sdavid14 Elküldve December5, 2014 Megoszt Elküldve December5, 2014 Hülye kérdés: nem a balance/panoráma van elállítva? Tehát csak balra és előre van állítva minden... Üdv! Köszönöm a választ,de sajnos nem az a probléma... Mindenféle állítási lehetőséget kipróbáltam,de semmi. Itt "komolyabb" probléma lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve December5, 2014 Megoszt Elküldve December5, 2014 Hozzáférhető bontás nélkül, vagy ki kell venni a lámpát hozzá? Ha ki kell venni akkor jól emlékszem hogy a lökhárítót is le kell szedni igaz? Megpróbálhatod kivétel nélkül, de ha ki kell venni akkor a lökhárítót le kell venni! 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kahon Elküldve December5, 2014 Megoszt Elküldve December5, 2014 Sűrítettlevegős sprayvel fújj bele. Biztos valami kis pókocska, vagy bogár be lakta a csövet. Hozzáférhető bontás nélkül, vagy ki kell venni a lámpát hozzá? Ha ki kell venni akkor jól emlékszem hogy a lökhárítót is le kell szedni igaz? 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kahon Elküldve December5, 2014 Megoszt Elküldve December5, 2014 Én a fejegységnél kezdeném. Végül is, 3 kábelhibának csak kisebb az esélye. Esetleg ha a kesztyűtartót kiveszed és be tudsz nyúlni a rádió mögé, lehet hogy elég csak megigazítani a kábeleket. Üdv! Köszönöm a választ,de sajnos nem az a probléma... Mindenféle állítási lehetőséget kipróbáltam,de semmi. Itt "komolyabb" probléma lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve December6, 2014 Megoszt Elküldve December6, 2014 Szerintetek a gyári alufelnit fölrakhatom a gyári lemezfelnikhez adott tőcsavarokkal? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve December6, 2014 Megoszt Elküldve December6, 2014 Szerintetek a gyári alufelnit fölrakhatom a gyári lemezfelnikhez adott tőcsavarokkal? Én meg a J fórumban pont fordítottat kérdeztem. :) A J alufelni csavarokkal fel lehet tenni az acél felnit? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve December6, 2014 Megoszt Elküldve December6, 2014 Szerintetek a gyári alufelnit fölrakhatom a gyári lemezfelnikhez adott tőcsavarokkal? Nem tőcsavar az, de fel tudod tenni a gyárit gyárival. Én meg a J fórumban pont fordítottat kérdeztem. :) A J alufelni csavarokkal fel lehet tenni az acél felnit? :) Ez meg túl új technika. :D 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve December6, 2014 Megoszt Elküldve December6, 2014 Szerintetek a gyári alufelnit fölrakhatom a gyári lemezfelnikhez adott tőcsavarokkal? Nekem fordítva jó volt,gy.alufelnicsavarokkal raktam fel a gy.lemezfelnit 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve December6, 2014 Megoszt Elküldve December6, 2014 Nekem fordítva jó volt,gy.alufelnicsavarokkal raktam fel a gy.lemezfelnit Ezek szerint létezik alufelnihez való csavar is? Hosszban van eltérés? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve December6, 2014 Megoszt Elküldve December6, 2014 Ez meg túl új technika. :D Ááá dehogy, már 2009 óta van J, azaz 5 éves technika. ;) Itt van a felniről is kép: http://www.opelforum.hu/topic/1592-egyeb-cseveges/?p=1012533 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sasu Elküldve December6, 2014 Megoszt Elküldve December6, 2014 Sziasztok! Előre is elnézést szeretnék kérni ha már korábban valaki írt az alábbi problémáról. Van egy Opel Astra G Classic (2005) benzines 1.4 Caravan kb. 115.000 km) gépkocsim. Korábban volt egy vezérműtengely törésem de azóta "lekopogom" semmi baj nem volt. Meg vagyok elégedve a márkával. Ám a napokban érdekes dolog történt ami eddgig nem. 80-90 km/h tempóval haladtam, amikor üresbe tettem, a fordulatszámmérő hirtelen 500 alá esett így a motor leállt. Világítani kezdett az olajnyomás és a töltés lámpa, más nem. Megálltam, lámpát lekapcsoltam és újra indítottam. Az autó simán - mintha misem történt volna - elindult. Azóta kipróbáltam - többször - ha üresbe teszem nagyobb sebességnél akkor ugyanez történik. Viszont ha pl: meg kell állnom egy lámpánál - gondolom a motorfék miatt - nem áll le a motor. Ha valaki tudja a megoldást, hogy mi lehet a hiba kérem írja meg. Segítségeteket előre is köszönöm. Sziasztok! Engedjétek meg, hogy leírjam, hogy az én esetemben mi volt a megoldás a fenti hibára a P1070 hibakódra. Illusztrálom képekkel is. Szerelővel beszéltem ő is csak találgatni tudott de adott egy ötletet, hogy valami a levegőáramlással kapcsolatban lehet a gond. Fogtam magam felnyitottam a motorháztetőt és elkezdtem a légszűrőtől nézni a levegőcsövet. Bilincsket meglazítottam, szétszedtem, belenéztem. Járó motornál befogtam egy picit a cső végét mire a motor le akart állni. Ezek szerint az érzékelővel nem lehet gond. Tovább követtem a csövet. Eljutottam a motor közelébe ahol ez a vastag cső lefelé kezdett menni - sajnos nem tudom mi annak a neve amibe belemegy. Ha valaki tudja kérem írja meg. http://kepfeltoltes.hu/141206/01_Hiba_helye_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/141206/02_Hiba_k_zelebb_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Itt már gyanakodni kezdtem mert - mint látszik - csupa olaj volt kívülről. Ezt a bilincset is levettem. Ekkor láttam, hogy a belseje csupa "zsírszerű" valamivel van tele és a cső a tövénél el volt törve kb 5-8 cm hosszan. http://kepfeltoltes.hu/141206/06_R_gi_repedt_cs__www.kepfeltoltes.hu_.jpg Elmentem a közeli autósboltba, megmutattam mit szeretnék venni. Kis keresgélés után megtalálta az alkatrészt másnap meg is kaptam eredetit (10.000,-Ft). Beszereltem. http://kepfeltoltes.hu/141206/05_Kicser_lve_www.kepfeltoltes.hu_.jpg És minden megjavult, a hibák megszüntek, már nem áll le a motor ha üresbe teszem - nagyobb sebességnél - , nem "pöfög" mikor hidegen indítok és már nem "dadog" folyamatos 60 km/h sebességnél. Mutatatom az alkatrészt hátha valakinek még szüksége lehet rá így könnyebben megtalálhatja. http://kepfeltoltes.hu/141206/03_Alkatr_sz_ami_kell_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/141206/04_Alkatr_sz_ami_kell_adatai_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Köszönöm wakond fórumtárs segítségét a hiba lokalizálásában. 5 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atala Elküldve December6, 2014 Megoszt Elküldve December6, 2014 Látom neked is odacsavarozták a szirénát, mármint arra a helyre. Klímásom hisztizett is egy kicsit :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve December6, 2014 Megoszt Elküldve December6, 2014 Sziasztok! Engedjétek meg, hogy leírjam, hogy az én esetemben mi volt a megoldás a fenti hibára a P1070 hibakódra. Illusztrálom képekkel is. Szerelővel beszéltem ő is csak találgatni tudott de adott egy ötletet, hogy valami a levegőáramlással kapcsolatban lehet a gond. Fogtam magam felnyitottam a motorháztetőt és elkezdtem a légszűrőtől nézni a levegőcsövet. Bilincsket meglazítottam, szétszedtem, belenéztem. Járó motornál befogtam egy picit a cső végét mire a motor le akart állni. Ezek szerint az érzékelővel nem lehet gond. Tovább követtem a csövet. Eljutottam a motor közelébe ahol ez a vastag cső lefelé kezdett menni - sajnos nem tudom mi annak a neve amibe belemegy. Ha valaki tudja kérem írja meg. http://kepfeltoltes.hu/141206/01_Hiba_helye_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/141206/02_Hiba_k_zelebb_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Itt már gyanakodni kezdtem mert - mint látszik - csupa olaj volt kívülről. Ezt a bilincset is levettem. Ekkor láttam, hogy a belseje csupa "zsírszerű" valamivel van tele és a cső a tövénél el volt törve kb 5-8 cm hosszan. http://kepfeltoltes.hu/141206/06_R_gi_repedt_cs__www.kepfeltoltes.hu_.jpg Elmentem a közeli autósboltba, megmutattam mit szeretnék venni. Kis keresgélés