Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve (edited)

Sziasztok!

Egy évvel ezelőtt kilyukadt egy vízcsövem, kicserélték, azóta rendszeresen ellenőrzöm a hűtőfolyadékszintet. Néhány hete/hónapja feltűnt, hogy

a szint folyamatosan csökken (nem nagy mértékben, úgy kb. 1000 km-enként 2-3 mm a tartályból). Ekkor jelre állítom újra, kell bele egy "kortynyi".

De idegesít, mert sehol nem látok szivárgást, alátettem éjszakára papírt, semmi nem látszik.

Gondolom nem vészes ez a fogyás, de nem értem hová tűnik el. A mérést mindig azonos körülmények és helyen végzem, úgy tűnik tuti fogy.

Olajat nem eszi, nem habosodik stb...

Hová tűnt Damon Hill?

Köszi a válaszokat...

Módosítva : flali
Elküldve

Sziasztok!

Egy évvel ezelőtt kilyukadt egy vízcsövem, kicserélték, azóta rendszeresen ellenőrzöm a hűtőfolyadékszintet. Néhány hete/hónapja feltűnt, hogy

a szint folyamatosan csökken (nem nagy mértékben, úgy kb. 1000 km-enként 2-3 mm a tartályból). Ekkor jelre állítom újra, kell bele egy "kortynyi".

De idegesít, mert sehol nem látok szivárgást, alátettem éjszakára papírt, semmi nem látszik.

Gondolom nem vészes ez a fogyás, de nem értem hová tűnik el. A mérést mindig azonos körülmények és helyen végzem, úgy tűnik tuti fogy.

Olajat nem eszi, nem habosodik stb...

Hová tűnt Damon Hill?

Köszi a válaszokat...

Elküldve

ti nem érzitek úgy hogy túl könnyű a kocsi orra? amikor esik az eső és próbálok kilőni olyan kereszteződésekben ahol nagyon nehéz kikanyarodni a forgalom miatt (pest), néha úgy elkapar hogy csak lesek. egy fele akkora kocsit hajtottam eddig, azzal nem volt ilyen probléma.

hogy témában is legyek: műszerfalvilágítás elment, bizti vszeg rendben egyszer szerelő már nézegette, mennyibe kostálhat ezt megcsináltatni (pl műszerfal le fel munkadíj)? illetve volt egy figyelmeztető hang ha égve hagytam a lámpát, ez mostanában megszűnt... :(

Elküldve

ti nem érzitek úgy hogy túl könnyű a kocsi orra? amikor esik az eső és próbálok kilőni olyan kereszteződésekben ahol nagyon nehéz kikanyarodni a forgalom miatt (pest), néha úgy elkapar hogy csak lesek. egy fele akkora kocsit hajtottam eddig, azzal nem volt ilyen probléma.

hogy témában is legyek: műszerfalvilágítás elment, bizti vszeg rendben egyszer szerelő már nézegette, mennyibe kostálhat ezt megcsináltatni (pl műszerfal le fel munkadíj)? illetve volt egy figyelmeztető hang ha égve hagytam a lámpát, ez mostanában megszűnt... :(

Hát....induláskor eleve hátrakerül a súlypont kanyarodáskor meg az külső oldalra, a másik kerék fog elpörögni amelyiken kisebb a terhelés. :icon1:

Elküldve

Hát....induláskor eleve hátrakerül a súlypont kanyarodáskor meg az külső oldalra, a másik kerék fog elpörögni amelyiken kisebb a terhelés. :icon1:

jah ha jobban belegondolok enyhén felfelé emelkedett az út ahol így jártam, de a másik autóm ami egy kis görcs az nem viselkedett így ugyanott. annál tényleg akarni kellett ha ki akartad pörgetni elöl, max nyikkant alattam a g astra meg simán kipörög ahol a másik nem.

Elküldve

ti nem érzitek úgy hogy túl könnyű a kocsi orra? amikor esik az eső és próbálok kilőni olyan kereszteződésekben ahol nagyon nehéz kikanyarodni a forgalom miatt (pest), néha úgy elkapar hogy csak lesek. egy fele akkora kocsit hajtottam eddig, azzal nem volt ilyen probléma.

hogy témában is legyek: műszerfalvilágítás elment, bizti vszeg rendben egyszer szerelő már nézegette, mennyibe kostálhat ezt megcsináltatni (pl műszerfal le fel munkadíj)? illetve volt egy figyelmeztető hang ha égve hagytam a lámpát, ez mostanában megszűnt... :(

Simán ellenőrizheted otthon.

Itt van egy leírás

Elküldve (edited)

Sziasztok!

Ma kocsimosás és tankolás után nemsokkal, bevillant a villáskulcsos szervízlámpám. A kocsi működésében semmi gyanúsat nem tapasztaltam, ment rendesen mint mindig. A biztonság kedvéért azért megálltam és újraindítottam a gépet, de a szervízlámpa már nem villant fel újra. Otthon kiolvastam a hibakódot:1526. Ez valami fojtószelep hiba? Mit javasoltok?

Köszi szépen!

Asra classic II 1.4XEP 2007.10-105000 km

Módosítva : zolinho
Elküldve

Sziasztok!

Egy évvel ezelőtt kilyukadt egy vízcsövem, kicserélték, azóta rendszeresen ellenőrzöm a hűtőfolyadékszintet. Néhány hete/hónapja feltűnt, hogy

a szint folyamatosan csökken (nem nagy mértékben, úgy kb. 1000 km-enként 2-3 mm a tartályból). Ekkor jelre állítom újra, kell bele egy "kortynyi".

De idegesít, mert sehol nem látok szivárgást, alátettem éjszakára papírt, semmi nem látszik.

Gondolom nem vészes ez a fogyás, de nem értem hová tűnik el. A mérést mindig azonos körülmények és helyen végzem, úgy tűnik tuti fogy.

Olajat nem eszi, nem habosodik stb...

Hová tűnt Damon Hill?

Köszi a válaszokat...

Megvan a rohadék. Vízpumpa csatlakozócsonk a műanyag. Most hogy már letörött, már látom a szivárgást:))))

Fém alkatrész ma érkezik, szerencse hogy nem menet közben szállt él. Sajnos nem cseréltem ki, pedig már többször

olvastam hogy másnál is hasonló történt.

Valami ötlet, hogy a beletört menetes részt hogy lehet kibányászni?

Elküldve

Sziasztok!

1.7 cdti opel astrám nem indul. Kb.tavaly nyár óta,hol indult egyból, hol csak gázadással, utóbbi időbe csak gázadással.Tekeri az öninditó,de nem röffen be. Nincs hibakód,diagnosztika szerint minden rendbe. Szerelő szerint belevegősödik a rendszer. Kicserélte az üzemanyagszűrőházat,egy hétig pöccre indult. Utána megint kezdődött előről minden, hogy csak gázadással, majd most már sehogy sem indul,csak hidegindító sprayvel. Valami ötlet? Mi lehet a baja? Ha beindul akkor viszont szépen jár a motor, jól húz megy rendesen.

Elküldve

jah ha jobban belegondolok enyhén felfelé emelkedett az út ahol így jártam, de a másik autóm ami egy kis görcs az nem viselkedett így ugyanott. annál tényleg akarni kellett ha ki akartad pörgetni elöl, max nyikkant alattam a g astra meg simán kipörög ahol a másik nem.

Esős időben persze h elpörög. Meg függ a gumik minőségétől is. Cégnél a bérelt kocsin ha akarom ha nem elpörög mert egy fos a gumi ami rajta van. Nem csoda h vizen csúsztam koppanásig.

Elküldve

Üdv!

A gyári rugóimat leszeretném cserélni valami kisebbre: magyarán kissé leakarom ültetni a gépegységet!

Mindennapi használatban van az autó,szóval csomag is lesz bent + a magyar utak minősége,és centizni sem akarok egy esetleges fekvőrendőrnél vagy egy meredekebb feljárónál!

Ki mekkorát ajánlana előre-hátra és milyent?

Előre is köszönöm! :)

Elküldve

T flali!

"... hogy lehet kibányászni? ..."

Intelligencia, hozzáértés.

T. Mantec !

Köszönöm a szokásos, lényegretörő, problémát megoldó intelligens válaszodat!

A semmitmondó hozzászólásokban a legjobb vagy. Idézzél még valamit a szabványokból is hozzá.

  • Like 1
Elküldve

T. Mantec !

Köszönöm a szokásos, lényegretörő, problémát megoldó intelligens válaszodat!

A semmitmondó hozzászólásokban a legjobb vagy. Idézzél még valamit a szabványokból is hozzá.

Ott a pont flali-nál

Általában az emberek ide segítségért jönnek, és 99%-ban kapnak is! A maradék 1% pedig Mantec szintű "segítségnyújtás", de nem kell az ilyen hozzászólásokkal foglalkozni mert a többiek nagOn jó arcok és segîtőkészek

Elküldve

T flali, padamisi!

Ha nem volt érthető a ráutaló magatartás:

E a feladat megoldásához kevés csak az ambíció.[/

Köszi szépen, az unintelligens szerelőm már megoldotta a beletört menet " kibányászását".

Pedig nem olvasta a remek hozzászólásodat, sőt új M10-es menetet is kellett metszetnie. Majd még mesélek Rólad neki, idézek majd néhány szakmai szösszenetet Tőled.

  • Like 1
Elküldve

Szia!

Én gyártattam rozsdamentesből az öcsém autójára.

El volt törve és valami ragasztóval volt oda ragasztva.

Megkeresem a rajzot a hétvégén, ha még nem késő.

Szerintem megvan valahol.

Köszönöm előre is, de találtam csatlakozó idomot(RC520 könyökcsavarzat és bele:RC34 tömlőcsonkot) amit már be is építettem. Menetrögzítővel szereltem össze, idáig szivárgást nem tapasztaltam. Viszont amikor szétszereltem a termosztátot, akkor észre vettem, hogy a kis peremen rárakódott anyag miatt nem tud lezárni teljesen. Eltávolítottam, és most azt veszem észre, hogy indítás után nem sokkal, kb (1perc) már meleg levegőt fúj a fűtő ventilátor. Idáig mennem kellett legalább 4 kilométert, most csak kiállok az udvarról és meleget fúj! :)

Elküldve

Üdv!

A gyári rugóimat leszeretném cserélni valami kisebbre: magyarán kissé leakarom ültetni a gépegységet!

Mindennapi használatban van az autó,szóval csomag is lesz bent + a magyar utak minősége,és centizni sem akarok egy esetleges fekvőrendőrnél vagy egy meredekebb feljárónál!

Ki mekkorát ajánlana előre-hátra és milyent?

Előre is köszönöm! :)

35-40mm-es ültetőrugókat vegyél szerintem, ahhoz még nem kell gátlót cserélni. FK-t próbáltam, nem ajánlom, nagyon kemény. TA-tech, vagy Vogtland esetleg.
Elküldve

Megvan a rohadék. Vízpumpa csatlakozócsonk a műanyag. Most hogy már letörött, már látom a szivárgást:))))

Fém alkatrész ma érkezik, szerencse hogy nem menet közben szállt él. Sajnos nem cseréltem ki, pedig már többször

olvastam hogy másnál is hasonló történt.

Valami ötlet, hogy a beletört menetes részt hogy lehet kibányászni?

küldj egy e-mailt címet és küldök képet meg leirást hozzá. :icon1:

  • Like 1
Elküldve

küldj egy e-mailt címet és küldök képet meg leirást hozzá. :icon1:

Köszönöm szépen, küldöm a címet.

Na, így működik a normális, "intelligens" fórumozás, hozzászólás.

Hála istennek a többség így gondolkodik itt is.

Egyébként egy másik opelfórumon már megtaláltam Imy bejegyzését,

aki szintén készségesen felajánlotta valakinek a segítségét.

Elküldve

Üdv!

A gyári rugóimat leszeretném cserélni valami kisebbre: magyarán kissé leakarom ültetni a gépegységet!

Mindennapi használatban van az autó,szóval csomag is lesz bent + a magyar utak minősége,és centizni sem akarok egy esetleges fekvőrendőrnél vagy egy meredekebb feljárónál!

Ki mekkorát ajánlana előre-hátra és milyent?

Előre is köszönöm! :)

Nekem gyári a futómű, ökoterrorista módon közlekedek, és javaslom ne ültesd, ha napi használatban van, csak akkor, ha ismert útvonalon közlekedsz. és ráérsz. Én rendszeresen koppantom, pedig Bács megyében még nem is a legroszabbak az utak. Jártam a Jászságban is, ahol ki kellett szállni az utasoknak, hogy túljussunk egy-egy részen.

Hátsó rugókat pedig lassan cserélem erősített futós rugókra. Sok szerencsés márkatárs van, akik felé az utak megengedik az ültetést.

De tényleg, hogy a manóba lehet ültetett autót napi szinten használni? Mintha nem egy országban élnénk....

Irigyellek titeket, nagyon pengén néz ki pedig.

Elküldve (edited)

Üdv!

A gyári rugóimat leszeretném cserélni valami kisebbre: magyarán kissé leakarom ültetni a gépegységet!

Mindennapi használatban van az autó,szóval csomag is lesz bent + a magyar utak minősége,és centizni sem akarok egy esetleges fekvőrendőrnél vagy egy meredekebb feljárónál!

Ki mekkorát ajánlana előre-hátra és milyent?

Előre is köszönöm! :)

Ez esetben az ültetést nem erőltetném a helyedben.

Gondolkodtam rajta én is,de elvetettem,pedig ritkán járok rakottan,max.2 felnőtt+gyerek

Normál.utcai körűlmények között a látványon kívűl nem látom értelmét(amúgy nekem is jobban tetszik egy ültetett autó)

Módosítva : csicsó
Elküldve

Sziasztok,
Segítségeteket szeretném kérni hátha valaki találkozott már ilyen problémával.

2001-es opel Astra G autóról lenne szó, 1.8 as Z18Xe motorral. A hiba ott kezdődött, hogy hideg motornál az alapjárat fel le mászkált, és gyenge volt az autó. Ki lett cserélve a légtömegmérő és a katalizátor előtti lamdaszonda (bontós alkatrészek lettek belerakva ). Ez meg is oldotta a problémát. Majd körülbelül 3 hét múlva az autó ismét elkezdett gyengülni, és a mérés alapján amit furcsának találok a B1S1 levegõ/ü.anyagarány (1. hengersor 1-es érzékelõ) egyszer Dús majd pár másodperc múlva szegényt ír. A relatív motorterhelés -3. De hibakód nincsen.

Lehetséges lenne hogy ismét a lamdaszonda a hibás?

Elküldve
csicsó, on 18 Mar 2015 - 12:29 PM, said:

Ez esetben az ültetést nem erőltetném a helyedben.

Gondolkodtam rajta én is,de elvetettem,pedig ritkán járok rakottan,max.2 felnőtt+gyerek

Normál.utcai körűlmények között a látványon kívűl nem látom értelmét(amúgy nekem is jobban tetszik egy ültetett autó)

3-4 centi nem a világ, van akkora hasmagassága gyárilag az Astrának, hogy elbírja. Terheléssel meg alig számít, mivel keményebb lesz a rugó. Viszont nagy sebességnél kanyargós úton sokkal élvezhetőbb lesz.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.