peacetrang Elküldve December29, 2014 Megoszt Elküldve December29, 2014 Hát, én fagyban nem használok kéziféket, de már nem volt túl jó előtte, csak egész fent fogott. De most lötyögős, vagyis szinte pár centit felmegy magától, olyan, mintha nem is működne. De nem babráltam a kéziféket, de remélem, hogy csak az fagyott meg, akadt be és nem a hátsó fék sérült. A nagy hidegben ugyanezt csinálja nálam is, tök idegesítő, főleg, hogy télen a hóban muszáj néha hozzányúlni, mert nem hátul hajt.. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
freedom Elküldve December29, 2014 Megoszt Elküldve December29, 2014 Űdv ugyan azzal a problémával küzdök mint ezelőtt melegen rángat az autó és ojan minha 3 henger menne a hangjából itélve / mint egy traktor/ itt a fórumon már egyszer megoldódott a probléma kapott egy másik gyujtásmodult és minden hejreált de most ugyan az a hiba kb 800 km mentem vele de beleraktunk egy másik autójét és azonnal megjavult ismét kérdésem mi okozhatja ezt mert havonta nem szeretnék venni gyujtásmodult. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve December30, 2014 Megoszt Elküldve December30, 2014 Űdv ugyan azzal a problémával küzdök mint ezelőtt melegen rángat az autó és ojan minha 3 henger menne a hangjából itélve / mint egy traktor/ itt a fórumon már egyszer megoldódott a probléma kapott egy másik gyujtásmodult és minden hejreált de most ugyan az a hiba kb 800 km mentem vele de beleraktunk egy másik autójét és azonnal megjavult ismét kérdésem mi okozhatja ezt mert havonta nem szeretnék venni gyujtásmodult. Biztos, hogy a gyújtásmodul rossz? Menj el méress kompressziót. Ha rendben van akkor meg vegyél egy gyári gyújtásmodult! (Ha 1 hónapig bírja, akkor gariban azt vissza kell venniük!) Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve December30, 2014 Megoszt Elküldve December30, 2014 Űdv ugyan azzal a problémával küzdök mint ezelőtt melegen rángat az autó és ojan minha 3 henger menne a hangjából itélve / mint egy traktor/ itt a fórumon már egyszer megoldódott a probléma kapott egy másik gyujtásmodult és minden hejreált de most ugyan az a hiba kb 800 km mentem vele de beleraktunk egy másik autójét és azonnal megjavult ismét kérdésem mi okozhatja ezt mert havonta nem szeretnék venni gyujtásmodult. Gyertya csere volt?2 pólusu GM kell bele,volt,hogy megoldódott vele :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve December30, 2014 Megoszt Elküldve December30, 2014 Gyertya csere volt?2 pólusu GM kell bele,volt,hogy megoldódott vele :icon1: Húú tényleg gyertya is, de én azt hittem azt alapból cserélte, nem nagy tétel ~4e/4db... Link to comment Megosztás: More sharing options...
freedom Elküldve December30, 2014 Megoszt Elküldve December30, 2014 Biztos, hogy a gyújtásmodul rossz? Menj el méress kompressziót. Ha rendben van akkor meg vegyél egy gyári gyújtásmodult! (Ha 1 hónapig bírja, akkor gariban azt vissza kell venniük!) szerintem igen mikor kicseréltem a másik autójéra megszünt a hiba szépen járt Link to comment Megosztás: More sharing options...
freedom Elküldve December30, 2014 Megoszt Elküldve December30, 2014 Gyertya csere volt?2 pólusu GM kell bele,volt,hogy megoldódott vele :icon1: gyertya cserélve lett gm 2 pólusura 1 hónapja mikor cseréltem a gyujtásmodult ja még benzinszűrő is lett cserélve Link to comment Megosztás: More sharing options...
wakond Elküldve December30, 2014 Megoszt Elküldve December30, 2014 nekem uj a kötél y17dt-m van ma történt hogy reggel behuztam és utána nem akart normálisan menni 1-2 km. után elengedte utána már jö volt bár nem huztam be szerintem valami rákerült a kötélre és megfagyhatott, mert nekem hátul miden uj ,de azért megnézetem a szerelövel. Hát, én fagyban nem használok kéziféket, de már nem volt túl jó előtte, csak egész fent fogott. De most lötyögős, vagyis szinte pár centit felmegy magától, olyan, mintha nem is működne. De nem babráltam a kéziféket, de remélem, hogy csak az fagyott meg, akadt be és nem a hátsó fék sérült. A nagy hidegben ugyanezt csinálja nálam is, tök idegesítő, főleg, hogy télen a hóban muszáj néha hozzányúlni, mert nem hátul hajt.. :D sosem értettem miért kell parkolásnál behúzni a kéziféket????? azon kívűl, hogy idővel megnyúlik, mi haszna van? tudom az autós iskolában SIKK: sebesség, index, körűltekint kézifék.... ha el akarják lopni, nem ez lesz a visszatartó dolog. és én nem láttam még kocsit elgurúlni ha sebességben van.... én csak akkor húzom be, ha dombon, lejtőn állok meg. vagy ha játtszani szeretnék a hóban :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hegyi Elküldve December30, 2014 Megoszt Elküldve December30, 2014 sosem értettem miért kell parkolásnál behúzni a kéziféket????? azon kívűl, hogy idővel megnyúlik, mi haszna van? tudom az autós iskolában SIKK: sebesség, index, körűltekint kézifék.... ha el akarják lopni, nem ez lesz a visszatartó dolog. és én nem láttam még kocsit elgurúlni ha sebességben van.... én csak akkor húzom be, ha dombon, lejtőn állok meg. vagy ha játtszani szeretnék a hóban :D A dombon is megfogja az egyes vagy a rüki! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
kukori Elküldve December30, 2014 Megoszt Elküldve December30, 2014 Köszönöm a válaszokat! Akkor szerintetek, ha most nem blokkol a jobb hátsó kerék és nem nyúlok a kézifékhez, akkor "kiakadt" és most rendben van? Mert most nem szorul, megy szépen, gurul ahogy kell, lábfék is rendben. Csak félek, hogy nehogy valami gond legyen az úton. Január elején, ünnepek után, megy a szerelőhöz, lecseréljük a kézifék kötelet, köteleket. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve December30, 2014 Megoszt Elküldve December30, 2014 sosem értettem miért kell parkolásnál behúzni a kéziféket????? ...és én nem láttam még kocsit elgurúlni ha sebességben van.... Szerencsés... én igen. Sőt, nemcsak láttam, hanem megtapasztaltam. Céges Iveco 3.5t teherautó, kézifékkötél el van szakadva, szóval ha akarnám se tudnám behúzni. Emiatt sebességben hagyva állok meg vele már jó ideje, így az ominózus alkalommal is. Épp a raktérben pakoltam, amikor egyszer csak éreztem hogy elkezd gurulni az autó... :huh: Kiugrottam és rohantam előre hogy megállítsam, de már késő volt, nekigurult az előtte parkoló F Astrának. Egyszerűen kiugrott a váltó sebességből. Szóval én eddig is és eztán is kézifék párti leszek, ha megfelelően karban van tartva, akkor nem fagy be. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wakond Elküldve December30, 2014 Megoszt Elküldve December30, 2014 Szerencsés... én igen. Sőt, nemcsak láttam, hanem megtapasztaltam. Céges Iveco 3.5t teherautó, kézifékkötél el van szakadva, szóval ha akarnám se tudnám behúzni. Emiatt sebességben hagyva állok meg vele már jó ideje, így az ominózus alkalommal is. Épp a raktérben pakoltam, amikor egyszer csak éreztem hogy elkezd gurulni az autó... :huh: Kiugrottam és rohantam előre hogy megállítsam, de már késő volt, nekigurult az előtte parkoló F Astrának. Egyszerűen kiugrott a váltó sebességből. Szóval én eddig is és eztán is kézifék párti leszek, ha megfelelően karban van tartva, akkor nem fagy be. Ki hogy szokta meg,több mint 10 éve vezetek de soha nem húztam be ha csak nem éreztem szükségét. Valahogy nekem fura,hogy magától csak kiugrik sebességből mindenféle tolás húzás vagy himbálóztatás nélkül. Hál istennek nekem még nem volt ilyen, de ezután sem fogom behúzni parkoláskor. Az én szubjektív véleményem, hogy ez a kézifék automatikus behúzása parkoláskor ha megállunk, akár az alföld kellős közepén, csak egy rossz beidegződés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve December30, 2014 Megoszt Elküldve December30, 2014 (edited) sosem értettem miért kell parkolásnál behúzni a kéziféket????? azon kívűl, hogy idővel megnyúlik, mi haszna van? tudom az autós iskolában SIKK: sebesség, index, körűltekint kézifék.... ha el akarják lopni, nem ez lesz a visszatartó dolog. és én nem láttam még kocsit elgurúlni ha sebességben van.... én csak akkor húzom be, ha dombon, lejtőn állok meg. vagy ha játtszani szeretnék a hóban :D mert 10 éve van nálam az auto és mindig jo volt a kézi fék most kicseréltem rajta mindent és nem jó.na erre varrjál gombot. Módosítva December30, 2014 : astra Link to comment Megosztás: More sharing options...
retfirD Elküldve December30, 2014 Megoszt Elküldve December30, 2014 Ki hogy szokta meg,több mint 10 éve vezetek de soha nem húztam be ha csak nem éreztem szükségét. Valahogy nekem fura,hogy magától csak kiugrik sebességből mindenféle tolás húzás vagy himbálóztatás nélkül. Hál istennek nekem még nem volt ilyen, de ezután sem fogom behúzni parkoláskor. Az én szubjektív véleményem, hogy ez a kézifék automatikus behúzása parkoláskor ha megállunk, akár az alföld kellős közepén, csak egy rossz beidegződés. De akkor vajon minek gyártanak automata kézifékes kocsikat? Télen én se szeretem behúzni, most meg leállítás után még engedhetem ki, és ajtó nyitásra jön az idegesítő csipogás miatta, amíg be nem zárom az ajtót... :confused: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hegyi Elküldve December30, 2014 Megoszt Elküldve December30, 2014 mert 10 éve van nálam az auto és mindig jo volt a kézi fék most kicseréltem rajta mindent és nem jó.na erre varrjál gombot. Kár volt kicserélni! Minden bontás rontás! Link to comment Megosztás: More sharing options...
MaXiMkA Elküldve December30, 2014 Megoszt Elküldve December30, 2014 (edited) Kellene tudnunk a hibakódot. Ki kellene villogtatni. Itt le van írva, hogy hogyan. ;) https://sites.google.com/site/gastraokossagok/muszerfal Az nagy baj, ha nekem nem úgy néz ki az a cucc a kézifék alatt? http://kepfeltoltes.hu/view/141230/kocsi_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Ezt csak azért mondom, mert akkor hagytam kicsit pihenni a kocsit, majd egy hét múlva magától eltűnt a figyelmeztető lámpácska. Aztán tegnap megint megtettem ugyanazt az utat, amit november másodikán és lám-lám, újból előjött a lámpa, szakadozva húz, gázolás nélkül fulladozik a motor. Eléggé idegesítő és nem lehet normálisan vezetni így... Módosítva December30, 2014 : MaXiMkA Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve December30, 2014 Megoszt Elküldve December30, 2014 Az nagy baj, ha nekem nem úgy néz ki az a cucc a kézifék alatt? http://kepfeltoltes.hu/view/141230/kocsi_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Ezt csak azért mondom, mert akkor hagytam kicsit pihenni a kocsit, majd egy hét múlva magától eltűnt a figyelmeztető lámpácska. Aztán tegnap megint megtettem ugyanazt az utat, amit november másodikán és lám-lám, újból előjött a lámpa, szakadozva húz, gázolás nélkül fulladozik a motor. Eléggé idegesítő és nem lehet normálisan vezetni így... Neked elektromos gázpedálod van nem? Biztos hogy annak kell lennie. Tehet a hibakód kiolvasás: Elektromos gázpedál esetén: Gáz és fékpedált egyszerre be kell nyomni, majd a gyújtást ráadni. Ezután számolni kell motorvezérlő hibáját jelző ikon villogásait. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
MaXiMkA Elküldve December30, 2014 Megoszt Elküldve December30, 2014 (edited) Neked elektromos gázpedálod van nem? Biztos hogy annak kell lennie. Tehet a hibakód kiolvasás: Elektromos gázpedál esetén: Gáz és fékpedált egyszerre be kell nyomni, majd a gyújtást ráadni. Ezután számolni kell motorvezérlő hibáját jelző ikon villogásait. Pedig nem. Sima, normális pedálaim vannak, balról jobbra a kuplung, a fék és a gáz. Módosítva December30, 2014 : MaXiMkA Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve December30, 2014 Megoszt Elküldve December30, 2014 Pedig nem. Sima, normális pedálaim vannak, balról jobbra a kuplung, a fék és a gáz. ? Nekünk ez viccesnek tűnik, de nyilván nem vagy jártas a témában. Kb. 2000-től minden G Astra elektromos gázpedálú. Nem bovdent húzogatsz a pedállal hanem egy potmétert állítgatsz. Elektromos gázpedál... Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve December30, 2014 Megoszt Elküldve December30, 2014 ? Nekünk ez viccesnek tűnik, de nyilván nem vagy jártas a témában. Kb. 2000-től minden G Astra elektromos gázpedálú. Nem bovdent húzogatsz a pedállal hanem egy potmétert állítgatsz. Elektromos gázpedál... Baz....... Ledobtam az ékszíjat!!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve December30, 2014 Megoszt Elküldve December30, 2014 Pedig nem. Sima, normális pedálaim vannak, balról jobbra a kuplung, a fék és a gáz. Semmi gond, hidd el a miénk is olyan. S a tiéd is elektromos gázpedál! Csináld azt amit oda másoltam, és akkor ki tudod villogtatni a hibakódot. Majd írd ismét ide a fórumra hogy mit kaptál, és akkor tudunk tanácsot adni a hibáddal kapcsolatosan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
outsider Elküldve December30, 2014 Megoszt Elküldve December30, 2014 Azért lejtőn való megálláskor-elinduláskor hasznos a kézifék... :) Vagy ti olyankor "tartjátok" kuplunggal? :) Én csak hidegben nem használom a kéziféket parkolásnál (télen). Sőt, gyakran, ha lámpánál gurul az autó valamerre, akkor is behúzom. Inkább, mint sebességben hagyva, kinyomott kuplunggal, benyomott fékkel várjak. Sokáig ez a rossz szokásom volt. A kuplung csere drágább, mint a fék munkahengeré... (talán) (persze üresbe is lehet tenni) Link to comment Megosztás: More sharing options...
MaXiMkA Elküldve December30, 2014 Megoszt Elküldve December30, 2014 (edited) ? Nekünk ez viccesnek tűnik, de nyilván nem vagy jártas a témában. Kb. 2000-től minden G Astra elektromos gázpedálú. Nem bovdent húzogatsz a pedállal hanem egy potmétert állítgatsz. Elektromos gázpedál... Bocsi, én vagyok a hülye. Vagy csak késő van... Úgy értettem, hogy automata sebességváltó xD Az meg ugye nincs. Holnap lecsekkolom a kódot és megírom. Köszi :) Módosítva December30, 2014 : MaXiMkA Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve December30, 2014 Megoszt Elküldve December30, 2014 hogy lehet az elektromos gázpedált automataváltónak érteni? boltban is kérsz egy liter tejet, közben meg almalevet akarsz vagy mi? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wakond Elküldve December31, 2014 Megoszt Elküldve December31, 2014 mert 10 éve van nálam az auto és mindig jo volt a kézi fék most kicseréltem rajta mindent és nem jó.na erre varrjál gombot. nem tudom mi lehet a gondja, nekem sosem kellett cserélni, mert jóformán nem is használom. De akkor vajon minek gyártanak automata kézifékes kocsikat? Télen én se szeretem behúzni, most meg leállítás után még engedhetem ki, és ajtó nyitásra jön az idegesítő csipogás miatta, amíg be nem zárom az ajtót... :confused: ez egy olyan dolog, mint a melóban van egy targonca ilyen aut. kézifékkel. marha jó dolog, csak fura, hogy nem én irányítom, hanem egy számítógép... Azért lejtőn való megálláskor-elinduláskor hasznos a kézifék... :) Vagy ti olyankor "tartjátok" kuplunggal? :) Én csak hidegben nem használom a kéziféket parkolásnál (télen). Sőt, gyakran, ha lámpánál gurul az autó valamerre, akkor is behúzom. Inkább, mint sebességben hagyva, kinyomott kuplunggal, benyomott fékkel várjak. Sokáig ez a rossz szokásom volt. A kuplung csere drágább, mint a fék munkahengeré... (talán) (persze üresbe is lehet tenni) lejtőn, dombon én is használom, bár olyan kevés van itt a Flórián térnél:D lámpánál pirosba "érek" már előtte motorfék, majd üresben gurulok pár métert. Nah, de remélem senki lelki világába nem gázoltam a kéziféket illetően! Nekem van egy véleményem, egy szokásom, ennyi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts