terry13 Elküldve Február24, 2015 Megoszt Elküldve Február24, 2015 Sziasztok. Volt egy fotengely helyzet jelado hibakodom es vettem egy ujjat. Kicsereltem de a fordulat szam mero megsem mozdul meg ha inditozom. A masik gondom pedig hogy irtam tegnap a hutoviz fogyasarol. Hagytam a motrot uzemmelegre melegedni es elotte letoroltem egy keves habot az olajbeonto nyilas tetejerol. Jart a motor vagy 20 percig es nem jott vissza a capucino, de azt vettem eszre, hogy a hutobol tavozo cso is nagyon meleg es a kieggyenlito tartalyban levo viz is. A muszerfalon 90 fokot mutatott az ora, es kb 10 masodpercre bekapcsolt a ventillator. Nem tudom, hoigy normalis az, hogy a kimeno csoben is ennyire meleg a viz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
szekfizsolt Elküldve Február24, 2015 Megoszt Elküldve Február24, 2015 (edited) Sziasztok! Először is elnézést kérek, biztosan rossz helyre írom, de elkeveredtem itt a fórum útvesztőiben... ...A segítségeteket kérem. Olvastam itt, hogy hogyan lehet a kormányon lévő duda gumit kicserélni, de nem találok helyet, ahonnan ezt be lehet szerezni. A párom kocsijából egyszerűen kiesett, azóta sem találta meg és olyan csúnya a luk a kormányon... Szeretnék neki venni egyet, de sehol sem találok. :( Előre is köszönöm. Módosítva Február24, 2015 : szekfizsolt Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morgó Medve Elküldve Február24, 2015 Megoszt Elküldve Február24, 2015 (edited) Sziasztok. Volt egy fotengely helyzet jelado hibakodom es vettem egy ujjat. Kicsereltem de a fordulat szam mero megsem mozdul meg ha inditozom. A masik gondom pedig hogy irtam tegnap a hutoviz fogyasarol. Hagytam a motrot uzemmelegre melegedni es elotte letoroltem egy keves habot az olajbeonto nyilas tetejerol. Jart a motor vagy 20 percig es nem jott vissza a capucino, de azt vettem eszre, hogy a hutobol tavozo cso is nagyon meleg es a kieggyenlito tartalyban levo viz is. A muszerfalon 90 fokot mutatott az ora, es kb 10 masodpercre bekapcsolt a ventillator. Nem tudom, hoigy normalis az, hogy a kimeno csoben is ennyire meleg a viz? Teljesen normális, mivel még a menetszél sem hűtötte a motort. Amikor vízpumpát cserélnek (vagy teljes hűtőközeg cserénél is) a folyamat ez az eljárás (légtelenítés) része, a venti bekacsolásig hagyják ketyegni a motort. Egyébként szerintem a habosodás jelensége terhelés mellett jelentkezik, alapjárati járatásnál nem számottevő a kicsapódás. Sziasztok! Először is elnézést kérek, biztosan rossz helyre írom, de elkeveredtem itt a fórum útvesztőiben... ...A segítségeteket kérem. Olvastam itt, hogy hogyan lehet a kormányon lévő duda gumit kicserélni, de nem találok helyet, ahonnan ezt be lehet szerezni. A párom kocsijából egyszerűen kiesett, azóta sem találta meg és olyan csúnya a luk a kormányon... Szeretnék neki venni egyet, de sehol sem találok. :( Előre is köszönöm. Olyanra mint a gyári nem lehet cserélni (tudtommal). Vagy utángyártott légzsákfedelet veszel vagy vannak erre szakosodott műhelyek akik mindkét gombot kicserélik (hogy egyforma legyen), de sajnos az (sem) lesz egészen olyan mint a gyári. Módosítva Február24, 2015 : Morgó Medve Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Február24, 2015 Megoszt Elküldve Február24, 2015 Sziasztok. Volt egy fotengely helyzet jelado hibakodom es vettem egy ujjat. Kicsereltem de a fordulat szam mero megsem mozdul meg ha inditozom. A masik gondom pedig hogy irtam tegnap a hutoviz fogyasarol. Hagytam a motrot uzemmelegre melegedni es elotte letoroltem egy keves habot az olajbeonto nyilas tetejerol. Jart a motor vagy 20 percig es nem jott vissza a capucino, de azt vettem eszre, hogy a hutobol tavozo cso is nagyon meleg es a kieggyenlito tartalyban levo viz is. A muszerfalon 90 fokot mutatott az ora, es kb 10 masodpercre bekapcsolt a ventillator. Nem tudom, hoigy normalis az, hogy a kimeno csoben is ennyire meleg a viz? Kinyitott a termosztát,mivel a víz elérte a 92 fokot a motorban,megindult a körforgás a rendszerben. a hűtőből távozó cső az az alsó,a felsőn jön be a hűtőbe miután nyitott a termosztát :icon1: tehát minden ok Link to comment Megosztás: More sharing options...
padarmisi Elküldve Február24, 2015 Megoszt Elküldve Február24, 2015 Sziasztok! Először is elnézést kérek, biztosan rossz helyre írom, de elkeveredtem itt a fórum útvesztőiben... ...A segítségeteket kérem. Olvastam itt, hogy hogyan lehet a kormányon lévő duda gumit kicserélni, de nem találok helyet, ahonnan ezt be lehet szerezni. A párom kocsijából egyszerűen kiesett, azóta sem találta meg és olyan csúnya a luk a kormányon... Szeretnék neki venni egyet, de sehol sem találok. :( Előre is köszönöm. Heló Menj fel a facebookra és ott keress eg ilyen nevű caoportot: opel alkatrészek adok-veszek Itt keresd Horváth Sándort Külön duda gombot nem, de légzsák burkolattal együtt árul 5500-ért Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szergely Elküldve Február24, 2015 Megoszt Elküldve Február24, 2015 Csak egy újabb lehetőség: kuplung? Arra éppen nem gondoltam, mert még nincs 1 éve cserélve lett. Tárcsa, szerkezet és kinyomócsapágy is. A remegést úgy kell elképzelni, mint mikor kiráz a hideg. Csak itt nem téged hanem a kocsit. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Probert Elküldve Február24, 2015 Megoszt Elküldve Február24, 2015 Sziasztok! Először is elnézést kérek, biztosan rossz helyre írom, de elkeveredtem itt a fórum útvesztőiben... ...A segítségeteket kérem. Olvastam itt, hogy hogyan lehet a kormányon lévő duda gumit kicserélni, de nem találok helyet, ahonnan ezt be lehet szerezni. A párom kocsijából egyszerűen kiesett, azóta sem találta meg és olyan csúnya a luk a kormányon... Szeretnék neki venni egyet, de sehol sem találok. :( Előre is köszönöm. Itt a megoldás neked. Nem tudom foglalkozik e még vele a Varga József, de egy telefont megér megkérdezni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
outsider Elküldve Február24, 2015 Megoszt Elküldve Február24, 2015 A remegést úgy kell elképzelni, mint mikor kiráz a hideg. Csak itt nem téged hanem a kocsit. :D :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Virgo Elküldve Február25, 2015 Megoszt Elküldve Február25, 2015 Sziasztok! Mi indokolja a z14 xe motornál,h 2002 ig 60e km-4 év, 2003 tól 90e km- 6 év a csereperiódus?...mi változott a motoroknál?... Link to comment Megosztás: More sharing options...
merenyi85 Elküldve Február25, 2015 Megoszt Elküldve Február25, 2015 Sziasztok! Mi indokolja a z14 xe motornál,h 2002 ig 60e km-4 év, 2003 tól 90e km- 6 év a csereperiódus?...mi változott a motoroknál?... A hozzáállás... Létezik az az új autó vásárló, akit az alacsonyabb karbantartási igénnyel lehet csalogatni. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Virgo Elküldve Február25, 2015 Megoszt Elküldve Február25, 2015 A hozzáállás... Létezik az az új autó vásárló, akit az alacsonyabb karbantartási igénnyel lehet csalogatni. ...de azalatt a 2 év alatt ha nincs szerencsénk szíjszakadáskor nagyon csúnya dolgok történnek!...én azt hittem valami változás történt a motornál... Link to comment Megosztás: More sharing options...
llaci89 Elküldve Február25, 2015 Megoszt Elküldve Február25, 2015 Hellosztok kb 9 óra alatt mi merítheti le az akksimat? A furcsa az, hogy reggel beindult, de a műszak vége után délután már nem. opel astra g caravan 2002 1.4 zx14e Link to comment Megosztás: More sharing options...
merenyi85 Elküldve Február25, 2015 Megoszt Elküldve Február25, 2015 Hellosztok kb 9 óra alatt mi merítheti le az akksimat? A furcsa az, hogy reggel beindult, de a műszak vége után délután már nem. opel astra g caravan 2002 1.4 zx14e Akármi, vagy annak ellenkezője... Ezt szerintem a monitor előtt nem lehet megmondani. Lehet hogy semmi. Meg kell nézetni az akkut, hogy jó-e még. Az enyém mikor már kifeküdt, itthon még szépen elindult és kb. a harmadik helyről ahonnan el akartam indulni, már semmi. Ha az akksi jó akkor meg meg kell nézetni milyen fogyasztó marad rajta. Bármi lemerítheti. Itthonról szerintem ez megmondhatatlan, Tesóm Swiftjét múltkor a belsőtér világítás szívta le. Link to comment Megosztás: More sharing options...
llaci89 Elküldve Február25, 2015 Megoszt Elküldve Február25, 2015 Hi. A lemerült akksimat szervízbe vitték ott a teszter gép azt írta, hogy jó. Most a kölcsön akksi merült le kb 1 heti használat után, naponta kb. fél órát használom Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morgó Medve Elküldve Február25, 2015 Megoszt Elküldve Február25, 2015 Hellosztok kb 9 óra alatt mi merítheti le az akksimat? A furcsa az, hogy reggel beindult, de a műszak vége után délután már nem. opel astra g caravan 2002 1.4 zx14e Hi. A lemerült akksimat szervízbe vitték ott a teszter gép azt írta, hogy jó. Most a kölcsön akksi merült le kb 1 heti használat után, naponta kb. fél órát használom Anno nekem oxidáció miatt testhibás lett a csomagtér világítás kapcsolója. Nagy lendülettel szétkap, megtisztít, átfúj, összerak, boldogság (újra világít). Igen ám, csak azt nem néztük, hogy valamit nem jól raktunk össze és világított akkor is ha le volt csukva. No, ez szépen leszívogatta az akksit amíg meg nem találtuk a ludast... Link to comment Megosztás: More sharing options...
karesz1978 Elküldve Február25, 2015 Megoszt Elküldve Február25, 2015 Anno nekem oxidáció miatt testhibás lett a csomagtér világítás kapcsolója. Nagy lendülettel szétkap, megtisztít, átfúj, összerak, boldogság (újra világít). Igen ám, csak azt nem néztük, hogy valamit nem jól raktunk össze és világított akkor is ha le volt csukva. No, ez szépen leszívogatta az akksit amíg meg nem találtuk a ludast... Nekem ugyanez csak a kesztyűtartóban. Világított ha kell hanem! Most ledes! betettem telefont videófelvétel bekapcs, és csukogattam. Videót visszanéztem folyamatosan világított.... Ugyanezt kipróbáltam utána csomagtérben is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zuborka Elküldve Február25, 2015 Megoszt Elküldve Február25, 2015 (edited) Sziasztok! Olyan problémám lenne hogy fékezésnél vagy kicsit nagyobb gázadásnál kottyanást érzek a kormányon,ritkán a pedálokon. Tudnátok valami tippet adni?Most volt a kocsi műszakin 1 hónapja s csak a bal első gömbfejet cseréltették. Köszi. Módosítva Február26, 2015 : zuborka Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Február25, 2015 Megoszt Elküldve Február25, 2015 zolikaDB, on 25 Feb 2015 - 1:16 PM, said: Üdv mindenki! Segítséget szeretnék kérni! Vezetés közben a kormány irányából, vagyis bal oldali tájékról jön egy sziszegő hang. Mint amikor valami leereszt. A menetzajtól annyira nem feltűnő. Végig hallom, amíg jár a motor. Amikor megállok, leállítom a motort, még hallom egy pillanatig és szépen befejezi. De nem érzem sehonnan, h fújna valami, és szaga sincs. Javasoltak olyat, h talán vákumcső? Z14XE motoron hol találom, hogy ellenőrizni tudjam? Köszönöm előre is! Indítsd el alapjáraton, és hallgatózz a motortérben. Nekem a szívócsonknál van két vákumcsatlakozás, az egyik csak tartalék lehet, mert le volt zárva egy gumisapkával. Azt elhagytam, akkor nekem is így sziszegett. Nálam az olajszűrő környékén van, de a tiédet nem ismerem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Erik1986 Elküldve Február25, 2015 Megoszt Elküldve Február25, 2015 Sziasztok!! Szeretném a segítségeteket kérni, gyertyát szeretnék cserélni x14xe motorkódú autómba, csak nem tudom milyen kulccsal és hogy kellene ezt végrehajtanom, esetleg valaki tudna nekem útbaigazítást adni??? És milyen gyertyát vegyek? Honnan? köszi előre is a segítségeteket!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
lui89 Elküldve Február25, 2015 Megoszt Elküldve Február25, 2015 Sziasztok! Egy roppant idegesítő problémával fordulnék hozzátok. A jobb hátsó helyzetjelzőm nem működik :icon7: A féklámpa rendben van. Biztosíték oké, izzócsere megvolt a hiba maradt :brooding: Már nincs ötletem mi lehet a probléma. A rendőrök már többször megállítottak miatta de már unom az állandó magyarázkodást. Esetleg valaki tudna segíteni nekem? Lui :hiya: Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve Február25, 2015 Megoszt Elküldve Február25, 2015 Sziasztok!! Szeretném a segítségeteket kérni, gyertyát szeretnék cserélni x14xe motorkódú autómba, csak nem tudom milyen kulccsal és hogy kellene ezt végrehajtanom, esetleg valaki tudna nekem útbaigazítást adni??? És milyen gyertyát vegyek? Honnan? köszi előre is a segítségeteket!! Gyertyából gyárit vegyél. Nem nagy dolog a csere. Lekapod a burkolatot, a trafóhidat ki, majd asszem 16-os gyertyakulcsal ki tudod csavarni a gyetyákat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Február25, 2015 Megoszt Elküldve Február25, 2015 Sziasztok! Egy roppant idegesítő problémával fordulnék hozzátok. A jobb hátsó helyzetjelzőm nem működik :icon7: A féklámpa rendben van. Biztosíték oké, izzócsere megvolt a hiba maradt :brooding: Már nincs ötletem mi lehet a probléma. A rendőrök már többször megállítottak miatta de már unom az állandó magyarázkodást. Esetleg valaki tudna segíteni nekem? Lui :hiya: Izzó foglalatot nézted? Érintkezői tiszták és érintkeznek az izzóval? Link to comment Megosztás: More sharing options...
padarmisi Elküldve Február26, 2015 Megoszt Elküldve Február26, 2015 Üdv A múltkor írtam hogy nem műkszik a turbó az 1999-es X17DTL G Astrámba! Ha olyan fordulaton mentem az autóval amikor be kéne kapcsolnia a turbónak, akkor nem kapcsol be viszont a motor check lámpa elkezd világítani, de ha egy két percig megint olyan fordulaton vagyok ahol alapból nem kell bekapcsolnia a turbónak akkor elalszik a motor check lámpa Viszont másnap mentem vele és megint működött a turbó, motor check sem világított! Szerelő ma rátette gépre de aemmit nem talált Szerinte elektromos gondja lesz van ill volt! Vélemény? Link to comment Megosztás: More sharing options...
sasa58 Elküldve Február27, 2015 Megoszt Elküldve Február27, 2015 Gyertyából gyárit vegyél. Nem nagy dolog a csere. Lekapod a burkolatot, a trafóhidat ki, majd asszem 16-os gyertyakulcsal ki tudod csavarni a gyetyákat. Azért a trafóhidat lekapni nem egyszerű, nekem konkrétan nem sikerült, pedig két 8-as csavart is alkalmaztam a megfelelő helyen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
merenyi85 Elküldve Február27, 2015 Megoszt Elküldve Február27, 2015 Azért a trafóhidat lekapni nem egyszerű, nekem konkrétan nem sikerült, pedig két 8-as csavart is alkalmaztam a megfelelő helyen. Nekem faék egyszerűségű volt. Csak levettem a burkolatot kicsavartam a 2 db rögzítő csavart, levettem a csatlakozót, kiemeltem a sor trafót. Szerencsére már volt jó minőségű gyertyakulcsom ekkor, és kivettem a gyertyákat. Minden könnyen ment. Az autó, szűk 60.000 km. futású Z14XEP volt. Az egyetlen dolog amin izgultam, hogy mennyire húzzam meg a gyertyákat. Nyomatékkulcsom 28-tól mér, azt nem akartam használni. Életembe már sok-sok gyertyát cseréltem ezért ezt is érzésre húztam meg, csak izgulva. Ilyen új motorom még nem volt. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts