gezoli Elküldve Február16, 2015 Megoszt Elküldve Február16, 2015 Sziasztok! delphi rendszerem van, levettem a kesztyűtartót, a 3 csavart ami rögzíti a fedelet, ki is jött a pollenszűrő de az újat nem tudtam berakni :-( addíg nyektettem míg eltört a szűrő vezetője. Olyan hülyén van megoldva, meg kell hajtani hogy be tudjam tenni, de ottbent elakadt valamibe. Holnap veszek egy újat, van ötletetek hogy lehet berakni könnyen? Vegyem le a ventillátor fedelet vagy miaz? Addíg tudok menni vele ha nem használom a ventillátort? Nincs esetleg valaki tapolcán aki szerelt már ilyet? Olvastam a leírásban hogy valami vékony lemezdarabot vagy drótot rakjak be mögé, de hogyan? Köszi! Jó minőségűt kell venni! Drágább, de nem fog megtörni a berakáskor! Én tegnap cseréltem 10 perc alatt. Kesztyűtartó ki-be is benne volt! Ja és a porszívózás is! Hazudtam! +10 perc mert fertőtlenítettem is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
karesz1978 Elküldve Február16, 2015 Megoszt Elküldve Február16, 2015 Jah ez valami papír sines volt.. Ehh. Holnap veszek jobbat, olvasgatok állítólag van gumiperemes.. Klímatiszíítót fújtál bele? Mikor kell? Közbe menjen a ventillátor? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Február16, 2015 Megoszt Elküldve Február16, 2015 Jah ez valami papír sines volt.. Ehh. Holnap veszek jobbat, olvasgatok állítólag van gumiperemes.. Klímatiszíítót fújtál bele? Mikor kell? Közbe menjen a ventillátor? Én ilyet használok! http://autoalkatreszabc.hu/am-bigman-klimatisztito-spray.html Adnak hozzá egy műanyag csövet is, amelynek a végén van egy szórófej. Kiveszem a pollenszűrőt, kiporszívózom, majd a szórófejjel befújom a párologtatót. Utána a csövet bedugom a párologtatóhoz majd ráteszem a box fedelét (pollenszűrő nélkül!). Belsőlevegő keringtetésre kapcsolva beindítom a ventilátort 4-es fokozaton. Így befújom a palack felét. Nekem egy palack elég két tisztításra. Igaz, hogy egy évben kétszer megcsinálom a fertőtlenítést! Utána helyére az új pollenszűrőt és kész! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astra G Classic 2005 Elküldve Február16, 2015 Megoszt Elküldve Február16, 2015 (edited) Jah ez valami papír sines volt.. Ehh. Holnap veszek jobbat, olvasgatok állítólag van gumiperemes.. Klímatiszíítót fújtál bele? Mikor kell? Közbe menjen a ventillátor? Ha nincs túl nagy kezed, akkor a pollenszűrő mögé kézzel betudsz nyúlni és igazgatni, nem túl egyszerű mutatvány. Egyébként valószínűleg egy habszivacs darabba akad el, ami a szűrőt is pozícióba tartja, legalábbis én ezt azonosítottam be a tapintás alapján.... :icon1: Módosítva Február16, 2015 : Astra G Classic 2005 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Február16, 2015 Megoszt Elküldve Február16, 2015 Én nem cserélem évente, és ezzel a futásteljesítménnyel nem is lenne értelme, de érdekel, miben és milyen meghibásodást idézhet elő, ha elhanyagolja az ember? Bevallom, nem vagyok jártas a szellőző rendszer rejtelmeiben, eddig abban a tudatban voltam, hogy "csak" egészségvédő szerepe van, tehát az elodázott csere max. a szellőzés hatékonyságát csökkenti a lassú eltömődés miatt, meghibásodást nem okoz semmiben. Meghibásodást az autó működésében nem okoz. Sokkal inkább az utasokéban. Mindenféle gombák meg tudnak rajta telepedni, azért érdemes évente, vagy akár gyakrabban cserélni. Kolléga már meg is válaszolt a kérdésedre. Pont erre gondoltam! Illetve a klímát is tisztítani kell, az a szer tökéletes rá amit gezoli használ, én is azt nyomatom bele évente kétszer! Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Február16, 2015 Megoszt Elküldve Február16, 2015 Sziasztok! delphi rendszerem van, levettem a kesztyűtartót, a 3 csavart ami rögzíti a fedelet, ki is jött a pollenszűrő de az újat nem tudtam berakni :-( addíg nyektettem míg eltört a szűrő vezetője. Olyan hülyén van megoldva, meg kell hajtani hogy be tudjam tenni, de ottbent elakadt valamibe. Holnap veszek egy újat, van ötletetek hogy lehet berakni könnyen? Vegyem le a ventillátor fedelet vagy miaz? Addíg tudok menni vele ha nem használom a ventillátort? Nincs esetleg valaki tapolcán aki szerelt már ilyet? Olvastam a leírásban hogy valami vékony lemezdarabot vagy drótot rakjak be mögé, de hogyan? Köszi! Én Filtron szűrőt szoktam venni az mindig könnyen belemegy a helyére. Érdekes hogy delphi rendszered van, pár hónap a különbség a kocsink között és nekem behr rendszerű <_< 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
hood 21 Elküldve Február16, 2015 Megoszt Elküldve Február16, 2015 (edited) Sziasztok! delphi rendszerem van, levettem a kesztyűtartót, a 3 csavart ami rögzíti a fedelet, ki is jött a pollenszűrő de az újat nem tudtam berakni :-( addíg nyektettem míg eltört a szűrő vezetője. Olyan hülyén van megoldva, meg kell hajtani hogy be tudjam tenni, de ottbent elakadt valamibe. Holnap veszek egy újat, van ötletetek hogy lehet berakni könnyen? Vegyem le a ventillátor fedelet vagy miaz? Addíg tudok menni vele ha nem használom a ventillátort? Nincs esetleg valaki tapolcán aki szerelt már ilyet? Olvastam a leírásban hogy valami vékony lemezdarabot vagy drótot rakjak be mögé, de hogyan? Köszi![/quote Szia! Igaz nekem behr rendszerű szellőzőm van de amit Tapolcán a szűrőcentrumban vettem a Kossuth utcán filtron márka könnyen bement!!! Módosítva Február16, 2015 : hood 21 Link to comment Megosztás: More sharing options...
llaci89 Elküldve Február16, 2015 Megoszt Elküldve Február16, 2015 Hello. A fűtésvezérlő panelomnál a c max kapcsoló nem világít talán nem is működik, hogy kell javítani vagy új kapcsoló hol lehet rendelni?? Válaszokat köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Február16, 2015 Megoszt Elküldve Február16, 2015 (edited) On 2015. 02. 15. at 18:59, llaci89 írta: Módosítva Április5, 2016 : DarthVödör Link to comment Megosztás: More sharing options...
gedikart Elküldve Február16, 2015 Megoszt Elküldve Február16, 2015 (edited) Üdv. Ma voltam műszakin, és környezetvédelmi mérésnél gondok adódtak. Emelt fordulaton magas a CO. Menetem vele egy kört "kikormolni", de semmit nem változott. A rendeleti érték 0,2 -t ír, és nálam ezt meghaladta, úgy rémlik hogy 0,4-ig is felment. A szaki azt mondja hogy katalizátor csere.... Katalizátoron kívül lehet más pl lambda szonda? 104 ezer km van a kocsiban. 3 hónapja lett gyertya, levegőszűrő, 0W40 Mobil 1 ESP cserélve. Ha katalizátort kell cserélni, jó az univerzális is, mert a bontott 45-65 ezer Ft? Ha mégis cserére kerül sor, mi a véleményetek erről? http://www.jofogas.hu/veszprem/G_Astra_Katalizator_1_Ev_Garancia_Akcioban_16024048.htm Módosítva Február16, 2015 : gedikart Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Február16, 2015 Megoszt Elküldve Február16, 2015 Sziasztok! Mai napon megszabadultam az EGR problémától leprogramozás által. Most már tényleg sikerült. Elég durván rángatott már, azt hittem el sem jutok a célig. De végre se EGR, se hibakód. Ennek örömére le is műszakizott délután az autó. Hátsó tárcsafék sem került említésre. Adatok rendben voltak. Ami érdekességet tapasztaltam: Ha lehúzom az EGR-t, akkor OBD szerint 5V az EGR feszültség úgy mint a 2004-2005-ös szelep nélküli autóknál. Viszont ha rádugom, akkor ez 1,3V lesz. Ugyanakkor nem változik, és az autó viselkedése sem. Tehát nem befolyásol látszólag semmit. Viszont az új szoftver óta többet fogyaszt az autó. Vajon ez csak a betanulási időszak miatt van? Kb. 250km-t mentem ma az újjal. Valakinek van ezzel tapasztalata? Link to comment Megosztás: More sharing options...
retfirD Elküldve Február16, 2015 Megoszt Elküldve Február16, 2015 Üdv. Ma voltam műszakin, és környezetvédelmi mérésnél gondok adódtak. Emelt fordulaton magas a CO. Menetem vele egy kört "kikormolni", de semmit nem változott. A rendeleti érték 0,2 -t ír, és nálam ezt meghaladta, úgy rémlik hogy 0,4-ig is felment. A szaki azt mondja hogy katalizátor csere.... Katalizátoron kívül lehet más pl lambda szonda? 104 ezer km van a kocsiban. 3 hónapja lett gyertya, levegőszűrő, 0W40 Mobil 1 ESP cserélve. Ha katalizátort kell cserélni, jó az univerzális is, mert a bontott 45-65 ezer Ft? Ha katalizátor a ludas, akkor szerintem bontottat nem érdemes, nem tudhatod meddig bírja, ha következő műszakira megint cserélni kell, ott vagy vele, mintha vennél utángyártottat (én 4 éve ~80 körül vettem hozzá). Az a szopacs, hogy a Z14XE esetén a leömlővel egyben van, tehát ha univerzálisat akarsz rátenni, akkor barkácsolni kell. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
retfirD Elküldve Február16, 2015 Megoszt Elküldve Február16, 2015 Ha mégis cserére kerül sor, mi a véleményetek erről? http://www.jofogas.hu/veszprem/G_Astra_Katalizator_1_Ev_Garancia_Akcioban_16024048.htm Jónak tűnik, az enyém is lengyel volt. Viszont mivel nem kis összegről van szó, előtte érdemes minden más lehetséges hibát kizárni. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
vsz Elküldve Február17, 2015 Megoszt Elküldve Február17, 2015 Sziasztok! Mai napon megszabadultam az EGR problémától leprogramozás által. Most már tényleg sikerült. Elég durván rángatott már, azt hittem el sem jutok a célig. De végre se EGR, se hibakód. Ennek örömére le is műszakizott délután az autó. Hátsó tárcsafék sem került említésre. Adatok rendben voltak. Ami érdekességet tapasztaltam: Ha lehúzom az EGR-t, akkor OBD szerint 5V az EGR feszültség úgy mint a 2004-2005-ös szelep nélküli autóknál. Viszont ha rádugom, akkor ez 1,3V lesz. Ugyanakkor nem változik, és az autó viselkedése sem. Tehát nem befolyásol látszólag semmit. Viszont az új szoftver óta többet fogyaszt az autó. Vajon ez csak a betanulási időszak miatt van? Kb. 250km-t mentem ma az újjal. Valakinek van ezzel tapasztalata? Ha lehúzod és úgy mész vele, akkor eltárol egy P0400-at, nekem legalábbis így volt. Sajnos nincs viszonyítási alapom, mert az első fél tank benzin után történt a leprogramozás nekem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Február17, 2015 Megoszt Elküldve Február17, 2015 Ha lehúzod és úgy mész vele, akkor eltárol egy P0400-at, nekem legalábbis így volt. Sajnos nincs viszonyítási alapom, mert az első fél tank benzin után történt a leprogramozás nekem. Ha le van programozva, akkor nincs többé hibakód. Amíg nem volt, akkor le is állt a motor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
vsz Elküldve Február17, 2015 Megoszt Elküldve Február17, 2015 Ha le van programozva, akkor nincs többé hibakód. Amíg nem volt, akkor le is állt a motor. Kivillogtattad miután a csatlakozót lehúzva is elindítottad? Próbáld ki. Nekem volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Február17, 2015 Megoszt Elküldve Február17, 2015 Kivillogtattad miután a csatlakozót lehúzva is elindítottad? Próbáld ki. Nekem volt. Nem lehet utánna. Tech2 sem lát semmit az egr-ből. Kipróbáltam. Obd-t olvasva sincs. Link to comment Megosztás: More sharing options...
vsz Elküldve Február17, 2015 Megoszt Elküldve Február17, 2015 Nem lehet utánna. Tech2 sem lát semmit az egr-ből. Kipróbáltam. Obd-t olvasva sincs. Érdekes, köszi, hogy kipróbáltad azért. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gedikart Elküldve Február17, 2015 Megoszt Elküldve Február17, 2015 (edited) Üdv. Ma voltam műszakin, és környezetvédelmi mérésnél gondok adódtak. Emelt fordulaton magas a CO. Menetem vele egy kört "kikormolni", de semmit nem változott. A rendeleti érték 0,2 -t ír, és nálam ezt meghaladta, úgy rémlik hogy 0,4-ig is felment. A szaki azt mondja hogy katalizátor csere.... Katalizátoron kívül lehet más pl lambda szonda? 104 ezer km van a kocsiban. 3 hónapja lett gyertya, levegőszűrő, 0W40 Mobil 1 ESP cserélve. Ha katalizátort kell cserélni, jó az univerzális is, mert a bontott 45-65 ezer Ft? Voltam egy szakinál, aki megmérte a környezetvédelmi értékeket. CO alapjáraton 0,15%, fordulaton 0,32%. Szerinte, az összes paramétert figyelembe véve nem a katalizátor. Nagyon jó HC értékeket produkált az autó. Tipp: inkább az 1-es lambdaszonda. Kérdés: a lambdaszondát hogy lehet lehet kicserélni? Milyen célszerszámmal? Mert a csatlakozó miatt kérdés, hogy megy rá a csillagkulcs. Módosítva Február17, 2015 : gedikart Link to comment Megosztás: More sharing options...
BalAstra Elküldve Február17, 2015 Megoszt Elküldve Február17, 2015 Szép jó estét mindenkinek! A mai nap arra lettem figyelmes, hogy menet közben rezeg a bal oldali tükör... Végül kiderült, nem is az egész tükör, csak a lap. Elvált attól, amire rá van ragasztva ( a külső sarka ) és így eléggé mozog, hirtelen TESA szalag oldotta meg a problémát, nem akartam elhagyni. Mivel lehetne visszaragasztanom, és hogyan kell levenni a helyéről törés nélkül ? Fűtött a tükör. Másik kérdésem pedig, a fűtésszabályzó rész bal oldala kevésbé világít, és gyanúsan az alatta lévő belső levegő keringetés gombja sem világít... Feltételezem egy izzó szolgáltatja a fényességet a kettőnek, és kiégett. Milyen izzó kell bele ? Cseréjéhez feltétlen szükséges az egész középboxot kiszedni, értem én itt ez alatt a rádióra, majd a keretre. Köszi a válaszokat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra 1 Elküldve Február17, 2015 Megoszt Elküldve Február17, 2015 (edited) Csak a ventilátor fokozat tekerő gombját kel lehuzni. rizs szem izzó 1,3W GM 20 98 012 :icon1: http://www.opelforum.hu/topic/622-extra-felszerelesek-beepitese-utolag-elektromos-kerdesek/page-357 Módosítva Február17, 2015 : astra 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
scream24 Elküldve Február17, 2015 Megoszt Elküldve Február17, 2015 Csak a ventilátor fokozat tekerő gombját kel lehuzni. rizs szem izzó 1,3W GM 20 98 012 :icon1:http://www.opelforum.hu/topic/622-extra-felszerelesek-beepitese-utolag-elektromos-kerdesek/page-357 Ez csak abban az esetben igaz, ha bher rendszerü a fütés. Mert ha delphi akkor bizony bontani kell, s márkatársunk cibálhatja a fokozatszabályozot. Tehát csak óvatosan az ilyen kijelentésekkel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Február17, 2015 Megoszt Elküldve Február17, 2015 Szép jó estét mindenkinek! A mai nap arra lettem figyelmes, hogy menet közben rezeg a bal oldali tükör... Végül kiderült, nem is az egész tükör, csak a lap. Elvált attól, amire rá van ragasztva ( a külső sarka ) és így eléggé mozog, hirtelen TESA szalag oldotta meg a problémát, nem akartam elhagyni. Mivel lehetne visszaragasztanom, és hogyan kell levenni a helyéről törés nélkül ? Fűtött a tükör. Másik kérdésem pedig, a fűtésszabályzó rész bal oldala kevésbé világít, és gyanúsan az alatta lévő belső levegő keringetés gombja sem világít... Feltételezem egy izzó szolgáltatja a fényességet a kettőnek, és kiégett. Milyen izzó kell bele ? Cseréjéhez feltétlen szükséges az egész középboxot kiszedni, értem én itt ez alatt a rádióra, majd a keretre. Köszi a válaszokat! Nem érdemes ragasztani a tükörlapot, mert szinte nincs olyan ragasztó ami ne marná meg, inkább újat kell venni és cserélni: https://cromax.hu/20000000-karosszeria/21320000-muanyag-elemek/21320337-visszapillanto-tukor-alkatresz/185441-tukorlap-opel-astra-g-bal-futott Link to comment Megosztás: More sharing options...
BalAstra Elküldve Február17, 2015 Megoszt Elküldve Február17, 2015 Ez csak abban az esetben igaz, ha bher rendszerü a fütés. Mert ha delphi akkor bizony bontani kell, s márkatársunk cibálhatja a fokozatszabályozot. Tehát csak óvatosan az ilyen kijelentésekkel. Szuper. Hál'Istennek Behr... Link to comment Megosztás: More sharing options...
helgi Elküldve Február18, 2015 Megoszt Elküldve Február18, 2015 Szép jó estét mindenkinek! A mai nap arra lettem figyelmes, hogy menet közben rezeg a bal oldali tükör... Végül kiderült, nem is az egész tükör, csak a lap. Elvált attól, amire rá van ragasztva ( a külső sarka ) és így eléggé mozog, hirtelen TESA szalag oldotta meg a problémát, nem akartam elhagyni. Mivel lehetne visszaragasztanom, és hogyan kell levenni a helyéről törés nélkül ? Fűtött a tükör. Másik kérdésem pedig, a fűtésszabályzó rész bal oldala kevésbé világít, és gyanúsan az alatta lévő belső levegő keringetés gombja sem világít... Feltételezem egy izzó szolgáltatja a fényességet a kettőnek, és kiégett. Milyen izzó kell bele ? Cseréjéhez feltétlen szükséges az egész középboxot kiszedni, értem én itt ez alatt a rádióra, majd a keretre. Köszi a válaszokat! Szeva! Tükör:én már kétszer ragasztottam vissza a tükör lapot.Javaslompróbáld meg levenni, óvatosan és vissza ragasztani,mert pillanatok alatt képes levállni. Én egyszerűen pillanaz ragasztót használtam. Villágítás: bontás előtt gyengén(-erősebben) ütögesd meg. Nelken több helyen volt hasonlóproblémám,és ez amódszer mindíg kisegített.Persze lehet csere is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts