Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Sziasztok!
Tudnátok tanácsot adni h g astra fényszórómagasság állító motort h tudom ki ill. beszerelni? Van vmi amire különösen figyelni kell?
Előre is thx!

Elküldve

Sziasztok!

Tudnátok tanácsot adni h g astra fényszórómagasság állító motort h tudom ki ill. beszerelni? Van vmi amire különösen figyelni kell?

Előre is thx!

Elfordítod, kihúzod, mint az izzócsere. Visszarakni picit trükkösebb. Én úgy szoktam, hogy kiveszem a tompitott izzot s benyulok a lyukon, megfogom a foncsort amig a motor kis pöcke be nem akad. Kb ennyi.

  • Like 1
Elküldve

Ez sajnos hátul van, a bontott sárvédő felszerelése is fényezést igényel hiába ugyanolyan mint az autó.

Nem minden esetben. A bontott elem előéletétől függően elüthet a te kocsid színétől, de nekem pl. a bal első sárvédő cserélve lett ugyanolyan színkódú bontott gyárira és szerencsére nem üt el egy picit sem akárhogy sasolom :icon1:

Elküldve

Nem minden esetben. A bontott elem előéletétől függően elüthet a te kocsid színétől, de nekem pl. a bal első sárvédő cserélve lett ugyanolyan színkódú bontott gyárira és szerencsére nem üt el egy picit sem akárhogy sasolom :icon1:

Ertsd mar meg, hogy hatso sarvedorol van szo. Az meg nem csavarral van rogzitve, hanem hegesztessel.
Elküldve

Hello,

Erre valakinek ötlete?

Digit klímás Astrám van. A közép kijelző elsötétült, és a fűtés szabályozás is elment. Csak akkor fűt ha "hi"-ra van állítva, beállított hőfoknál csak a külső levegőt nyomja.

Segítsetek légyszi.

Üdv:

Elküldve

Ertsd mar meg, hogy hatso sarvedorol van szo. Az meg nem csavarral van rogzitve, hanem hegesztessel.

Nem is szeretik cserélni a kasznisok.

Az enyém is foltozgatva lett, jön is rajta vissza a rozsda. Viszem gariba vissza.

Elküldve

Ertsd mar meg, hogy hatso sarvedorol van szo. Az meg nem csavarral van rogzitve, hanem hegesztessel.

Értem én, csak mikor leírtam azt hittem, hogy kovlaczy az elsőre írta ezt, mert azt hittem ugye, hogy az első néz ki így :omg:

Elküldve

Hello!

Körbefényképeztem, este tudom küldeni a képeket.

Közben felmerül még egy kérdés:

az autó lassan idén 9 éves, így 1év ide vagy oda, cseréltetem most a hosszbordás szíjat is úgy döntöttem. Contitechről olvastam már fórumon is, hogy ajánljátok többen is. A gyárinak ki a beszállítója? 2e ft különbség van köztük, azon már nem múlik semmi, szeretném, ha a következő 9-10 évben se lenne vele gond.

Szia!

Nekem a Cromaxból rendelt, gyári csomagolású Contitech volt. (made in Romania) Még nem telt el egy év a csere óta, de nincs vele gond.

  • Like 1
Elküldve

javítóív+lakatos+fényező=40-50e között

Na most voltam fényezőknél!

Az egyik 40000-et mondott a másik 60-70000-et!

DE! Nekem le kell fújni 3 ívet, plusz telibe a motorháztetőt is, ugye le kell szerelni a műanyagokat is a küszöbnél, dobnál stb!

Igaz hogy javítóív nekwm nem kell mert nem olyan vésze még!

Szóval nem értem itt egyesek mivel fújatják az autót? Gondolom 24-karátos arannyal :-)

Na mindegy csak gondoltam megoszt, hogy nekem ennyit mondtak! Több melóra!

  • Like 1
Elküldve

Na most voltam fényezőknél!

Az egyik 40000-et mondott a másik 60-70000-et!

DE! Nekem le kell fújni 3 ívet, plusz telibe a motorháztetőt is, ugye le kell szerelni a műanyagokat is a küszöbnél, dobnál stb!

Igaz hogy javítóív nekwm nem kell mert nem olyan vésze még!

Szóval nem értem itt egyesek mivel fújatják az autót? Gondolom 24-karátos arannyal :-)

Na mindegy csak gondoltam megoszt, hogy nekem ennyit mondtak! Több melóra!

Szerintem Te is és a többiek is elfelejtitek, hogy nem csak a felhasznált anyagtól/minőségétől és a munkaóra mennyiségétől függ a számla végösszege... Egy fővárosi, egy Bakonynánai, egy Mucsajhercegségi egy Békéscsabai, egy Győri vagy egyéb nagyobb székhelyű város árai közt iszonyat differencia van. Anno mikor az F-en cseréltettem két hátsó ívet plusz két külső küszöböt, Székesfehérváron 110-140-es ajánlataim voltak mindenféle magyarázattal körítve (ill. volt nem egy műhely amelyik elhajtott mert nekik ez nem téma, nem éri meg), ebben minden benne volt. Egy Zirci srác (aki mellesleg tele van melóval mert a helyiek és környékbeliek neki hordják az autókat), 60-ból megcsinálta mindennel együtt (alváz+üregvédelem is benne volt az árban), egész pofásan ráadásul. Sőt, bontás közben még foltozott ezt-azt ebben az árban... Megérte 60km-re elvinni az autót, mondjuk a jó munkához idő kellett, mert Fehérváron 4-5 napot mondta, nála hetekig ott volt az autó (mivel mással is kellett foglakozni és nem fő állásban viszi a műhelyét). Na ez a nem mindegy. A másik véglet, hogy vidd be ilyen melóval egy márkaszervizbe, ők mondanak rá 400 ezer Ft-ot...

Elküldve

Szerintem Te is és a többiek is elfelejtitek, hogy nem csak a felhasznált anyagtól/minőségétől és a munkaóra mennyiségétől függ a számla végösszege... Egy fővárosi, egy Bakonynánai, egy Mucsajhercegségi egy Békéscsabai, egy Győri vagy egyéb nagyobb székhelyű város árai közt iszonyat differencia van. Anno mikor az F-en cseréltettem két hátsó ívet plusz két külső küszöböt, Székesfehérváron 110-140-es ajánlataim voltak mindenféle magyarázattal körítve (ill. volt nem egy műhely amelyik elhajtott mert nekik ez nem téma, nem éri meg), ebben minden benne volt. Egy Zirci srác (aki mellesleg tele van melóval mert a helyiek és környékbeliek neki hordják az autókat), 60-ból megcsinálta mindennel együtt (alváz+üregvédelem is benne volt az árban), egész pofásan ráadásul. Sőt, bontás közben még foltozott ezt-azt ebben az árban... Megérte 60km-re elvinni az autót, mondjuk a jó munkához idő kellett, mert Fehérváron 4-5 napot mondta, nála hetekig ott volt az autó (mivel mással is kellett foglakozni és nem fő állásban viszi a műhelyét). Na ez a nem mindegy. A másik véglet, hogy vidd be ilyen melóval egy márkaszervizbe, ők mondanak rá 400 ezer Ft-ot...

Na én ezért lakatoltam ki magamnak a Vectrát anno.Először elvittem lakatoshoz,mert nem volt időm.Olyan is lett.Aztán inkább megcsináltam magamnak.

Elküldve

Szia!

Én javasolnám a vákuum rendszered alapos átnézését. Nekem ugyan ez volt a hibakódom,és a vákuum rendszerem volt a ludas,emiatt nem volt meg a turbónyomás valamint a fékrásegítés.Gyere át a diesel topicba,ott kiokoskodjuk.

Köszi, de közben megoldódott. A pillangósort kiiktattam és így minden rendben.

Elküldve (edited)

Sziasztok!

Mostanában azt vettem észre a kocsin, hogy amikor átmegyek egy kisebb buckán nem érzem, hogy megmozdítaná a kocsit hanem egy tompa hangot hallok!

Sőt, esős úton ha erőteljesebben indulok pattog az eleje!

Nem talpas vagy más koppanás.. Hanem mintha a teleszkópom ki lenne! Jól sejtem, hogy ott lesz valami bibi!?

Egyenes úton ha szembe állok a kocsival kicsit megvan dőlve oldal irányba!

rúgó nincs eltörve!

Viszont ez a micsoda ami itt a képen van nekem kb 1-2 cm-re van a lemeztől!

http://kepfeltoltes.hu/view/150325/1203423674N_vtelen_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Módosítva : szpeki
Elküldve

Sziasztok!

Mostanában azt vettem észre a kocsin, hogy amikor átmegyek egy kisebb buckán nem érzem, hogy megmozdítaná a kocsit hanem egy tompa hangot hallok!

Sőt, esős úton ha erőteljesebben indulok pattog az eleje!

Nem talpas vagy más koppanás.. Hanem mintha a teleszkópom ki lenne! Jól sejtem, hogy ott lesz valami bibi!?

Egyenes úton ha szembe állok a kocsival kicsit megvan dőlve oldal irányba!

rúgó nincs eltörve!

Viszont ez a micsoda ami itt a képen van nekem kb 1-2 cm-re van a lemeztől!

http://kepfeltoltes.hu/view/150325/1203423674N_vtelen_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Ez a "leugrok a kuplungról, hogy kaparjon el az eleje" közbeni kopogás engem is érdekelne, nálam is ilyen, ha elforog. Mintha egy bukósisakban lennél és valaki elkezdene kopogni rajta, vagy nem is tudom mihez hasonlítsam :D

Elküldve

Ez a "leugrok a kuplungról, hogy kaparjon el az eleje" közbeni kopogás engem is érdekelne, nálam is ilyen, ha elforog. Mintha egy bukósisakban lennél és valaki elkezdene kopogni rajta, vagy nem is tudom mihez hasonlítsam :D

A haverom ma mondta a hangra, hogy kopogósan hubog :D

Elküldve

Ez a "leugrok a kuplungról, hogy kaparjon el az eleje" közbeni kopogás engem is érdekelne, nálam is ilyen, ha elforog. Mintha egy bukósisakban lennél és valaki elkezdene kopogni rajta, vagy nem is tudom mihez hasonlítsam :D

Az biza féltengely lesz.
Elküldve

Neked új állapotban is eltávolodik a "kupak" a fémtől 1-2cm-ert?

Nekem két hete cseréltek toronycsapágy meg szilent és eltavolodik kb 1-2 cm. Ez ilyen :) Csere előtt kicsit nagyobb volt a hézag, gondolom amennyit lapul évek során a szilentgumi....

Elküldve

Ez a "leugrok a kuplungról, hogy kaparjon el az eleje" közbeni kopogás engem is érdekelne, nálam is ilyen, ha elforog. Mintha egy bukósisakban lennél és valaki elkezdene kopogni rajta, vagy nem is tudom mihez hasonlítsam :D

Hála isten nekem nem kopog ha erősebben indulok! csak vizes úton pattog a kerék!

Néztem nem hajózik be ha meglökődöm a kasznit!

Nem értem mi lehet!

De jövőhónapba új futóművet kap! Majd kiderül mi nem jó!

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.