padarmisi Elküldve December21, 2014 Megoszt Elküldve December21, 2014 Igen meg. Ha a fagyállot leeresztetted, sima desztilált vizzel töltsd fel. Járasd meg jól a motorban, és engedd le. Ezt csináld meg ahányszor van türelmed. Még az is lehet, hogy a fűtőradiátorból is kijön a dugulás. Illetve még egy személyes megjegyzés: ha veszel valami lehetetlen színü ételfestéket, és a fizhez kevered miközben mosatod a rendszert, még az is lehet, hogy megtalálod hol is lyukas a rendszer. Köszi szépen! Én is erre gondoltam! Mármint hogy desztvízzel átmosom/ járatom! Az ételfestek jól hangzik :-) Az van hogy a szerelő egy idióta és ez volt neki a könnyebbik út, mert mondtam neki hogy nyomás alatt üzemmeleg motornál láttam, hogy csöpög a víz csak nem tudtam alánézni sehol!! Egy szerelőnek lehetne ennyi esze hogy legalább megjáratta volna! Na de sokan járnak hozzá és ugye vannak jobban fizető melói is! De lassan felhívom az urat és elmagyarázom neki a dolgokat..... Mégegyszer köszi a segítséget Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve December21, 2014 Megoszt Elküldve December21, 2014 Hát úgy látszik x-es motorok átka ez!! :) Énis szerettem volna hogy ne egye a mocskát a motor, viszont a sárga lámpát nem szeretném nézegetni, ugyhogy lemez ki...... :) Nem biztos!Nálam nincs sárga lámpa lezárva sem most,de én cseréltem szelepet is,mert 1405 hibakódra dobta a lámpát lezárás előtt és után is a régi szeleppel Link to comment Megosztás: More sharing options...
hood 21 Elküldve December21, 2014 Megoszt Elküldve December21, 2014 Sziasztok! EGR lezárás után már javul a helyzet,ma ismét sokat autóztam, benzin üzemben már nem dob hibakódot viszont gáz üzemben igen kb 3000-res fordulat felett. 3 hibakód van összesen ezek a következők: P0400=Kipufogógáz-visszavezetés funkció-rendellenesség,P0170=Tüzelőanyag-korrekció (Bank 1) funkció-rendellenesség,és a 1405 amit nem tudom mit jelent. Lefalazás előtt egyátalán nem volt hibakódom,működött minden tökéletesen. Hát lehet kiveszem a lemezt nem killódok vele tovább....... :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
balu a kapitány Elküldve December21, 2014 Megoszt Elküldve December21, 2014 Hát úgy látszik x-es motorok átka ez!! :) Énis szerettem volna hogy ne egye a mocskát a motor, viszont a sárga lámpát nem szeretném nézegetni, ugyhogy lemez ki...... :) Szia! Nekem egy 98-as astra g x14xe van . Én is lezártam,persze jobban ment egy kicsit stb.. De viszont ugyan úgy dobta a check lámpát motorféknél 2500-3000 fordulat között. Meguntam és visszaraktam azóta hiba nincs, én is azt szerettem volna ,hogy a motor ne egye a saját mocskát . Az ecu időnkét rámér a map szenzora (ez a gond). Van olyan egr cheater amit a map szenzorzhoz is be kell kötni ,de azt még nem írta le tudomásom szerint senki sem. A szelep nem lehet rossz eddig legalábbis hiba nélkül üzemelt. Megfigyeltem csak 2500-as fordulat felett ,motorfékes üzemben, azonnal dob hibát. Ma elfordítottam a szelepet hogy véletlenul se verjen a lemezbe,de most is dobja a hibát. Azt meg nehezen viselem ugyhogy jövő héten kiveszem a lemezt marad gyári a rendszer. :( Ahogy írták, nekem cheaterrel megy, minden hibakód nélkül, gyári lezáró lemez van rajta. Én nem érzem, hogy jobban menne a kocsi, de többet nem lesz vele bajom :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
balu a kapitány Elküldve December21, 2014 Megoszt Elküldve December21, 2014 Sziasztok, újabb probléma :D. Hidegen és melegen is (a hőmérsékletnek nem függvénye a jelenség) indítózásnál eddig mindig egyből beindult az autó (2-3 önindító forgás után), most viszont volt, hogy 10 másodpercig tekert az önindító mire "elkapta", ez kb. minden 5 indításból 4-et érint, a maradék 1-ben indul pöcc röff, ahogy eddig. Nem tudjátok mi okozhatja ezt? Az önindító teker rendesen, vadonatúj akkumulátor van benne, új gyújtásmodul, EGR cheater. Köszi, Balu Erre valakinek esetleg ötlet? Főtengely felső holtpont jeladó volt eddig ami lehetséges, de nem tudom, hogy azt miként tudnám ellenőrizni. Köszi, Balu Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve December21, 2014 Megoszt Elküldve December21, 2014 Sziasztok! EGR lezárás után már javul a helyzet,ma ismét sokat autóztam, benzin üzemben már nem dob hibakódot viszont gáz üzemben igen kb 3000-res fordulat felett. 3 hibakód van összesen ezek a következők: P0400=Kipufogógáz-visszavezetés funkció-rendellenesség,P0170=Tüzelőanyag-korrekció (Bank 1) funkció-rendellenesség,és a 1405 amit nem tudom mit jelent. Lefalazás előtt egyátalán nem volt hibakódom,működött minden tökéletesen. Hát lehet kiveszem a lemezt nem killódok vele tovább....... :unsure: EGR szelep hiba az is,nekem mindig ezt adta csere előtt Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve December21, 2014 Megoszt Elküldve December21, 2014 Kutyacsontból milyen gyártmányt érdemes venni?Gondolom a fémszáras az jobban bírja Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve December21, 2014 Megoszt Elküldve December21, 2014 Igen meg. Ha a fagyállot leeresztetted, sima desztilált vizzel töltsd fel. Járasd meg jól a motorban, és engedd le. Ezt csináld meg ahányszor van türelmed. Még az is lehet, hogy a fűtőradiátorból is kijön a dugulás. Illetve még egy személyes megjegyzés: ha veszel valami lehetetlen színü ételfestéket, és a fizhez kevered miközben mosatod a rendszert, még az is lehet, hogy megtalálod hol is lyukas a rendszer. Köszi szépen! Én is erre gondoltam! Mármint hogy desztvízzel átmosom/ járatom! Az ételfestek jól hangzik :-) Az van hogy a szerelő egy idióta és ez volt neki a könnyebbik út, mert mondtam neki hogy nyomás alatt üzemmeleg motornál láttam, hogy csöpög a víz csak nem tudtam alánézni sehol!! Egy szerelőnek lehetne ennyi esze hogy legalább megjáratta volna! Na de sokan járnak hozzá és ugye vannak jobban fizető melói is! De lassan felhívom az urat és elmagyarázom neki a dolgokat..... Mégegyszer köszi a segítséget Após off Uno-ját on mostuk a nyáron, vagyis a hűtőrendszert. Háztartási ecetet nyomattunk bele először utána meg 2-3-szor vízzel mostuk át. Ne tudjátok meg mi jött ki a rendszerből. Link to comment Megosztás: More sharing options...
padarmisi Elküldve December21, 2014 Megoszt Elküldve December21, 2014 Após off Uno-ját on mostuk a nyáron, vagyis a hűtőrendszert. Háztartási ecetet nyomattunk bele először utána meg 2-3-szor vízzel mostuk át. Ne tudjátok meg mi jött ki a rendszerből. Hali! Átmostam 2x a rendszert de sajna semmi változás! Holnap megnézi a szaki aki elbas.ta! Asszem nem teszi usebre amit kap tőlem! 1hetet volt nala az autóm! A következőket kértem tőle: 1. Ékszíjjal csináljon valamit mert 4 havonta visszalazul ea utána kell húznia! Mondanom semm kell erdemleges változtatás nem törtent! 2. Vízfolyást szüntesse meg! Az megszűnt, de a fűtésem is! 3. Belső világítas miatt máaodjára van nála ebben a hónapban!!!! Azt hitte hogy elég kicserélnie a biztit! Mondtam neki az nem lesz jó mert kiég! Most utoljára azt mondta valahol füst is volt, gondolom nagyobb biztivel próbalkozott! De így hagyta csak kivette a biztosítékot! Azt mondta majd januárba megcsinálja! a! 4. Olajfolyást megszüntette! Hurrá! Kicserelt egy o gyűrűt! Extrának nem mutatsemmit az üzemanyagjelzőm mióta elhoztam tőle! Indítáa után villog párat a kia ikonja, mint amikor leürül a tank aztán csak fekszik a mutató! Szóval kifogtam a tutit!!!! A masik szerelő meg januárba tud csak fogadni!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve December21, 2014 Megoszt Elküldve December21, 2014 Hali! Átmostam 2x a rendszert de sajna semmi változás! Holnap megnézi a szaki aki elbas.ta! Asszem nem teszi usebre amit kap tőlem! 1hetet volt nala az autóm! A következőket kértem tőle: 1. Ékszíjjal csináljon valamit mert 4 havonta visszalazul ea utána kell húznia! Mondanom semm kell erdemleges változtatás nem törtent! 2. Vízfolyást szüntesse meg! Az megszűnt, de a fűtésem is! 3. Belső világítas miatt máaodjára van nála ebben a hónapban!!!! Azt hitte hogy elég kicserélnie a biztit! Mondtam neki az nem lesz jó mert kiég! Most utoljára azt mondta valahol füst is volt, gondolom nagyobb biztivel próbalkozott! De így hagyta csak kivette a biztosítékot! Azt mondta majd januárba megcsinálja! ######a! 4. Olajfolyást megszüntette! Hurrá! Kicserelt egy o gyűrűt! Extrának nem mutatsemmit az üzemanyagjelzőm mióta elhoztam tőle! Indítáa után villog párat a kia ikonja, mint amikor leürül a tank aztán csak fekszik a mutató! Szóval kifogtam a tutit!!!! A masik szerelő meg januárba tud csak fogadni!!! Lehet jobban jársz a másik szerelővel és elviszed januárban. Addig talán kevesebb dolgot ront el a mostani szerelőd. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zfarkas Elküldve December21, 2014 Megoszt Elküldve December21, 2014 Sziasztok! Lenne egy gyors kérdésem: a középkonzolon a fűtésfokozat állító mögötti izzó kiégett. Mi kell ide, 12V 1,2W-os? Köszi, Zoli Link to comment Megosztás: More sharing options...
peacetrang Elküldve December21, 2014 Megoszt Elküldve December21, 2014 Sziasztok! Lenne egy gyors kérdésem: a középkonzolon a fűtésfokozat állító mögötti izzó kiégett. Mi kell ide, 12V 1,2W-os? Köszi, Zoli Szia! Lenne egy gyors válaszom: sima T5 rizsszem izzó kell 12V 1,2W. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve December21, 2014 Megoszt Elküldve December21, 2014 Sziasztok! Lenne egy gyors kérdésem: a középkonzolon a fűtésfokozat állító mögötti izzó kiégett. Mi kell ide, 12V 1,2W-os? Köszi, Zoli Igen az a 'rízsszem' izzó az. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zfarkas Elküldve December21, 2014 Megoszt Elküldve December21, 2014 THX! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zfarkas Elküldve December21, 2014 Megoszt Elküldve December21, 2014 THX! Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaby35 Elküldve December21, 2014 Megoszt Elküldve December21, 2014 Kutyacsontból milyen gyártmányt érdemes venni?Gondolom a fémszáras az jobban bírja Szerintem tök mindegy mert a szilent megy tönkre rajta ,a műanyag száras is tökéletes. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
freedom Elküldve December22, 2014 Megoszt Elküldve December22, 2014 Üdv olyan problémával találkozott már valaki hogy elforditom a kulcsot és semmi aksi rendben ha betolom beindul de ugyebár ez nem megoldás és nem is tesz jót. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nemeth_laca Elküldve December22, 2014 Megoszt Elküldve December22, 2014 (edited) Üdv olyan problémával találkozott már valaki hogy elforditom a kulcsot és semmi aksi rendben ha betolom beindul de ugyebár ez nem megoldás és nem is tesz jót. Gyújtákapcsoló? Immo? Önindító? Mert a mostani Ön-indító, nem túl frankó :D Ja bocsi, ha tolásra indul, akkor nem immo. Módosítva December22, 2014 : nemeth_laca Link to comment Megosztás: More sharing options...
freedom Elküldve December22, 2014 Megoszt Elküldve December22, 2014 Gyújtákapcsoló? Immo? Önindító? Mert a mostani Ön-indító, nem túl frankó :D Ja bocsi, ha tolásra indul, akkor nem immo. öninditó jó gyujtáskapcsolót le lehet tesztelni valahogy, hogy jó e 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
rascal001 Elküldve December23, 2014 Megoszt Elküldve December23, 2014 Sziasztok!Olyan gondom van,hogy elment a szervóm,töltéslámpa világít,de van töltésem.A generátor hátulján kicseréltem a szénkefét,aztán volt szervóm,de kis idő után megint ugyanaz a jelenség!Lehet,hogy a szervómotor adta meg magát?x16xel g astra 1999.köszi előre is a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve December23, 2014 Megoszt Elküldve December23, 2014 Sziasztok!Olyan gondom van,hogy elment a szervóm,töltéslámpa világít,de van töltésem.A generátor hátulján kicseréltem a szénkefét,aztán volt szervóm,de kis idő után megint ugyanaz a jelenség!Lehet,hogy a szervómotor adta meg magát?x16xel g astra 1999.köszi előre is a segítséget! Úgy tudom, hogy ha nincs töltés akkor nincs szervó! Én fesz-szabályozóra gondolnék, vagy ami rosszabb: generátor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rascal001 Elküldve December23, 2014 Megoszt Elküldve December23, 2014 Az a baj,hogy fesz.szabályzóval együtt cseréltem a szénkefét! Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve December23, 2014 Megoszt Elküldve December23, 2014 Az a baj,hogy fesz.szabályzóval együtt cseréltem a szénkefét! Csatlakozások! Akkumulátornál, generátornál. Gerjesztő feszültség. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rascal001 Elküldve December23, 2014 Megoszt Elküldve December23, 2014 A csatlakozás tuti jó!Akkor szerinted nézzek bele egy generátort?Ha a szervómotor zárlatos az okozhat ilyet,hogy a töltés világít? Link to comment Megosztás: More sharing options...
freedom Elküldve December23, 2014 Megoszt Elküldve December23, 2014 Gyújtákapcsoló? Immo? Önindító? Mert a mostani Ön-indító, nem túl frankó :D Ja bocsi, ha tolásra indul, akkor nem immo. Na az a helyzet ma reggel tökéletesen indit az autó lehet valami tulmelegedett? Bár 1-2 x vol már igy de többszöri kulcselforditásra idult tegnap viszont semmi na majd kiderül- <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts