Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Látom de ez egyenes, nekem könyök kell! Amit linkeltem! z14xe motorkód! Azért köszi! :)

XE-ben van ilyen? Nem csak az XEP-ben? Régebben volt téma itt a fórumon akkor valaki azt mondta hogy csak az XEP-ben fordul elő ez a letörési probléma.

Elküldve

XE-ben van ilyen? Nem csak az XEP-ben? Régebben volt téma itt a fórumon akkor valaki azt mondta hogy csak az XEP-ben fordul elő ez a letörési probléma.

Én is úgy tudtam, hogy XEP-nél volt ilyen probléma.... (Z12XEP, Z14XEP biztos, többi pasz) Nekünk a Z12XEP corsaban műanyag csonk van.

  • Like 1
Elküldve

XE-ben van ilyen? Nem csak az XEP-ben? Régebben volt téma itt a fórumon akkor valaki azt mondta hogy csak az XEP-ben fordul elő ez a

letörési probléma.[/quote

XE-ben műanyag, legalábbis nekem. Hogy letörhet e nem tudom, gondolom sokáig bírja különben nem tervezték volna így nem?!……legalábbis remélem nem lesz vele gond.... :)

Elküldve (edited)

Már régóta foglalkoztat a dolog, választ még nem találtam rá a neten... nekem x14 xe motoros a kocsim, azt tudom hogy a legrégebbi fejlesztés amit g-be szereltek akkor ezáltal a legrosszab is????? Valahol azt olvastam, bár nem tudom igaz e hogy jobban ugrik mint a twinport 1.4-ese?! Azt tudom hogy valamivel többet eszik mint az xep meg a twinport. Ha rosszabb mint a többi miben?

Bocs ha hülye a kérdés csak érdekel...!!! :)

Módosítva : hood 21
Elküldve

Látom de ez egyenes, nekem könyök kell! Amit linkeltem! z14xe motorkód! Azért köszi! :)

Azért mert két különböző dologról beszéltek. Robi neked a termosztátnál levő csonk tört/törik le, amit Imy írt, az viszont a vízpumpához tartozik és csak z14xep-ek típushibája, hogy a vízpumpa csonkja eltörik.

  • Like 1
Elküldve

Már régóta foglalkoztat a dolog, választ még nem találtam rá a neten... nekem x14 xe motoros a kocsim, azt tudom hogy a legrégebbi fejlesztés amit g-be szereltek akkor ezáltal a legrosszab is????? Valahol azt olvastam, bár nem tudom igaz e hogy jobban ugrik mint a twinport 1.4-ese?! Azt tudom hogy valamivel többet eszik mint az xep meg a twinport. Ha rosszabb mint a többi miben?

Bocs ha hülye a kérdés csak érdekel...!!! :)

Nem!A legrégebbi motor a G-be az ami az enyémbe van:X16SZR,8 szelepes, központi befecskendezéssel,az opel motorok egyik legjobbika :icon13:

Elküldve

A Titanium fst 5w-30-nak nincs Dexos2 minősítése,csak az 5W-40-nek.Nem tudom ez számít-e:)

igaz. mert xepbe 5w30at ajánlottak és ezért mentem le mert az 5w40es változatnak van dexos2 és úgy gondoltam h 5w30nak is van ebben a márkában. Akkor mindegy, marad az 5w40es változat. :D Holnap lesz megvéve és remélem hamar is beleöntve.

Elküldve

Azért mert két különböző dologról beszéltek. Robi neked a termosztátnál levő csonk tört/törik le, amit Imy írt, az viszont a vízpumpához tartozik és csak z14xep-ek típushibája, hogy a vízpumpa csonkja eltörik.

Igen andris83! Nekem a termosztáton van egy kis csonk, egy kis műanyag könyök, az egyik vége menetes, a másik kúpos csőcsatlakozós! A kérdésem az volt, hogy gyárilag kapható ez külön? Mert találtam a neten, de nem tudom, hogy az üzemi hőt bírná-e.

Elküldve

Igen andris83! Nekem a termosztáton van egy kis csonk, egy kis műanyag könyök, az egyik vége menetes, a másik kúpos csőcsatlakozós! A kérdésem az volt, hogy gyárilag kapható ez külön? Mert találtam a neten, de nem tudom, hogy az üzemi hőt bírná-e.

Ha a műanyag bírja a hőt és az egyéb dolgokat akkor a fém talán jobban bírni fogja nem? Amúgy itt is van fémből, de nem hajlított hanem egyenes:

https://cromax.hu/30000000-hutorendszer/30700000-termosztat-es-alkatreszei/30700649-termosztathaz-alkatreszei/417601-vizcsocsonk-termosztat-megkerulo-csohoz-opel

Elküldve

igaz. mert xepbe 5w30at ajánlottak és ezért mentem le mert az 5w40es változatnak van dexos2 és úgy gondoltam h 5w30nak is van ebben a márkában. Akkor mindegy, marad az 5w40es változat. :D Holnap lesz megvéve és remélem hamar is beleöntve.

Én is egyszer az 5W-30 ast raktam bele,aztán Mantec írt,hogy az nem is bele való:)Le is cseréltem,bár akkor már volt benne 7000 km.

Elküldve

Üdv Mindenkinek!

Azt vettem észre pár hete az Astrámban, hogy egy élesebb kanyarnál vagy egy átlósan vett fekvőrendőrnél koppanást érzek a váltókaron.

Valamelyik motor vagy váltótartó bak lehet gondolom, melyik az amelyik hajlamosabb lehet, hogy ilyen jellegű problémát okozon? Z14XE

Elküldve

igaz. mert xepbe 5w30at ajánlottak és ezért mentem le mert az 5w40es változatnak van dexos2 és úgy gondoltam h 5w30nak is van ebben a márkában. Akkor mindegy, marad az 5w40es változat. :D Holnap lesz megvéve és remélem hamar is beleöntve.

a 0w30-nak van jóváhagyása...

Elküldve

T outsider!

"... Titanium Fst ..."

Ha arról, akkor azokat a szavakat kell használni.

A Titanium Fst a BP konszern Castrol márkanéven forgalmazott, jelenleg gyártásban lévő terméksora.

A konkrét termék megnevezése Castrol Edge Titanium Fst 0W-30.

Nem tévesztendő össze a már gyártásban nem lévő, de még a piacon jelen lévő Castrol Edge Fst 0W-30-cal.

Amely semmilyen GM (Opel) gyártóművi követelményt nem teljesít.

Elküldve

Sziasztok!

Vettem gyári GM vezérlés szettet(z14xe)a dobozon egy matricát vettem észre,amin egy óra látható alatta 10/17 felirat!...mit jelent ez ?

Elküldve

Üdv!
G-astram angel eye-os lámpájában a karikákban lévő izzók kezdik megadni magukat, időszerű lenne a cseréjük. Rendeltem már hozzá új ledeket is / T5 2SMD 5630 LED / . Kérdésem lenne h aki cserélt már ilyet, mennyire bonyolult? szét kell-e szedni hozzá a lámpát v anélkül is megoldható? ill. konkrétan hogyan fogjak neki?
Válaszotokért előre is thx!

Elküldve

T outsider!

"... Titanium Fst ..."

Ha arról, akkor azokat a szavakat kell használni.

A Titanium Fst a BP konszern Castrol márkanéven forgalmazott, jelenleg gyártásban lévő terméksora.

A konkrét termék megnevezése Castrol Edge Titanium Fst 0W-30.

Nem tévesztendő össze a már gyártásban nem lévő, de még a piacon jelen lévő Castrol Edge Fst 0W-30-cal.

Amely semmilyen GM (Opel) gyártóművi követelményt nem teljesít.

De a Titanium az csak egy megnevezés nem?

Mert nekem tegnap úgy kutattak elő Edge Titanium Fst 5w40et, mert csak Edge Fst van nekik. Vagy előbb kiszorják a Titanium nélküli olajokat?

Elküldve

Sziasztok!

Köv problemával élek együtt újabban.

Folyamatos gyorsításkor az autó kb 2500-3000 -es tartomány között másodpercekre gyakran elmélázik (1-2sec) majd mint aki kb erőt gyűjtött tovább gyorsul.

A félreértések elkerülése végett a mélázási intervallumban is folyamatos gáz adás történik.

Néhány napos tapasztalat alapján, persze lehet baromság de azt mondanám, hogy ez a 3. sebességnél fordul elő leginkább.

Induláskor az 1.-ben nincs nagy tapasztalat mert azt mondjuk általában hamarabb elváltom kb 2500nál de a magasabb sebességeket gyakran elforgatom 4000 ig kb. Nemtom mennyire mellékes infó még, hogy kb 2 hete lett vez.mű szíj csere, gyertyák, szelepfedél töm, vez.mű tengely szimering, generator csere bár nem tudom egybekötni a hibát ezzel az időponttal mert a problémát csak 3-4 napja tapasztalom. Yayaya nem mellékes infó még, hogy lassan kuplung csere aktuális mert eléggé fent fog már szegény, nekem laikusként magyarázat gyanánt kicsit erre is húz a szívem de ha baromság szóljatok le nyugodtan.

Még annyi, hogy nem mindig tudom a hibát generálni, tehát nem minden gyorsításkor van ez.

Elnézést ha úgy fogalmaztam mint egy idióta, ha szükséges agyalok rajta, hogy értelmesebben leírjam.

Köszi előre is!

Elküldve

Sziasztok!

Vettem gyári GM vezérlés szettet(z14xe)a dobozon egy matricát vettem észre,amin egy óra látható alatta 10/17 felirat!...mit jelent ez ?

Hogy lehetőség szerint 10 és 17 óra között zargasd a szerelőt a beszerelés miatt, mert előtte korán van, utána meg kihűl a bableves vacsorára. :D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.