Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Sziasztok!

Most bontottam ki a dobozból, zsír új brembo tárcsákat.

Az normális, hogy a tárcsa belső része 1mm-rel vékonyabb mint a külső?

Itt a kép róla:

002.JPG

Mindkét tárcsa ilyen.

Elküldve
  On 2015. 03. 18. at 17:45, urbanjozsi írta:

Sziasztok!

Most bontottam ki a dobozból, zsír új brembo tárcsákat.

Az normális, hogy a tárcsa belső része 1mm-rel vékonyabb mint a külső?

Itt a kép róla:

002.JPG

Mindkét tárcsa ilyen.

Elküldve
  On 2015. 03. 18. at 19:53, urbanjozsi írta:

Nem tudom, kaptam ;) :)

Valaki linkelt ilyen problémáról képet nem is olyan régen. Azért ez nem teljesen egészséges.....

Elküldve
  On 2015. 03. 18. at 17:45, urbanjozsi írta:

Sziasztok!

Most bontottam ki a dobozból, zsír új brembo tárcsákat.

Az normális, hogy a tárcsa belső része 1mm-rel vékonyabb mint a külső?

Itt a kép róla:

002.JPG

Fel ne rakd! Hamisitott hulladek. Boltban azonnal csereltek elnezest kerve! En mutattam ilyenrol kepet. Havonta beirom hogy brembot senki se vegyen! Ha ingyen talaltad add le vasnak!

Mindkét tárcsa ilyen.

Elküldve (edited)

Üdv gyujtáskapcsoló elektromos betétet hogyan tudom cserélni? Van e valami rejtett fül mert nemigazán tudom széthuzni.

Módosítva : freedom
Elküldve
  On 2015. 03. 20. at 13:50, freedom írta:

Üdv gyujtáskapcsoló elektromos betétet hogyan tudom cserélni? Van e valami rejtett fül mert nemigazán tudom széthuzni.

erre én is kiváncsi vagyok pár fotot is ha lehet

Elküldve (edited)

  On 2015. 03. 21. at 8:05, astra 1 írta:

Az a gond hogy elktromos betét részéről kellene ilyesmi a másik végéről.

Módosítva : freedom
Elküldve

Sziasztok!

Olyan problémában kérném a segítséget, hogy Opel Zafira X20DTL, gyorsításkor nincs semmi probléma, ha tartok egy egyenletes tempót kigyullad a check lámpa és eltűnik az erő, ha tovább gyorsítok kialszik és visszatér az erő, illetve, ha elérem autópálya tempónál a 3000-es fordulatot ismét megjelenik a probléma. Kiolvastuk a hibát (p400) elvileg EGR hiba. Találkozott már valaki ilyen gonddal? Tegnap kipucoltuk a szívósort és a pillangószelepet, de most is fenn áll a probléma. Kivettem az EGR-t rajta hagytam a vákumcsövet és járó motornál/gázadásra meg sem mozdul. Akkor csere? Vágja valaki ezt a részét?

Elküldve
  On 2015. 03. 21. at 10:10, peacetrang írta:

Fogy a hűtővizem, úgyhogy vízpumpa csere jön. Milyet rakjak bele? Gyárit vagy van valami más megbízható alternatíva? Z14XEP

Folyat a vízpumpád? Vagy mi az összefüggés a vízpumpa és a hűtőfolyadék fogyás közt?

Elküldve
  On 2015. 03. 21. at 18:37, Morgó Medve írta:

Folyat a vízpumpád? Vagy mi az összefüggés a vízpumpa és a hűtőfolyadék fogyás közt?

Folyik a vízpumpám ma találtam meg. Vagy másfél hónapja tűnt fel, hogy csökken a kiegyenlítő tartályban a víz.

Elküldve
  On 2015. 03. 21. at 23:29, peacetrang írta:

Folyik a vízpumpám ma találtam meg. Vagy másfél hónapja tűnt fel, hogy csökken a kiegyenlítő tartályban a víz.

én Graf vízpumpát vettem vezérlés cserekor.

de jó az skf is, ha nem mégjobb.

én ezt a két márkát venném meg, plusz a gyári fagyállót.

  • Like 1
Elküldve
  On 2015. 03. 21. at 23:29, peacetrang írta:

Folyik a vízpumpám ma találtam meg. Vagy másfél hónapja tűnt fel, hogy csökken a kiegyenlítő tartályban a víz.

Szia!

Tudsz még lőni egy képet, hogy honnan szökik a víz?

Mert akkor én is jobban körbenézek arra is.

Köszi

Elküldve
  On 2015. 03. 22. at 9:04, xenof írta:

Szia!

Tudsz még lőni egy képet, hogy honnan szökik a víz?

Mert akkor én is jobban körbenézek arra is.

Köszi

Hello!

Körbefényképeztem, este tudom küldeni a képeket.

Közben felmerül még egy kérdés:

az autó lassan idén 9 éves, így 1év ide vagy oda, cseréltetem most a hosszbordás szíjat is úgy döntöttem. Contitechről olvastam már fórumon is, hogy ajánljátok többen is. A gyárinak ki a beszállítója? 2e ft különbség van köztük, azon már nem múlik semmi, szeretném, ha a következő 9-10 évben se lenne vele gond.

Elküldve
  On 2015. 03. 21. at 18:04, Tomyka87 írta:

Sziasztok!

Olyan problémában kérném a segítséget, hogy Opel Zafira X20DTL, gyorsításkor nincs semmi probléma, ha tartok egy egyenletes tempót kigyullad a check lámpa és eltűnik az erő, ha tovább gyorsítok kialszik és visszatér az erő, illetve, ha elérem autópálya tempónál a 3000-es fordulatot ismét megjelenik a probléma. Kiolvastuk a hibát (p400) elvileg EGR hiba. Találkozott már valaki ilyen gonddal? Tegnap kipucoltuk a szívósort és a pillangószelepet, de most is fenn áll a probléma. Kivettem az EGR-t rajta hagytam a vákumcsövet és járó motornál/gázadásra meg sem mozdul. Akkor csere? Vágja valaki ezt a részét?

Szia!

Én javasolnám a vákuum rendszered alapos átnézését. Nekem ugyan ez volt a hibakódom,és a vákuum rendszerem volt a ludas,emiatt nem volt meg a turbónyomás valamint a fékrásegítés.Gyere át a diesel topicba,ott kiokoskodjuk.

Elküldve
  On 2015. 03. 22. at 15:25, peacetrang írta:

Hello!

Körbefényképeztem, este tudom küldeni a képeket.

Közben felmerül még egy kérdés:

az autó lassan idén 9 éves, így 1év ide vagy oda, cseréltetem most a hosszbordás szíjat is úgy döntöttem. Contitechről olvastam már fórumon is, hogy ajánljátok többen is. A gyárinak ki a beszállítója? 2e ft különbség van köztük, azon már nem múlik semmi, szeretném, ha a következő 9-10 évben se lenne vele gond.

2004-ben Gates szíj került gyárilag bele.

  • Like 1
Elküldve

Sziasztok,

Digit klímás Y17DT G Astrám van. A minap a középkonzolon az óra, külső hőmérő és a dátum kijelző elsötétült, ill történhetett valami a belső hőmérséklet érzékelővel is (vagy a vezérlésével, nem tudom), mert akár hová állítom a fűtést, nyomja a kinti hideget mint az állat. Csak ha HI-ra állítom akkor fűt, persze ott tiszta erővel.

Meg tudja mondani valaki mi történt vele?

Köszönöm.

Üdv:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.