után megtalálta az alkatrészt másnap meg is kaptam eredetit (10.000,-Ft). Beszereltem. http://kepfeltoltes.hu/141206/05_Kicser_lve_www.kepfeltoltes.hu_.jpg És minden megjavult, a hibák megszüntek, már nem áll le a motor ha üresbe teszem - nagyobb sebességnél - , nem "pöfög" mikor hidegen indítok és már nem "dadog" folyamatos 60 km/h sebességnél. Mutatatom az alkatrészt hátha valakinek még szüksége lehet rá így könnyebben megtalálhatja. http://kepfeltoltes.hu/141206/03_Alkatr_sz_ami_kell_www.kepfeltoltes.hu_.jpghttp://kepfeltoltes.hu/141206/04_Alkatr_sz_ami_kell_adatai_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Köszönöm wakond fórumtárs segítségét a hiba lokalizálásában. Szép, kerek történet, így kell ezt csinálni (megoldani). Jó olvasni az ilyen szemléltető hibaelhárításokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
freedom Elküldve December6, 2014 Megoszt Elküldve December6, 2014 Szia, nekem most volt ilyen problémám, gyújtásmodul csere. Csak Delphit szabad bele megvenni, Cromax-nál 29.000,- Forint körül van. Balu Üdv kicseréltem a gyújtásmodult az eredmény 80% javulás az alapjáratom még mindg mozog kicsit és ha hiretelen gáztadok nem ugy reagáll mint az előtt. Még annyit kérdeznék olvastam itt a központizár kulcsal való zárásról az enyém nem reagál a tanitásra ja és a piros led egyfolytában világit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
padarmisi Elküldve December7, 2014 Megoszt Elküldve December7, 2014 Üdv kicseréltem a gyújtásmodult az eredmény 80% javulás az alapjáratom még mindg mozog kicsit és ha hiretelen gáztadok nem ugy reagáll mint az előtt. Még annyit kérdeznék olvastam itt a központizár kulcsal való zárásról az enyém nem reagál a tanitásra ja és a piros led egyfolytában világit. Akkor szedd szét és nézd meg hogy minden okés-e benne! Nem egy bonyolult szerkezet! Általában a forrasztás szokott elengedni Link to comment Megosztás: More sharing options...
norbee80 Elküldve December7, 2014 Megoszt Elküldve December7, 2014 Sziasztok! Tegnap mentem az autóval kicsit hosszabb távot és észrevettem, hogy a hűtőviz nem megy 80 fok fölé. Ettől eltekintve fűt rendesen és amikor le kell lassítani egyből fölmegy 85-90 közé. Láttam másoknál is ez előjött, kérdés csak annyi, hogy ez még így jó? Másik kérdésem pedig az lenne, hogy hidegindítást követően mi okozhat alapjárat ingadozást. Beindítom, felmegy kb 1500-ig, majd fél per múlva elkezd 1000-1300 között ingadozni. Ahogy bemelegszik, megszűnik ez az ingadozás és ahogy észrevettem még csak nem is minden hidegindításnál csinálja. z18xe Link to comment Megosztás: More sharing options...
BuBu Elküldve December7, 2014 Megoszt Elküldve December7, 2014 (edited) Sziasztok! Új vagyok a fórumon, nem tudom volt-e már ezzel a témában kapcsolatban hozzászólás. Van egy 2003-as 1,4 X14XE Astrám. Olyan problémám lenne vele, hogy melegen nehezen indul. Hidegen pöccre indul, ha megyek vele már 1-2km-t, leállítom, majd próbálom elindítani akkor nagyon nehezen indul. Mi okozhat ilyen problémát? Vissza vezethető az EGR szelepre? Mellékeltem egy videót is. Köszönöm előre is! Üdv, Balázs Módosítva December7, 2014 : BuBu Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve December7, 2014 Megoszt Elküldve December7, 2014 Sziasztok! Új vagyok a fórumon, nem tudom volt-e már ezzel a témában kapcsolatban hozzászólás. Van egy 2003-as 1,4 X14XE Astrám. Olyan problémám lenne vele, hogy melegen nehezen indul. Hidegen pöccre indul, ha megyek vele már 1-2km-t, leállítom, majd próbálom elindítani akkor nagyon nehezen indul. Mi okozhat ilyen problémát? Vissza vezethető az EGR szelepre? Mellékeltem egy videót is. Köszönöm előre is! Üdv, Balázs Biztos, hogy X14XE? Szerintem Z14XE! Szerintem egy folytószelep takarítás ráférne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
BuBu Elküldve December7, 2014 Megoszt Elküldve December7, 2014 Biztos, hogy X14XE? Szerintem Z14XE! Szerintem egy folytószelep takarítás ráférne. Igazad van :) elírtam......foltyószelep hibám volt, valamikor tavaly tavasszal......ha lepadlóztam, letiltotta a pedált. Utánna meglett pucolva, ez megjavult. Idén meg az EGR szelepet dobálja. Az is lett takarítva. De lehet holnap akkor leveszem a folytószelepet és kipucolom megint. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hegyi Elküldve December7, 2014 Megoszt Elküldve December7, 2014 Sziasztok! Új vagyok a fórumon, nem tudom volt-e már ezzel a témában kapcsolatban hozzászólás. Van egy 2003-as 1,4 X14XE Astrám. Olyan problémám lenne vele, hogy melegen nehezen indul. Hidegen pöccre indul, ha megyek vele már 1-2km-t, leállítom, majd próbálom elindítani akkor nagyon nehezen indul. Mi okozhat ilyen problémát? Vissza vezethető az EGR szelepre? Mellékeltem egy videót is. Köszönöm előre is! Üdv, Balázs Szia! A videó alapján ezt hideg motornál csináltad, mivel a vízhőfok mutató feküdt, az alapjáratod meg 1000 rpm körüli. Üzem meleg motornál is ilyen? Link to comment Megosztás: More sharing options...
BuBu Elküldve December7, 2014 Megoszt Elküldve December7, 2014 Szia! A videó alapján ezt hideg motornál csináltad, mivel a vízhőfok mutató feküdt, az alapjáratod meg 1000 rpm körüli. Üzem meleg motornál is ilyen? Igen, üzem meleg motornál is ugyan ez a hiba. Az első hideg indításnál pöccre indul, de ha jár kicsit a motor, vagy megyek vele, az mind1 hogy 5km-t vagy 100-at......így indul, de van hogy melegen is pöccre indul....de az minden 10. indításból kb 1. vagy ha megállok a kocsival....áll a kocsi fél órát vagy órát, akkor megint pöccre indul. Link to comment Megosztás: More sharing options...
balu a kapitány Elküldve December7, 2014 Megoszt Elküldve December7, 2014 Üdv kicseréltem a gyújtásmodult az eredmény 80% javulás az alapjáratom még mindg mozog kicsit és ha hiretelen gáztadok nem ugy reagáll mint az előtt. Még annyit kérdeznék olvastam itt a központizár kulcsal való zárásról az enyém nem reagál a tanitásra ja és a piros led egyfolytában világit. Szia, 80% javulás az már nagy előrelépés :). EGR szeleped le van falazva? Illetve kitakarítottad mostanában a folytószelepet? Ha ezeket is megcsinálod, akkor szinte 100%, hogy minden elmúlik. Üdv, Balu Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve December7, 2014 Megoszt Elküldve December7, 2014 Igen, üzem meleg motornál is ugyan ez a hiba. Az első hideg indításnál pöccre indul, de ha jár kicsit a motor, vagy megyek vele, az mind1 hogy 5km-t vagy 100-at......így indul, de van hogy melegen is pöccre indul....de az minden 10. indításból kb 1. vagy ha megállok a kocsival....áll a kocsi fél órát vagy órát, akkor megint pöccre indul. Nekem ugyanez a jelenség! Ilyenkor elég a folytószelepház pillangószelepét megtakarítani és akkor helyre áll. Lerakodik az olajsár és megváltoztatja a pillangószelep állását. Link to comment Megosztás: More sharing options...
BuBu Elküldve December7, 2014 Megoszt Elküldve December7, 2014 (edited) Nekem ugyanez a jelenség! Ilyenkor elég a folytószelepház pillangószelepét megtakarítani és akkor helyre áll. Lerakodik az olajsár és megváltoztatja a pillangószelep állását. És mivel szoktad takarítani? Féktisztítóval? Másik.....ez miatt lehet az a hiba is, hogy megyek mondjuk 80-90km/h-val, tartom a lábam a pedálon, és ránt kettőt hármat. majd megy tovább rángatás nélkül.......aztán kis idő múlva megint ránt kettőt hármat....de pl ha autópályán megyek 130-al akkor nem csinálja, meg lassabb tempónál sem nagyon. Módosítva December7, 2014 : BuBu Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve December7, 2014 Megoszt Elküldve December7, 2014 És mivel szoktad takarítani? Féktisztítóval? Például! WD-40 is jó! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts