egyhapsi Elküldve Február27, 2015 Megoszt Elküldve Február27, 2015 Azért a trafóhidat lekapni nem egyszerű, nekem konkrétan nem sikerült, pedig két 8-as csavart is alkalmaztam a megfelelő helyen. Lehet:-) Én könnyebb helyzetben voltam a 121 kg-os testsúlyommal, és a munkahelyemen történő 50-80kg-os alkatrészek cipelése miatt. Én lazán kiemeltem:-) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Erik1986 Elküldve Február27, 2015 Megoszt Elküldve Február27, 2015 Sziasztok!! Segítségeteket szeretném kérni, mostanság kezdődött el a probléma, ahogy már kb egy hete is írtam, hogy egyenletes sebességgel menve rángatni kezd az autó és dobja a check lámpát, ahogy elengedem a gázt vagy gyorsítok eltünik a hibakód és akkor nem rángat.. P0170-es hibakód jött ki műszerrel mérve: ami üzemanyag keverék képzés hibás működését jelenti, múltkor szinte üres tanknál tankoltunk bele agipnél 10.000ftért, most fogyott el és most meg omw maxxmotion 95 került bele, teli tankkal, esetleg az üzemanyaggal lehet a gond vagy nektek valami ötlet hogy mitől lehet ez a rángatás? Most lesz akksi csere, gyertyákat is ki akarom cserélni.. Másik mikor alapjáraton áll az autó és felnyitom a motorháztető és hallgatom a motornak a működését a vezérműszíj felöl gyenge kerepelés féle hang, zaj hallatszik....esetleg ez mitől lehetséges? Várom válaszotokat és előre is köszönöm a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sasu Elküldve Február27, 2015 Megoszt Elküldve Február27, 2015 Sziasztok!! Segítségeteket szeretném kérni, mostanság kezdődött el a probléma, ahogy már kb egy hete is írtam, hogy egyenletes sebességgel menve rángatni kezd az autó és dobja a check lámpát, ahogy elengedem a gázt vagy gyorsítok eltünik a hibakód és akkor nem rángat.. P0170-es hibakód jött ki műszerrel mérve: ami üzemanyag keverék képzés hibás működését jelenti, múltkor szinte üres tanknál tankoltunk bele agipnél 10.000ftért, most fogyott el és most meg omw maxxmotion 95 került bele, teli tankkal, esetleg az üzemanyaggal lehet a gond vagy nektek valami ötlet hogy mitől lehet ez a rángatás? Most lesz akksi csere, gyertyákat is ki akarom cserélni.. Másik mikor alapjáraton áll az autó és felnyitom a motorháztető és hallgatom a motornak a működését a vezérműszíj felöl gyenge kerepelés féle hang, zaj hallatszik....esetleg ez mitől lehetséges? Várom válaszotokat és előre is köszönöm a segítséget! Szia! Nekem pötyögtetéssel jött ki ugyanez a hibakód, ami megoldódott egy gumicső törött el. Olvass vissza a 34088 bejegyzéshez ott leírtam, hogy nálam mi volt a megoldás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nx10521 Elküldve Február27, 2015 Megoszt Elküldve Február27, 2015 Sziasztok, A télen kijött pár érdekesség az autóval (Z14XEP, ~118k km), megkérdezném, hátha másnak is előfordult ilyesmi. - Reggeli hidegindításnál ~ 5 fok alatt kb 10-15 másodperc múlva a motornak csak kintről hallható csattogó hangja van, ami kb fél perc elteltével elhalkul majd eltűnik. Ez így nem túl sok infó, megpróbálom majd felvenni. - Szintén hidegen ritkán előfordul, hogy beindítás után a fordulatszám 1000 és 800 között ütemesen ingadozik, ami csak a bemelegedés után múlik el. Ezt tegnap sikerült felvennem, feltöltöm amint van rá lehetőségem. - Szerintetek mitől lehet, hogy az autó zabálja az olajgombákat? (olajat nem kér mellé) Nyáron cseréltem, azóta kb 8000km-t tettem meg, de már megint csöpög. Gyári GM-et raktam bele. Találkozott esetleg ezek közül valaki valamelyikkel? Hibakód, olajfogyás nincs, az autó fogyasztása a várakozásoknak nagyjából megfelelő. Emellett nem tudom ér-e ilyet kérdezni, költözés miatt úgy néz ki mást kell keresnem, tudtok esetleg ajánlani egy jó szerelőt Budapesten? Nem kell hogy a legolcsóbb legyen, felőlem lehet szakszervíz és maszek is, csak dolgozzanak jól. Nagyon köszönöm a segítséget! Üdv, Link to comment Megosztás: More sharing options...
outsider Elküldve Február27, 2015 Megoszt Elküldve Február27, 2015 (edited) Sziasztok, A télen kijött pár érdekesség az autóval (Z14XEP, ~118k km), megkérdezném, hátha másnak is előfordult ilyesmi. - Reggeli hidegindításnál ~ 5 fok alatt kb 10-15 másodperc múlva a motornak csak kintről hallható csattogó hangja van, ami kb fél perc elteltével elhalkul majd eltűnik. Ez így nem túl sok infó, megpróbálom majd felvenni. - Szintén hidegen ritkán előfordul, hogy beindítás után a fordulatszám 1000 és 800 között ütemesen ingadozik, ami csak a bemelegedés után múlik el. Ezt tegnap sikerült felvennem, feltöltöm amint van rá lehetőségem. - Szerintetek mitől lehet, hogy az autó zabálja az olajgombákat? (olajat nem kér mellé) Nyáron cseréltem, azóta kb 8000km-t tettem meg, de már megint csöpög. Gyári GM-et raktam bele. Találkozott esetleg ezek közül valaki valamelyikkel? Hibakód, olajfogyás nincs, az autó fogyasztása a várakozásoknak nagyjából megfelelő. Emellett nem tudom ér-e ilyet kérdezni, költözés miatt úgy néz ki mást kell keresnem, tudtok esetleg ajánlani egy jó szerelőt Budapesten? Nem kell hogy a legolcsóbb legyen, felőlem lehet szakszervíz és maszek is, csak dolgozzanak jól. Nagyon köszönöm a segítséget! Üdv, Hidrotőke. Szerintem így normális. Mikor sokat áll a motor kifolyik belőle az olaj, és kell egy kis idő mire újból megy bele, mire felépül az olajnyomás... Sztornó. Az nem 10 másodperc után kezdődik, és nem fél perc után halkul :) Ha hidrotőke, akkor az így nem normális. Az rögtön indítás után hallatszik, és max 1-3 másodperc után eltűnik... Módosítva Február27, 2015 : outsider Link to comment Megosztás: More sharing options...
j_szilard Elküldve Február27, 2015 Megoszt Elküldve Február27, 2015 Sziasztok! Első motortartó bak érdekelne,leginkább az hogy melyik márka? Corteco vagy Lemförder? 2003 Z14XE Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Február27, 2015 Megoszt Elküldve Február27, 2015 Sziasztok! Végre erre is sor került! Tudom fölösleges, meg túlzás, de így érzem jól magam! :D https://plus.google.com/u/0/photos/106631535768501005420/albums/6120542982778176641 Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Február27, 2015 Megoszt Elküldve Február27, 2015 Sziasztok, A télen kijött pár érdekesség az autóval (Z14XEP, ~118k km), megkérdezném, hátha másnak is előfordult ilyesmi. - Reggeli hidegindításnál ~ 5 fok alatt kb 10-15 másodperc múlva a motornak csak kintről hallható csattogó hangja van, ami kb fél perc elteltével elhalkul majd eltűnik. Ez így nem túl sok infó, megpróbálom majd felvenni. - Szintén hidegen ritkán előfordul, hogy beindítás után a fordulatszám 1000 és 800 között ütemesen ingadozik, ami csak a bemelegedés után múlik el. Ezt tegnap sikerült felvennem, feltöltöm amint van rá lehetőségem. - Szerintetek mitől lehet, hogy az autó zabálja az olajgombákat? (olajat nem kér mellé) Nyáron cseréltem, azóta kb 8000km-t tettem meg, de már megint csöpög. Gyári GM-et raktam bele. Találkozott esetleg ezek közül valaki valamelyikkel? Hibakód, olajfogyás nincs, az autó fogyasztása a várakozásoknak nagyjából megfelelő. Emellett nem tudom ér-e ilyet kérdezni, költözés miatt úgy néz ki mást kell keresnem, tudtok esetleg ajánlani egy jó szerelőt Budapesten? Nem kell hogy a legolcsóbb legyen, felőlem lehet szakszervíz és maszek is, csak dolgozzanak jól. Nagyon köszönöm a segítséget! Üdv, Wesszi szerviz törökbálinton bajcsi 97 Link to comment Megosztás: More sharing options...
vsz Elküldve Február27, 2015 Megoszt Elküldve Február27, 2015 Sziasztok! Első motortartó bak érdekelne,leginkább az hogy melyik márka? Corteco vagy Lemförder? 2003 Z14XE A kettő közül mindenképp Lemförder. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nx10521 Elküldve Február28, 2015 Megoszt Elküldve Február28, 2015 Köszönöm a segítséget! Mégegy láma kérdésem lenne, ha leveszem járó motornál az olajsapkát, iszonyat krákogó hang jön a motorból és meglehetősen hevesen fújja ki a levegőt(?). Ez normális? Elnézést az amatőr kérdésekért, teljesen fogalmatlan vagyok az autóhoz, csak próbálok odafigyelni rá. Üdv, Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Robi_ Elküldve Március1, 2015 Megoszt Elküldve Március1, 2015 Hali! Kérdésem lenne: Nem tudjátok a g astra első ablaktörlő mechanika (valeo) tengelyeire való seeger gyűrű méreteit?? Nagyon megköszönném. Ellőttem az egyiket a kocsibejárón :D De legalább tudom mért kopogott. Sajna megkopott a persely. Mindegy a zsir most elég lesz javitásnak aztán majd csináltatok új perselyt. De egyelőre kell másik seeger. Segitséget előre is köszi!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Március1, 2015 Megoszt Elküldve Március1, 2015 Hali! Kérdésem lenne: Nem tudjátok a g astra első ablaktörlő mechanika (valeo) tengelyeire való seeger gyűrű méreteit?? Nagyon megköszönném. Ellőttem az egyiket a kocsibejárón :D De legalább tudom mért kopogott. Sajna megkopott a persely. Mindegy a zsir most elég lesz javitásnak aztán majd csináltatok új perselyt. De egyelőre kell másik seeger. Segitséget előre is köszi!!!! Ha van egy tolómérőd mérd meg a horonyt mekkora átmérője van. Aztán bemész egy csapágyboltba és ott adnak neked méret után. Én így szoktam mindig kérni ha nem tudtam maga a gyűrű méretét. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Robi_ Elküldve Március1, 2015 Megoszt Elküldve Március1, 2015 Gond hogy válásom utáni költözések megtépázták szerszámkészletemet és a jó kis "schublerem is áldozatául esett". Tehát tolómérőm jelenleg nincsen ezért kéne nekem egy méret ha valakinek meglenne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
goose Elküldve Március2, 2015 Megoszt Elküldve Március2, 2015 (edited) Sziasztok. Nemrég vettem egy G Astrát 1.4 16v, 2002-es, 65 éves bácsié volt, 75e km van benne.Észrevettem hogy, üzem meleg motornál, ezt a jelenséget csinálta, pl. benzinkútnál megálltam tankolni, indítok és vissza fulladt az autó. Mitől lehet? Ja és még annyi hogy a pollenszűrőt hol találom? Válaszokat előre is köszi! Módosítva Március2, 2015 : goose Link to comment Megosztás: More sharing options...
goose Elküldve Március2, 2015 Megoszt Elküldve Március2, 2015 Kesztyűtartót kiszeded, Torx 20-as csavarnyúzó kell hozzá, és ott lesz bal oldalt a pollenszűrő. Annak kihalászásához is kell szerelni még kicsit. És nem mindegy, h Delphi vagy Behr, annak megfelelő szűrőt tegyél bele! Lefulladás jó kérdés, a többiek talán okosabbak, mint én, de egy alapos kis kikormolást megérne a dolog, de lehet, máshol van gond. Köszi,Szerencsére 2 fajtát adtak az autósboltban,majd visszaviszem amelyik nem kell. Ja lehet hogy nem ártana neki :),a motortérben meg találtam 1 csavarhúzót, amire csiszolópapír volt rászigetelőszallagozva,azzal nem tudom mit mókólt. az öreg :O. Még olyan lenne hogy olajcserénél észrevettem hogy a váltó alatti teknő elég olajsaras mintha szivárgona kicsit az olaj,+az olajteknőn is láttam szivárgást az 1ik sarkán(nem vészes) de ahogy néztem azt nem lenne egyszerű kicserélni,lehet elég lenne ráhúzgálni kicsit a csavarokra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ketyere79 Elküldve Március2, 2015 Megoszt Elküldve Március2, 2015 sziasztok! Tegnap elkezdett világítani a villáskulcsos kisautó :icon7: . Kivillogtattam: P0340. vezérműtengely helyzet-jeladó funkció rendellenesség az én listám szerint. Meg tudnátok mondani hogy csak egy érzékeló szállt-e el vagy vmi komoly baja lett a kocsinak? Használható-e így vagy irány azonnal a szerviz? Előre is köszönöm a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wakond Elküldve Március2, 2015 Megoszt Elküldve Március2, 2015 sziasztok! Tegnap elkezdett világítani a villáskulcsos kisautó :icon7: . Kivillogtattam: P0340. vezérműtengely helyzet-jeladó funkció rendellenesség az én listám szerint. Meg tudnátok mondani hogy csak egy érzékeló szállt-e el vagy vmi komoly baja lett a kocsinak? Használható-e így vagy irány azonnal a szerviz? Előre is köszönöm a segítséget! célszerű kicserélni a főtengely felső holtpont jeladót. használható, csak lesz olyan hiba, hogy kinyomod a kuplungot és leáll. én Bosch-t vettem, ennél alább szerintem ne add. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Március2, 2015 Megoszt Elküldve Március2, 2015 (edited) Köszi,Szerencsére 2 fajtát adtak az autósboltban,majd visszaviszem amelyik nem kell. Ja lehet hogy nem ártana neki :),a motortérben meg találtam 1 csavarhúzót, amire csiszolópapír volt rászigetelőszallagozva,azzal nem tudom mit mókólt. az öreg :o. Még olyan lenne hogy olajcserénél észrevettem hogy a váltó alatti teknő elég olajsaras mintha szivárgona kicsit az olaj,+az olajteknőn is láttam szivárgást az 1ik sarkán(nem vészes) de ahogy néztem azt nem lenne egyszerű kicserélni,lehet elég lenne ráhúzgálni kicsit a csavarokra. Nos, nekem is ez a probléma, két hónap alatt csepegett ki belőle 2db 200Ft érme nagyságú olajfolt (garázs padlón műanyag kármentő van, ezen figyelgetem, csak a meló/melóhely idején nem áll felette a kocsi). Ez a váltó felőli szimeing. Maga az alkatrész nem tétel, a javítása igen mert nagy bontással jár (független szerviz ajánlata 25-30 ezer mindennel együtt). Egyelőre nézegetem, nem tudom meddig lehet/szabad halasztani... (Nem hinném hogy a csavar ráhúzással ez orvosolható, pláne hogy akkor meg máshová fog beszivárogni.) Módosítva Március2, 2015 : Janó32 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Március2, 2015 Megoszt Elküldve Március2, 2015 Gond hogy válásom utáni költözések megtépázták szerszámkészletemet és a jó kis "schublerem is áldozatául esett". Tehát tolómérőm jelenleg nincsen ezért kéne nekem egy méret ha valakinek meglenne. Sajnos többet nem tudok neked segíteni, a pontos méretet nem ismerem, de talán lesz valaki aki már cserélt és tudja a méretet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ketyere79 Elküldve Március3, 2015 Megoszt Elküldve Március3, 2015 célszerű kicserélni a főtengely felső holtpont jeladót. használható, csak lesz olyan hiba, hogy kinyomod a kuplungot és leáll. én Bosch-t vettem, ennél alább szerintem ne add. Köszi a választ! Múlt hónapban volt az autó műszaki vizsgán, de gondolom ilyenkor nincs diagnosztika mert kiderült volna (talán). Az általad leírt hibajelenséget tavaly produkálta, azóta sem egész a hét végéig. Most azonban lett hibakód. Szabad megkérdeznem milyen árfekvésű egy ilyen Bosch érzékelő? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zig Elküldve Március3, 2015 Megoszt Elküldve Március3, 2015 Hali. Kéziféket nagyon nehezen lehet felhúzni. Már masodik kattanás után neki kell feszülni, de ha teljesen fel van húzva sem tartja meg emelkedőn. Az ősszel nézték meg a fékpofákat gumicserénél, akkor azt mondták pocsékolás lenne kicserélni, mert még jók. Idén télen el is maradt a kézifékes forgolózás :D Mihez kezdjek vele, hogy normálisan 'múkodjon'? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Március3, 2015 Megoszt Elküldve Március3, 2015 Hali. Kéziféket nagyon nehezen lehet felhúzni. Már masodik kattanás után neki kell feszülni, de ha teljesen fel van húzva sem tartja meg emelkedőn. Az ősszel nézték meg a fékpofákat gumicserénél, akkor azt mondták pocsékolás lenne kicserélni, mert még jók. Idén télen el is maradt a kézifékes forgolózás :D Mihez kezdjek vele, hogy normálisan 'múkodjon'? Kézifékkötél csere! 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zig Elküldve Március3, 2015 Megoszt Elküldve Március3, 2015 Kézifékkötél csere! Nemvagyok egy nagy autószerelő, ú.h. fogok még ilyen alap kérdéseket feltenni. Köszi a választ! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Március3, 2015 Megoszt Elküldve Március3, 2015 Nemvagyok egy nagy autószerelő, ú.h. fogok még ilyen alap kérdéseket feltenni. Köszi a választ! :) Ki kellene szedni a kötelet és befújni valamilyen kenőanyaggal. Időleges lesz csak, ezért ha van rá keret akkor inkább cseréld ki. Dobféknél 5 darabból áll a kötél. http://ecat24.com/opel/catalog/part/1/8/380/4312/26753/ 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
peacetrang Elküldve Március3, 2015 Megoszt Elküldve Március3, 2015 Januárban töltöttem fel eddig, tegnap pedig már a tartály felénél volt a szint a perforálásnál. A hűtővíz nem olajos, hengerfej kizárva, olajszint állandó, semmi hab, semmi nyoma víznek, de valahova eltűnik, csöveken egyelőre nem láttam folyást. Van valami tipikus hiba esetleg, hogy melyik cső szokott elérni a legkorábban, vagy vigyem nyomáspróbára? (Hűtéssel semmi gond, a fűtést szinte folyamatosan 1-es, néha 2-es fokozaton megy, ha esetleg ez befolyásolna valamit, bár kétlem.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts