Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Én is ebayről rendeltem novemberben 2 db-ot kulcs burkolatot karácsonyra, mert anyám körömmel nyomkodja a gombokat aztán kiszakadtak. Kínából küldték, ingyenes szállítással. Kb. 1 hónap alatt jött meg és 800 Ft körül volt a 2 darab.

Link to comment
Megosztás:

Hát nem cseréltem ki!mert kipróbáltam ugyanazon kűlső hőmérséklet mellett(+3,5-4fok)fűtés nélkűl és teljesen feltekert fűtéssel hidegindítás után ugyanazon az úton hogyan melegszik.

Fűtés nélkül 2,5km után mozdult meg a mutató,teljes fűtéssel viszont kellett 5km :smartass:

De a 90fokot nem éri el,előbb nyit a termosztát kb.85foknál(92 helyett),az üzemi hőfok 85 körúl alakul,visszahűlni 80-82-ig hűl terhelés csökkenéskor <_<onnan visszaáll 85-re megint

Fűtés van rendesen,elég hamar nyomja a meleget,így a cserét még nem látom indokoltnak

Ugyanez van nálam is. Pont 2.5 km-nél kezd mozdulni a mutató fűtés nélkül 4 foknál. Nekem 85 fokig megy fel, megáll, aztán beérek a melóhelyre. Teljesen terhelés hatására, elég nehezen indul, de nem tudom mikor, meleget azt fújja olyan 1-1,5 km múlva.

Link to comment
Megosztás:

Termosztátnál próbáljátok ki, hogy hosszabb ideig csak motorfékkel gurultok (hegyek közelében lakók előnyben... :) ), ha olyankor lemegy 80 alá a hőmérséklet, akkor tuti, hogy rossz a termosztát - ezt meleg időben is ki lehet próbálni. Késő őszig nekem sem tűnt fel, hogy baj lenne vele, mert nem volt olyan hideg és a dugóban állva is bemelegedett rendesen, de a mínuszokkal egyértelmű lett, hogy nem oké a dolog. Hosszabb távon nem tesz jót a motornak, ha nem melegszik be soha rendesen. Ha amúgyis rövid távokat autóztok, akkor mindegy, az ígyis-úgyis rossz neki. :D

Link to comment
Megosztás:

Én utánaszámoltam, hogy ha nem szervizből rendelném a kulcsot akkor mennyibe kerülne.

35Eft-nál megálltam, nem számoltam tovább.

Akku cseréhez nem kell a kód, de előfordulhat olyan gond amihez viszont igen.

szia. én csináltattam .maga a kulcs 9000 volt bontoban szereztem a távirányito tokját 2000 . 5000 volt egy bontott távirányito + elem 1000-ért felinstallálták mert volt hozzá egy chip azt beragasztottam a helyére és kész . nekem ennyibe meg egy kis szaladgálásba került.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Van egy furcsa hibája az autómnak. Ha nyomkodom a központi zár gombját olyan állapotba tud kerülni, hogy ha kiveszem a kulcsot a gyújtáskapcsolóból nem áll le a motor. A központi zár nem is működik. Ha lenyomom a távvezérlő gombját felvillan a műszerfalon valami visszajelzés. Ugyanez történik, ha a vezetőoldali zárat működtetem kulccsal, vagy kézzel bentről a gombbal.

Ezt a dolgot úgy tudom megszüntetni, hogy lefullasztom a motort és leveszem az aksit. Ha csak a motort fullasztom le és újraindítom a motor megint nem áll le a indítókulcs kihúzásával.

Az elem jók a távadókban. Van valakinek valami ötlete?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Van egy furcsa hibája az autómnak. Ha nyomkodom a központi zár gombját olyan állapotba tud kerülni, hogy ha kiveszem a kulcsot a gyújtáskapcsolóból nem áll le a motor. A központi zár nem is működik. Ha lenyomom a távvezérlő gombját felvillan a műszerfalon valami visszajelzés. Ugyanez történik, ha a vezetőoldali zárat működtetem kulccsal, vagy kézzel bentről a gombbal.

Ezt a dolgot úgy tudom megszüntetni, hogy lefullasztom a motort és leveszem az aksit. Ha csak a motort fullasztom le és újraindítom a motor megint nem áll le a indítókulcs kihúzásával.

Az elem jók a távadókban. Van valakinek valami ötlete?

A gyújtáskapcsolód rossz!

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenkinek!

Van egy 92-es f astrám és van egy meglehetősen kellemetlen visszatérő problémája.

Az autó ált. esős időben egyszerűen fogja magát és nem indul be. Ha be is röffen, akkor is 2-3 hengerrel és puffog, de aztán le is áll és már be semindul.

Az elosztófedél új, kábelek újak, gyertyák hibátlanok, van szikra is, csak éppen nem indul, vagy puffogva 2-3 henger.

És csakis esős időben.

Valakinek ötlet?

kösz előre is . . .

Link to comment
Megosztás:

Üdv

Szóval lenne egy1.7 td x17dtl g astrám

A helyzetaz, hogy tegnap munka után mikormentemhazaaz autóval munkatársam mondta hogy kékeafüst jött a kipufogóból!

Én nem vettem eszre mert le van sötétítve hátul viszont azt tudom hogy első indulásoknál fehér füst szokott kis ideig jönni de nem vészesen!

Ma megnéztem induláskor hog valóban van- e kek füst! Nem láttam kéknek, erősebben túráztatva köverebb gázzal fekete ill sötét füst jöt, de mikor elindultam sem látott kék füstöt az ismerősöm, fekete is csak álló helyzetben 3000-es dordulatnál, hidegen!

Olajam min és max között! Elvileg nem fogyhat vészesen bár még azt sem tudom fogy-e!

Ma ellenőriztem és ezután figyelem jobban!

Ez szelepszár szimering lehet?

Ha igen mennyire költséges a javítás?

Mert maga a szimering pár száz forint

Köszi

Link to comment
Megosztás:

Üdv

Szóval lenne egy1.7 td x17dtl g astrám

A helyzetaz, hogy tegnap munka után mikormentemhazaaz autóval munkatársam mondta hogy kékeafüst jött a kipufogóból!

Én nem vettem eszre mert le van sötétítve hátul viszont azt tudom hogy első indulásoknál fehér füst szokott kis ideig jönni de nem vészesen!

Ma megnéztem induláskor hog valóban van- e kek füst! Nem láttam kéknek, erősebben túráztatva köverebb gázzal fekete ill sötét füst jöt, de mikor elindultam sem látott kék füstöt az ismerősöm, fekete is csak álló helyzetben 3000-es dordulatnál, hidegen!

Olajam min és max között! Elvileg nem fogyhat vészesen bár még azt sem tudom fogy-e!

Ma ellenőriztem és ezután figyelem jobban!

Ez szelepszár szimering lehet?

Ha igen mennyire költséges a javítás?

Mert maga a szimering pár száz forint

Köszi

Benzinesnél 60-70 környéke mindennel együtt, a szelepszár szimering a legolcsóbb a mutatványból...

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenki.

Mi lehet olyankor, ha a 92-es Fastra 1.6i hidegen pöccre indul és ahogy el kezd melegedni (30-40c) elkezd puffogni, 2-3 henger megy csak és le is áll.

Valakinek tipp?

Köszi . . . . .

C16NZ? Több mint 10 évig hajtottam, de szerettem... 170k km-nél ua tünet, megragadt az egyik kipufogószelep...

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Na megvolt szervíz autón, 75ezernél, és majd egy pillanatra visszatérnék a korábban írt rádió problémára is.

Szóval kapott olajat, szűrőket, ill akksi csere, plusz most először gyertya csere is. Ezt kicsit furcsálltam, mármint, hogy eddig 75e km alatt sosem volt cserélve.

Nem vagyok szaki, de már kellett volna korábban, nem? Vagy mennyit mennek el a gyertyák?

Rádió. Kiszedték, széthúzták, biztosíték állítólag jó volt, csak kivették, visszadugták és szólt rádió! Hm.

DE!

Most olyat produkál a gép, hogy bármit is állítok be rádión, equalizer, csatornák, kijelző stb, ha leállítom kocsit, akkor a következő indításnál mindent elfelejet.

Nézegettem neten, írtak olyat, hogy a kábelek lettek felcserélve visszadugvam...vmi gyújtás meg állandó 12v ág (piros-sárga kábel)...nem emlékszem pontosan. Meg az is van, hogy ha nincs gyújtás kocsin, akkor be sem lehet kapcsolni rádiót, eddig ez működött. Létezik ez a fordított bekötés, és azért csinálja? Mert akkor visszamegyek és megkérem orvosolják a hibát, csak tudjak vmi értelmeset mondani, h mi lehet a vélt gond.

Link to comment
Megosztás:

Na megvolt szervíz autón, 75ezernél, és majd egy pillanatra visszatérnék a korábban írt rádió problémára is.

Szóval kapott olajat, szűrőket, ill akksi csere, plusz most először gyertya csere is. Ezt kicsit furcsálltam, mármint, hogy eddig 75e km alatt sosem volt cserélve.

Nem vagyok szaki, de már kellett volna korábban, nem? Vagy mennyit mennek el a gyertyák?

Rádió. Kiszedték, széthúzták, biztosíték állítólag jó volt, csak kivették, visszadugták és szólt rádió! Hm.

DE!

Most olyat produkál a gép, hogy bármit is állítok be rádión, equalizer, csatornák, kijelző stb, ha leállítom kocsit, akkor a következő indításnál mindent elfelejet.

