Janó32 Elküldve December12, 2014 Megoszt Elküldve December12, 2014 A hidegben egyre gyakrabban tapasztalom, hogy megálláskor/várakozáskor (alapjáraton való járatás esetén) rezgő hang (halk kerepelés) jön a motortérből. Kollégával ma tettünk egy próbát, én bent ültem ő pedig végigtapogatta a motoreret. A légszűrőház rezonál be amikor 750 környékén van a fordulat (vagy inkább alá esik kicsit). (Lehet reprodukálni, kettesbe tettem és lassan felengedve a kuplungot egyből hallani.) Tapasztaltatok már hasonlót? Ez így normális csak én nem vagyok normális a hallásom miatt? Vagy ezen alkatrész kezdi megadni magát? https://cromax.hu/110000000-motor/111220000-levego-rendszer/111220555-legszurohaz-rogzitesei/328774-legszurohaz-hatso-tartoelem-opel Link to comment Megosztás: More sharing options...
scream24 Elküldve December12, 2014 Megoszt Elküldve December12, 2014 A hidegben egyre gyakrabban tapasztalom, hogy megálláskor/várakozáskor (alapjáraton való járatás esetén) rezgő hang (halk kerepelés) jön a motortérből. Kollégával ma tettünk egy próbát, én bent ültem ő pedig végigtapogatta a motoreret. A légszűrőház rezonál be amikor 750 környékén van a fordulat (vagy inkább alá esik kicsit). (Lehet reprodukálni, kettesbe tettem és lassan felengedve a kuplungot egyből hallani.) Tapasztaltatok már hasonlót? Ez így normális csak én nem vagyok normális a hallásom miatt? Vagy ezen alkatrész kezdi megadni magát? https://cromax.hu/110000000-motor/111220000-levego-rendszer/111220555-legszurohaz-rogzitesei/328774-legszurohaz-hatso-tartoelem-opel Természetesen lehet. Én pont ma szedtem szét, hát nem semmi gané volt alatta (falevél, darazsak.) . Gondolom a csavart megnézted nem lazult le? Esetleg valamelyik fém rögzitőpatent? Más nem nagyon lehet 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve December12, 2014 Megoszt Elküldve December12, 2014 Ok, ez jól hangzik. Azon túl hogy az immó chipjét át rakom, mi kell hozzá hogy egy másik távirányító müködjön? az immo chip az bele van ragasztva a kulcs házába ahhoz nem kell hozzányulni tech -2 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve December12, 2014 Megoszt Elküldve December12, 2014 Természetesen lehet. Én pont ma szedtem szét, hát nem semmi gané volt alatta (falevél, darazsak.) . Gondolom a csavart megnézted nem lazult le? Esetleg valamelyik fém rögzitőpatent? Más nem nagyon lehet Még nem szedtem szét (a rögzítőfülek a helyükön vannak), talán hétvégén lesz rá némi időm. Mennyire bonyolult? Van valami amire figyelni kell? Speckós szerszám kell hozzá? (F-ét szedtem szét. ezt még nem...) Link to comment Megosztás: More sharing options...
scream24 Elküldve December13, 2014 Megoszt Elküldve December13, 2014 Még nem szedtem szét (a rögzítőfülek a helyükön vannak), talán hétvégén lesz rá némi időm. Mennyire bonyolult? Van valami amire figyelni kell? Speckós szerszám kell hozzá? (F-ét szedtem szét. ezt még nem...) Nem bonyolult. Speckó szerszám sem kell. Pár perc az egész. A lényeg, hogy ha a légszűrőház alsó részét (mikor már azt az 1 db torx csavart kiszedted) az utastér felé húzzad, igy szépen kijön az alsó rögzítő is. Pont alatta van a motortartó bak, nem lehet, hogy az kezdi megadni magát, és onnét ered a rezonáció? 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
vsz Elküldve December13, 2014 Megoszt Elküldve December13, 2014 A Z14XE termosztát leszedéséhez milyen méretű kulcs kell? Az ecat-ben megtaláltam a csavart ami fogja, de hogy milyen kulcs kéne hozzá...? Előre is köszi Valaki erre esetleg? A Haynes amit találtam nem ír semmit arról, hogy milyen kulcs kell hozzá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
outsider Elküldve December13, 2014 Megoszt Elküldve December13, 2014 Valaki erre esetleg? A Haynes amit találtam nem ír semmit arról, hogy milyen kulcs kell hozzá. Van Haynes-ed Z14XE-hez? Nekem csak X-hez. Ha van, privátban megoszthatnád... Link to comment Megosztás: More sharing options...
vsz Elküldve December13, 2014 Megoszt Elküldve December13, 2014 Van Haynes-ed Z14XE-hez? Nekem csak X-hez. Ha van, privátban megoszthatnád... Nincs, de a termosztát felfogatása ugyanolyan, vagy nem? Mindegy, a lényeg, hogy abban nem írtak semmit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
KMiki Elküldve December13, 2014 Megoszt Elküldve December13, 2014 Valaki erre esetleg? A Haynes amit találtam nem ír semmit arról, hogy milyen kulcs kell hozzá. Üdv, Ha jól látom az OEM-ben M6x16 és M8x30/85 Torx csavarok fogják. Álatalánosan elmondható, hogy az M6 Torx-hoz TX30, az M8 Torx-hoz TX40 (de lehet, hogy TX35) csavarhúzó (BIT) szükséges. Én javaslom, hogy inkább a 10mm-es bitszárak közül válasszál, mert ha kicsit is jobban kell erőltetni a csavart lazításkor, lehet, hogy a TX40 méretnél már nem lesz elegendő a 1/4" (6,35mm)-es BIT. A 10mm-es BIT-et meg tudod fogni 10-es villáskulccsal, vagy be tudod tenni 10-es csőkulcsba, dugókulcsba (vagy veszel hozzá 3/4" vagy 1/2"-os BIT tartót, ha már van készleted valamelyik méretből). Link to comment Megosztás: More sharing options...
vsz Elküldve December13, 2014 Megoszt Elküldve December13, 2014 Üdv, Ha jól látom az OEM-ben M6x16 és M8x30/85 Torx csavarok fogják. Álatalánosan elmondható, hogy az M6 Torx-hoz TX30, az M8 Torx-hoz TX40 (de lehet, hogy TX35) csavarhúzó (BIT) szükséges. Én javaslom, hogy inkább a 10mm-es bitszárak közül válasszál, mert ha kicsit is jobban kell erőltetni a csavart lazításkor, lehet, hogy a TX40 méretnél már nem lesz elegendő a 1/4" (6,35mm)-es BIT. A 10mm-es BIT-et meg tudod fogni 10-es villáskulccsal, vagy be tudod tenni 10-es csőkulcsba, dugókulcsba (vagy veszel hozzá 3/4" vagy 1/2"-os BIT tartót, ha már van készleted valamelyik méretből). Köszi a választ, de a termosztáthoz nekem nem BITfej kell, hanem dugókulcs szóval e-torx. Viszont, ha lehet hinni a wiki-nek, akkor az M6-oshoz E8-as fej kell: E8 0.29 7.4 1/4" M6 & M7 Most már csak egy jó hajtókar kell, mert a racsnis tönkrement mikor az olajleeresztőt próbáltam kilazítani. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dj Menyus Elküldve December13, 2014 Megoszt Elküldve December13, 2014 Sziasztok. Kéne egy kis segítség mert elakadtam. Az észrevételem az az autóval, hogy a bal első fék mintha jobban fogna. Vagyis ha nagy tempóról egy erőset fékezek minden esetben a bal oldali kerék blokkol hamarabb. Viszont ha nagy tempóról fékezek nagyot elengedem a kormányt és nem húz el semerre. Mitől lehet az hogy a balos kerék hamarabb blokkol. G Astra ABS nincs, ékbetétek kopása egyenlő és egyenletes, műszakin fékekre nem volt panasz (másra sem), gumik egyformák egyforma kopással. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve December13, 2014 Megoszt Elküldve December13, 2014 Nem bonyolult. Speckó szerszám sem kell. Pár perc az egész. A lényeg, hogy ha a légszűrőház alsó részét (mikor már azt az 1 db torx csavart kiszedted) az utastér felé húzzad, igy szépen kijön az alsó rögzítő is. Pont alatta van a motortartó bak, nem lehet, hogy az kezdi megadni magát, és onnét ered a rezonáció? Természetesen ma sem volt semmi időm ilyesmire... Holnap talán... Reménykedem hogy nem a motortartó bal gyengélkedik (130k km alatt elfogyna?...)... Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve December13, 2014 Megoszt Elküldve December13, 2014 Sziasztok. Kéne egy kis segítség mert elakadtam. Az észrevételem az az autóval, hogy a bal első fék mintha jobban fogna. Vagyis ha nagy tempóról egy erőset fékezek minden esetben a bal oldali kerék blokkol hamarabb. Viszont ha nagy tempóról fékezek nagyot elengedem a kormányt és nem húz el semerre. Mitől lehet az hogy a balos kerék hamarabb blokkol. G Astra ABS nincs, ékbetétek kopása egyenlő és egyenletes, műszakin fékekre nem volt panasz (másra sem), gumik egyformák egyforma kopással. Akkor mi a probléma? :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dj Menyus Elküldve December13, 2014 Megoszt Elküldve December13, 2014 Akkor mi a probléma? :huh: Hát, hogy a balos hamarabb blokkol egyenes sík úton is. És ugye ha az egyik kerék elveszti a tapadását már akkor a fékerő már csak tört része a dolognak... És nem értem miért blokkol hamarabb... Műszakin nem volt eltérés és a kormányt se húzza el. Mégis hamarabb blokkol... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Humannet Elküldve December14, 2014 Megoszt Elküldve December14, 2014 Sziasztok. Megtudnátok mondani (irni), hogy al elm 327 protocollal rendelkezo bluetooth adapter hasznalhato egy opel astra g 98' x14xe-s autohoz? Koszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
scream24 Elküldve December14, 2014 Megoszt Elküldve December14, 2014 Sziasztok. Megtudnátok mondani (irni), hogy al elm 327 protocollal rendelkezo bluetooth adapter hasznalhato egy opel astra g 98' x14xe-s autohoz? Koszi Az USa-ban 96-tól támogatott itt nálunk az EU-ban 2001-től, de ismerek olyat akinek 99 Astrában megy, mig másnak 2001 kiadásúban nem. Meg kell próbálni. Nem egy drága dolog. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Humannet Elküldve December14, 2014 Megoszt Elküldve December14, 2014 (edited) Az USa-ban 96-tól támogatott itt nálunk az EU-ban 2001-től, de ismerek olyat akinek 99 Astrában megy, mig másnak 2001 kiadásúban nem. Meg kell próbálni. Nem egy drága dolog. Torque nevu progival egyenlore nem jo Módosítva December14, 2014 : Humannet Link to comment Megosztás: More sharing options...
oszy Elküldve December14, 2014 Megoszt Elküldve December14, 2014 Sziasztok volna egy olyan problemam h a belso vilagitas vagy a tukornel plafon vilagitast ha le zarom kulcsal az autot akkor ugye az halvanyan ki kapcsol de viszont nekem halvanyan ugy marad az mitol lehet Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve December14, 2014 Megoszt Elküldve December14, 2014 Sziasztok. Megtudnátok mondani (irni), hogy al elm 327 protocollal rendelkezo bluetooth adapter hasznalhato egy opel astra g 98' x14xe-s autohoz? Koszi Szerintem nem! Link to comment Megosztás: More sharing options...
merenyi85 Elküldve December14, 2014 Megoszt Elküldve December14, 2014 Sziasztok volna egy olyan problemam h a belso vilagitas vagy a tukornel plafon vilagitast ha le zarom kulcsal az autot akkor ugye az halvanyan ki kapcsol de viszont nekem halvanyan ugy marad az mitol lehet Kicserélted LED-re? Pontos okát nem tudom, de talán pont az elhalványodós rendszer miatt mindig van egy kis tőrpe feszülcség a G-Astrák rendszerébe. Ami a hagyományos ízzót nem képes működtetni, de a LED minimális áram igénye miatt halványan világit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dasi Elküldve December14, 2014 Megoszt Elküldve December14, 2014 (edited) Hello Mindenkinek! Egy kis tanácsra lenne szükségem, haverom qp-ja kissé furcsa dolgokat produkál. Adott egy z18xe motor. - Vásárlás után ugye jöttek a szokványos dolgok, vezérlés, olaj, gyertya ..stb.. - Az új "bosch" gyertyákkal az autó leállt, ventik full fokozaton mentek. kb 30 perc múlva lehetett újra indítani.( a leállás akkor következett be, mikor elérte 93 fokot) - Trafóra gyanakodva beleraktuk az én trafómat a hiba ugyan csak fenn állt. - később visszakerült a régi gyertya azzal megszűnt a leállás, viszont elég göthösen indult az autó. - Úgy voltunk biztos szar a gyertya, rendeltünk gm gyertyákat " 2pólusút, de persze nem azt kaptuk, 1pólusú jött" , hiba ugyan csak megmaradt. - Régi gyertya vissza - Később egy dinamikusabb vezetéssel tarkított úton bedobta a check-et az esp-t, rángatott erőtlen volt. - Op-Com al megnéztük, "Frissítse vagy cserélje a vezérlőegységet" törlés után hiba nem jelentkezett újra, de csak gázra indult az autó "úgy is nehézkesen" - Vettünk egy másik ECU-t mert már az övé javított volt, azóta javult a dolog, szépen indul. A leállás is javult kicsit. - Most random szerűen fekszik ki a kocsi ( már nem hőfokhoz kötötten) és u.úgy kb 30 perc mire indítható. - De soha nem áll le toló üzemben, csak ha alapjáraton van. Valaki tud esetleg tanácsot adni? Előre is köszönöm! Módosítva December14, 2014 : Dasi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dj Menyus Elküldve December14, 2014 Megoszt Elküldve December14, 2014 (edited) Hello Mindenkinek! Egy kis tanácsra lenne szükségem, haverom qp-ja kissé furcsa dolgokat produkál. Adott egy z18xe motor. - Vásárlás után ugye jöttek a szokványos dolgok, vezérlés, olaj, gyertya ..stb.. - Az új "bosch" gyertyákkal az autó leállt, ventik full fokozaton mentek. kb 30 perc múlva lehetett újra indítani.( a leállás akkor következett be, mikor elérte 93 fokot) - Trafóra gyanakodva beleraktuk az én trafómat a hiba ugyan csak fenn állt. - később visszakerült a régi gyertya azzal megszűnt a leállás, viszont elég göthösen indult az autó. - Úgy voltunk biztos szar a gyertya, rendeltünk gm gyertyákat " 2pólusút, de persze nem azt kaptuk, 1pólusú jött" , hiba ugyan csak megmaradt. - Régi gyertya vissza - Később egy dinamikusabb vezetéssel tarkított úton bedobta a check-et az esp-t, rángatott erőtlen volt. - Op-Com al megnéztük, "Frissítse vagy cserélje a vezérlőegységet" törlés után hiba nem jelentkezett újra, de csak gázra indult az autó "úgy is nehézkesen" - Vettünk egy másik ECU-t mert már az övé javított volt, azóta javult a dolog, szépen indul. A leállás is javult kicsit. - Most random szerűen fekszik ki a kocsi ( már nem hőfokhoz kötötten) és u.úgy kb 30 perc mire indítható. - De soha nem áll le toló üzemben, csak ha alapjáraton van. Valaki tud esetleg tanácsot adni? Előre is köszönöm! Helo,. És csak melegen jön elő a hiba? Akkor lehet főtengely jeladó. Ami még eszembe jutott, hogy asszem ehhez a motorhoz mondta oktatóm, hogy rossz gyertya kicsinálhatja a trafót, a trafó meg a motorvezérlőt. Módosítva December14, 2014 : Dj Menyus 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
freedom Elküldve December14, 2014 Megoszt Elküldve December14, 2014 Üdv akadt egy ujjabb problémám 98 g astra hidegen ha fékezek (épp csak megnyomom a pedált) blokkolnak a kerekek de megyek párszáz métert pl a boltig visszafele már jók nemtudom ez normális ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dasi Elküldve December14, 2014 Megoszt Elküldve December14, 2014 Helo,. És csak melegen jön elő a hiba? Akkor lehet főtengely jeladó. Ami még eszembe jutott, hogy asszem ehhez a motorhoz mondta oktatóm, hogy rossz gyertya kicsinálhatja a trafót, a trafó meg a motorvezérlőt. Hello. A cserélt vezérlővel már random hidegen-melegen. De van , hogy 2 hétig semmi probléma. Link to comment Megosztás: More sharing options...
beghyn Elküldve December14, 2014 Megoszt Elküldve December14, 2014 Üdv akadt egy ujjabb problémám 98 g astra hidegen ha fékezek (épp csak megnyomom a pedált) blokkolnak a kerekek de megyek párszáz métert pl a boltig visszafele már jók nemtudom ez normális ? Az. Reggel a rozsda miatt harap olyan keményen. Az lekopik és már jó is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts