Atala Elküldve Január10, 2015 Elküldve Január10, 2015 Sziasztok. Engedjétek meg, hogy ide írjak, egy Opel Corsa c -vel kapcsolatban, mert 1.4 twinport motor van benne , ami nem túl sűrű, inkább a g Astrákban gyakori. A hiba jelenség kb az amit feljebb írtak a kollégák, vagy is nem maradt a megfelelő motor hőfok tartományban és az utastér fűtés indításakor drasztikusan vissza esett. Amúgy is csak kb. 85 fok ra megy. Rövidtávú nagyjából 15-20 km napi közlekedés van az autóval. Fel sem megy igazán 85 fok köré és simán vissza tud menni az alsó vonalra a hőfok mutató ha a fűtést is bekapcsoljuk. Autópályán nincs gond de ott ugye más a helyzet. Termosztát csere megtörtént de a ugyan ez megmaradt csak talán egy kicsivel lett jobb, de az nem számít. A termosztát típusára már nem emlékszem de magas fokon nyit . Üdv. Én 10 km járok vele és mire odaérek 85-87re felmelegszik és tök mindegy, hogy tötymörgök vagy megyek 70-100km/h-val alig változik a hőfok. 85 alá soha nem ment. Nem levegős a rendszered? Van benne elég folyadék?
sasa58 Elküldve Január10, 2015 Elküldve Január10, 2015 Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy a gépkönyv által írt 3,5 l olaj a nívópálcán kb.mit mutat? Olajcserénél a jóképességű szerelőm 3.7 l olajat öntött bele és a max jelzés fölött van kb, 7-8 mm-el. Ez nem először fordul elő és kissé érthetetlen számomra, még akkor is, ha a 3,5 l a max jelnél kellene lennie. (Z14XEP)
Atala Elküldve Január10, 2015 Elküldve Január10, 2015 Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy a gépkönyv által írt 3,5 l olaj a nívópálcán kb.mit mutat? Olajcserénél a jóképességű szerelőm 3.7 l olajat öntött bele és a max jelzés fölött van kb, 7-8 mm-el. Ez nem először fordul elő és kissé érthetetlen számomra, még akkor is, ha a 3,5 l a max jelnél kellene lennie. (Z14XEP) Kemény, akkor szerelő csere. Nem folyatta ki rendesen. Max alatt kéne lenni. Centivel felette azt én sokallom. 1
demura Elküldve Január10, 2015 Elküldve Január10, 2015 Üdv. Mindenkinek! Ki tudja miért lazul le az olajbeöntő sapkám? Már vettem újat és ma az is lelazult és kifröcsögött az olaj, pont a kipufogóra... Azt megfigyeltem, hogy hidegben és nagy sebességnél csinálja. Szia ! Nekem is hasonló volt a probléma. Az "O" gyűrű cseréje megoldotta. https://cromax.hu/110000000-motor/110620000-hengerfej-es-alkatreszei/110620348-szelepfedel-tomitesei/185195-tomitogyuru-olajbetolto-sapka-ala-opel
gezoli Elküldve Január11, 2015 Elküldve Január11, 2015 Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy a gépkönyv által írt 3,5 l olaj a nívópálcán kb.mit mutat? Olajcserénél a jóképességű szerelőm 3.7 l olajat öntött bele és a max jelzés fölött van kb, 7-8 mm-el. Ez nem először fordul elő és kissé érthetetlen számomra, még akkor is, ha a 3,5 l a max jelnél kellene lennie. (Z14XEP) Én hagyni szoktam kifolyni kb. fél órát. Addig kicserélem a levegőszűrőt, átnézem alul az autót stb., szóval molyolok rajta egy kicsit. De akkor sem megy bele több 3-3,2l-nél. Ekkor a fölső szint közelében van, de mindenképp alatta. Nagy ívben elkerülném az illetőt! 1
sasa58 Elküldve Január11, 2015 Elküldve Január11, 2015 Én hagyni szoktam kifolyni kb. fél órát. Addig kicserélem a levegőszűrőt, átnézem alul az autót stb., szóval molyolok rajta egy kicsit. De akkor sem megy bele több 3-3,2l-nél. Ekkor a fölső szint közelében van, de mindenképp alatta. Nagy ívben elkerülném az illetőt! Köszi, akkor ezek szerint a 3,5 l a max jelnél van?
gezoli Elküldve Január11, 2015 Elküldve Január11, 2015 Köszi, akkor ezek szerint a 3,5 l a max jelnél van? A Z14XE-be 3,6l kell. Még soha nem sikerült ennyit beleöntenem.
imy Elküldve Január11, 2015 Elküldve Január11, 2015 Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy a gépkönyv által írt 3,5 l olaj a nívópálcán kb.mit mutat? Olajcserénél a jóképességű szerelőm 3.7 l olajat öntött bele és a max jelzés fölött van kb, 7-8 mm-el. Ez nem először fordul elő és kissé érthetetlen számomra, még akkor is, ha a 3,5 l a max jelnél kellene lennie. (Z14XEP) 3.5 ha teljesen száraz lenne... Nekem abba sosem sikerült annyit beletöltenem. Ha 3l-t töltesz bele, akkor kb a 2. vagy 3. jelzésig megy fel. Egy jelzés kb 0,2l, a min és max között pedig kb 1 liter van. nekem első szervizkor az opelesek 4l-t tettek bele, majd mondtam nem jó, szívják le. Nah azzal szívtak eleget... 1
peacetrang Elküldve Január11, 2015 Elküldve Január11, 2015 Sziasztok! Tegnap este csináltam 2 videót, van egy kis zakatoló hangja a masinának. Olajcsere előtt állok. Z14XEP 102e km, évjárat 2006, olajcserén kívül még nem volt a motorhoz nyúlva. Vélemény? https://www.youtube.com/watch?v=xLWyZPFzXhM https://www.youtube.com/watch?v=QBN0wedrnUs
outsider Elküldve Január11, 2015 Elküldve Január11, 2015 A Z14XE-be 3,6l kell. Még soha nem sikerült ennyit beleöntenem. Nekem 3,5 rémlik. Én annyit is raktam bele, maxon volt, talán lehelletnyivel fölötte...
Bombero Elküldve Január11, 2015 Elküldve Január11, 2015 Sziasztok! Tegnap este csináltam 2 videót, van egy kis zakatoló hangja a masinának. Olajcsere előtt állok. Z14XEP 102e km, évjárat 2006, olajcserén kívül még nem volt a motorhoz nyúlva. Vélemény? https://www.youtube.com/watch?v=xLWyZPFzXhM https://www.youtube.com/watch?v=QBN0wedrnUs Az enyémben 146 ezer van, de hidegen egyáltalán nem ilyen a hangja. Szinte olyan mint neked melegen. Opel 5W-30-as olajat használok. 1
j_szilard Elküldve Január11, 2015 Elküldve Január11, 2015 Sziasztok! Melyik termosztátot vennétek a cromax-ba? Gyári GM 11968 Wahler 11265 Mivel az ár különbség minimális! 2003 Z14XE
Halványizzó Elküldve Január11, 2015 Elküldve Január11, 2015 Üdv. Én 10 km járok vele és mire odaérek 85-87re felmelegszik és tök mindegy, hogy tötymörgök vagy megyek 70-100km/h-val alig változik a hőfok. 85 alá soha nem ment. Nem levegős a rendszered? Van benne elég folyadék? Hogy levegőse nem tudom, amikor termosztátot cseréltünk akkor járattuk , hogy kinyomja a buborékokat a túlfolyó tartályba és utána töltöttünk bele...
vsz Elküldve Január11, 2015 Elküldve Január11, 2015 Sziasztok! Melyik termosztátot vennétek a cromax-ba? Gyári GM 11968 Wahler 11265 Mivel az ár különbség minimális! 2003 Z14XE Én a gyárit vettem, pár hete cseréltem. Itt azt mondják, hogy a gyári is Wahler, bár én nem láttam semmi erre utaló jelet a gyári alkatrészen. Aztán azt is írták itt, hogy a Wahler 3 év után elromlott, persze ez lehet elszigetelt eset. Én ilyen kis árkülönbség esetén mindig a gyári alkatrészt preferálom.
Morgó Medve Elküldve Január11, 2015 Elküldve Január11, 2015 De vajon miért nem jó egy Febi vagy Mahle? Azért ezen cégek sem ma kezdték az autóalkatrész gyártást... Gondolom okkal prémium minősítésű amit árulnak. Vagy nem?...
hood 21 Elküldve Január11, 2015 Elküldve Január11, 2015 Sziasztok! Nissens vízhűtőről mi a véleményetek? Meg merjem rendelni? Sajnos könnyezik a hűtőm bal alja a leeresztő csavar felett, és cserélnem kell. :blink: Válaszokat köszönöm!! :icon1:
sasa58 Elküldve Január11, 2015 Elküldve Január11, 2015 Nekem 3,5 rémlik. Én annyit is raktam bele, maxon volt, talán lehelletnyivel fölötte... Na ez már jobban hangzik, ezek szerint a 3,5 l a max jelig ér és ha nekem 2-3 decivel túltöltötték, az lehet plusz 6-8 mm.
Atala Elküldve Január11, 2015 Elküldve Január11, 2015 Sziasztok! Tegnap este csináltam 2 videót, van egy kis zakatoló hangja a masinának. Olajcsere előtt állok. Z14XEP 102e km, évjárat 2006, olajcserén kívül még nem volt a motorhoz nyúlva. Vélemény? https://www.youtube.com/watch?v=xLWyZPFzXhM https://www.youtube.com/watch?v=QBN0wedrnUs Enyém olajcsere előtt áll és nekem is inkább hidegen olyan mint neked melegen, max ha nagyon hideg van akkor egy kicsit zakatol, de majd holnap reggel ha nem felejtem el felveszem h milyen a hangja. 98200 van benne. 1
outsider Elküldve Január11, 2015 Elküldve Január11, 2015 Na ez már jobban hangzik, ezek szerint a 3,5 l a max jelig ér és ha nekem 2-3 decivel túltöltötték, az lehet plusz 6-8 mm. viszont az enyém Z14XE, nem Z14XEP... 1
zozo75 Elküldve Január11, 2015 Elküldve Január11, 2015 Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni. Az autóm x14xe 1.4 16v. Sz@rakodik az önindítóm. Az lenne a kérdésem hogy az x20xev motorkódú autó önindítója felrakható e az enyémre.
vsz Elküldve Január11, 2015 Elküldve Január11, 2015 (edited) viszont az enyém Z14XE, nem Z14XEP... Mindkettőbe 3.5L kell (előírás szerint legalábbis). A Z16XE - Z16XEP között van eltérés, 3.5 ill 4L. Módosítva Január11, 2015 : vsz 1
Zig Elküldve Január12, 2015 Elküldve Január12, 2015 Enyémbe hétvégén lett cserélve az olaj, és szűrő cserével is 3L ment bele. Mondta is barátom, hogy ez így fura neki, de szinten van. Nekem lenne egy olyan kérdésem, hogy vezetőfelőli biztonsági övet miért nem húzza vissza magától? Mindig rásegítek neki, csak így tudja behúzni.
mantec Elküldve Január12, 2015 Elküldve Január12, 2015 T Zig! "... miért nem ..." Mert koszos. Ki kell tisztítani az övet. 1
Janó32 Elküldve Január12, 2015 Elküldve Január12, 2015 Enyémbe hétvégén lett cserélve az olaj, és szűrő cserével is 3L ment bele. Mondta is barátom, hogy ez így fura neki, de szinten van. Nekem lenne egy olyan kérdésem, hogy vezetőfelőli biztonsági övet miért nem húzza vissza magától? Mindig rásegítek neki, csak így tudja behúzni. Hm... 3x1L-t simán benyelt, a negyedikből kb 3-4dl és úgy lett max jelzésen. Ti nem középre állítottátok be a szintet?
sasa58 Elküldve Január12, 2015 Elküldve Január12, 2015 Hm... 3x1L-t simán benyelt, a negyedikből kb 3-4dl és úgy lett max jelzésen. Ti nem középre állítottátok be a szintet? Ez egyre érdekesebb, ezek szerint már a 3,5 l is sok neki (túl van a max jelzésen)? Profik mit mondanak?
Recommended Posts