikerült-e valami jó megoldást találnotok arra, hogy hosszú távon is erős maradjon a rugó? Van-e valami szupi utángyártott, ami jobb, mint a gyári rugó? Esetleg pótrugó? Minden ötletet szívesen fogadok. Szép napot! Szia! Tegyél be légrugót,az rásegít,nem terheli annyira a spirál rugót az autó súlya. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wasquez Elküldve Március31, 2015 Megoszt Elküldve Március31, 2015 Sziasztok! A hátsó fékdobot, hogyan lehet leugrasztani az agyról? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atala Elküldve Március31, 2015 Megoszt Elküldve Március31, 2015 Sziasztok! A hátsó fékdobot, hogyan lehet leugrasztani az agyról? 2 csavarhúzóval óvatosan lefeszegeted. játékos meló. főleg ha peremes és a pofa nem akar kiugorni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wasquez Elküldve Március31, 2015 Megoszt Elküldve Március31, 2015 2 csavarhúzóval óvatosan lefeszegeted. játékos meló. főleg ha peremes és a pofa nem akar kiugorni. Nekem nem a fékpofákkal gyűlt meg a bajom, hanem a középső csonkra van rászorulva, és rugózik rajta, nem akarja elengedni! Nem merem jobban feszegetni, mert félek, hogy eltörik! Melegítés nem segíthetne? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts