hood 21 Elküldve December10, 2014 Elküldve December10, 2014 Köszi a gyors válaszokat! X14XE a motorkód, a szerelőm azt mondta, hogy ő falazást nem ajánlja, meg nem is csinál!! Az a helyzet, hogy ez miatt vittem el a kocsit szerelőhöz, mert párszor már világított városba is, de miután megálltam vele és ott hagytam kis időre, el is tűnt a lámpa, szóval elvittem kitakarítatni az EGR szelepet, azóta szerencsére városba nem gyulladt ki a lámpa, csak tegnap a hosszabb autópályás úton, többször is 20-30 másodpercre, kb Győr- Budapest táv alatt 3-4 szer csinálta... meg kb visszafele is. Amikor rádugtuk EGR tisztítás előtt a műszert P1405-ös hibakódot írt ki, EGR érzékelő hibás működése, régebben ( kb idén júniusba ) mielőtt vittem műszakira a kocsit, lambda szonda hibát írt ki a műszer, mert magas fordulaton magas volt a CO-m de ki lett véve, meg lett tisztogatva stb, azóta elvileg jól működik, szerelő azt mondta.... Szóval most nem tudom hogy majd az EGR-t vagy a lambda szondát kell,kellene cserélni?! Mert sajnos egyik sem olcsó, sőt.... elég drágák sajnos :( Nekem is x14xe a motorkód. Én nemrég falaztam le az egr-t nincs semmi baja!!!! Sőt! Kicsit jobban húz hibakódot nem dob /persze ehhez kell a hibátlanul működő egr/ és nem utolsó sorban a motor nem szívja vissza a saját "mocskát" . Eddig 10w40 olaj volt benne most váltottam 5w40-re sokkal halkabb lett tőle szebben jár,pedig x-es motor amibe még a 10w40 et szokták beleönteni. :icon1:
DarthVödör Elküldve December10, 2014 Elküldve December10, 2014 (edited) On 2014. 12. 09. at 11:49, Conan82 írta: Módosítva Április5, 2016 : DarthVödör
wasquez Elküldve December10, 2014 Elküldve December10, 2014 Sziasztok! A kesztyűtartó fedeléből a két ívet, hogyan lehet kiszedni?
wakond Elküldve December10, 2014 Elküldve December10, 2014 Sziasztok! A kesztyűtartó fedeléből a két ívet, hogyan lehet kiszedni? felül kiakasztod, és kibillented, az alját. 1
gezoli Elküldve December10, 2014 Elküldve December10, 2014 Sziasztok! A kesztyűtartó fedeléből a két ívet, hogyan lehet kiszedni? Sajnos ki kell törni. Egyszer használatos! 2
wakond Elküldve December10, 2014 Elküldve December10, 2014 Sajnos ki kell törni. Egyszer használatos! Kell egy "kis" erőszak az biztos:)))
freedom Elküldve December10, 2014 Elküldve December10, 2014 Űdv opel astra g közonti zár távirányitóban meg lett forraszva az ellem tartó beleraktam az ellemet és folyamatosan ég a piros led ez normális.Tantásra nem reagál.
DarthVödör Elküldve December10, 2014 Elküldve December10, 2014 (edited) On 2014. 12. 09. at 19:04, freedom írta: Módosítva Április5, 2016 : DarthVödör 1
gasztm Elküldve December10, 2014 Elküldve December10, 2014 Sziasztok! G astra, Y17DT, 1.7 DTI a következőt produkálja (ha beindul): nagyon kerregős hangja van, nem mutat alapjáratot aztán leáll. Kiolvastam, P0370 (4) hibakódot ír. Ma nézettem meg az adagoló elektronikát, ki lett mérve, semmi baja. Az opeles ismerős azt mondta, hogy a holtponti jeladót vegyem ki és vegyek bele újat, kezdjem így. Tudna esetleg valaki segíteni akinek volt már ilyen baja? :icon1:
vsz Elküldve December10, 2014 Elküldve December10, 2014 A Z14XE termosztát leszedéséhez milyen méretű kulcs kell? Az ecat-ben megtaláltam a csavart ami fogja, de hogy milyen kulcs kéne hozzá...? Előre is köszi
freedom Elküldve December10, 2014 Elküldve December10, 2014 Vagy az egyik nyomógomb beragadt, vagy az RF modul (kulcsban) csere... A gmbokat megnéztem nincs gond az az rf modul meik része?
wasquez Elküldve December10, 2014 Elküldve December10, 2014 Sajnos ki kell törni. Egyszer használatos! Köszi! El van törve, cserélni kellett, így nem érdekelt, hogy túléli e, vagy sem, csak az ajtót nem akartam tönkretenni. Az újat nézegetve nekem sem tűnt esélyesnek, hogy az onnan törés nélkül kijön! 2900Ft egy pár ebből a vacakból, egyszer használatos! :)
kahon Elküldve December11, 2014 Elküldve December11, 2014 Ez engem is érdekelne. Az egyik kulcsom nekem is szokott ilyet csinálni, és a gombok szintén jók. A gmbokat megnéztem nincs gond az az rf modul meik része?
DarthVödör Elküldve December11, 2014 Elküldve December11, 2014 (edited) On 2014. 12. 09. at 22:10, freedom írta: On 2014. 12. 10. at 7:49, kahon írta: Módosítva Április5, 2016 : DarthVödör 2
balu a kapitány Elküldve December11, 2014 Elküldve December11, 2014 Nekem is x14xe a motorkód. Én nemrég falaztam le az egr-t nincs semmi baja!!!! Sőt! Kicsit jobban húz hibakódot nem dob /persze ehhez kell a hibátlanul működő egr/ és nem utolsó sorban a motor nem szívja vissza a saját "mocskát" . Eddig 10w40 olaj volt benne most váltottam 5w40-re sokkal halkabb lett tőle szebben jár,pedig x-es motor amibe még a 10w40 et szokták beleönteni. :icon1: Én egy hónapja falaztam le, EGR cheater van bekötve, soha többé nem akarok még jó EGR szelepet sem látni messziről se. Ha nem falazza le, mert nem akarja, akkor valószínűleg nem annyira érthet a típushoz, persze pálcát törni nem akarok felette. Nekem a cheater és a gyári (!) falazó lemezzel volt 14 ezer Forint az egész művelet. Ennyiért új jó EGR szelepet nem lehet kapni, így viszont többé nem lesz velemi probléma. Üdv, Balu
Tazeka Elküldve December11, 2014 Elküldve December11, 2014 Hello. Nem tudná esetleg valaki megmondani, hogy Opel Astra G 2003-as 1.6-os 16 szelepes motorú kocsimba milyen gyújtó gyertya megy gyárilag? Köszi! :)
Probert Elküldve December11, 2014 Elküldve December11, 2014 Hello. Nem tudná esetleg valaki megmondani, hogy Opel Astra G 2003-as 1.6-os 16 szelepes motorú kocsimba milyen gyújtó gyertya megy gyárilag? Köszi! :) Gyújtógyertya.
Conan82 Elküldve December11, 2014 Elküldve December11, 2014 Kérdés: a fűtésbox többi funkciója működik? (ventilátor, AC, ablak/tükör fűtés) Ha nem: F3.2 (15A) biztosíték, gyújtáskapcsoló, csatlakozó a fűtésbox hátulján. Ha igen: fűtésbox/kapcsoló hiba. Az AC és a hátsó ablak/tükör fűtés kapcsoló működik. A belső keringetés kapcsoló önmagában javítható?
DarthVödör Elküldve December11, 2014 Elküldve December11, 2014 (edited) On 2014. 12. 10. at 11:00, Conan82 írta: Módosítva Április5, 2016 : DarthVödör
astra Elküldve December11, 2014 Elküldve December11, 2014 (edited) Az hogy nyomásra bemegy, nem jelenti azt, hogy jó! Meg kell mérni Ohm mérővel, kivett elemmel. Lenyomva 0...2 ohm körül kell lenni. Felengedve több 10Kohm. Beforrasztva, áramkörben mérve. A LED azért világít folyamatosan, mert az RF része állandóan működik. Ha a nyomógombok jók, akkor a vezérléssel van gond. Az egész RF modul: a kis panel, amin rajta vannak a nyomógombok, az elem, és egy csomó alkatrész. (LED) http://www.opelforum.hu/topic/1896-koezponti-zar-taviranyitoja-nem-mukoedik/ én nem szorakoztam vele mikor tönkre ment x esetben volt javitva ,vettem a bontoba 5000ft. egy másikat WESSZI felinstallálta azota nincs baj vele 3 éve. Módosítva December11, 2014 : astra 1
kahon Elküldve December11, 2014 Elküldve December11, 2014 én nem szorakoztam vele mikor tönkre ment x esetben volt javitva ,vettem a bontoba 5000ft. egy másikat WESSZI felinstallálta azota nincs baj vele 3 éve. Ok, ez jól hangzik. Azon túl hogy az immó chipjét át rakom, mi kell hozzá hogy egy másik távirányító müködjön?
gezoli Elküldve December11, 2014 Elküldve December11, 2014 Ok, ez jól hangzik. Azon túl hogy az immó chipjét át rakom, mi kell hozzá hogy egy másik távirányító müködjön? Tech2 1
csicsó Elküldve December11, 2014 Elküldve December11, 2014 Köszi! El van törve, cserélni kellett, így nem érdekelt, hogy túléli e, vagy sem, csak az ajtót nem akartam tönkretenni. Az újat nézegetve nekem sem tűnt esélyesnek, hogy az onnan törés nélkül kijön! 2900Ft egy pár ebből a vacakból, egyszer használatos! :) Pedig kijön!2 hete cseréltem,mert el volt törve a kapcsoló felőli asszem a műszerfal felőli végét kell előszőr kibillenteni hátrafelé határozott mozdulattal :icon1:
freedom Elküldve December11, 2014 Elküldve December11, 2014 Az hogy nyomásra bemegy, nem jelenti azt, hogy jó! Meg kell mérni Ohm mérővel, kivett elemmel. Lenyomva 0...2 ohm körül kell lenni. Felengedve több 10Kohm. Beforrasztva, áramkörben mérve. A LED azért világít folyamatosan, mert az RF része állandóan működik. Ha a nyomógombok jók, akkor a vezérléssel van gond. Az egész RF modul: a kis panel, amin rajta vannak a nyomógombok, az elem, és egy csomó alkatrész. (LED) http://www.opelforum.hu/topic/1896-koezponti-zar-taviranyitoja-nem-mukoedik/ Köszi akkor valahonnan szerzek komplett belső részt
scream24 Elküldve December11, 2014 Elküldve December11, 2014 Uff. Mikor reggelente beröffentem a verdát pár percig fémes hangot hallok a generátor környékéről, majd elmúlik, aznap már nem is hallani. Valószinű csapágyas a generátor. Valamelyik nap lekapom a pk szíjat és ugy már a vezérlés kizárható. Amúgy szabvágy csapágy van a generátorban? Mert ha igen, akkor nem lehet olyan vészes a csere, ha az a baj. Keresgélés közben ezt találtam, a mi szekerünkben is igy oldották meg a tárcsát? https://www.youtube.com/watch?v=u82Z5raT4xg
Recommended Posts