Nézegettem neten, írtak olyat, hogy a kábelek lettek felcserélve visszadugvam...vmi gyújtás meg állandó 12v ág (piros-sárga kábel)...nem emlékszem pontosan. Meg az is van, hogy ha nincs gyújtás kocsin, akkor be sem lehet kapcsolni rádiót, eddig ez működött. Létezik ez a fordított bekötés, és azért csinálja? Mert akkor visszamegyek és megkérem orvosolják a hibát, csak tudjak vmi értelmeset mondani, h mi lehet a vélt gond.

Pont úgy van ahogy irod. Opelnel fordított a bekötés, meg kell fordítani a pirosat és a sárgát, ha kulcs nélkül szeretnéd használni a rádiót akkor mind a két szálra állandó +12v-öt kell kötni. De ez nem tanácsos mert ha ugyfelejted akkor lemeriti az akkut.

Link to comment
Megosztás:

Értem.

Na közben hívtam szervízt, azt mondták ők a kábelekhez nem nyúltak csak a biztosítékot ami a rádió hátuljában van vettékki meg tettékvissza..... hm

Illetve ezzel párhuzamosan olyat csinál gép, hogy miután motor leállít, minden kikapcs, kulcs kivesz, és kinyitom vezető oldali ajtót ad egy folyamatos egyhangú kb 2 mpes sípoló hangot...

Mint amikor bent marad kulcs, ugyanolyan hang, csak nem folyamatosan míg ki nem vedzem kulcsot hanem csak ~2mp

Ez mi? Vaj' összefügghet a két dolog?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Van egy 2001 1.6 16v-s G astram. Es sajnos parasodik mint allat :-) mar kivettem a pollenszurot is ,ami alig hasznalt es tok jo allapotban van. Van egy olyan gyanum,hogy a futoradiator ereszti a hutovizet 1 kicsit es az csapodik ki az ablakokon. Ha kiszeretnem cserelni a futoradiatort akkor mindenkeppen kikell vennem a muszerfalat, vagy van esetleg v.mi mas megoldas is?

Elore is koszonom a segitseget !! :-)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Van egy 2001 1.6 16v-s G astram. Es sajnos parasodik mint allat :-) mar kivettem a pollenszurot is ,ami alig hasznalt es tok jo allapotban van. Van egy olyan gyanum,hogy a futoradiator ereszti a hutovizet 1 kicsit es az csapodik ki az ablakokon. Ha kiszeretnem cserelni a futoradiatort akkor mindenkeppen kikell vennem a muszerfalat, vagy van esetleg v.mi mas megoldas is?

Elore is koszonom a segitseget !! :-)

Kesztyűtartó mögül nem hallasz zúgást? Jellemző hiba a külső-belső levegőkeringető átváltójának meghibásodása, és akkor ha belsőn marad, akkor párásodik nagyon.

Hűtővíz hogy áll?

Link to comment
Megosztás:

Értem.

Na közben hívtam szervízt, azt mondták ők a kábelekhez nem nyúltak csak a biztosítékot ami a rádió hátuljában van vettékki meg tettékvissza..... hm

Illetve ezzel párhuzamosan olyat csinál gép, hogy miután motor leállít, minden kikapcs, kulcs kivesz, és kinyitom vezető oldali ajtót ad egy folyamatos egyhangú kb 2 mpes sípoló hangot...

Mint amikor bent marad kulcs, ugyanolyan hang, csak nem folyamatosan míg ki nem vedzem kulcsot hanem csak ~2mp

Ez mi? Vaj' összefügghet a két dolog?

Valami nincs rendben a kabelekkel nálad. Én elmennek egy megbízható autó villamosságishoz és atnezetnem.

Link to comment
Megosztás:

Értem.

Na közben hívtam szervízt, azt mondták ők a kábelekhez nem nyúltak csak a biztosítékot ami a rádió hátuljában van vettékki meg tettékvissza..... hm

Illetve ezzel párhuzamosan olyat csinál gép, hogy miután motor leállít, minden kikapcs, kulcs kivesz, és kinyitom vezető oldali ajtót ad egy folyamatos egyhangú kb 2 mpes sípoló hangot...

Mint amikor bent marad kulcs, ugyanolyan hang, csak nem folyamatosan míg ki nem vedzem kulcsot hanem csak ~2mp

Ez mi? Vaj' összefügghet a két dolog?

Próbáld ki h mielött kiveszed a kulccsot leveszed a rádió előlapját. Van benne az újakba ilyen funkció, h jelez h vedd le az előlapot.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

robi1, on 24 Jan 2015 - 5:34 PM, said:

Sziasztok segítsetek !

G Astra kuplugcsere van, a kuplung munkahenger csatlakozónál folyik ki az olaj.

Mi a hiba mit tudunk csinálni ???

Gyors válasz kéne !!!

Képet nem tudsz csinálni? Így fejből nem vágom, hogy milyen csatlakozás van ott.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.