Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Sziasztok!

Most bontottam ki a dobozból, zsír új brembo tárcsákat.

Az normális, hogy a tárcsa belső része 1mm-rel vékonyabb mint a külső?

Itt a kép róla:

002.JPG

Fel ne rakd! Hamisitott hulladek. Boltban azonnal csereltek elnezest kerve! En mutattam ilyenrol kepet. Havonta beirom hogy brembot senki se vegyen! Ha ingyen talaltad add le vasnak!

Mindkét tárcsa ilyen.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Olyan problémában kérném a segítséget, hogy Opel Zafira X20DTL, gyorsításkor nincs semmi probléma, ha tartok egy egyenletes tempót kigyullad a check lámpa és eltűnik az erő, ha tovább gyorsítok kialszik és visszatér az erő, illetve, ha elérem autópálya tempónál a 3000-es fordulatot ismét megjelenik a probléma. Kiolvastuk a hibát (p400) elvileg EGR hiba. Találkozott már valaki ilyen gonddal? Tegnap kipucoltuk a szívósort és a pillangószelepet, de most is fenn áll a probléma. Kivettem az EGR-t rajta hagytam a vákumcsövet és járó motornál/gázadásra meg sem mozdul. Akkor csere? Vágja valaki ezt a részét?

Link to comment
Megosztás:

Folyik a vízpumpám ma találtam meg. Vagy másfél hónapja tűnt fel, hogy csökken a kiegyenlítő tartályban a víz.

én Graf vízpumpát vettem vezérlés cserekor.

de jó az skf is, ha nem mégjobb.

én ezt a két márkát venném meg, plusz a gyári fagyállót.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Szia!

Tudsz még lőni egy képet, hogy honnan szökik a víz?

Mert akkor én is jobban körbenézek arra is.

Köszi

Hello!

Körbefényképeztem, este tudom küldeni a képeket.

Közben felmerül még egy kérdés:

az autó lassan idén 9 éves, így 1év ide vagy oda, cseréltetem most a hosszbordás szíjat is úgy döntöttem. Contitechről olvastam már fórumon is, hogy ajánljátok többen is. A gyárinak ki a beszállítója? 2e ft különbség van köztük, azon már nem múlik semmi, szeretném, ha a következő 9-10 évben se lenne vele gond.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Olyan problémában kérném a segítséget, hogy Opel Zafira X20DTL, gyorsításkor nincs semmi probléma, ha tartok egy egyenletes tempót kigyullad a check lámpa és eltűnik az erő, ha tovább gyorsítok kialszik és visszatér az erő, illetve, ha elérem autópálya tempónál a 3000-es fordulatot ismét megjelenik a probléma. Kiolvastuk a hibát (p400) elvileg EGR hiba. Találkozott már valaki ilyen gonddal? Tegnap kipucoltuk a szívósort és a pillangószelepet, de most is fenn áll a probléma. Kivettem az EGR-t rajta hagytam a vákumcsövet és járó motornál/gázadásra meg sem mozdul. Akkor csere? Vágja valaki ezt a részét?

Szia!

Én javasolnám a vákuum rendszered alapos átnézését. Nekem ugyan ez volt a hibakódom,és a vákuum rendszerem volt a ludas,emiatt nem volt meg a turbónyomás valamint a fékrásegítés.Gyere át a diesel topicba,ott kiokoskodjuk.

Link to comment
Megosztás:

Hello!

Körbefényképeztem, este tudom küldeni a képeket.

Közben felmerül még egy kérdés:

az autó lassan idén 9 éves, így 1év ide vagy oda, cseréltetem most a hosszbordás szíjat is úgy döntöttem. Contitechről olvastam már fórumon is, hogy ajánljátok többen is. A gyárinak ki a beszállítója? 2e ft különbség van köztük, azon már nem múlik semmi, szeretném, ha a következő 9-10 évben se lenne vele gond.

2004-ben Gates szíj került gyárilag bele.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Digit klímás Y17DT G Astrám van. A minap a középkonzolon az óra, külső hőmérő és a dátum kijelző elsötétült, ill történhetett valami a belső hőmérséklet érzékelővel is (vagy a vezérlésével, nem tudom), mert akár hová állítom a fűtést, nyomja a kinti hideget mint az állat. Csak ha HI-ra állítom akkor fűt, persze ott tiszta erővel.

Meg tudja mondani valaki mi történt vele?

Köszönöm.

Üdv:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.