Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Sziasztok!

Van egy 2003-as 1.4-es z14xe motorkóddal ellátott astrám, ami az utóbbi időben furcsán viselkedik. 230 ezer km van benne, most cseréltem gyertyákat, fojtószelepet is megtisztítottam, de a hiba továbbra is fennáll:

Néha hideg motornál is csak gázadásra indul, illetve meleg motornál is, továbbá 80-110 km/h-nál néha elkezd rángatni. Hibakód nincsen sajnos.

Esetleg valaki tudna segíteni, mely irányba lenne érdemes elindulni?

Üdv.:

Dani

Nekem is ez volt, EGR szeleppel volt baj. Leprogramozták, azóta nincs egyik tünet sem, amit te írtál.

  • Like 1
Elküldve

Nekem is ez volt, EGR szeleppel volt baj. Leprogramozták, azóta nincs egyik tünet sem, amit te írtál.

Nagyon szépen köszönöm a segítséget, esetleg tudnál ajánlani valakit Bp.-n, akire rábízhatnám?

Még egyszer köszi.

Elküldve

Nagyon szépen köszönöm a segítséget, esetleg tudnál ajánlani valakit Bp.-n, akire rábízhatnám?

Még egyszer köszi.

Nekem Weszi-t ajánlották, ő csinálta, de múltkor valaki írta, hogy már nem vállal munkát...ezt nem tudom, azóta nem voltam nála, hívd föl aztán kiderül:

http://www.netlista.hu/WeSzi-Autoszerviz-Kft._Autojavitas__459.htm

Az alján van egy elérhetőség mutatása, ott a telefonszám.

Elküldve

Üdv van egy x17dtl G Astrám

Egy ideje szívok az ékszíjjal ( NEM A VEZÉRMŰ SZÍJJAL)

Szóval kb 1 éve cseréltem mer elszakadt

Azóta 3 havonta elkezd nyekeregni, a szerelő húz rajta, majd 3 hónap csend! Utána megint kezdi

Most ott tartunk hogy nem lehet többet feszíteni rajta!

Napi első elindulások ál csinálja rövid ideig.

Volt cserélve ékszíjtárcsa

Ezen nincs semmi feszítőgörgő, semmi extra csak a generátort hajtja és kész!

Valakinek ötlet?

Másik:

Mindenkinek nehezebben található meg a hátramenet vagy csak nekem!

Mármint én már ráéreztem a hátramenetbe kapcsolásra csak páromnak nem megy de tény hogy nehezebben lehet eltalálni ezt a sebességet!

Elküldve

Üdv van egy x17dtl G Astrám

Egy ideje szívok az ékszíjjal ( NEM A VEZÉRMŰ SZÍJJAL)

Szóval kb 1 éve cseréltem mer elszakadt

Azóta 3 havonta elkezd nyekeregni, a szerelő húz rajta, majd 3 hónap csend! Utána megint kezdi

Most ott tartunk hogy nem lehet többet feszíteni rajta!

Napi első elindulások ál csinálja rövid ideig.

Volt cserélve ékszíjtárcsa

Ezen nincs semmi feszítőgörgő, semmi extra csak a generátort hajtja és kész!

Valakinek ötlet?

Másik:

Mindenkinek nehezebben található meg a hátramenet vagy csak nekem!

Mármint én már ráéreztem a hátramenetbe kapcsolásra csak páromnak nem megy de tény hogy nehezebben lehet eltalálni ezt a sebességet!

Próbálj kétszer kuplungolni.

Elküldve

Olajfogyás...

Na, megnézem már mi van, mert gyanús volt:

https://lh5.googleusercontent.com/-LLypEc3FytU/VNuf6rF3uPI/AAAAAAAAGlc/oyzlTFokGtM/s912/DSC_0966.jpg

https://lh5.googleusercontent.com/-keFAAAS2VoI/VNuf6bKE9GI/AAAAAAAAGlU/64UTtdxuYJY/s1152/DSC_0968.jpg

https://lh3.googleusercontent.com/-63UB9MsUPj4/VNuf7UD-TCI/AAAAAAAAGls/Ql5P7tL_jN0/s1152/DSC_0970.jpg

https://lh4.googleusercontent.com/-H66aMuf9tyk/VNuf7IvM7BI/AAAAAAAAGlk/Yuaip_hqnzs/s1152/DSC_0971.jpg

Még az olajszűrő felől is olajos a dekni.

A szűrő alól nem folyik, az nincs lelazulva, azt már korábban kitapogattam :P

Ez tuti friss olaj, mert olajcserekor decemberben letörölgettem amit tudtam...

Én főtengely szimeringre gondolok, a vezérlés felől még nem cserélték.

Mi lehet még?

http://ecat24.com/opel/catalog/part/1/8/224/2513/25763/

10-es, 8-as, 4-es tömítések jöhetnek szóba.

Főtengely szimering cserekor mit érdemes még cserélni?

Ha a dekni tömítése a gázos, akkor azt mennyire bonyolult cserélni, ill mit érdemes vele együtt?

Vagy ezt mind a hármat cseréltetnem kellene?

Még nem nézettem meg, csak tegnap (sötétben) gyorsan megkukkantottam :P

Elküldve

Nekem az első rugó törése okozott hasonló tüneteket. Pont a rugótányérban törött el, igy nem volt szembetűnö és csak rossz úton, illetve fekvő rendörnél lehetett hallani.

Köszönöm a segítséged, :D ma reggel megnéztem és a jobb első rugótányérban volt eltörve a rugó! Azt az infót kaptam ha már rugót cserélek, cseréljem ki a toronyszilentet is ill. a toronycsapágyat is. Ezeket megrendeltem... Ja és az axiálcsuklókat is. Most várom mi lesz a következő hiba.... :blink: Hét hónapja van nálam az autó ezalatt az idő alatt heti rendszerességgel jön elő valami gond remélem egyszer a végére járok! Legalább egy-két hónapot kibírhatna.... :omg:

Elküldve

Sziasztok!

Segítségetek szeretném kérni abban, hogy vettem egy opel astra g caravanhoz egy gyári bontott vonóhorgot, melyhez 4 db tőcsavar szükséges a rögzítéséhez. Olyan kérdésem lenne, hogy esetleg valakinek nincs-e ilyen tőcsavar elfekvőben vagy esetleg hol lehet ilyet csináltatni? Ilyen a tőcsavar:

http://freemail.hu/mail/fm/xmldata?cmd=getattach&tid=959.bTx3evgIbbRwphIq&ulid=opel910@freemail.hu_1139353765&id=9166114&uid=1423734504.43628.fmxmldata04.freemail.hu&cid=2&homeid=104&folder=elk%C3%BCld%C3%B6tt&cache=1&save=0

http://freemail.hu/mail/fm/xmldata?cmd=getattach&tid=959.bTx3evgIbbRwphIq&ulid=opel910@freemail.hu_1139353765&id=9166114&uid=1423734504.43628.fmxmldata04.freemail.hu&cid=3&homeid=104&folder=elk%C3%BCld%C3%B6tt&cache=1&save=0

Elküldve

Sziasztok!!

Segítségeteket szeretném kérni, hogy x14xe motorkódú benzines astrába, érezhetően kevés levegő érkezik be, (szerintem a pollenszűrő cserére szorul ) most lett vásárolva a gépjármű és gondolom sok benne a kosz stb...

A ventillátort felkapcsolom 2-3asba, akkor esetleg valamivel érezhetőbb hogy jön valami, de nem az igazi, másik g astrába ilyen fokozatnál jobban lehet érezni és párásodnak oldalt az ablakok elől illetve a szélvédő is valamennyire. Tudnátok segíteni hogy mégis mi lehet a probléma vagy szerintetek egy pollenszűrő csere orvosolná a problémát? Esetleg más ilyen szűrő van még az astrába ami szabályozná a levegő mennyiség beáramlását ?

köszi segítségeteket előre is.

Elküldve

Sziasztok!!

Segítségeteket szeretném kérni, hogy x14xe motorkódú benzines astrába, érezhetően kevés levegő érkezik be, (szerintem a pollenszűrő cserére szorul ) most lett vásárolva a gépjármű és gondolom sok benne a kosz stb...

A ventillátort felkapcsolom 2-3asba, akkor esetleg valamivel érezhetőbb hogy jön valami, de nem az igazi, másik g astrába ilyen fokozatnál jobban lehet érezni és párásodnak oldalt az ablakok elől illetve a szélvédő is valamennyire. Tudnátok segíteni hogy mégis mi lehet a probléma vagy szerintetek egy pollenszűrő csere orvosolná a problémát? Esetleg más ilyen szűrő van még az astrába ami szabályozná a levegő mennyiség beáramlását ?

köszi segítségeteket előre is.

A leggyakoribb hiba:

https://sites.google.com/site/opelrepair/szelloztetes

  • Like 1
Elküldve

Köszönöm a segítséged, :D ma reggel megnéztem és a jobb első rugótányérban volt eltörve a rugó! Azt az infót kaptam ha már rugót cserélek, cseréljem ki a toronyszilentet is ill. a toronycsapágyat is. Ezeket megrendeltem... Ja és az axiálcsuklókat is. Most várom mi lesz a következő hiba.... :blink: Hét hónapja van nálam az autó ezalatt az idő alatt heti rendszerességgel jön elő valami gond remélem egyszer a végére járok! Legalább egy-két hónapot kibírhatna.... :omg:

Rugót párban cseréltesd!

Elküldve

Szia!

Rugótörés nálam is volt! Egy kb 5cm darab tört le a rugó végéből és az a rugótányérban zörgött minden fekvőrendőlnél. Mondta autószerelőm, ezért ne cseréljem le a rugókat. Azóta 10.000km-t mentem vele, semmi baja. A kocsin egyenes felületen semmi negatív magasságeltérés nincs, lemértem centivel... Majd ha eltörik a másik is lecserélem... De ez ne legyen tanács, ha úgy érzed, cseréld le.

Elküldve

Sziasztok!

Igen párban rendeltem mindent, rugót is! Nekem pont egy félkör darab tört le a rugóból, a törés mentén tiszta rozsda nem tudom eddig miért nem zörgött talán még egy kis része tartotta. Szerintem már törött volt mikor vettem a kocsit...

Elküldve

Sziasztok!

Segítségetek szeretném kérni abban, hogy vettem egy opel astra g caravanhoz egy gyári bontott vonóhorgot, melyhez 4 db tőcsavar szükséges a rögzítéséhez. Olyan kérdésem lenne, hogy esetleg valakinek nincs-e ilyen tőcsavar elfekvőben vagy esetleg hol lehet ilyet csináltatni? Ilyen a tőcsavar:

http://freemail.hu/mail/fm/xmldata?cmd=getattach&tid=959.bTx3evgIbbRwphIq&ulid=opel910@freemail.hu_1139353765&id=9166114&uid=1423734504.43628.fmxmldata04.freemail.hu&cid=2&homeid=104&folder=elk%C3%BCld%C3%B6tt&cache=1&save=0

http://freemail.hu/mail/fm/xmldata?cmd=getattach&tid=959.bTx3evgIbbRwphIq&ulid=opel910@freemail.hu_1139353765&id=9166114&uid=1423734504.43628.fmxmldata04.freemail.hu&cid=3&homeid=104&folder=elk%C3%BCld%C3%B6tt&cache=1&save=0

Műbizonylatot kaptál hozzá? Hiába szereled fel,nem fog vele levizsgázni az autó.A képekből nem lett semmi :) Szerintem normálisabb csavarboltban kapsz bármilyen csavart.

Elküldve

Köszönöm a segítséged, :D ma reggel megnéztem és a jobb első rugótányérban volt eltörve a rugó! Azt az infót kaptam ha már rugót cserélek, cseréljem ki a toronyszilentet is ill. a toronycsapágyat is. Ezeket megrendeltem... Ja és az axiálcsuklókat is. Most várom mi lesz a következő hiba.... :blink: Hét hónapja van nálam az autó ezalatt az idő alatt heti rendszerességgel jön elő valami gond remélem egyszer a végére járok! Legalább egy-két hónapot kibírhatna.... :omg:

Szívesen. Jó úttörő ott segít ahol tud. :) Én csak a rugókat cseréltem. Toronyszilent, csapágyak rendben voltak, igy felesleges pénzkidobás lett volna a csere. Ha később ki kellene cserélni, nem nagy feladat s idő.

Elküldve

Üdv

Vettem egy bontott òraegységet az autómba fehér számlaposat

A kérdésem az hogy nekem 1.7 dieselem van ez pedig 2.0 dieselből való

Minden egyezik, csak a fordulatszámmérő az enyémen 6000-ig van az újban pedig 7000-ig van

Attòl még működnie kell ha beszerelem?

Elküldve

Illetve az a kérdésem hogy óraegység/műszeregység cserénél ugyanúgy fogja nekem mutatni a km-t az autómban igaz?

Mármint most mondjuk 262516km van benne akkor a műazeregység csere után az új műszer is ezt fogja mutatni igaz?

Nem értek hozzá :-(

Elküldve

Köszi viszont állítólag benzineahez való merr 7000-ig van a fordulatszammérő

Amúgy úgy tudom Darth Vödör te tudod a megoldást a problemámra, mert azért akarok azámlapot cserélni mert behalt az üzemanyag mennyiség jelző része

Megkereshetlek pm- ben?

Elküldve

Sziasztok,

Rég jártam erre, mivel szerencsére nem volt gond :). Most viszont kezd kikönyökölni alólam az aksi és cserélni szeretnék. Jelenleg Bosch 56Ah van benne és összesen 4 évet bírt :(. Mi javasoltok (márka, típus)?

Köszi előre is.

Elküldve

Sziasztok,

Rég jártam erre, mivel szerencsére nem volt gond :). Most viszont kezd kikönyökölni alólam az aksi és cserélni szeretnék. Jelenleg Bosch 56Ah van benne és összesen 4 évet bírt :(. Mi javasoltok (márka, típus)?

Köszi előre is.

Nekem a gyári GM 8 éves múlt és még akksi töltőt sem látott.Én azt vennék újból.

  • Like 1
Elküldve (edited)

Sziasztok,

Rég jártam erre, mivel szerencsére nem volt gond :). Most viszont kezd kikönyökölni alólam az aksi és cserélni szeretnék. Jelenleg Bosch 56Ah van benne és összesen 4 évet bírt :(. Mi javasoltok (márka, típus)?

Köszi előre is.

HI!

Eredeti GM

https://cromax.hu/opel/astra-g-1998-2009-/40000000-elektromos-rendszer/41690000-akkumulator-elem/41690709-akkumulator/?limitstart=0

http://www.csergoe.hu/akkumulator-es-fagyallo-akcio

5-10/év ezeket üzembe helyezéskor legalább 12órát töltenni kell,nyugalmi állapotban vannak,temészetesen megvan az indító feszülsége,de ha rá mérsz mielőtt be helyezed akkor 12,3 töltés után pedig 14.4 :D

Módosítva : astra 1
  • Like 1
Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.